Справа № 263/6490/17
Провадження № 2-а/263/507/2017 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 вересня 2017 року м. Маріуполь
Жовтневий районний суд м. Маріуполя Донецької області у складі: головуючого судді Хараджі Н.В., при секретарі Петровському Д.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду міста Маріуполя справу за адміністративною позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності,
В С Т А Н О В И В:
Позивачка звернулась до суду з даним адміністративним позовом, вказуючи, що з 27 квітня 2016 року ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП зареєстроване як юридична особа та знаходиться на спрощеній системі оподаткування. З 27 квітня 2016 року ТОВ ЮК ГРУП перебуває на обліку як платник єдиного податку в МДПІГУ ДФС у Донецькій області. 04.05.2017 року ТОВ ЮК ГРУПП отримано податкове рішення повідомлення від 26.04.2017 року №0001331303 відповідно до якого нараховані штрафні санкції у розмірі 44,01 грн. та пеня у розмірі 66 грн. за несвоєчасну сплату єдиного внеску. 22 травня 2017 року в.о. начальника ГУ ДФС у Донецькій області було винесено постанову про накладення на неї адміністративного стягнення за ч.3 ст.165-1 КпАП України у вигляді штрафу в розмірі 680 грн. Проте, вважає вказану постанову незаконною, так як товариство здійснює господарську діяльність на території міста Маріуполя Донецької області, на якій проводиться антитерористична операція. А діючим законодавством України визначено безумовне звільнення суб'єктів підприємницької діяльності від відповідальності за невиконання обов'язків платника єдиного внеску, а саме - нарахування штрафних санкцій та пені, і ставить це звільнення в залежність від місця знаходження платника податку, зокрема, території, де здійснюється антитерористична операція в період з 14 квітня 2014 року і до закінчення такої операції. 10 травня 2017 року ТОВ ЮК ГРУП направлено Центральному відділенню Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції м. Маріуполя Головного управління ДФС у Донецькій області заяву від 10 травня 2017 року про звільнення підприємства від виконання своїх обов'язків, зокрема, від обов'язку своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок на підставі п. 9-4 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону 2464-VI, також було подано позовну заяву про скасування незаконного рішення-повідомлення до Донецького окружного адміністративного суду. На підставі викладеного просить суд постанову № 245/05-99-13-06 від 22 травня 2017 року, винесену в.о.начальника ГУ ДФС у Донецькій області, про притягнення її до адміністративної відповідальності за ч.3 ст. 165-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 680 гривень, скасувати, а справу - закрити.
Позивачка в судове засідання не з'явилась, надала суду заяву з проханням про розгляд справи за її відсутності та задоволенням заявлених позовних вимог.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, надав суду заяву з проханням про розгляд справи за його відсутності, заперечуючи проти задоволення позовних вимог в повному обсязі на підставах, викладених у письмових запереченнях, відповідно до яких оскільки ОСОБА_1, як керівником ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП ЄДРПОУ 40451299, несвоєчасно сплачено єдиний внесок по строку 20.03.2017 року, фактично - 23.03.2017року у сумі 880,00 грн., чим порушено положення п.8 ст.9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI, зі змінами та доповненнями, у ГУ ДФС виникли правові підстави для складання протоколу про адміністративне правопорушення та винесення постанови про накладання адміністративного стягнення відповідно ч.3 ст. 165-1 КУпАП, зі змінами та доповненнями. Зауважує, що норма п.9 Прикінцевих положень Закону №2464, якою передбачено, що відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються, втратила чинність з 01.01.2016р. згідно Закону України від 24.12.2015 p. № 911-VIII, яким внесені зміни до Закону України від 02.09.2014 р. № 1669-VII. Для застосування положень Закону № 1669 необхідно дотримуватися двох чинників одночасно: періоду дії закону, та території, визначеної переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, при цьому Закон № 1669-VII продовжує свою дію в часі, оскільки Указ Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року - є чинним, а Указ про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України Президентом України не видавався. Крім того, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 року № 1053 затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція, проте в подальшому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 року №1079-р зупинено дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 року №1053. Кабінет Міністрів України 2 грудня 2015 року розпорядженням № 1275 затвердив перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, і пунктом 3 вказаного розпорядження визнав такими, що втратили чинність, розпорядження КМУ від 30.10.2014 року, № 1053-р та від 05.11.2014 року № 1079-р. Головне управління ДФС у Донецькій області вважає що є суб'єктом правовідносин, для врегулювання яких необхідно застосувати розпорядження КМУ, оскільки внаслідок його прийняття виникає можливість застосувати ст. 6 Закону № 1669-VII. Тому зауважує, що позиція директора ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП ОСОБА_1 щодо можливості несвоєчасної сплати єдиного внеску саме у період дії Закону № 1669-УІІ є помилковою. При цьому, заява в порядку п.9 Закону № 2464-УІ, щодо звільнення від виконання обов'язків зі сплати єдиного внеску була надана платником до Маріупольської ОДПІ лише 10.05.2017 року, тобто вже після прийняття відповідачем оскаржуваного рішення. Також, зауважує, що відповідно до вимог статті 10 Закону України від 02.09.2014 р. № 1669-УІІ "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України. Згідно листа ДФС від 05.06.2015 р. N 11853/6/99-99-17-03-03-15 Щодо звільнення від сплати ЄСВ , відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені Законом №2464 за невиконання, несвоєчасне виконання, виконання не в повному обсязі обов'язків, у період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції до платників єдиного внеску, які не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції, подали до Фіскального органу заяву та сертифікат Торгово-промислової палати України, не застосовуються. Відповідачем не надавався до податкового органу і до матеріалівсправи Сертифікат торгово-промислової палати України. На території м. Маріуполя всі підприємства приватної форми власності, державні організації, банківські установи та інші суб'єкти господарської діяльності здійснюють діяльність безперешкодно.
Суд, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку, що заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП , керівником якого є ОСОБА_1, зареєстровано в якості юридичної особи 27 квітня 2016 року за № 1 274 102 0000 012338, включено до ЄДРПОУ за № 40451299, юридична адреса: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Мира, буд. 114, та перебуває на обліку у Маріупольській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області як платник єдиного внеску.
22.05.2017 року Головним управлінням ДФС у Донецькій області, розглянувши протокол від 11.05.2017 року №245/05-99-13-06 і додані до нього матеріали справи про адміністративні правопорушення, встановлені рішенням про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за №0001331303 від 26.04.2017 року, винесена постанова про накладення на керівника ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП ОСОБА_1 адміністративного стягнення за несвоєчасну сплату єдиного внеску за період з 21.03.2017 року по 23.03.2017 року, тобто за порушення положення п.8 ст.9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI, зі змінами та доповненнями, та ч.3 ст.165-1 КУпАП, у вигляді штрафу в розмірі 680,00 грн.
Частиною 3 ст.165-1 КУпАП передбачена відповідальність за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, у тому числі авансових платежів, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
10 травня 2017 року № 05/19 Маріупольській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області була адресована заява, відповідно до якої позивач просив звільнити його від виконання обов'язків, визначених статтею 6 Закону № 2464, на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану
Пунктами 1, 4 частини 2 статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI встановлено, що платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Статтею 9 Закону № 2464 визначені порядок обчислення і сплати єдиного внеску, зокрема, сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування.
Частиною 8 статті 9 Закону № 2464 передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Згідно з п. 12 ст. 9 Закону № 2464 єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).
Спірним питанням даної справи є звільнення платників єдиного внеску, що здійснюють діяльність в зоні проведення антитерористичної операції від зобов'язань щодо нарахування штрафних санкцій та пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) позивачем єдиного соціального внеску на час проведення антитерористичної операції.
Спеціальним законодавством стосовно справляння податків, зборів та єдиного внеску на час проведення АТО встановлено, що позивач, який зареєстрований в зоні проведення АТО, звільнений від сплати поточних зобов'язань зі сплати єдиного внеску виходячи з наступного.
Указом Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей.
Тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення визначає Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02 вересня 2014 року № 1669-VІІ (далі по тексту Закон № 1669).
Законом України № 1669-VІІ внесено зміни до Закону України Про збір та обік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (який діяв на час виникнення спірних правовідносин), зокрема, розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення доповнено пунктами 9-3 та 9-4 такого змісту:
Тимчасово на період дії особливого правового режиму, визначеного Законом України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України , зупиняється застосування до платників єдиного внеску із місцезнаходженням (місцем проживання) на тимчасово окупованій території України норм статей 25 і 26 цього Закону. Податкова інформація про суми недоїмки платників єдиного внеску, визначених абзацом першим цього пункту, зберігається та опрацьовується в інформаційних базах контролюючих органів в окремому (позабалансовому) порядку.
Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.
Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.
Таким чином, відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються. На момент вирішення справи по суті судом, антитерористична операція не закінчилась.
Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу .
Таким чином, пункт 9-4 Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464 є умовною нормою, оскільки звільняє платників єдиного внеску від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану, крім іншого, за умови надання заяви платником єдиного внеску про звільнення від сплати єдиного внеску до контролюючого органу.
Абзацом 2 статті 1 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Розпорядженням від 02 грудня 2015 року № 1275-р Кабінет Міністрів України затвердив перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція. Підпунктами 20 пункту 1 додатку до вказаного розпорядження м. Маріуполь віднесено до переліку населених пунктів, на території яких проводилася антитерористична операція.
Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП зареєстровано за адресою: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Мира, буд. 114, відповідно до пп. 20 п. 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України № 1275-р м. Маріуполь входить до зазначеного переліку.
Відповідно до частин 1-3 статті 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону України № 1669-VІІ, цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, і втрачає чинність через шість місяців з дня завершення антитерористичної операції, крім пункту 4 статті 11 Прикінцеві та перехідні положення цього Закону.
Дія цього Закону поширюється на період проведення антитерористичної операції та на шість місяців після дня її завершення.
Закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
З викладених підстав, внесені Законом України № 1669 зміни до Закону № 2464 звільняють від сплати єдиного внеску суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, оскільки на час розгляду даної справи Президентом України не приймався указ про завершення проведення антитерористичної операції, тобто період проведення АТО триває. Крім того, відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.
Статтею 10 цього Закону встановлено, що протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.
Суд не бере до уваги посилання сторони відповідача щодо не надання до податкового органу і до матеріалівсправи сертифікату торгово-промислової палати України, оскільки постановою Донецького окружного адміністративного суду від 11.07.2017 року встановлено наявність у позивача листа Донецької Торгово-промислової палати від 27 червня 2017 року № 452/12.1-18-03, відповідно до якого зазначалось, що пункти 9-3, 9-4 Закону № 2464 мають пряму дію та не вимагають подання сертифікату про затвердження форс мажорних обставин (обставин непереборної сили)
Також судом не беруться до уваги посилання сторони відповідача щодо втрати законної сили ст..ст. 9-3 та 9-4 розділу VIII Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08 липня 2010 року № 2464-VI з 01.01.2016р. згідно Закону України від 24.12.2015 p. № 911-VIII, яким внесені зміни до Закону України від 02.09.2014 р. № 1669-VII, оскільки ст..ст. 9-3 та 9-4 розділу VIII Закону України № 2464-VI на час розгляду справи є чинними і підстав не застосовувати до спірних правовідносин вищезазначені норми у суду не має.
Крім того, наведені обставини вже були предметом судового розгляду.
Відповідно до ч.1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Так, постановою Донецького окружного адміністративного суду від 11.07.2017 року та Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року встановлено, що ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП звільнений у тому числі від відповідальності за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Відповідно до ч.1,2 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Це покладає на суб'єкта владних повноважень обов'язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростувати твердження позивача про порушення його прав, свобод чи інтересів.
Проаналізувавши надані докази та надавши їм правову оцінку, враховуючи встановлені судом і наведені вище обставини, суд приходить до висновку, що постанова Головного управління ДФС у Донецькій області від 22.05.2017 року про накладення на керівника ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП ОСОБА_1 адміністративного стягнення за ч.3 ст.165-1 КУпАП за несвоєчасну сплату єдиного внеску за період з 21.03.2017 року по 23.03.2017 року у вигляді штрафу в розмірі 680,00 грн. є протиправною та такою, що не відповідає критеріям правомірності, які ставляться до рішень суб'єктів владних повноважень відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України, а тому підлягає скасуванню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 10, 11, 17, 159, 160, 162, 163, 171-2 КАС України, Законом України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ,
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності - задовольнити.
Постанову № 245/05-99-13-06 від 22 травня 2017 року, винесену в.о.начальника ГУ ДФС у Донецькій області, про притягнення керівника ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.3 ст. 165-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 680 гривень, скасувати.
Провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.3 ст. 165-1 КУпАП у відношенні керівника ТОВ ЮРКОНСАЛТИНГ ГРУП ОСОБА_1 - закрити.
На постанову може бути подано апеляційну скаргу до Донецького апеляційного адміністративного суду через Жовтневий районний суд м. Маріуполя протягом 10 днів з дня її отримання.
Суддя Н.В. Хараджа
Суд | Жовтневий районний суд м.Маріуполя |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2017 |
Оприлюднено | 09.09.2017 |
Номер документу | 68731105 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Жовтневий районний суд м.Маріуполя
Хараджа Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні