Провадження № 3-6057/17
Справа № 760/14529/17
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 серпня 2017 року cуддя Солом'янського районного суду м. Києва Курова О.І., розглянувши матеріали, що надійшли з Державної фіскальної служби України ГУ ДФС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності керівника ТОВ ІНФОРМАЦІЙНО-ЮРИДИЧНА СЛУЖБА АЛЬФА ОСОБА_1, РНОКПП НОМЕР_1, за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №215/26-15-12-12-16 від 20.07.2017 року головним державним ревізором-інспектором відділу застосування штрафних санкцій управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_2 при проведенні камеральної перевірки своєчасності сплати суми (зобов'язання) по єдиному податку з юридичних осіб, задекларованої у податковій декларації по єдиному податку осіб за 1 квартал 2017 р. ТОВ ІНФОРМАЦІЙНО-ЮРИДИЧНА СЛУЖБА АЛЬФА (код ЄДРПОУ 23162219), 03124, м. Київ, вул. Миколи Василенка, буд. 7-А встановлено, що ОСОБА_1 вчинив правопорушення, яке полягає у несвоєчасному поданні платіжного доручення на перерахування належних до сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), по строку 19.05.2017 р., згідно акту перевірки від 27.06.2017 №1403/26-15-12-12-12/23162219. Порушено п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами і доповненнями.
Таким чином, ОСОБА_1 вчинив правопорушення відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 163-2 КУпАП.
У судовому засідання ОСОБА_1 вину визнав, однак просив направити вищезазначений адміністративний матеріал на доопрацювання, мотивуючи це тим, що при складанні протоколу інспектором порушено норми ст. 256 КУпАП.
Вивчивши матеріали адміністративної справи у порядку ст. 278 КУпАП, приходжу до висновку про необхідність повернення справи для доопрацювання з таких підстав.
Виходячи зі змісту ст.ст. 7, 254,279 КУпАП розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника та в межах протоколу про адміністративне правопорушення, який є єдиною підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності. Протокол про адміністративне правопорушення як підстава для притягнення особи до відповідальності та одних із засобів доказування у будь-якому разі повинен відповідати вимогам ст. 256 КУпАП.
Всупереч положенням ст. 256 КУпАП, а також статті 251 КУпАП, якою визначені докази та засоби доказування у адміністративній справі, об'єктивна сторона правопорушення викладене у протоколі суперечить доказам, які наявні у матеріалах справи.
Так, із матеріалів справи вбачається, що керівник ТОВ ІНФОРМАЦІЙНО-ЮРИДИЧНА СЛУЖБА АЛЬФА ОСОБА_1 07.07.2017 р. отримав лист №18546/10/26-15-12-12-18 заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві Пруднікової Е.М., у якому останнього було запрошено для підписання протоколу про адміністративне правопорушення, яке відбудеться 06.07.2017 р. о 12 год. 00 хв. за адресою: 04107, м. Київ, вул. Баговутівська, 26.
Однак, у акті про неможливість вручення протоколу про адміністративне правопорушення від 20.07.2017 р. №330/26-15-12-12-23/01 (за підписом головного державного ревізора інспектора відділу застосування штрафних санкцій ОСОБА_2.) зазначено, що ОСОБА_1 на 12 год. 00 хв. 07.06.2017 р. за адресою: 04107, м. Київ, вул. Баговутівська, 29 не прибув . Із акту про неявку на складання протоколу про адміністративне правопорушення від 20.07.2017 р. №331/26-15-12-12-23/01 (за підписами головного державного ревізора інспектора відділу застосування штрафних санкцій ОСОБА_2; заст. нач. відділу ОСОБА_4; головного державного ревізора інспектора відділу застосування штрафних санкцій ОСОБА_5) вбачається, що ОСОБА_1 було запрошено для складання вищевказаного протоколу на 12 год. 00 хв. 07.06.2017 р. за адресою: 04107, м. Київ, вул. Баговутівська, 26.
Крім того, у протоколі про адміністративне правопорушення не зазначено дату народження, місце проживання та паспортні дані ОСОБА_6
Зазначені недоліки позбавляють суд можливості винести законне і обґрунтоване рішення.
Враховуючи зазначене, вважаю за необхідне, протокол про адміністративне правопорушення, складеного відносно ОСОБА_6 направити до Державної фіскальної служби України ГУ ДФС у м. Києві, для усунення вищезазначених порушень.
Керуючись ст.ст. 251, 256 КУпАП, суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП повернути до Державної фіскальної служби України ГУ ДФС у м. Києві - для доопрацювання та належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О.І. Курова
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2017 |
Оприлюднено | 11.09.2017 |
Номер документу | 68749830 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Курова О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні