Справа № 752/15512/17
Провадження №: 3/752/6241/17
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11.08.2017 року суддя Голосіївського районного суду м. Києва Рудик І. В., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності за 1 статті 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, працюючої на посаді головного бухгалтера ТОВ Мілленіум Трейд (код ЄДРПОУ 38684109, м. Київ, вул. Фізкультури, 28), РНОКПП НОМЕР_1, проживаючої за адресою: АДРЕСА_1
в с т а н о в и в :
Згідно з даними протоколу про адміністративне правопорушення № 547/42-02 від 29.03.2017 року 29.03.2017 року при проведенні камеральної перевірки Мілленіум Трейд (код ЄДРПОУ 38684109, м. Київ, вул. Фізкультури, 28), було встановлено, що ОСОБА_1 будучи головним бухгалтером несвоєчасно подала декларацію з податку на додану вартість за січень 2017 року, з порушенням терміну на 9 днів.
Відповідно до ч. 1 ст. 256 КУпАП в протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням завдано матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Згідно п. 9 роз. 2 Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 02.07.2016 року № 566, протокол складається у двох примірниках, що підписуються посадовою особою, яка склала такий протокол, та особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, а також свідками і понятими, якщо такі є.
Відповідно до ч. ч. 2, 3, 4 ст. 256 КУпАП протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені ст. 268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.
В порушення вищевказаних норм, працівники ГУ ДФС, склали протокол у відсутність ОСОБА_1, відповідний протокол останній не надано для ознайомлення та підписання, не вручено один примірник протоколу та не роз'яснено права і обов'язки особі, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Суд дослідивши лист-повідомлення та акт від 29.03.2017 року про неможливість ознайомлення, підписання та вручення акту камеральної перевірки, не розцінює їх як докази, які підтверджуються отримання повідомлення та відмову від отримання протоколу ОСОБА_1, оскільки ГУ ДФС у м. Києві не було надано до суду доказу отримання ОСОБА_1 листа-повідомлення про необхідність з'явитися для ознайомлення та підписання протоколу про адміністративне правопорушення, оскільки з листа-повідомлення вбачається, що він був отриманий 24.04.2017 року, а виклик був здійснений на 29.03.2017 року на 11:00. Тобто можна зробити висновок, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності була викликана таким чином, що не мала змогу зреагувати на відповідний виклик. А тому і акт від 29.03.2017 року про неможливість ознайомлення, підписання та вручення акту камеральної перевірки є таким, що порушує права ОСОБА_1
Крім того постановою від 31.05.2017 року справа поверталась на до оформлення з наведених вище підстав, проте вказані недоліки так і не були усунуті.
Відповідно п. 56.1. ст. 56 ПК України, рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Відповідно до п. 56.18. ст. 56 ПК України, при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
На підставі вищевикладеного, суд приходить до висновку, що провадження у справі підлягає закриттю за відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, оскільки протокол про адміністративне правопорушення складений з порушенням норм чинного законодавства, що свідчить про недотримання прав особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 247; ст. ст. 283, 284, 294 КУпАП, суд -
п о с т а н о в и в:
Закрити адміністративне провадження відносно ОСОБА_1 за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня вручення копії постанови до Апеляційного суду м. Києва через Голосіївський районний суд м. Києва.
Суддя І.В. Рудик
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2017 |
Оприлюднено | 14.09.2017 |
Номер документу | 68827909 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Голосіївський районний суд міста Києва
Рудик І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні