Ухвала
від 07.09.2017 по справі 372/2607/17
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 372/2607/17

Провадження 1-кс-747/17

ухвала

Іменем України

07 вересня 2017 року Слідчий суддя Обухівського районного суду Київської області ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

за участю т.в.о. заступника начальника відділу начальника СВ Обухівського ВП ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 ,

розглянувши у залі судових засідань Обухівського районного суду Київської області клопотання т.в.о. заступника начальника відділу начальника СВ Обухівського ВП ГУ НП в Київській області про надання дозволу на проведення обшуку,

В С Т А Н О В И В:

Т.в.о. заступника начальника відділу начальник СВ Обухівського ВП ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 , звернувся до суду із клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017111200000546 від 21.08.2017 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, яке обґрунтовує тим, що 18.08.2017 року до Обухівського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області надійшла інформація від заступника начальника Обухівського міжрайонного відділу ГУ СБ України в м. Києві та Київській області про те, що посадові особи виконавчого комітету Української міської ради (код ЄДРПОУ 24884653, юридична адреса: Київська обл., Обухівський район, м. Українка, пл. Шевченка, буд. 1), всупереч державним інтересам, умисно, з корисливих мотивів, ймовірно заволоділи, та привласнили державні кошти. Так, за отриманою інформацією, громадська організація «Агенція економічного розвитку громад» (код ЄДРПОУ 36348456, юридична адреса: Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Соснова, 7, кв. 1, керівник ОСОБА_4 ), засновником якої (відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) є міський голова м. Українки ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець м. Києва, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ), безоплатно передала у користування Українській міській раді автомобілі (власником яких вона є), а саме: Nissan Note, 2013 року випуску, номерний знак НОМЕР_1 ; Ford Focus, 2007 року випуску, номерний знак НОМЕР_2 та Ford Mondeo, 2006 року випуску, номерний знак НОМЕР_3 . Згідно з офіційними даними системи електронних торгів «ПРОЗОРРО», виконавчим комітетом Української міської ради в особі ОСОБА_5 та секретаря ОСОБА_6 протягом 2015-2017 p.p. укладено низку договорів на загальну суму близько 370 тис грн., щодо поточного ремонту вищезазначених автомобілів з фізичною особою- підприємцем ОСОБА_7 .. Вказані договори підписані особисто ОСОБА_5 та ОСОБА_6 (на момент виконання нею обов`язків міського голови м. Українки). Відповідно до інформації Пенсійного фонду України, виконавець робіт - ОСОБА_7 з 2015 року по теперішній час є працівником Української міської ради (особистий водій ОСОБА_5 ). При цьому, за наявними даними, роботи з ремонту вказаних автомобілів не виконувались, до актів виконаних робіт вносились недостовірні відомості щодо обсягів та вартості послуг, що свідчить про можливе привласнення посадовими особами Української міської ради та ФОП ОСОБА_7 державних коштів у розмірі 370 тис. грн. 21.08.2017 року відомості про вчинення даного кримінального правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42017111200000546, за ознаками злочину передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України та розпочато розслідування за фактом привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем. Допитаний свідок ОСОБА_8 показала, що вона будучи громадським активістом та жителем міста Українка, приймає активну участь у розвитку міста. Під час своєї діяльності їй стало відомо про те, що починаючи з 2015 року по теперішній час виконавчим комітетом Української міської ради в особі мера м. Українка ОСОБА_5 та секретаря ОСОБА_6 було укладено низку договорів на поточний ремонт автомобілів про які запитували. Згідно з офіційною інформацією, яка міститься на сайті м. Українка виконавцем вказаних робіт є ФОП ОСОБА_7 , ідентифікаційний код НОМЕР_4 . За її даними ОСОБА_7 є водієм - охоронцем ОСОБА_5 . Що ж стосується ремонту вказаних авто то може розповісти наступне: за її інформацією громадянин ОСОБА_7 не міг здійснювати ремонт вказаних автомобілів, оскільки в останнього відсутні будь-які можливості для цього - немає своєї станції технічного обслуговування та не укладались договори з іншими суб`єктами господарювання щодо ремонту вказаних вище автомобілів. На її думку, взагалі є необгрунтованим питання щодо виділення близько 5000 тис грн. щомісяця на 1 авто на ремонт транспорту, який у той же час не належать Українській міській раді. За наявною в неї інформацією, власником автомобілів, які ремонтує ФОП ОСОБА_9 є ГО «Агенція економічного розвитку громад», засновником якої є ОСОБА_5 . Вона вважає, що грошові кошти, які виділяються з міського бюджету використовуються не раціонально, а можливо й взагалі привласнюються посадовими особами Української міської ради. Крім того, хоче повідомити, що ОСОБА_5 та інші посадові особи використовують зазначені автомобілів у тому числі в особистих цілях та у вихідні дні. Допитаний свідок ОСОБА_10 показала, що: на запитання - розкажіть, що Вам відомо з приводу укладання протягом 2015-2017 p.p. виконавчим комітетом Української міської ради договорів на поточний ремонт автомобілів Nissan Note, 2013 року випуску, номерний знак НОМЕР_1 ; Ford Focus, 2007 року випуску, номерний знак НОМЕР_5 та Ford Mondeo, 2006 року випуску, номерний знак НОМЕР_6 , а також якості та повноти проведення таких робіт? дала відповідь - вона, будучи громадським активістом та жителем міста Українка, приймає активну участь у розвитку міста. Під час своєї діяльності їй стало відомо про те, що починаючи з 2015 року по теперішній час виконавчим комітетом Української міської ради в особі мера м. Українка ОСОБА_5 та секретаря ОСОБА_6 було укладено низку договорів на поточний ремонт автомобілів про які вище запитували. Згідно з інформацією, яка міститься на офіційному порталі публічних фінансів України виконавцем вказаних робіт є ФОП ОСОБА_7 , ідентифікаційний код НОМЕР_4 . За її даними ОСОБА_7 є водієм ОСОБА_5 . Що ж стосується ремонту вказаних авто то може розповісти наступне: за її інформацією громадянин ОСОБА_7 не міг здійснювати ремонт вказаних автомобілів, оскільки в останнього відсутні будь-які можливості для цього - немає своєї станції технічного обслуговування, оскільки вказаний ФОП окрім адреси реєстрації ( АДРЕСА_2 ) не має інших адрес, за якими може проводитись зокрема технічне обслуговування авто. На її думку, взагалі є необгрунтованим питання щодо виділення близько 5000 тис грн. щомісяця на 1 авто на ремонт транспорту, який у той же час не належать Українській міській раді (вказаних автомобілів немає в переліку майна комунальної власності). Вона вважає, що грошові кошти, які виділяються з міського бюджету використовуються не раціонально, а можливо й взагалі привласнюються посадовими особами Української міської ради. Зокрема, про нераціональне використання коштів, може свідчити, що у договорах на поточний ремонт авто, оприлюднених на порталі державних закупівель, зокрема у договорі № 262 від 16.08.2017 року, не вказано, які саме роботи мають бути проведені. Крім того, хочу повідомити, що ОСОБА_5 та інші посадові особи використовують зазначені автомобілів у тому числі в особистих цілях та у вихідні дні. Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Української міської ради Київської області зловживаючи своїм службовим становищем, у період з 2015 по 2017 роки вчинили розтрату бюджетних коштів шляхом необгрунтованого їх списання на поточний ремонт автомобілів, які не перебувають у власності Української міської ради, чим фактично завдали шкоду інтересам держави на загальну суму близько 370 тисяч гривень. Встановлено, що між виконавчим комітетом Української міської ради в особі (в,о. міського голови ОСОБА_6 , та міського голови ОСОБА_5 ) (замовник) та ФОП ОСОБА_7 (виконавець) укладено договори про ремонт автомобілів Ford Mondeo, номерний знак НОМЕР_6 , та Nissan Note, номерний знак НОМЕР_1 , що підтверджується договорами: № 164 від 09.06.2017 року ; № 250 від 09.08.2017 року; № 262 від 16.08.2017 року ; № 130 від 12.05.2017 року ; № 140 від 15.05.2017 року. Відповідно до відповіді Обухівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області від 16 серпня 2017 року за № 4773/08 ОСОБА_7 офіційно працевлаштований та отримує протягом 2015-2017 років заробітню плату від виконавчого комітету Української міської ради Київської області, як працівник та як фізична особа підприємець. Згідно із даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником громадської організації «Агенція економічного розвитку громад» (код ЄДРПОУ 36348456, юридична адреса: Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Соснова, 7, кв. 1, керівник ОСОБА_4 ), являється міський голова міста Українки ОСОБА_5 . Встановлено, що Українська міська рада знаходиться за адресою: площа Шевченка, 1, місто Українка, Обухівського району, Київської області.

Заслухавши слідчого, який підтримав дане клопотання, дослідивши копії документів, якими обґрунтовується доводи клопотання, суд приходить до висновку про його часткове задоволення з наступних підстав.

Судом встановлено, що СВ Обухівського ВП ГУ НП в Київській області здійснюється досудове розслідування в кримінальному провадженні, зареєстрованому в Єдиному реєстрі досудових розслідувань під № 42017111200000546 від 21.08.2017 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Ухвалою слідчого судді Обухівського районного суду від 04.09.2017 року вже надавався дозвіл на проведення обшуку по вищевказаному кримінальному провадженню на обшук адміністративної будівлі, всіх приміщень та прилеглої території до Української міської ради, що знаходиться за адресою: площа Шевченка, 1, місто Українка, Обухівського району, Київської області, в чому ж полягає необхідність в наданні повторного обшуку вищевказаного приміщення та прилеглої території слідчим не зазначено, як і не зазначено жодну з підстав проведення повторного обшуку.

А тому з врахуванням викладеного та ч.5 ст. 234 КПК України, слідчий суддя вважає за необхідне відмовити в цій частині в з`язку з недоведеністю слідчим достатніх підстав вважати, що відшукувані документи знаходяться у зазначеному приміщенні.

Що ж стосується проведення обшуку транспортних засобах, то в цій частині клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Згідно ч.1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Внесене слідчим клопотання в цій частині відповідає вимогам ст.234 КПК України, матеріалами клопотання, а також слідчим в судовому засіданні, доведено достатність даних про здійснення слідчим досудового розслідування вказаного злочину, а також про те, що в автомобілях: Nissan Note, 2013 року випуску, номерний знак НОМЕР_1 ; Ford Focus, 2007 року випуску, номерний знак НОМЕР_5 та Ford Моndeo, 2006 року випуску, номерний знак НОМЕР_6 , що знаходиться за адресою: площа Шевченка, 1, місто Українка, Обухівського району, Київської області, можуть бути виявлені та зафіксовані відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, речові докази.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі передбачені ст. 234 КПК України підстави до часткового задоволення внесеного слідчим клопотання.

Відповідно до ст. 107 КПК клопотання про застосування технічних засобів фіксування не надходило, фіксація процесуальної дії не здійснювалася.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 223, 234-236, 309, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання т.в.о. заступника начальника відділу начальника СВ Обухівського ВП ГУ НП в Київській області про надання дозволу на проведення обшуку, задовольнити частково.

Надати дозвіл т.в.о. заступника начальника відділу - начальнику СВ Обухівського ВП ГУНП в Київській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчому СВ Обухівського ВП ГУНП в Київській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_11 , слідчому СВ Обухівського ВП ГУНП в Київській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_12 , слідчому СВ Обухівського ВП ГУНП в Київській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_13 , на обшук прилеглої території до Української міської ради, що знаходиться за адресою: площа Шевченка, 1, місто Українка, Обухівського району, Київської області, з метою фіксації відомостей про обставини вчинення злочину пов`язаного з привласненням, розтратою або заволодінням чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, та забезпечення доступу до автомобілів: Nissan Note, 2013 року випуску, номерний знак НОМЕР_1 ; Ford Focus, 2007 року випуску, номерний знак НОМЕР_5 та Ford Моndeo, 2006 року випуску, номерний знак НОМЕР_6 з можливістю їх вилучення, для проведення необхідних судових експертиз з метою встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, що вчинене посадовими особами Української міської ради Київської області.

В задоволенні іншої частини клопотання, відмовити.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її винесення до 06 жовтня 2017 року.

Роз`яснити, що ухвала про дозвіл на обшук з підстав зазначених у вказаному клопотанні надає право проникнути до вищевказаного приміщення лише один раз.

Копія ухвали виготовляється у двох екземплярах.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудОбухівський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення07.09.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу68747071
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —372/2607/17

Ухвала від 08.11.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 11.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 11.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 07.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 04.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 04.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 04.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні