ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"30" серпня 2017 р. Справа № 911/1509/17
Господарський суд Київської області в особі судді Мальованої Л.Я. , розглянувши матеріали
за заявою боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Пром-інвест-технології» , Київська обл., м. Біла Церква
про порушення справи про банкрутство
Суддя - Мальована Л.Я.
Ліквідатор: ОСОБА_2
Обставини справи:
Постановою господарського суду Київської області від 21.06.2017 року визнано боржника Пром-інвест-технології банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено ОСОБА_2
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 08.08.2017 року припинено апеляційне провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області з перегляду постанови від 21.06.2017 року на підставі п. 1 ч. 1 ст. 80 ГПК України.
У зв'язку з надходженням звіту та ліквідаційного балансу ухвалою суду від 17.08.2017 року справу призначено до розгляду.
На день розгляду справи від ГУ ДФС у Київській області надійшло клопотання про зупинення провадження у справі до моменту розгляду касаційної скарги Вищим господарським судом України.
Відповідно до ст. 79 ГПК України господарський суд має право зупинити провадження у справі за клопотанням сторони, прокурора, який бере участь в судовому процесі, або за своєю ініціативою у випадках: 1) призначення господарським судом судової експертизи; 2) надсилання господарським судом матеріалів прокурору або органу досудового розслідування; 3) заміни однієї з сторін її правонаступником.
Оскільки зазначений перелік підстав для зупинення провадження є вичерпним, тому подане клопотання задоволенню не підлягає.
В судовому засіданні ліквідатор просив суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс, провадження у справі припинити у зв'язку з відсутністю майна або інших активів боржника.
Розглянувши поданий звіт та ліквідаційний баланс, заслухавши пояснення ліквідатора, суд встановив:
Для визначення ліквідаційної маси ліквідатором було проведено інвентаризацію майна, що підтверджено відповідними інвентаризаційними актами, які наявні в матеріалах справи, та з яких вбачається, що у банкрута відсутнє майно, основні засоби, товарно-матеріальні цінності, об'єкти права інтелектуальної власності, грошові кошти.
Відповідно до ч. 2 ст. 48 Закону про банкрутство, до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.
Згідно довідки ліквідатора від 15.08.2017 р. б/д останній пояснив, що у зв'язку з відсутністю документів банкрута, які є необхідними для передачі на зберігання до архіву, ліквідатором відповідна документація не передавалася до архівної установи.
Згідно звіту ліквідатора, з метою формування ліквідаційної маси ліквідатором направлено низку запитів до реєструючих та контролюючих органів, у тому числі: Головного управління регіональної статистики щодо наявності підприємств, засновником яких є банкрут; Державної авіаційної служби України щодо прав банкрута на авіаційні судна; ГУ Держгеокадастру у Київській області щодо перебування у власності чи користуванні земельних ділянок; Державної служби інтелектуальної власності щодо наявності відповідних прав інтелектуальної власності; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності цінних паперів; Регіонального сервісного центру МВС в Київській області щодо наявності у боржника транспортних засобів; ГУ держпраці у Київській області щодо інформації про зареєстровані за банкрутом відповідні споруди та техніку; Державної інспекції сільського господарства в Київській області щодо зареєстрованої за банкрутом техніки; Департаменту дозвільних процедур Державної архітектурно-будівельної інспекції України стосовно наявності у банкрута відповідних дозволів; Київської міської митниці ДФС щодо інформації про здійснення зовнішньоекономічної діяльності; Державної інспекції з безпеки на транспорті щодо прав банкрута на морські чи річкові судна.
Копії відповідних запитів та відповідей реєструючих органів додані ліквідатором до звіту.
Так, згідно довідки Головного управління регіональної статистики № 23-19/179923-4 від 11.07.2017 р. боржник не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.
Державна авіаційна служба України листом б/н б/д повідомила, що за товариством повітряні судна не зареєстровані.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 10/01/13875 від 17.07.2017 р. повідомила про відсутність товариства серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу).
Згідно листа Регіонального сервісного центру МВС в Київській області № 31/10-1063 від 20.07.2017 р., за боржником автотранспортні засоби серед зареєстрованих на території Київської області не значаться.
Відповідно до листа Головного управління держпраці у Київській області № 11/81-34 від 14.07.2017 р., за банкрутом великовантажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не зареєстровані.
Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції України листом № 10/10-12/2009/02 від 12.07.2017 р. повідомив ліквідатора про відсутність інформації щодо наявності у боржника документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Згідно листа Київської міської митниці ДФС б/н б/д, боржник митного оформлення товарів в зоні діяльності Київської митниці ДФС не здійснював.
Також ліквідатором надана довідка Державної служби України з безпеки на транспорті б/н б/д, із якої вбачається, що у товариства відсутні судна та плавзасоби.
Крім цього, з метою виявлення майна, ліквідатором було отримано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, з яких вбачається, що у банкрута відсутнє будь-яке майно.
За наслідками вчинення ліквідатором дій щодо формування ліквідаційної маси, останнім на підставі відомостей щодо інвентаризації майна банкрута, а також на підставі відповідей реєструючих органів встановлено, що у банкрута відсутнє майно, кошти, що можна віднести до ліквідаційної маси.
Як вбачається з матеріалів справи, у ТОВ Пром-інвест-технології наявна та визнана заборгованість перед ТОВ Спецтехнопласт у сумі 460 000, 00 грн.
Ліквідатором поданий ліквідаційний баланс банкрута станом на 15.08.2017 р., згідно якого у боржника відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з даним кредитором.
Згідно звіту ліквідатора банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи, останнім не виявлено майна, яке є предметом застави; майно, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; у боржника відсутня заборгованість з виплати заробітної плати.
Таким чином судом встановлено, що вимоги кредитора ТОВ Спецтехнопласт не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у банкрута, за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог вищезазначених кредиторів, вказані вимоги вважаються погашеними.
Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Керуючись ст. 86 ГПК України, ст. 46, 83, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , суд, -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_2 та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Пром-інвест-технології (09117, Київська область, м. Біла Церква, бул. Олександрівський, 75, код ЄДРПОУ 33744477).
2. Ліквідувати юридичну особу ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Пром-інвест-технології .
3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Пром-інвест-технології та виключити його з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
4. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.
5. Вимоги ТОВ Спецтехнопласт у сумі 460 000, 00 грн. та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Провадження у справі № 911/1509/17 припинити.
7. Копію ухвали направити боржнику, державній виконавчій службі за місцезнаходженням боржника, державному реєстратору за місцезнаходженням боржника та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.
Суддя Л.Я. Мальована
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2017 |
Оприлюднено | 01.09.2017 |
Номер документу | 68564666 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Мальована Л.Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні