Ухвала
від 30.01.2014 по справі 520/922/14-к
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 520/922/14-к

Провадження № 1-кс/520/134/14

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.01.2014 року

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання старшого слідчого СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_4 про проведення позапланової виїзної ревізії,

ВСТАНОВИВ:

До слідчого судді Київського районного суду м. Одеси звернувся старший слідчий СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_4 з клопотанням про проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс».

Слідчим відділом Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню №42013171010000095 за фактом скоєння кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України.

У клопотанні слідчий посилається на наступне, під час проведення перевірки додержання вимог закону України «Про Збройні Сили України» щодо цільового використання нових видів або модернізованих зразків озброєння, військової техніки, законності витрачання на зазначені цілі бюджетних коштів службовими особами державного підприємства «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» встановлено, що під час виконання державного контракту з оборонного замовлення №247/1/12/5 від 30.05.2012 року службові особи державного підприємства «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» внесено до офіційного документу «Контрольної карти» завідомо неправдиві відомості про начебто здійснення заміни 90 штук лопаток ротору турбіни високого тиску у авіадвигуні АИ-25ТЛ № 7082521300003.

Згідно державного контракту № 247/1/12/5 від 30.05.2012 р. на виконання робіт за державним оборонним замовленням, укладеного між Міністерством оборони України та ДП «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» при виконанні робіт з модернізації авіадвигуні АИ-25ТЛ № 7082521300003 в профіль АИ-25ТЛШ було забраковано та замінено 90 одиниць лопаток турбіни високого тиску 0150402002-05,-07 на загальну вартість 216 тисяч гривень. Головним представником замовника №621 було зроблено запит за ісх. № 1012 від 23.11.2012 до ДП «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» щодо підтвердження факту заміни даних лопаток з актом відбракування та представлення номерів забракованих лопаток, та після аналізу даних документів та аналізу справи виготовлення даного двигуна на АТ «Мотор Січ» було з`ясовано що номера цих лопаток, які забракувало підприємство ДП «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» при першому капітальному ремонті двигуна, не відповідають номерам лопаток, які були встановленні підприємством АТ «Мотор Січ» при виготовленні даного двигуна. Згідно договору №14/МТО-12 від 02.02.2012, укладеного між ДП «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» та МПП «Шаір-В» (код 32167555) та накладної № 224 від 31.05.2012 встановлено, що МПП «Шаір-В» поставило ДП «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» 90 одиниць лопаток турбіни високого тиску 0150402002-05,-07, які згідно видаткової накладної № РН-АС028336 від 29.05.2012 були придбані у товариства з обмеженою відповідальність «Торговий дім «Антарес» (код 38018999) на підставі договору № 08/05 від 08.05.2012. Однак відповіддю АТ «Мотор Січ» №ДЄБ-32333 від 11.11.2013 встановлено, що воно не мало ніяких взаємовідносин с МПП «Шаір-В» по реалізації лопаток турбіни (номенклатурний №0150402002-07), а також по наданню будь-яких інших послуг та авіаційні запчастини, що призначені для виконання ремонту авіадвигуна, поставляються АТ «Мотор Січ» за угодою тільки авіаремонтним заводам, які мають право проводити такий ремонт.

Також встановлено, що видами діяльності ТОВ «Торговий дім «Антарес» не є виробництво повітряних і космічних літальних апаратів. Фінансово-господарські операції з поставки 90 одиниць лопаток турбіни високого тиску 0150402002-05,-07 між МПП «Шаір-В» і ТОВ «Торговий дім «Антарес» носить безтоварний характер і з розрахункового рахунку МПП «Шаір-В» необґрунтовано перераховані на розрахунковий рахунок ТОВ «Торговий дім «Антарес» грошові кошти. В результаті зазначених угод, ДП «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» за договором №14/МТО-12 від 02.02.2012 по безтоварних операцій, проведених між МПП «Шаір-В» і ТОВ «Торговий дім «Антарес» перераховані в адрес ТОВ «Торговий дім «Антарес» грошові кошти у розмірі 216 тисяч гривень.

З метою встановлення механізму утворення суми викрадених грошових коштів, наявність та правильність заповнення обов`язкових реквізитів, своєчасність відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій, зафіксованих первинними та підтверджуючими документами, наявність всіх первинних, підтверджуючих документів, які засвідчують здійснення господарських операцій, відображених в бухгалтерському обліку, встановлення відповідальних осіб за розтрату грошових коштів та порушення діючого законодавства в Україні, на сьогоднішній день виникла необхідність у проведенні документальної і фактичної перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності об`єкта контролю, а саме державного підприємства «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс», розташованого за адресою: м. Одеса, проспект Маршала Жукова, 32-А, у формі ревізії, яка повинна забезпечити виявлення фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні, посадових і матеріально відповідальних осіб. Призначення судово-бухгалтерської експертизи на сьогоднішній день є недоцільним, так як судово-бухгалтерські та судово-економічні експерти не уповноважені достатніми правами та обов`язками ніж інспектори Державної фінансової інспекції в Одеській області.

У судовому засіданні прокурор та слідчий підтримали клопотання та просили його задовольнити.

В якості підстав для проведення позапланової виїзної ревізії у ДП «Одеський авіаційний завод» інспекторами Фінансової інспекції України в Одеській області слідчий зазначає наявність достатніх даних вважати, що на вищезазначеному підприємстві було скоєно злочин, який кваліфікується за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. ст. 366 ч. 1, 191 КК України.

Заслухавши прокурора, слідчого, дослідивши надані матеріали, слідчий суддя вважає, що клопотання задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 року із змінами та доповненнями позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться: п. 5 у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Разом з тим, у клопотанні не вказано чому має бути проведена саме позапланова виїзна ревізія та чим підтверджується така необхідність, у поданні відсутні факти, які свідчать про порушення законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю і яких саме Законів.

Факт скоєння кримінального правопорушення не може вважатися порушенням законів, перевірку додержання яких віднесено до компетенції органів фінансового контролю.

З`ясування і перевірка обставин кримінального правопорушення, в зв`язку з чим слідчий звернувся до слідчого судді, підлягає здійсненню виключно в рамках КПК України, який не передбачає надання слідчим суддею дозволу на проведення позапланової ревізії в рамках кримінального судочинства і не дає процесуальних підстав щодо розгляду цього питання в рамках кримінального процесуального законодавства.

З огляду на вищенаведене, враховуючи, що з матеріалів клопотання не вбачається наявність достатніх підстав для призначення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Одеське авіаремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс», слідчий суддя приходить до обґрунтованого висновку, що клопотання не підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 309, 370, 372 КПК України, ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_4 про проведення позапланової виїзної ревізії залишити без задоволення з підстав, викладених у мотивувальній частині ухвали.

Відповідно до ст. 309 КПК України ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_5

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення30.01.2014
Оприлюднено06.01.2023
Номер документу68642307
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —520/922/14-к

Ухвала від 30.01.2014

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Коротаєва Н. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні