Постанова
від 02.10.2008 по справі 2-а-2050\2008
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2-а-2050\2008

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 жовтня 2008 року м. Чернігів

Чернігівський окружний адміністративний суд в скла ді:

головуючого судді Сорочко Є.O. ,

при секретарі Ясинському .Г. ,

з участю представника позивача Гадзан І.Ю. ,

розглянувши у відкритому су довому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом прокурора Чернігівського району Чернігівської області в інтересах дер жави в особі відділення Фонду соціального захисту інвалідів у Чернігів ській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Нива» про ст ягнення адміністративно-господарських санкцій , -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Чернігівського ра йону Чернігівської області звернувся до суду з адміністративним позов ом в інтересах держави в особі відділення Фонду соціального захисту інв алідів у Чернігівській області (далі - відділення Фонду) до товариства з о бмеженою відповідальністю «Нива» (далі - ТОВ „Нива") про стягнення адміні стративно-господарських санкцій в розмірі 4809 грн. 42 коп. Свої вимоги обґрун товують тим , що на ТОВ „Нива" середньо облікова кількість штатних працівників в 2007 році складала 138 особи , а тому норматив робочих місць для пра цевлаштування інвалідів становить 6 робочих місць. Відповідно поданого відповідачем звіту у ТОВ „Нива" працювало 5 осіб , яким встановлена інвалідність. Таким чином , відповідач повинен сплатили адмініс тративно-господарські санкції у розмірі середньої річної заробітної п лати на підприємстві за одне нестворене робоче місце.

В судовому засіданні представник відділення Фонду соціального захисту інвалідів у Чернігівській області вимоги підтрима ла , просила їх задовольнити в повному обсязі , посилаючись на обставини вик ладені в позовній заяві.

Представник прокуратури в судове засідання не з'яви вся , про дату , час та місце розгляду справи повідомлені належним чи ном , причини неявки суду не повідомил и.

Представник відповідача в судове засідання повторн о не з'явився , про дату , час та місце розгляду справи повідомлені належним ч ином , причини неявки суду не повідоми ли.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали , заслухавши пояснення представника позивача , всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини , на яких ґрунт ується позов , об'єктивно оцінивши док ази , які мають юридичне значення для р озгляду справи і вирішення спору по суті , суд вважає , що поз ов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до вимог ст. 19 Закону України «Про основи с оціальної захищеності інвалідів в Україні» (далі - Закону) для підприємс тв (об'єднань) , установ і організацій н езалежно від форми власності і господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі ч отирьох відсотків від загальної чисельності працюючих , а якщо працює від 8 до 25 чоловік - у кількості одного роб очого місця.

Частиною 2 статті 19 Закону встановлено , що підприємства , установи , організ ації , у тому числі підприємства , організації громадських організаці й інвалідів , фізичні особи , які використовують найману працю , самостійно розраховують кількість р обочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу , встановленого частиною першою цієї статті , і забезпечують працевлаштув ання інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється д о цілого значення.

Середньооблікова кількість штатних працівників об лікового складу за рік визначається відповідно до Інструкції зі статис тики кількості працівників , затверд женої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 року№1442\11722.

Крім того , відпов ідно до ч. 3 та ч. 5 ст. 19 Закону підприємства , установи , організ ації , у тому числі підприємства , організації громадських організаці й інвалідів , фізичні особи , які використовують найману працю , самостійно здійснюють працевлаштув ання інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог стат ті 18 цього Закону. Виконанням нормативу робочих місць у кількості , визначеній згідно з частиною першою цієї статті , вважається працевлашту вання підприємством , установою , організацією , у тому числі підприємством , організацією громадських організацій інвалідів , фізичною особою , яка використовує найману працю , інвалідів , для яки х це місце роботи є основним.

Згідно ст. 20 Закону підприємства , установи , організ ації , у тому числі підприємства , організації громадських організаці й інвалідів , фізичні особи , які використовують найману працю , де середньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша , ніж установл ено нормативом , передбаченим статте ю 19 цього Закону , щороку сплачують від повідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністрат ивно-господарські санкції , сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідн ому підприємстві , установі , організації , у тому числі підприємстві , організації громадських організацій інвалідів , фізичної особи , яка використовує найману працю , за кожне робоче місце , призначене для працевлаштування інваліда і не зайня те інвалідом.

Частинами 9 , 10 стат ті 19 Закону встановлено , що підприємс тва , установи , організації , у том у числі підприємства , організації гр омадських організацій інвалідів , фі зичні особи , в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб , реєстру ються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів з а своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зай нятість та працевлаштування інвалідів. Керівники підприємств , установ , організацій , у том у числі підприємств , організацій гро мадських організацій інвалідів , фіз ичні особи , які використовують найма ну працю , у разі незабезпечення викон ання нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів , неподання Фонду соціального захисту інвалідів звіту про зайнятість та

працевлаштування інвалідів несуть відповідальніст ь у встановленому законом порядку.

Згідно підпункту 2.1. пункту 2 Інструкції щодо заповнен ня форми N 10-ПІ (річна) "Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів" за твердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10 лютого 2007 p . N 42 звіт складається роботодавцями щороку і до 1 березня , наступного після звітно го періоду , подається або надсилаєть ся рекомендованим листом за місцем їх державної реєстрації відділенню Фонду соціального захисту інвалідів.

Згідно звіту про зайнятість та працевлаштування ін валідів за 2007 рік середньооблікова чисельність штатних працівників обл ікового складу на ТОВ „Нива" в 2007 році становила 138 осіб та відповідно норма тив робочих місць для працевлаштування інвалідів становить 6 осіб. Вказа ні робочі місця на підприємстві відповідача у 2007 році були зайняті 5 інвал ідами.

Річний фонд оплати праці , зазначений в звіті за 2007 рік на підприємстві відповід ача складає 663700 грн. , а середньорічна за робітна плата штатного працівника становить 4809 , 42 грн. Таким чином за одне нестворене робоче місце штр афні санкції становлять 4809 , 42 грн.

Враховуючи вищевикладене , позовні вимоги прокурора Чернігівського району Чер нігівської області в інтересах держави в особі відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів у Чернігівській області до товариства з обмеже ною відповідальністю «Нива» є обґрунтованими та підлягають задоволенн ю , а адміністративно-господарські са нкції стягненню з відповідача.

На підставі викладеного , керуючись ст.ст. 122 , 158-163 , 167 Кодексу адміністративного судоч инства України , суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги прокурора Че рнігівського району Чернігівської області в інтересах держави в особі відділення Фонду соціального захисту інвалідів у Чернігівській област і до товариства з обмеженою відповідальністю «Нива» , задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Нива» (ідентифікаційний код 03795626) на користь відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів у Чернігівській області (код 22826386 , УДК у Чернігівській області МФО 853592 , р/р 31214230500522) 4809 (чотири тисячі вісімсот дев'ять) грн. 42 коп. адм іністративно-господарських санкцій.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає з аконної сили після закінчення строку для подання заяви про апеляційне о скарження , встановленого цим Кодекс ом , якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляц ійного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її складання в повному обсязі , особою , яка оскаржує постанову , за правилами , встановленими ст. ст. 185-187 КАС України , шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інст анції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляці йне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк , встановлений для подання заяви про апеляційне оскар ження.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2008
Оприлюднено07.12.2009
Номер документу6857754
СудочинствоАдміністративне
🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні