ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
09.11.09 Справа №2а-10750/09/1/0170
Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим у складі голову ючої судді Трещової О.Р., при с екретарі Дубініній А.В. за уча стю
представника позивача - Д ем`янової Інни Анатоліївни,
представника відповідача - Василенко Миколи Анатолій овича,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Управління Пен сійного Фонду України в м. Єв паторія АРК
до Товариства з обмеженою відповідальністю “Санаторі й”Геліос”
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
До окружного адміністрат ивного Автономної Республік и Крим звернулося з позовом У правління ПФУ в м. Євпаторія АРК до Товариства з обмежено ю відповідальністю “Санатор ій”Геліос”про стягнення заб оргованості по відшкодуван ню витрат, які складають різн ицю між сумою пенсії, признач еною за законом України “Про науку та науково-технічну ді яльність”і сумою пенсії, обч исленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку ма є право особа за період з квіт ня 2009 року по серпень 2009 року в р озмірі 200,97 гривень.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримала у повному обся зі та пояснила, що ОСОБА_1 д ля призначення пенсії було з араховано стаж у період наук ової праці з 18.10.1974 року по 10.10.1978 рок у в Республіканському базово му санаторії ім.40-летія Октябр я, який у подальшому був реорг анізований у ЗАО “Санаторій“ Геліос”. Відповідно до Закон у України “Про наукову і наук ово-технічну діяльність”N 1977-XII від 13.12.1991 року Різниця між сумо ю пенсії, призначеної за цим З аконом, та сумою пенсії, обчис леної відповідно до інших за конодавчих актів, на яку має п раво науковий працівник, фін ансується, у даному випадку д ля наукових (науково-педагог ічних) працівників інших дер жавних підприємств, установ, організацій та вищих навчал ьних закладів III-IV рівнів акред итації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, органі зацій та закладів, а також кош тів державного бюджету в пор ядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державног о бюджету науковим (науково-п едагогічним) працівникам опл ачується з розрахунку на одн у особу 50 відсотків різниці пе нсії, призначеної за цим Зако ном. При цьому у разі ліквідац ії, або зміні власника такого підприємства, різниця у розм ірі пенсії фінансується за р ахунок коштів їх правонаступ ників. Відповідач є правонас тупником дочірнього підприє мства “Санаторій “ім.40-летія О ктября”для дітей з батьками” ЗАТ лікувально-оздоровчих за кладів профспілок України “У крпрофоздоровниця”, отже зоб ов' язаний відшкодувати різ ницю в розмірі 50% по відношенн ю до стажу за період з квітня 2 009 року по серпень 2009 року в розм ірі 200,97 гривень. Управлінням П ФУ в м. Євпаторія АРК на адрес у відповідача були спрямован і розрахунки по сумі витрат № 90н від 18.02.2009 року, № 142н від 12.05.2009 року , однак на час розгляду справи зазначена заборгованість ві дповідачем не сплачена, тому представник позивача наполя гає на задоволенні позову у п овному обсязі.
У судовому засіданні предс тавник відповідача проти поз овних вимог заперечував, поя снив, що ТОВ “Санаторій”Гелі ос”не є науковою установою, є недержавним господарським т овариством, заснованим на пр иватній власності, не має в як ості предмета наукову діяльн ість. Крім того, вважає, що на н ього не розповсюджуються нор ми Порядку фінансування різ ниці між сумою пенсії, призна ченої науковим (науково-педа гогічним) працівникам держав них небюджетних підприємств , установ, організацій та вищи х навчальних закладів III-IV рівн ів акредитації згідно із Зак оном України "Про наукову і на уково-технічну діяльність", т а сумою пенсії, обчисленою ві дповідно до інших законодавч их актів, на яку мають право за значені особи. Пунктом 4 зазна ченого порядку передбачена н еобхідність застосування по рядку, що діяв до моменту лікв ідації або зміни власника ві дповідної установи. Оскільки реорганізація “Санаторія “і м.40-летія Октября” у ЗАТ “Сана торій”Геліос”відбулася у 2003 р оці, тобто до затвердження за значеного вище порядку поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни N 372 від 24.03.2004 року, то він не м оже застосовуватися до спірн их правовідносин.
Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши доказів в їх су купності, суд вважає, що позов ні вимоги підлягають задовол енню з наступних підстав.
Згідно з частиною 1 статтю 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.
Відповідно до статті 3 Кодек су адміністративного судочи нства України справа адмініс тративної юрисдикції - пере даний на вирішення адміністр ативного суду публічно-прав овий спір, у якому хоча б одн ією зі сторін є орган виконав чої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа або інши й суб'єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.
Пунктом 7 статті 3 Кодексу ад міністративного судочинств а України визначено коло суб 'єктів владних повноважень, д о яких віднесено орган держа вної влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадов а чи службова особа, інший су б'єкт при здійсненні ними вл адних управлінських функці й на основі законодавства, в тому числі на виконання де легованих повноважень.
Відповідно до пунктів 1, 3 Пол оження про Пенсійний фонд Ук раїни, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 № 1 21/2001, Пенсійний фонд України є ц ентральним органом виконавч ої влади, що, зокрема, здійснює керівництво та управління с олідарною системою загально обов'язкового державного пен сійного страхування, провади ть збір, акумуляцію та облік с трахових внесків, інших надх оджень до бюджету Пенсійного фонду України відповідно до законодавства, забезпечує с воєчасне і в повному обсязі ф інансування та виплату пенсі й, а також забезпечує збиранн я та акумулювання коштів, при значених для пенсійного забе зпечення.
Згідно з пунктом 1.1 Положенн я про управління Пенсійного фонду України в районах, міст ах і районах у містах, затверд женого постановою правління Пенсійного фонду України ві д 30.04.2002 № 8-2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції Україн и 21.05.2002 за № 442/6730, (далі - Положення п ро Управління Фонду) управлі ння Пенсійного фонду Україн и у районах, містах і районах у містах є органами Фонду, підв ідомчими відповідно головни м управлінням Фонду в Автоно мній Республіці Крим, област ях, містах Києві та Севастопо лі, що разом з цими управління ми утворюють систему органів Фонду.
Відповідно до підпункту 6 пу нкту 2.2 Положення про Управлін ня Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у м істах, останнє, відповідно до покладених на нього завдань , контролює надходження стра хових внесків та інших плате жів до Фонду від підприємств , установ, організацій та гром адян, збирає у встановленому порядку відповідну звітніст ь, проводить планові та позап ланові перевірки фінансово-б ухгалтерських документів, зв ітів та інших документів щод о правильності обчислення та сплати страхових внесків, ці льового використання коштів Фонду в організаціях, що здій снюють виплату і доставку пе нсій.
Отже, контроль за правильни м нарахуванням, своєчасним т а повним перерахуванням та н адходженням страхових внеск ів, інших платежів, здійснюєт ься органами Пенсійного фонд у. Відповідно до п. 7 частини 1 ст атті 64, абзацом 8 частини 3 стат ті 106 Закону орган Пенсійного фонду має право звертатися д о суду з позовами про стягнен ня недоїмки
Таким чином, управління Пен сійного фонду в м. Євпаторії А РК, реалізуючи свої завдання та функції в правовідносина х з фізичними та юридичними о собами виступає як суб' єкт владних повноважень, який зд ійснює владну компетенцію.
Компетенцію адміністратив них судів щодо вирішення адм іністративних справ визначе но статтею 17 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, згідно з пунктом 4 частини 1 якої компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випад ках, встановлених законом.
З зазначених підстав, спір, що виникає між фізичним, юрид ичними особами та органами П енсійного фонду України, у то му числі стосовно відшкодува ння різниці між сумами пенсі ї являється публічно правови м та має розглядатися в поряд ку адміністративного судочи нства.
Відповідно до частини 1 та 2 с татті 5 Закону України “Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування” № 1058-І V від 09.07.2003 року (далі - Закон) всі відносини, які виникають між суб' єктами системи загальн ообов' язкового державного пенсійного страхування рег улюються виключно зазначени м законом, яким також визнача ються порядок нарахування, о бчислення та сплати страхови х внесків, стягнення заборго ваності за цими внесками, орг анізація та порядок здійснен ня управління в системі зага льнообов' язкового державн ого пенсійного страхування.
Згідно з п.1 частини 1 статті 1 4 Закону страхувальниками ви знаються роботодавці - підп риємства, установи, організа ції незалежно від форм власн ості, виду діяльності та госп одарювання, які використовую ть працю фізичних осіб на умо вах трудового договору або н а інших умовах, передбачених законодавством, або за догов орами цивільно-правового хар актеру. Частиною 1 статті 15 Зак ону визначено, що платниками страхових внесків є страхув альники, зазначені у статті 14 Закону.
Судом встановлено, що ТОВ “С анаторій”Геліос”являється юридичною особою, зареєстро ваною виконавчим комітетом Євпаторійської міської ради АР Крим 10.07.2007 року (а.с.10).
Судом встановлено, що Товар иство з обмеженою відповідал ьністю “Санаторій”Геліос”з ареєстровано в управлінні Пе нсійного фонду м. Євпаторії А РК за № 01-0239, тому являється стра хувальником та платником стр ахових внесків на загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування.
Відповідно до ст.8 Закону У країни "Про пенсійне забезпе чення" N 1788-XII від 05.11.1991 року виплат а пенсій здійснюється за рах унок коштів ПФУ.
Відповідно із вимогами ста тті 24 Закону України “Про наук ову і науково-технічну діяль ність”N 1977-XII від 13.12.1991 року держав а встановлює для наукових пр ацівників, які мають необхід ний стаж наукової роботи, пен сії на рівні, що забезпечує пр естижність, наукової праці т а стимулює систематичне онов лення наукових кадрів.
Відповідно до абзацу 2 пункт у 13 прикінцевих положень Зако ну України "Про загальнообов 'язкове державне пенсійне ст рахування" якщо особа має пра во на отримання пенсії відпо відно до Закону України “Про наукову та науково-технічну діяльність”та цього Закону, призначається одна пенсія з а її вибором. При цьому різниц я між розміром пенсії, на який має право особа відповідно д о зазначеного Закону, та розм іром пенсії із солідарної си стеми відповідно до цього За кону фінансується за рахуно к коштів, спрямованих із джер ел, визначених Законом Украї ни “Про наукову та науково-те хнічну діяльність”.
Аналогічне правило передб ачене також частиною 9 статті 24 Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльніс ть”, відповідно до якої різни ця між сумою пенсії, призначе ної за цим Законом, та сумою пе нсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий пра цівник, фінансується для нау кових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, органі зацій та вищих навчальних за кладів III-IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих підпри ємств, установ, організацій т а закладів, а також коштів дер жавного бюджету в порядку, ви значеному Кабінетом Міністр ів України. При цьому за рахун ок коштів державного бюджету науковим (науково-педагогіч ним) працівникам оплачується з розрахунку на одну особу 50 в ідсотків різниці пенсії, при значеної за цим Законом.
На час розгляду справи в суд і механізм фінансування різн иці між сумою пенсії, признач еної науковим (науково-педаг огічним) працівникам державн их небюджетних підприємств, установ, організацій та вищи х навчальних закладів III-IV рівн ів акредитації згідно із Зак оном України "Про наукову і на уково-технічну діяльність", т а сумою пенсії, обчисленою ві дповідно до інших законодавч их актів, на яку мають право за значені особи, визначається Порядком фінансування різни ці між сумою пенсії, призначе ної науковим (науково-педаго гічним) працівникам державни х небюджетних підприємств, у станов, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівні в акредитації згідно із Зако ном України "Про наукову і нау ково-технічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою від повідно до інших законодавчи х актів, на яку мають право заз начені особи, затвердженим П остановою Кабінету Міністрі в України № 372 від 24.03.2004 року.
Відповідно до пунктів 2, 3 Пор ядку зазначено, що за рахунок коштів державного бюджету ф інансується 50 відсотків різн иці у розмірі пенсії наукови х (науково-педагогічних) прац івників державних небюджетн их підприємств, установ, орга нізацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитац ії у розрахунку на одну особу . Інша частина фінансується з а рахунок коштів цих підприє мств, установ, організацій та закладів. Фінансування різн иці у розмірі пенсії осіб, які мають науковий стаж роботи н а кількох підприємствах, в ус тановах, організаціях та вищ их навчальних закладах III-IV рів нів акредитації незалежно ві д форми власності та фінансу вання, здійснюється пропорці йно зарахованому для признач ення пенсії науковому стажу роботи за рахунок джерел фін ансування, визначених законо давством для відповідних під приємств, установ, організац ій та вищих навчальних закла дів III-IV рівнів акредитації.
Відповідно до пункту 5 Пор ядку зазначено, що розмір вит рат на фінансування різниці у розмірі пенсії за рахунок к оштів державних не бюджетних підприємств, установ, органі зацій та вищих навчальних за кладів III - IV рівнів акредитації визначається у розрахунку н а рік органами Пенсійного фо нду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів з дня призн ачення пенсії відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність ", про що відповідному підприє мству, установі, організації або закладу відразу надсила ється повідомлення встановл еного зразка.
Відповідно до п. 4 зазначен ого вище Порядку у разі лікві дації або зміни власника під приємства, установи, організ ації чи вищого навчального з акладу III-IV рівнів акредитації різниця у розмірі пенсії фін ансується за рахунок коштів їх правонаступників у порядк у, що діяв стосовно цих підпри ємств, установ, організацій т а закладів до моменту ліквід ації або зміни власника.
Судом встановлено, що відпо відно до п.1.1 Статуту Товарист ва з обмеженою відповідальні стю “Санаторій”Геліос”, затв ердженого рішенням засновни ків від 01.06.2007 року № 1 воно створе не у результаті реорганізаці ї шляхом перетворення Закрит ого акціонерного товариства “Санаторій”Геліос”, є його п равонаступником.
Відповідно до Статуту Закр итого акціонерного товарист ва “Санаторій”Геліос”затве рдженого установчими зборам и від 20.06.2003 року воно створено в результаті реорганізації шл яхом перетворення дочірньо го підприємства “Санаторій “ ім.40-летія Октября”для дітей з батьками”ЗАТ лікувально-озд оровчих закладів профспілок України “Укрпрофоздоровниц я”і є його правонаступником.
Відповідно до довідки ЗАО “ Санаторій”Геліос”від 11.11.2003 ро ку № 01-04/13-1 Республіканський ба зовий санаторій “імені 40-леті я Октября”Євпаторійського о б`єднання санаторно-курортни х закладів профспілок знаход ився у державній власності, ф інансування якого здіснювал ося за рахунок державних кош тів.(а.с.11).
Отже судом достеменно вста новлено, що відповідач у данн ому випадку є правонаступник ом державного підприємства б азового санаторію “імені 40-ле тія Октября”.
Доводи представника відп овідача про неможливість роз повсюдження на нього дії Пор ядку фінансування різниці мі ж сумою пенсії, призначеної н ауковим (науково-педагогічни м) працівникам державних неб юджетних підприємств, устано в, організацій та вищих навча льних закладів III-IV рівнів акре дитації згідно із Законом Ук раїни "Про наукову і науково-т ехнічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою відповід но до інших законодавчих акт ів, на яку мають право зазначе ні особи, затвердженим Поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни № 372 від 24.03.2004 року знайшли ч асткового підтвердження у су довому засіданні.
У той же час суд зазначає, що до прийняття вищезазначеної Постанови Кабінету Міністрі в України діяла інша Постано ва Кабінету Міністрів Україн и - № 1826 від 13.12.2000 року, якою було в регульовано порядок фінансу вання та виплати різниці між сумою пенсії, призначеної на уковим (науково-педагогічним ) працівникам державних бюдж етних установ і організацій, науковим (науково-педагогіч ним) працівникам державних н ебюджетних підприємств і орг анізацій згідно із Законом У країни "Про наукову і науково -технічну діяльність", та сумо ю пенсії, обчисленою відпові дно до інших законодавчих ак тів, на яку мають право зазнач ені особи.
Відповідно до пунктів 3,6 Пор ядку фінансування та виплати різниці між сумою пенсі, приз наченої науковим (науково-пе дагогічним) працівникам держ авних бюджетних установ і ор ганізацій, науковим (науково -педагогічним) працівникам д ержавних небюджетних підпри ємств і організацій згідно і з Законом України "про науков у та науково-технічну діяльн ість", та сумою пенсії, обчисле ної відповідно до інших зако нодавчих актів, на яку мають п раво зазначені особи, затвер дженого постановою Кабінету Міністрів України №1826 від 13.12.2000р .,- у разі зміни власника підпр иємства, установи, організац ії фінансування різниці у ро змірі пенсій здійснюється за рахунок коштів їх правонаст упників.
Крім того, стаття 24 Закону Ук раїни “Про наукову і науково -технічну діяльність”, в реда кції, що діяла до затвердженн я Постановою Кабінету Мініст рів України № 372 від 24.03.2004 року но вого “Порядку фінансування р ізниці між сумою пенсії ….”та кож передбачала необхідніст ь фінансування різниці між с умою призначеної пенсії за ц им Законом та сумою пенсії, об численою відповідно до інших законодавчих актів, на яку ма є право науковий працівник д ля наукових (науково-педагог ічних) працівників інших дер жавних підприємств, установ, організацій та вищих навчал ьних закладів III-IV рівнів акред итації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, органі зацій та закладів, а також кош тів державного бюджету у пор ядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державног о бюджету науковим (науково-п едагогічним) працівникам опл ачується з розрахунку на одн у особу 50 відсотків різниці пе нсії, призначеної за цим Зако ном.
Таким чином, законодавчо ви значено обов' язок відшкоду вання різниці між сумою приз наченої пенсії за цим Законо м та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законод авчих актів, на яку має право н ауковий працівник у порядку, що діяв на той час. На час пере творення відповідача у 2003 роц і такий обов' язок покладавс я саме на підприємство, устан ову, організацію та закладів .
Судом встановлено, що 18.02.2009 ро ку Управлінням Пенсійного фо нду України в м. Євпаторії АР К рим відповідно до вимог Поря дку № 372 надіслано відповідачу повідомлення № 90н про суми в итрат на фінансування різниц і між сумою пенсії, призначен ої відповідно до Закону Укра їни “Про науково - технічну ді яльність” і суму пенсії, обчи сленої відповідно до інших з аконодавчих актів на 2008 рік (за січень 2009 року).
Судом встановлено, що відпо відно до повідомлення про су ми витрат на фінансування рі зниці між сумою пенсії, призн аченої відповідно до Закону України “Про науково - техніч ну діяльність” і сумою пенсі ї, обчисленої відповідно до і нших законодавчих актів на 2008 рік (з січня 2009 року) відповіда ч Товариство з обмеженою від повідальністю “Санаторій”Г еліос”зобов' язано відшкод увати Управлінню Пенсійног о фонду в м. Євпаторії різницю між сумами пенсій, призначен ими ОСОБА_1 за січень2009 рок у в розмірі 29,39 гривень.
Судом встановлено, що дане п овідомлення було отримане ві дповідачем 24.02.2009 року, що підтве рджується поштовим повідомл енням.
Судом встановлено, що 12.05.09 рок у Управлінням Пенсійного фон ду України в м. Євпаторії АР Кр им відповідно до вимог Поряд ку № 372 надіслано відповідачу повідомлення № 142н про суми в итрат на фінансування різниц і між сумою пенсії, призначен ої відповідно до Закону Укра їни “Про науково - технічну ді яльність” і сумою пенсії, обч исленої відповідно до інших законодавчих актів на 2009 рік (з а травень 2009 року).
Судом встановлено, що відпо відно до повідомлення про су ми витрат на фінансування рі зниці між сумою пенсії, призн аченої відповідно до Закону України “Про науково - техніч ну діяльність” і сумою пенсі ї, обчисленої відповідно до і нших законодавчих актів на 2009 рік (з травня 2009 року) відповід ач Товариство з обмеженою ві дповідальністю “Санаторій” Геліос”зобов' язано відшко дувати Управлінню Пенсійно го фонду в м. Євпаторії різниц ю між сумами пенсій, призначе ними ОСОБА_1 за травень 2009 р оку в розмірі 56,41 гривен, у тому числі щомісячно 38,39 гривень та 18,02 гривень як доплату за січен ь - квітень 2009 року .
Судом встановлено, що дане п овідомлення було отримане ві дповідачем 18.05.2009 року, що підтве рджується поштовим повідомл енням.
Таким чином, відповідач пов инен відшкодувати понесені п озивачем витрати на виплату наукових пенсій за період з к вітня по серпень 2009 року розмі рі 200,97 гривень ( квітень - 29,39 грн , травень - 56,41 грн, червень - 38 ,39 грн, липень - 38,39 грн, серпень - 38,39 грн), що також підтверджу ється доданими до справи роз рахунками заборгованості по відшкодуванню витрат на вип лату і доставку різниці між с умою пенсії, назначеної прац івникам державних не бюджетн их установ та організацій у в ідповідності з Законом Украї ни “Про наукову і науково-тех нічну діяльність” і сумою пе нсії, призначеної у відповід ності з іншими законодавчими актами (а.с.18).
Відповідно до п. 8 Порядку № 372 у разі порушення строку спл ати коштів, які спрямовуютьс я на фінансування різниці у р озмірі пенсії, органи Пенсій ного фонду стягують відповід ні суми у порядку, визначеном у законодавством.
Суд враховує, що відповідно відомостей довідки про суму заборгованості відшкодуван ню фактичних витрат на випла ту та доставку наукових пенс ій зазначені суми витрат не п огашені в повному обсязі, том у позовні вимоги являються о бґрунтованими, оскільки Зако ном України "Про наукову і нау ково-технічну діяльність" пе редбачено порядок, згідно як ого відповідач фінансує різн ицю призначених пенсій і не п ередбачає підстав звільненн я від вказаного обов'язку, том у позов підлягає задоволенню .
Відповідач у судовому засі данні не заперечував проти о бґрунтування призначення на укової пенсії, тому ці факти с уд вважає встановленими та т аким, що не потребують доказу вання.
Згідно з частиною 4 статті 94 КАС України у справах, у яких позивачем є суб' єкт владни х повноважень, і відповідаче м - фізична чи юридична особ а, судові витрати, здійснені п озивачем, з відповідача не ст ягуються. Тому судові витрат и по справі не підлягають стя гненню з відповідача.
У зв' язку зі складністю сп рави судом 09.11.2009 року оголошена вступна та резолютивна част ина постанови, а 13.11.2009 року пост анова складена у повному обс язі.
На підставі викладеного, к еруючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС У країни,
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задоволь нити у повному обсязі.
2.Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю “С анаторій”Геліос” (ідентифік аційний код 02650742) на користь Упр авління пенсійного фонду Укр аїни в м. Євпаторія АРК заборг ованість по відшкодуванню фа ктичних витрат на виплату і д оставку наукових пенсій у су мі 200,97 гривень.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її ск ладення у повному обсязі, у ра зі неподання заяви про апеля ційне оскарження (апеляційно ї скарги).
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.
Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим може бути подан а заява про апеляційне оскар ження, після подачі якої, прот ягом 20 днів може бути подана а пеляційна скарга.
Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2009 |
Оприлюднено | 29.09.2010 |
Номер документу | 6856780 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні