6.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про закриття провадження у справi
06 вересня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1199/17
Луганський окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Чиркіна С.М.,
за участю
секретаря судового засідання Занічковської П.Є.,
без участі представників сторін,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури Луганської області до Гірської міської ради Попаснянського району Луганської області про визнання незаконною бездіяльності, зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
22 червня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури Луганської області до Гірської міської ради Попаснянського району Луганської області про визнання незаконною бездіяльності, зобов'язання вчинити певні дії.
05.09.2017 від позивача на офіційну електронну адресу суду засобами електронного зв'язку надійшло клопотання про витребування оригіналів документів, доданих позивачем до позовної заяви, від відповідача (а.с. 33).
06.09.2017 від представника відповідача на офіційну електронну адресу суду засобами електронного зв'язку надійшов відзив, в якому відповідач повідомив про добровільне виконання позовних вимог та на підтвердження зазначених обставин надав відповідні документи (а.с. 34-70).
06 вересня 2017 року від представника позивача надійшла заява про відмову від адміністративного позову (а.с. 71), в якій одночасно заявлене клопотання про стягнення з відповідача судового збору в сумі 3200,00 грн.
Відповідно до частини першої статті 51 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) позивач має право в будь-який час до закінчення судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову.
Згідно із частиною першою статті 136 КАС України позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач - визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.
Судове рішення у зв'язку з відмовою від адміністративного позову, визнанням адміністративного позову чи примиренням сторін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 цього Кодексу (частина третя статті 136 КАС України).
Частиною другою статті 112 КАС України регламентовано, що про прийняття відмови від адміністративного позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі. У разі часткової відмови позивача від адміністративного позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі щодо частини позовних вимог.
Суд не приймає відмови від адміністративного позову, визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси (частина четверта статті 112 КАС України).
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 157 КАС України, суд закриває провадження по справі, якщо позивач відмовився від адміністративного позову і відмову прийнято судом.
Відмова від позовних вимог заявлена позивачем у межах його процесуальних прав та не порушує нічиїх прав та інтересів, підстав для неприйняття відмови від позову не встановлено, тому відмова позивача від позовних вимог приймається судом.
Суд вважає за необхідне роз'яснити позивачу, що повторне звернення з тією самою позовною заявою не допускається (частина третя статті 157 КАС України).
Щодо клопотання про стягнення судового збору з відповідача суд зазначає наступне.
Відповідно до частини першої статті 95 КАС України уразі відмови позивача від адміністративного позову понесені ним витрати відповідачем не відшкодовуються, а витрати відповідача за його заявою стягуються із позивача, крім випадків, коли позивач звільнений від сплати судових витрат. Однак якщо позивач відмовився від адміністративного позову внаслідок задоволення його відповідачем після подання адміністративного позову, то суд за заявою позивача присуджує всі понесені ним у справі витрати із відповідача.
Позивачем при поданні адміністративного позову сплачено судовий збір у розмірі 3200 грн, що підтверджується платіжним дорученням від 16 серпня 2017 року № 886.
З матеріалів справи судом встановлено, що керівником Лисичанської місцевої прокуратури Луганської області позов подано 22 серпня 2017 року, а фактичне задоволення позову відповідачем шляхом вчинення дій по розробленню та затвердженню планів технічної інвентаризації та паспортизації шляхом прийняття відповідного рішення відбулося 23 серпня 2017 року. Отже, як передбачено у статті 95 КАС України, відповідач фактично задовольнив позов після його подання, внаслідок чого позивач від позову відмовився.
Враховуючи вказане та в силу приписів статті 95 КАС України, сплачений судовий збір у розмірі 3200,00 грн підлягає стягненню з відповідача.
У зв'язку із закриттям провадження по справі, клопотання відповідача про витребування оригіналів документів, доданих позивачем до позовної заяви, від відповідача судом не вирішується.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст.157, 160, 165 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ:
Прийняти відмову заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури Луганської області від адміністративного позову до Гірської міської ради Попаснянського району Луганської області про визнання незаконною бездіяльності, зобов'язання вчинити певні дії.
Провадження по справі за адміністративним позовом заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури Луганської області до Гірської міської ради Попаснянського району Луганської області про визнання незаконною бездіяльності, зобов'язання вчинити певні дії закрити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Гірської міської ради Попаснянського району Луганської області (код ЄДРПОУ 33976099) на користь Прокуратури Луганської області (р/р 35211068000839, банк ДКСУ м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 02909921, код класифікації доходів бюджету 2800) судовий збір у розмірі 3200 (три тисячі двісті) гривень.
Повторне звернення з тією самою позовною заявою не допускається.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.
Ухвала суду може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя С.М. Чиркін
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2017 |
Оприлюднено | 11.09.2017 |
Номер документу | 68692867 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.М. Чиркін
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні