Постанова
від 11.09.2017 по справі 5016/479/2011(18/10)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 вересня 2017 року Справа № 5016/479/2011(18/10)

м. Миколаїв

Кредитори:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю госпрозрахункова фірма «КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС» , 33027, м. Рівне, вул. Київська, 64А.

2.Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Очаківському районі Миколаївської області, 57500, м. Очаків, вул. Леніна, 12, ідентифікаційний код 25937096.

Боржник: Відкрите акціонерне товариство «Готельний комплекс «Русь» , 57500, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Луначарського, 17, ідентифікаційний код 30058112.

Керуючий санацією: ОСОБА_1, 01024, м.Київ, а/с 88

Інвестор: Приватне підприємство «Сателіт-К» , 02099, м.Київ, вул.Бориспільська, 9, корп. 61

Суддя Ржепецький В.О.,

за участі представників:

від 1-го кредитора: ОСОБА_2 за довіреністю від 03.01.2017,

від 2-го кредитора: ОСОБА_3 за довіреністю №1 від 03.01.2017,

від боржника: не з'явився,

керуючий санацією не з'явився

суть спору: про банкрутство

встановив:

28.08.2017 на адресу суду надійшло клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_1 за вих. №02-17/56 від 18.08.2017 про припинення процедури санації ВАТ «Готельний комплекс «Русь» , визнання його банкрутом, відкриття відносно нього ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором ВАТ «Готельний комплекс «Русь» арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво №1582 від 08.08.2013).

Ухвалою суду від 29.08.2017 28.08.2017 клопотання керуючого санацією ОСОБА_1 №02-17/56 від 18.08.2017 призначено до розгляду в судовому засіданні на 11.09.2017, зобов'язано керуючого санацією - арбітражного керуючого ОСОБА_1 на виконання вимог ч. 7 ст. 36 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» надати суду звіт керуючого санацією та належні докази на підтвердження невиконання плану санації у визначений строк - 18.08.2017.

11.09.2017 арбітражним керуючим ОСОБА_1 подано суду клопотання від 08.09.2017 про долучення до матеріалів справи звіту про виконання плану санації з доданими документами від 02.08.2017.

Клопотанням від 08.09.2017 товариство з обмеженою відповідальністю госпрозрахункова фірма Камаз-Транс-Сервіс просить суд припинити процедуру санації, визнати відкрите акціонерне товариство Готельний комплекс Русь банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво №1582 від 08.08.2013).

11.09.2017 головою комітету кредиторів подано суду клопотання про долучення до матеріалів справи протоколу комітету кредиторів від 07.09.2017.

11.09.2017 арбітражним керуючим ОСОБА_4 подано заяву про участь у даній справі.

Боржник та керуючий санацією в судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Відповідно до ст. 22 Господарського процесуального кодексу України явка в судове засідання представників сторін - це право, а не обов'язок, справа може розглядатись без їх участі, якщо нез'явлення цих представників не перешкоджає вирішенню спору.

Явка представників сторін у судове засідання, призначене на 11.09.2017, не визнавалась судом обов'язковою, про наявність у сторін доказів, які відсутні у матеріалах справи та без дослідження яких неможливо розглянути справу, суду не повідомлялося.

Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними матеріалами.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши наявні у справі докази, суд дійшов висновку про визнання боржника банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Ухвалою суду від 02.03.2011 порушено провадження у справі №5016/479/2011(18/10) про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» .

Ухвалою суду від 14.05.2013 введено процедуру розпорядження майном Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» .

Постановою суду від 10.06.2014 Відкрите акціонерне товариство «Готельний комплекс «Русь» було визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.

З 19 січня 2013 року набрала чинності нова редакція Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон) від 22 грудня 2011 року N 4212-VI.

Відповідно до абз. 1, 3 п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (з наступними змінами та доповненнями), положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Таким чином, провадження у справі здійснюється за нормами Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , в редакції Закону, що діє з 19.01.2013.

Ухвалою суду від 16.06.2015 у справі затверджено реєстр вимог кредиторів в розмірі 783729,33 грн., в тому числі: вимоги першої черги в розмірі 321,00 грн. - витрати ініціюючого кредитора на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; вимоги другої черги в розмірі 283408,33 грн. - заборгованість перед управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Києві, вимоги четвертої черги в розмірі 500000,00 грн. перед Товариством з обмеженою відповідальністю госпрозрахункова фірма «КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС» .

Ухвалою суду від 15.09.2015 припинено процедуру ліквідації Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» , введено процедуру санації у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» , призначено керуючим санацією арбітражного керуючого ОСОБА_5

Ухвалою суду від 14.07.2016 затверджено план санації у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» , схвалений комітетом кредиторів 05.05.2016, припинено повноваження керуючого санацією арбітражного керуючого ОСОБА_5, призначено керуючим санацією арбітражного керуючого ОСОБА_1

Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 31.10.2016 ухвалу господарського суду Миколаївської області від 14.07.2016 залишено без змін.

Постановою Вищого господарського суду від 01.03.2017 постанову Одеського апеляційного господарського суду від 31.10.2016 та ухвалу господарського суду Миколаївської області від 14.07.2016 залишено без змін.

Ухвалою суду від 12.06.2017 задоволено клопотання керуючого санацією ОСОБА_1 №02-17/10 від 06.06.2017, продовжено строк процедури санації у справі №5016/479/2011 (18/10) про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» та повноваження керуючого санацією - арбітражного керуючого ОСОБА_1 до 20 вересня 2017 року, затверджено План санації боржника - Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» (із змінами), схвалений рішенням комітету кредиторів від 06.06.2017, а також зобов'язано керуючого санацією - арбітражного керуючого ОСОБА_1 за п'ятнадцять днів до закінчення процедури санації, а також за наявності підстав для дострокового припинення санації подати комітету кредиторів письмовий звіт про виконання плану санації, який повинен відповідати вимогам ст. 36 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Положеннями ч. ч. 1, 11 ст. 36 Закону про банкрутство передбачено, що за п'ятнадцять днів до закінчення строку проведення процедури санації, визначеного планом санації, а також за наявності підстав для дострокового припинення процедури санації керуючий санацією зобов'язаний надати комітету кредиторів письмовий звіт і повідомити членів комітету кредиторів про час і місце проведення засідання комітету кредиторів.

Якщо розрахунки з кредиторами не проведено у строки, передбачені планом санації, та за умови відсутності внесення клопотання комітету кредиторів про продовження строків, передбачених планом санації, і відповідних змін до плану санації, господарський суд визнає боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

Відповідно до ч. 12 ст. 28 Закону про банкрутство, процедура санації боржника припиняється достроково в разі невиконання умов плану санації та/або в разі невиконання поточних зобов'язань боржника, у зв'язку з чим господарський суд визнає боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

Згідно приписів ч. 5 ст. 36 Закону про банкрутство, за наслідками розгляду звіту керуючого санацією комітет кредиторів приймає рішення про звернення до господарського суду з клопотанням щодо: припинення процедури санації у зв'язку з виконанням плану санації і відновленням платоспроможності боржника; припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; припинення або продовження процедури санації та укладення мирової угоди.

Зі звіту керуючого санацією ОСОБА_1 вбачається, що боржник має ознаки критичної неплатоспроможності.

Відповідно до п. 3.4. Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України №14 від 19.01.2006, ознаки критичної неплатоспроможності, що відповідають фінансовому стану потенційного банкрутства, мають місце в разі, коли на початку і наприкінці звітного кварталу присутні ознаки поточної неплатоспроможності, а коефіцієнт покриття і коефіцієнт забезпечення власними засобами наприкінці звітного кварталу менші

за їхні нормативні значення - 1,0 та 0,1 відповідно.

Якщо наприкінці звітного кварталу хоча б один із зазначених коефіцієнтів перевищує його нормативне значення або протягом звітного кварталу спостерігається їх зростання, перевага надається позасудовим заходам відновлення платоспроможності боржника або його санації в процесі провадження справи про банкрутство.

Якщо за підсумками року коефіцієнт покриття менший за 1,0 і підприємство не отримало прибутку, такий його фінансовий стан характеризується ознаками надкритичної неплатоспроможності. У такому разі задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.

Згідно аналізу фінансово-господарського стану боржника коефіцієнт покриття та коефіцієнт забезпечення власними засобами становлять 0,0.

Банківські рахунки та готівкові кошти у боржника відсутні.

Планом санації (із змінами) передбачено термін його виконання до 18.08.2017.

Жодних заходів, передбачених планом санації (із змінами), яких затверджено ухвалою суду від 12.06.2017, інвестором не здійснено, строк проведення процедури санації спливає 20.09.2017.

Банкрутством, відповідно до ст. 1 Закону про банкрутство, є визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.

При наявності стану банкрутства боржника, відповідно до ст. 37 Закону про банкрутство, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Таким чином, матеріали справи свідчать, що план санації (із змінами) не виконано, у боржника відсутнє майно для погашення кредиторської заборгованості в повному обсязі, боржник нездатен відновити свою платоспроможність, строк проведення процедури санації спливає 20.09.2017, комітетом кредиторів боржника 18.08.2017 прийнято рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом, відкриття відносно нього ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_1 Комітетом кредиторів зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_1 звернутись до господарського суду з відповідним клопотанням (протокол від 18.08.2017, т. 17, а.с.205-210).

Аналогічне клопотання від 08.09.2017 подано до господарського суду головою комітету кредиторів боржника - Товариством з обмеженою відповідальністю госпрозрахункова фірма Камаз-Транс-Сервіс .

На підставі вищевикладеного, господарський суд приходить до висновку щодо необхідності визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури.

Наслідки визнання боржника банкрутом передбачені положеннями ст. 38 Закону про банкрутство, зокрема, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Згідно з положеннями ч. 3 ст. 38 Закону про банкрутство, офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.

Комітетом кредиторів відкритого акціонерного товариства Готельний комплекс Русь 07.09.2017 прийнято рішення про припинення повноважень керуючого санацією ОСОБА_1, погодження кандидатури керуючого санацією ОСОБА_4 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора №220 від 22.02.2013) та звернення до господарського суду Миколаївської області з клопотанням про призначення його керуючим санацією (протокол від 07.09.2017).

В судовому засіданні головою комітету кредиторів боржника запропоновано призначити ліквідатором Відкритого акціонерного товариства Готельний комплекс Русь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (свідоцтво №220 від 22.02.2013).

Заявою (вх. №12660/17 від 11.09.2017) арбітражний керуючий ОСОБА_4 надав суду згоду на участь у даній справі.

Суд вважає за доцільне, у відповідності до п. 5 ч. 1 ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , задовольнити клопотання голови комітету кредиторів боржника та призначити ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_4.

Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 39 Закону України Про виконавче провадження виконавче провадження підлягає закінченню у разі, зокрема, визнання боржника банкрутом.

Згідно приписів частини 5 зазначеної норми, постанова про закінчення виконавчого провадження з підстави, передбаченої пунктом 8 частини першої цієї статті, разом з виконавчим документом надсилається до господарського суду, який прийняв постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Керуючись ст. ст. 22, 27, 37-40, 114 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст. ст. 82, 84-85 ГПК України, господарський суд -

ПОСТАНОВИВ:

1.Затвердити звіт керуючого санацією Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» арбітражного керуючого ОСОБА_1 від 02.08.2017.

2.Припинити процедуру санації Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» та повноваження керуючого санацією арбітражного керуючого ОСОБА_1

3.Визнати банкрутом Відкрите акціонерне товариство «Готельний комплекс «Русь» (код ЄДРПОУ 30058112) та відкрити відносно нього ліквідаційну процедуру.

4.Призначити ліквідатором Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» (код ЄДРПОУ 30058112) арбітражного керуючого ОСОБА_4 (свідоцтво №220 від 22.02.2013).

5.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління товариством та розпорядження його майном.

6.Скасувати арешт, накладений на майно банкрута, чи інші обмеження щодо розпорядження майном банкрута. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

7.Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання Відкритого акціонерного товариства «Готельний комплекс «Русь» (код ЄДРПОУ 30058112) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури боржника на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. В повідомленні вказати повне найменування банкрута, його юридичну та фізичну адресу, номер справи, найменування та адресу господарського суду, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника, відомості про ліквідатора.

8.Зобов'язати ліквідатора ОСОБА_4 здійснити ліквідаційну процедуру в межах строку, встановленого ч. 1 ст. 37 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора у відповідності до вимог ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

9.Зобов'язати державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.

10.Постанову направити: кредиторам, банкруту, ліквідатору, центру надання адміністративних послуг Очаківської міської ради (державному реєстратору) (57508, Миколаївська обл., м.Очаків, вул. Старофортечна, 10), відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області (м. Миколаїв, вул. Адміральська, 27/1 ), Очаківському міськрайонному відділу ДВС Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області (57500, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Шмідта, 16-А),

відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області (54020, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107).

У відповідності до ч. ч. 1, 2 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

3 дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, керівник банкрута звільняється з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, про що робиться запис у його трудовій книжці, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

У відповідності до ч. 4 ст. 8 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури набирає законної сили з моменту її прийняття.

Суддя В.О.Ржепецький

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення11.09.2017
Оприлюднено13.09.2017
Номер документу68781575
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5016/479/2011(18/10)

Ухвала від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 11.12.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 24.10.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 17.10.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Постанова від 11.09.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 29.08.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 28.08.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Коваленко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні