Ухвала
від 07.09.2017 по справі 137/1228/17
ЛІТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

137/1228/17

У Х В А Л А

07.09.2017р. с.м.т. Літин

Літинський районний суд Вінницької області

в складі: слідчої судді ОСОБА_1 ,

секретаря судових засідань ОСОБА_2

за участю сторін: слідчого ОСОБА_3 , прокурора ОСОБА_4

розглянувши в судовому засіданні в залі суду в смт. Літині клопотання начальника СВ Літинського відділення поліції Калинівського відділу поліції ГУНП у Вінницькій області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії в межах кримінального провадження № 12016020210000232 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 Кримінального кодексу України.

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшло клопотання слідчого про проведення позапланової виїзної ревізії в межах кримінального провадження № 12016020210000232 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 Кримінального кодексу України. В клопотанні зазначає, що 24.06.2016, на адресу Літинського відділення поліції Калинівського відділу поліції ГУНП у Вінницькій області з Калинівської місцевої прокуратури надійшли матеріали за зверненням голови громадської організації «Рух за очищення Літинщини від корупції та зловживань владою» за фактом зловживання посадовими особами Кожухівської сільської ради Літинського району своїм службовим становищем при укладанні договорів на перевезення щебеню та ремонту вулиць села Кожухів Літинського району Вінницької області.

У ході проведення досудового розслідування установлено, що 02.06.2015 між Кожухівською сільською радою та СПД ОСОБА_5 , було укладено договір № 7 щодо надання послуг сільській раді по поточному ремонту дорожнього покриття в обсязі 195 метрів квадратних вулиць Лугова, Північна та Садова в с. Кожухів Літинського району Вінницької області. Згідно п. 3.1 даного Договору та довідки про вартість наданих послуг за 03.06.2015, Акту № 1 приймання наданих послуг за 03.06.2015, Договірної ціни на будівництво, Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, вартість та витрати по наданню послуг по поточному ремонту дорожнього покриття становлять 30000 гривень. Однак жителі с. Кожухів стверджують, що СПД ОСОБА_5 не здійснював дані роботи, а до вересня 2015 року взагалі щебінь не вивозився і не здійснювався поточний ремонт дорожнього покриття вулиць, хоча згідно п. 2.2 Договору зазначено, що послуги по ремонту дорожнього покриття повинні бути надані протягом 3 місяців з моменту укладення договору. Крім того, жителі села стверджують, що у 2013-2014 роках ними самостійно було зібрано кошти та придбано 4 автомобілі щебеню, винаймали свої перевізників, які вивозили піщано-гравійні суміші та винаймали трактор, яким розгортався вантаж і розрівнювалась дорога. Відповідно до Довідки про вартість наданих послуг за 03.06.2015, Акту приймання наданих послуг № 1 за 03.06.2015, Договірної ціни на будівництво, Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, сума витрачених коштів на проведення поточного ремонту дорожнього покриття вулиць Лугової, Північної, та Садової в с. Кожухів Літинського району Вінницької області, складає 30000 гривень.

Крім того, установлено, що 04.09.2015 між Кожухівською сільською радою і ТОВ «Поділля залізобетон» укладено договір поставки № 210 щодо купівлі щебеню. Згідно видаткової накладної № 7478 від 07.09.2015 сільською радою було придбано 200 тонн щебеню. 13.10.2015 між Кожухівською сільською радою та ФОП ОСОБА_6 укладено договір № 22 про надання послуг (перевезення вантажів), відповідно до якого, ОСОБА_6 перевіз із ТОВ «Поділля залізобетон» 200 тон щебеню. Відповідно до умов даного договору, ціна за одну ходку перевезення вантажу становила 2429 гривень, що є значно вищою від ринкової. Крім того, згідно умов договору ОСОБА_6 мав здійснити 7 ходок на загальну суму 17000 гривень. Вантажомвсткість транспортного засобу була зазначена у договорі та становила 30 тонн. Однак, відповідно до видаткових накладних № 7478 від 15.09.2015, № 8251 від 16.09.2015, № 8866 від 29.09.2015, № 9423 від 12.10.2015 було здійснено перевезення щебеню за 5 ходок, замість запланованих 7 ходок. Також , установлено, що 21.12.2015 між Кожухівською сільською радою та ФОП ОСОБА_6 укладено договір № 34 про надання послуг по перевезенню вантажу, а саме 330 тонн щебеню з ТОВ «Крутнівський гранкар`єр», при цьому у даному договорі зазначено, що вантажомісткість транспортного засобу, який здійснювалось перевезення і з ТОВ «Поділля залізобетон» складає 36 тонн. А також, установлено, що 15.03.2017 посадовими особами Кожухівської сільської ради, в порушення діючого законодавства, а саме Постанови КМУ № 1448 від 22.12.1997, було здійснено реалізацію приміщення магазину-кафе ( АДРЕСА_1 ) через Першу українську міжрегіональну товарну біржу. Зокрема, відповідно до згаданої постанови, реалізація майна на аукціоні здійснюється за наявності не менше двох покупців, яка здійснювалась лише за наявності одного покупця ОСОБА_7 . Також, відповідно до постанови, організатор аукціону не пізніше як за 30 днів до дня проведення аукціону публікує у місцевій пресі інформацію про майно, що підлягає реалізації. В даному випадку оголошення в газеті «Вінницький тиждень», було опубліковано 22.02.2017, тобто за 20 днів до початку аукціону. В самому оголошенні містились відомості, що приховували технічні характеристики приміщення магазину-кафе. Тому, з метою з`ясування суми розтрачених коштів, виникла необхідність у дослідженні окремих питань фінансово господарської діяльності Кожухівської сільської ради. Слідчий просить визначити термін проведення ревізії із 30.10.2017. Мотивуючи тим, що 09.08.2017 на адресу Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, було направлено запит про погодження строків проведення позапланової ревізії. Відповідно до відповіді № 26-02-10-17/4295 від 16.08.2017 Управлінням було зазначено, що проведення ревізії можливе з 30.10.2017. В судовому засіданні слідчий та прокурор клопотання підтримали та просили задовільнити. Дослідивши матеріали справи, заслухавши думку учасників процесу, вважаю, що клопотання обгрунтоване та підлягає задоволенню з наступних підстав. За змістом ч. 2 ст. 93 КПК сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом. Відповідно до п.4 ч.2 ст.40 КПК України, слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку визначеному законом. Згідно з ч. 2 ст. 84 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких пунктом 4 частини другої статті 99 КПК України віднесено і висновки ревізій.

Відповідно до п.1.3 спільного наказу N 346/1025/685/53 від 19.10.2006

«Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» підконтрольною установою є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи і суб`єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства і організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно. Згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Кожухівська сільська рада (код ЄДРПОУ 04326388) є органом місцевого самоврядування.

Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) позапланові виїзні ревізії проводиться у разі надходження до органу державного фінансового контролю доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю і можуть здійснюватися лише на підставі рішення суду.

Дослідивши матеріали клопотання вважаю, що дійсно існує необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії та дослідженні окремих питань фінансово-господарської діяльності Кожухівської сільської ради Літинського району.

На підставі даних, отриманих в результаті ревізії, можна буде встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження, встановити наявність чи відсутність факту розтрати посадовими особами бюджетних коштів збитків, які в подальшому будуть процесуальним джерелами доказів.

Керуючись ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ст.110 КПК України -

УХ В А Л И В:

Клопотання задовільнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Кожухівської сільської ради Літинського району Вінницької області (ЄДРПОУ 04326388, адреса: 22313, Вінницька область, Літинський район, село Кожухів, вул. Шляхова, 23) щодо проведення ремонту дорожнього покриття в обсязі 195 метрів квадратних вулиць Лугова, Північна та Садова в с. Кожухів Літинського району Вінницької області, а також поставкою щебеню для проведення такого ремонту із правом проведення одночасної зустрічної звірки з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_5 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2 ); з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_6 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_3 ); Товариством з обмеженою відповідальністю «Поділля-Залізобетон» (ЄДРПОУ 30836685, адреса: 21022, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 14А); Товариством з обмеженою відповідальністю «Крутнівський кар`єр» (ЄДРПОУ 31346501, адреса: 22008, Вінницька область, Хмільницький район, село Крутнів) в період з 01.09.2015 по теперішній час.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Кожухівської сільської ради Літинського району Вінницької області (ЄДРПОУ 04326388, адреса: 22313, Вінницька область, Літинський район, село Кожухів, вул. Шляхова, 23) щодо законності реалізації приміщення магазину-кафе за адресою: АДРЕСА_4 , приватному підприємцю ОСОБА_7 , через Першу українську міжрегіональну товарну біржу, яке перебувало на балансі сільської ради із правом проведення одночасної зустрічної звірки з Першою українською міжрегіональною товарною біржою (ЄДРПОУ 33448992, адреса: 21050, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Миколи Оводова, 46) в період з 01.01.2017 по 01.06.2017.

Визначити термін проведення ревізії тривалістю до 15 робочих днів, починаючи з 30.10.2017 по 17.11.2017.

Організацію проведення ревізії доручити Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя:ОСОБА_1

СудЛітинський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення07.09.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу68687204
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —137/1228/17

Ухвала від 07.09.2017

Кримінальне

Літинський районний суд Вінницької області

Білик Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні