Справа № 522/2171/17
П О С Т А Н О В А
І м е н е м У к р а ї н и
15 червня 2017 року суддя Приморського районного суду м. Одеси Іванов В.В., розглянувши матеріали, про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянку України, працюючу директором ТОВ ІНФОРМПОЛІСЕРВІС , проживаючу за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163 КУпАП,-
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до складеного протоколу, 27 січня 2017 року, заступником начальника відділу якості аудиту управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області - ОСОБА_2 при проведенні планової виїзної перевірки ТОВ ІНФОРМПОЛІСЕРВІС , код за ЄДРПОУ 13896274, за юридичною адресою: АДРЕСА_1, встановлено, що директор ТОВ ІНФОРМПОЛІСЕРВІС ОСОБА_1 вчинила правопорушення порядку ведення податкового обліку, а саме: п.п.14.1.27, 14.1.36, п.14.1 ст.14, п.44.1,44.2 ст.144, п.п.134.1.1 ст.134, п.138.1,138.2,138.4 ст.138, п.п.139.1.9. ст139, п.198.5 ст.198 ПК України, чим ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163 КУпАП, за кваліфікуючими ознаками: розміщення цінних паперів без реєстрації їх випуску в установленому законом порядку або порушення порядку здійснення емісії цінних паперів, вчинене уповноваженою особою.
Викладене підтверджується матеріалами адміністративної справи, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення серії АА № 412080 від 27.01.2017 року, актом планової перевірки від 30.12.2016 року та іншими матеріалами справи.
ОСОБА_1 будучи повідомлена належним чином про день, час та місце слухання справи,а також за вказаною у протоколі датою, - до суду не з'явилась, про причини неявки не повідомила та не звернулась з клопотанням про відкладення розгляду справи, у зв'язку з чим, згідно зі ст.268 КУпАП, справа розглянута на підставі матеріалів, які містяться у ній..
Ознайомившись з адміністративними матеріалами, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення серії АА № 412080 від 27.01.2017 року, актом планової перевірки від 30.12.2016 року та іншими матеріалами справи, вважаю ОСОБА_1 винним у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163 КУпАП, за кваліфікуючими ознаками: розміщення цінних паперів без реєстрації їх випуску в установленому законом порядку або порушення порядку здійснення емісії цінних паперів, вчинене уповноваженою особою.
Відповідно до ст.7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Згідно вимог ст. 245 КУпАП, серед ряду завдань провадження в справах про адміністративні правопорушення є: всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом. З огляду на ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ч. 2 ст. 9 КУпАП адміністративна відповідальність за правопорушення, передбачені цим кодексом, настає, якщо ці порушення за своїм характером не тягнуть за собою відповідно до закону кримінальної відповідальності.
Зі змісту статей 7, 254, 279 КУпАП розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється лише щодо правопорушника та в межах протоколу про адміністративне правопорушення.
Згідно ч. 2 ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніше як через три місяці з дня його виявлення.
Відповідно до п.7 ст.247 КУпАП розпочате провадження у справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю з підстав закінчення на момент розгляду справи строків, передбачених ст.38 КУпАП.
Таким чином, суд приходить до висновку, що адміністративне правопорушення, передбачене ст.163 КУпАП, потрібно закрити, у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строку накладення адміністративного стягнення, на підставі ст. 38 КУАП.
Керуючись ст.ст. 9, 10, 24, 33, 38, 163, 221, 247, 254, 268, 279, 280, 283, 284 КУпАП, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163 КУпАП.
Адміністративне провадження стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163 КУпАП, - закрити у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строку накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги через Приморський районний суд м. Одеси протягом десятиденного строку з дня винесення постанови.
Суддя Приморського
районного суду міста ОСОБА_2: ОСОБА_3
15.06.2017
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 15.06.2017 |
Оприлюднено | 06.09.2017 |
Номер документу | 68634071 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Приморський районний суд м.Одеси
Іванов В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні