Миколаївський окружний адміністративний суд
54055, м. Миколаїв, вул. Завод ська, 11
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12.10.2009 р. № 2а - 2004/09/1470
м.Миколаїв
15:00
Миколаївський окружний адміністративний суд у скла ді судді Мавродієвої М.В., при секретарі судового зас ідання Богзі Н.А.,
за участю представників :
позивача: Огородник О.М. - д ов. №20 від 20.01.2009,
відповідача: не з'явився,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу
за позовом Доманівський районний цен тр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду з агальнообов"язкового держав ного соціального страхуванн я України на випадок безробі ття, вул. Радянської Армії, 14,До манівка,Доманівський район, Миколаївська область,56401
до Мостівське сільське спожи вче товариство, вул. Леніна, 7, с .Мостове,Доманівський район, Миколаївська область,56470
про стягнення штрафної санкці ї в сумі 2394,36 грн.,
в с т а н о в и в:
Позивач звернув ся до суду з позовом про стягн ення з відповідача штрафної санкції в сумі 2394,36 грн.
В обґрунтування своїх вим ог позивач зазначає, що відпо відачем в порушення вимог за конодавства про зайнятість н аселення при вивільненні пра цівника до центру зайнятості не подано звіту про вивільне ння за два місяці до вивільне ння та при фактичному вивіль ненні в десятиденний строк н е направлено списків фактичн о вивільнених працівників.
Відповідач про судове зас ідання був повідомлений нале жним чином відповідно до ч.5 ст .107 КАС України, за юридичною а дресою (арк.спр.26), але своїх зап еречень проти позову та відп овідних доказів, запропонова них в ухвалі суду від 25.05.2009, не на дав, представник в судове зас ідання не з'явився, причин н еявки не повідомив.
Під час розгляду справи, п редставник позивача підтрим ав доводи, викладені у адміні стративному позові.
Судовий процес фікс увався за допомогою технічно го комплексу «Камертон».
У судовому засіданні 12.10.2009 с удом було оголошено вступну та резолютивну частини поста нови.
Приймаючи рішення по сп раві судом взято до уваги нас тупне.
Мостівське сільське спо живче товариство зареєстров ане платником страхових внес ків до Фонду загальнообов'я зкового державного соціаль ного страхування на випадок безробіття.
16.08.2005 відповідач звільнив гр. ОСОБА_1 на підставі пун кту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України (скороченн я штату працівників), про що с відчить запис в трудовій кни жці ОСОБА_1 (арк.спр.16-17).
02.12.2008 до Доманівського центр у зайнятості в пошуках робот и звернулася громадянка ОС ОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, мешка нка с.Мостове Доманівського району з заявою про надання с татусу безробітного, що підт верджується персональною ка рткою (арк.спр.13). Працівниками позивача при перевірки бази даних встановлено, що громад янка ОСОБА_1 15.04.2005 була прийн ята на посаду продавця на під приємство відповідача, а 16.08.2005 з вільнена в зв'язку з скороч енням штату працівників. При цьому, Мостівським сільськи м споживчим товариством пору шено пункт 5 статті 20 Закону Ук раїни “Про зайнятість населе ння”, а саме не повідомлено це нтр зайнятості в двомісячний строк про майбутнє вивільне ння працівника та не надано у десятиденний строк після ви вільнення, тобто до 26 серпня 2005 року список фактично вивіль нених працівників, а саме: гро мадянки ОСОБА_1. У зв'язк у з встановленим порушенням, 18.03.2009 посадовою особою позива ча був направлений лист-викл ик відповідачу, в якому він по відомляв про зазначене поруш ення та викликав директора п ідприємства відповідача для складання і отримання акту (а рк.спр.8), який отримано відпов ідачем 21.09.2009, але залишено без у ваги (арк.спр.9).
01.04.2009 позивачем складено акт №1 про порушення відповідаче м законодавства України про зайнятість, яким визначено с уму накладеної фінансової са нкції в розмірі 2394,36 грн. (арк.спр .10). Акт отримано відповідачем 02.04.2009 (арк.спр. 11).
Відповідно до п. 5 ст.20 Закону України “Про зайнятість нас елення” №803-12 від 01.03.1991 при вивіль нені працівників у зв'язку із змінами у організації вир обництва і праці, в тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підпр иємств, установ, організацій , скороченням чисельності аб о штату працівників підприєм ства, установи, організації, н езалежно від форм власності, повідомляють про це не пізні ше як за 2 місяця у письмовій ф ормі державну службу зайнято сті, вказуючи підстави і стро ки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кв аліфікацій, розміру оплати п раці, а в 10-денний строк після в ивільнення - списки фактичн о вивільнених працівників.
Абзац 2 пункту 5 ст. 20 Закону Ук раїни “Про зайнятість населе ння” передбачає, що, у разі не подання або порушення строкі в подання цих даних стягуєть ся штраф у розмірі річної зар обітної плати за кожного в ивільненого працівника. Ц і кошти зараховуються до фон ду загальнообов'язкового д ержавного соціального страх ування України на випадок бе зробіття для фінансування за ходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільн юваних працівників.
Оскільки відповідач не над ав позивачу на запит від 18.03.09 №38 2 інформацію про річну заробі тну плату ОСОБА_1, штрафні санкції нараховані, виходяч и з розміру мінімальної заро бітної плати за відповідний період. Згідно розрахунку по зивача, розмір річної заробі тної плати за рік гр. ОСОБА_1 склав 1197,18 грн. (а.с.12).
Підпунктом “л” пункту 8 Поло ження про державну службу за йнятості, затвердженого пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни № 47 від 24.06.1991р. передбачено , що Державна служба зайнятос ті має право стягувати відпо відно до Закону України "Про зайнятість населення" штра фи з підприємств, установ та організацій усіх форм власн ості у разі неподання або пор ушення строків подання держ авній службі зайнятості пись мового повідомлення про наст упне вивільнення працівникі в, як це передбачено пунктом 5 статті 20 Закону України "Про з айнятість населення".
Пунктом 6 статті 20 Закону Ук раїни "Про зайнятість насел ення" передбачено, що порядок стягнення та розміри штрафі в за невиконання вимог цієї с татті з підприємств, установ і організацій встановлюєтьс я законодавством України.
Відсутність нормативно ви значеного порядку стягнення штрафу за невиконання вимог статті 20 Закону України "Про зайнятість населення" не по збавляє центр зайнятості пра ва стягнути суму відповідног о штрафу шляхом звернення до господарського суду.
Разом з тим посилання позив ача на те, що відповідачем ско єно два правопорушення, а том у стягненню підлягає штраф у сумі 2394,36 грн. (штраф у сумі 1197,18 гр н. за неподання звіту про наст упне вивільнення працівника та штраф у сумі 1197,18 грн. за непо дання звіту про фактичне вив ільнення працівника) не відп овідає змісту пункту 5 статті 20 Закону України "Про зайнят ість населення", відповідно я кого за порушення вимог дано го пункту стягується штраф у розмірі річної заробітної п лати за кожного вивільненого працівника, а не за кожне прав опорушення.
Відповідно до ст.11 КАС Украї ни розгляд і вирішення справ в адміністративних судах зд ійснюються на засадах змага льності сторін та свободи в н аданні ними суду своїх доказ ів і у доведенні перед судом ї х переконливості.
Відповідач своїм правом н адати заперечення проти позо ву не скористався, доказів сп лати фінансової санкції стан ом на час розгляду справи не н адав.
Враховуючи викладене, су д дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволен ню частково, в сумі стягнення штрафу у розмірі річної заро бітної плати громадянки ОС ОБА_1, тобто у сумі 1197,18 грн., в ре шті позовних вимог слід відм овити.
Керуючись ст.ст.11, 71, ч.4 ст.94 , ст.ст. 98, 158-163, 167, 254 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольни ти частково.
2. Стягнути з Мостівського с ільського споживчого товари ства, с.Мостове, Доманівський район, Миколаївська область , 56470 (р/р 2600230024 в ВАТ «Райфайзен Бан к Аваль», МФО 380805, код ЄДРПОУ 01759715) на користь Доманівського рай онного центру зайнятості - робочого органу виконавчої д ирекції Фонду загальнообов' язкового державного соціаль ного страхування України на випадок безробіття, вул.Радя нської Армії, 14, смт.Доманівка , Миколаївська область, 56401 (р/р 37 170305800144 в УДК в Миколаївській обл асті, МФО 826013, код ЄДРПОУ 20894577) 1197,18 гр н. податкового боргу.
3. В решті позову відмовити.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністра тивного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, встановленого цим Кодекс ом, якщо таку заяву не було под ано.
Постанова суду може бути ос каржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання зая ви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційн ої скарги. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня ск ладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляц ійне оскарження та апеляційн а скарга подаються Одеському апеляційному адміністратив ному суду через Миколаївськи й окружний адміністративний суд.
Суддя М.В. Мавродієв а
Постанова оформлена у в ідповідності до ст.163 КАС Укра їни
та підписана суддею 30.10.2009
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2009 |
Оприлюднено | 17.12.2009 |
Номер документу | 6859678 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Мавродієва М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні