Ухвала
від 08.09.2017 по справі 369/9665/17
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/9665/17

Провадження № 1-кс/369/2737/17

УХВАЛА

Іменем України

08.09.2017 року м. Київ

Слідчий суддя Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого слідчої групи відділу Києво-Святошинського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області підполковника поліції майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні за № 42016111200000116 від 16.02.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.364 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

До суду звернувся слідчий слідчої групи відділу Києво-Святошинського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області майор поліції ОСОБА_3 з клопотанням, погодженим прокурором Києво-Святошинської місцевої прокуратури юристом 1 класу ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Свої вимоги слідчий мотивує тим, що 16.02.2016 Києво-Святошинською місцевою прокуратурою Київської області до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості за №42016111200000116 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

В ході досудового слідства встановлено, що рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 27.10.2005 № 310-26-ІV оголошено заказником, пам`яткою природи місцевого значення «Ландшафтний заказник місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_2 » площею 13,0 га.

Рекомендовано ІНФОРМАЦІЯ_3 затвердити положення, вжити заходів щодо розроблення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж території природно-заповідного фонду згідно з чинним законодавством, забезпечити передачу заказників, пам`яток природи, заповідних урочищ, зазначених у додатку до цього рішення, під охорону підприємствам, установам та організаціям, у відданні яких вони перебувають, з оформленням охоронних зобов`язань ІНФОРМАЦІЯ_4 , відповідним сільським радам (у віданні яких знаходиться об`єкт природно-заповідного фонду) винести в натуру межі заказників, пам`яток природи, заповідних урочищ із встановленням державних межових та інформаційно-охоронних знаків, інформаційних щитів.

Місцезнаходженням Ландшафтного заказника місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_2 », площею 13,0 га, є ІНФОРМАЦІЯ_5 та знаходиться у віданні останньої.

Відповідно до Охоронного зобов`язання, зареєстрованого в ІНФОРМАЦІЯ_3 за № ЗЛандМ 53-563 від 15.12.05, землекористувачем є ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка має забезпечувати додержання вимог заповідного режиму на території заказника та згідно із Законом України «Про природно-заповідний фонд», має винести в натуру межі природно-заповідної території, встановити державні межові, інформаційно-охоронні щити тощо.

Вказаним Охоронним зобов`язанням забороняється, в тому числі і випасання худоби, сінокосіння та будь-які види господарської діяльності, які можуть призвести до втрати наукової та культурно-освітньої цінності Заказника.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Згідно п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.

Разом з цим встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_6 рішеннями від 09.08.2011 за №48/1, 48/2, 48/3, 48/4, 48/5 надала дозвіл громадянам ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель та споруд по АДРЕСА_1 .

В подальшому рішеннями ІНФОРМАЦІЯ_5 від 03.10.2011 за №68/4, 68/1, 68/3, 68/2, 68 затверджено проекти землеустрою та передано у власність вищезазначеним громадянам земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель та споруд та присвоєно кадастрові номери земельних ділянок 3222484501:01:001:1504, 3222484501:01:001:1505, 3222484501:01:001:1506, 3222484501:01:001:1507, 3222484501:01:001:1508.

Крім того, встановлено, що у 2007 році ТОВ «« ІНФОРМАЦІЯ_7 » розробляв проект землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду в с. Лісники Лісниківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.

Слід зазначити, що на момент прийняття вище перелічених рішень ІНФОРМАЦІЯ_8 вже діяв Закон України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах», який було прийнято з метою запобігання масовим проявам зміни цільового призначення і забудови окремих земельних ділянок рекреаційного призначення незалежно від форми власності в містах та інших населених пунктах (зелених зон, зелених насаджень, об`єктів фізичної культури і спорту), що призводить до погіршення санітарно-гігієнічних, рекреаційних та спортивно-оздоровчих умов життя громадян, а також фізичного і естетичного виховання дітей та молоді.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» ландшафтні заказники загальнодержавного значення належать до природно-заповідного фонду України.

Преамбула Закону України «Про природно-заповідний фонд України» визначає, що законодавством України природно-заповідний фонд охороняється як національне надбання, щодо якого встановлюється особливий режим охорони, відтворення і використання.

Землі природно-заповідного фонду відповідно до ст. 43 Земельного кодексу України та ст. 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» це ділянки суші і водного простору з природними комплексами та об`єктами, що мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність, яким відповідно до закону надано статус територій та об`єктів природно-заповідного фонду.

Відповідно до ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно ст. 45 Земельного кодексу України порядок використання земель природно-заповідного фонду визначається законом.

Статтею 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» визначено, що на землях природоохоронного призначення забороняється будь-яка діяльність, яка негативно впливає або може негативно впливати на стан природних та історико-культурних комплексів та об`єктів чи перешкоджає їх використанню за цільовим призначенням.

Згідно ст.ст. 26, 46 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» на території заказника обмежується або забороняється діяльність, що суперечить цілям і завданням, передбаченим положенням про заказник. Господарська, наукова та інша діяльність, що не суперечить цілям і завданням заказника, проводиться з додержанням загальних вимог щодо охорони навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч. 9 ст. 149 Земельного кодексу України Кабінет Міністрів України вилучає земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні, - ріллю, багаторічні насадження для несільськогосподарських потреб, ліси першої групи площею понад 1 гектарів, а також земельні ділянки природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення, крім випадків, визначених частинами п`ятою-восьмою статті, та у випадках, визначених статтею 150 цього Кодексу.

Станом на теперішній час виникла необхідність у встановленні об`єктивних обставин вказаного кримінального правопорушення та встановленні осіб, причетних до його чинення. Зокрема, з метою проведення відповідних експертиз (земельно-технічної та ін.) виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу та можливості вилучення оригіналу проекту землеустрою, який розроблявся ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду в с. Лісники Лісниківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, який знаходиться в ІНФОРМАЦІЯ_9 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 .

Також, орган досудового розслідування володіє інформацією про те, що на даний час існує реальна загроза зміни чи знищення вказаних документів, тому, керуючись ч. 2 ст. 163 КПК України, прошу розглянути дане клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться вказані документи.

Речі та документи, які зазначені в даному клопотанні, не становлять собою та не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Тимчасовий доступ до речей і документів, відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Слідчий просив надати дозвіл слідчому слідчої групи СВ Києво-Святошинського ВП ГУ НП в Київській області майору поліції ОСОБА_3 , прокурору Києво-Святошинської місцевої прокуратури юристу 1 класу ОСОБА_4 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю вилучення оригіналів документів на період проведення експертизи, які знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_9 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 а саме: проект землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду в с.Лісники Лісниківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (Ландшафний заказник місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_2 »).

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 164 КПК України надати розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_10 , у володінні якого знаходяться вищезазначені документи, про надання слідчому СГ СВ Києво-Святошинського ВП ГУ НП в Київській області майору поліції ОСОБА_3 , прокурору Києво-Святошинської місцевої прокуратури юристу 1 класу ОСОБА_4 можливість вилучити оригінали зазначених документів в ІНФОРМАЦІЯ_9 за адресою: АДРЕСА_2 .

У відповідності до ч.1 ст.107 КПК України фіксація судового засідання технічними засобами не здійснювалась.

Клопотання розглядалось у відсутність представника ІНФОРМАЦІЯ_9 , у володінні якого вони знаходяться, з метою унеможливлення знищення або переховування вказаних у клопотанні документів.

Вивчивши клопотання, документи, якими воно обґрунтовується, приходжу до переконання про обґрунтованість заявленого слідчим клопотання та необхідність його задоволення, оскільки слідчим доведено, що вказані документи мають суттєве значення і можуть бути використані як докази під час проведення досудового слідства, встановлення кола осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення та можуть бути знищені, тому необхідно отримати тимчасовий до оригіналів документів, що перебувають у володінні управління у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 .

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-164,309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчому слідчої групи СВ Києво-Святошинського ВП ГУ НП в Київській області майору поліції ОСОБА_3 , прокурору Києво-Святошинської місцевої прокуратури юристу 1 класу ОСОБА_4 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю вилучення оригіналів документів на період проведення експертизи, які знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_9 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 а саме: проект землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду в с.Лісники Лісниківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (Ландшафний заказник місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_2 »).

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 164 КПК України надати розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_10 , у володінні якого знаходяться вищезазначені документи, про надання слідчому СГ СВ Києво-Святошинського ВП ГУ НП в Київській області майору поліції ОСОБА_3 , прокурору Києво-Святошинської місцевої прокуратури юристу 1 класу ОСОБА_4 можливість вилучити оригінали зазначених документів в ІНФОРМАЦІЯ_9 за адресою: АДРЕСА_2 .

Строк дії ухвали 1 місяць.

Ухвала оскарженню не підлягає.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення08.09.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу68747015
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —369/9665/17

Ухвала від 08.09.2017

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Волчко А. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні