Ухвала
від 23.01.2015 по справі 520/790/15-к
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 520/790/15-к

Провадження № 1-кс/520/108/15

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23.01.2015 року м. Одеса

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , прокурор ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання слідчого СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором прокуратури Київського району м. Одеси ОСОБА_4 , про проведення позапланової виїзної ревізії,-

ВСТАНОВИВ:

23.01.2015 слідчий звернувся до суду з клопотанням про проведення ревізорами Держфінінспекції в Одеській області з залученням заступника начальника СДСБЕЗ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області позапланової ревізії суб`єкта господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 з землеустрою по земельним правовідносинам на предмет законності, достовірності та оформлення документів щодо укладення договорів на резервування (використання) місця розташування об`єкту на земельні ділянки розташовані у м. Одесі, складених з юридичними особами по поданим підготовчім матеріалам із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду, встановлення правильності оформлення документів для розгляду УЗРДКВ ОМР за період з 1.01.2011 по 1.01.2015, встановлення повноти, правильності нарахування, надходження коштів за кількістю укладених договорів на резервування (використання) місця розташування об`єкту на земельні ділянки розташовані у м. Одесі, складених з юридичними особами по поданим підготовчім матеріалам із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду за період з 1.01.2011 по 1.01.2015, встановлення кількості поданих підготовчих матеріалів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду по яким не складалися договори на резервування (використання) місця розташування об`єкту та Одеською міською радою було прийнято рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду розташованих у м. Одеса за період з 1.01.2011 по 1.01.2015, встановлення загальної площі по поданим підготовчим матеріалам із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду по яким не складалися договори на резервування (використання) місця розташування об`єкту та Одеською міською радою було прийнято рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду розташованих у м. Одеса за період з 1.01.2011 по 1.01.2015, встановлення суми яка не надійшла до бюджету м. Одеси в зв`язку з не укладенням договорів резервування (використання) місця розташування об`єкту за період з 1.01.2011 по 1.01.2015, встановлення чи були сплачені грошові кошти у повному обсязі на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, що відкритий для виконання бюджету м. Одеси за кодом бюджетної класифікації 1305000 «плата за землю» з призначенням платежу по кількості поданих підготовчих матеріалів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду по яким складалися договори на резервування (використання) місця розташування об`єкту та Одеською міською радою було прийнято рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду розташованих у м. Одеса за період з 1.01.2011 по 1.01.2015.

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на наступне.

Слідчим відділом Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12015160480000075 від 09.01.2015 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України

На підставі наявних матеріалів встановлено, що в провадженні слідчого відділу Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області перебувають матеріали кримінального провадження, за заявою ОСОБА_5 про те, що посадови особи Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності ОМР та комісія з землеустрою по земельним правовідносинам у зв`язку із службовою недбалістю, порушуючи вимоги п. 2.6. рішення ОМР від 19.10.2011 № 1396-VI, погоджують та подають проекти рішень на розгляд сесії ОМР, про надання згоди на розробку проектів землеустрою щодо надання у оренду, земельних ділянок без оформлення, зареєстрованих та проплачених договорів про резервування (використання) місць розташування об`єктів, внаслідок чого бюджет міста не отримує грошові кошти.

Згідно відповіді з Департаменту комунальної власності Одеської міської ради № 01-19/40-09-02 від 12.01.2015 щодо надання копій прийнятих Одеською міською радою рішень з документами до них стосовно надання згоди (дозволу) на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та копії договорів на резервування (використання) місця розташування об`єкту за адресами: АДРЕСА_1 ФОП ОСОБА_6 ; вул. Мечникова, 63, ПрАТ «Стальканат-Сілур»; Тираспольське шосе, 22, ТОВ Авіакомпанія «Одеса». З вищевказаного листа та копії документів встановлено, що Одеською міською радою прийнято рішення №3754-VI від 18.07.2013 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 , ФОП ОСОБА_6 , а також укладено договір № 155 від 12.02.2013 на резервування (використання) місця розташування об`єкту та сплачено грошові кошти по ньому. В подальшому на підставі рішення Одеської міської ради від 27.08.2014, № 5422-VI між Одеською міською радою та ФОП ОСОБА_6 , укладено договір оренди землі № 7553970 від 03.11.2014. Одеською міською радою прийнято рішення № 2310-V від 22.01.2008 про надання згоди на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Мечникова, 63, ПрАТ «Стальканат-Сілур», а також укладено договір № 67 від 01.02.2012 на резервування (використання) місця розташування об`єкту та сплачено грошові кошти по ньому. В подальшому на підставі рішення Одеської міської ради № 4726-VI від 13.02.2014 між Одеською міською радою та ПрАТ «Стальканат-Сілур» укладено договір оренди землі № 5770787 від 23.05.2014. Згідно рішення № 2368-VI від 24.07.2012, Одеської міської ради, було надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки розташованої за адресою: м. Одеса, Тираспольське шосе, 22, ТОВ Авіакомпанія «Одеса». В подальшому прокуратурою м. Одеси було, проведено перевірку щодо законності прийнятих рішень Одеської міської ради у ході перевірки, секретарю Одеської міської ради ОСОБА_7 було направлено вимогу № 2812 вх.13 від 02.07.2013, щодо скасування рішення №2368-VI від 24.07.2012, на підставі того, що Управління Земельних Ресурсів ОМР порушуючи рішення №846-VІ Одеської міської ради від 08.07.2011, не скало та не підписало з ТОВ Авіакомпанія «Одеса», договір на резервування (використання) місця розташування об`єкту. Далі на підставі вимоги заступника прокурора м. Одеси та рішення № 2368-VI від 18.07.2013, Одеської міської ради, рішення № 2368-VI від 24.07.2012, Одеської міської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки розташованої за адресою: м. Одеса, Тираспольське шосе, 22, ТОВ Авіакомпанія «Одеса», було скасовано.

В червні 2013 року Громадською організацією «Одеська Обласна Організація Всеукраїнської Спілки Автомобілістів» ЄДРПОУ (05508766) в Управління Земельних Ресурсів ОМР, було подано підготовчі матеріали із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, розташованої за адресою м. Одеса вул. Ільфа і Петрова № 16/1, загальною площею 1, 7878 га. В подальшому Одеською міською радою було прийнято рішення № 5735-VI від 29.06.2014 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки розташованої за адресою м. Одеса вул. Ільфа і Петрова № 16/1. У даному випадку Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності ОМР та комісія з землеустрою по земельним правовідносинам порушуючи рішення № 846-VІ Одеської міської ради від 08.07.2011 року, не склало та не підписало договір на резервування (використання) місця розташування об`єкту.

В той же час Гаражно-будівельний кооператив «Південний-5» ЄДРПОУ (26568005) в Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності ОМР, було подано підготовчі матеріали із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, розташованої за адресою м. Одеса вул. Ільфа і Петрова № 18/1, загальною площею 3, 2834 га. У даному випадку головою правління Гаражно-будівельного кооперативу «Південний-5» з Юридичного Департаменту ОМР отримано зауваження № 270 від 22.09.2014 в якому встановлено, що згідно ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що акти ради, міського голови, виконавчого комітету міської ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадянами, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Рішенням Одеської міської ради № 846-VI від 08.01.2011 (Про затвердження Типового договору на резервування (використання) місця розташування об`єкту та від 19.01.2011 № 139-VI «Про врегулювання земельних відносин та організації землеустрою у місті Одесі» зі змінами та доповненнями, чітко визначені випадки необхідності укладення з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями договорів на резервування (використання) місця розташування об`єктів.

Посадови особи Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності ОМР та комісія з землеустрою по земельним правовідносинам порушують вимоги рішення № 139-VI від 19.01.2011 «Про врегулювання земельних відносин та організації землеустрою у місті Одесі» зі змінами та доповненнями, крім того положень ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», «Стаття 73.Обов`язковість актів і законних вимог органів та посадових осіб місцевого самоврядування. Рішення №1396-VI Одеської міської ради від 19.10.2011,п. 2.6. та рішення Одеської міської ради № 846-VI від 08.01.2011 (Про затвердження Типового договору на резервування (використання) місця розташування об`єкту). Згідно 7.6.Плата за резервування (використання) місця розташування об`єкту вноситься «Місцевикористовувачем» виключно у грошовій формі у розмірі 5-ти відсотків від розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, складеного ліцензованою землевпорядною організацією рівними частками щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, що відкритий для виконання бюджету м. Одеси за кодом бюджетної класифікації 1305000 «плата за землю» з призначенням платежу. Плата за резервування (використання) місця розташування об`єкту підлягає індексації згідно із щорічною індексацією нормативної грошової оцінки землі.

У судовому засіданні слідчий підтримав клопотання та просив його задовольнити, зазначивши, що з метою встановлення механізму утворення суми нанесених збитків грошових коштів бюджету м. Одеси, наявність та правильність заповнення обов`язкових реквізитів, своєчасність відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій, зафіксованих первинними та підтверджуючими документами, наявність всіх первинних, підтверджуючих документів, які засвідчують здійснення господарських операцій, відображених в бухгалтерському обліку, встановлення відповідальних осіб за розтрату грошових коштів та порушення діючого законодавства в Україні, на сьогоднішній день виникла необхідність у проведенні документальної і фактичної перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності об`єкта контролю, а саме Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності Одеської міської ради, ЄДРПОУ (26302595) розташованого за адресою: 65039, м. Одеса, вул. Артилерійська, 1, у формі ревізії, яка повинна забезпечити виявлення фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні, посадових і матеріально відповідальних осіб. Призначення судово-бухгалтерської експертизи на сьогоднішній день є недоцільним, так як судово-бухгалтерські та судово-економічні експерти не уповноважені достатніми правами та обов`язками ніж інспектори Державної фінансової інспекції в Одеській області. Планом ДФІ в Одеській області на 1 квартал 2015 року не передбачено проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності ОМР, та враховуючи те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав для призначення ревізії фінансово-господарської діяльності в Управлінні Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності Одеської міської ради, просить суд клопотання задовольнити.

Прокурор також підтримав клопотання слідчого в повному обсязі.

Заслухавши слідчого, прокурора, а також дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що останнєпідлягає задоволенню з наступних підстав.

З наданих матеріалів вбачається, що слідчим відділом Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 367 КК України у кримінальному провадженні №12015160480000075 від 09.01.2015.

В ході досудового розслідування виникла необхідність в проведенні позапланової ревізії суб`єкта господарської діяльності Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності Одеської міської ради. Висновки ревізії можуть мати суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні і можуть бути використані як докази.

Згідно з ч. 6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до ст. 93 ч. 2 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

З огляду на вищенаведене, враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав для призначення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Управлінні Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності Одеської міської ради, слідчий суддя приходить до висновку, що під час розгляду клопотання слідчим та прокурором доведена необхідність призначення зазначеної ревізії, тому клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 93, КПК України, Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_3 про призначення позапланової ревізії - задовольнити.

Надати дозвіл ревізорам Держфінінспекції в Одеській області з залученням заступника начальника СДСБЕЗ Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_8 на проведення у період з 1.01.2011 по 1.01.2015 позапланової ревізії суб`єкта господарської діяльності Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, ЄДРПОУ (26302595) Організаційно-правова форма, ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, розташованого за адресою: 65039, м. Одеса, вул. Артилерійська, 1 для з`ясування наступних обставин по кримінальному провадженню:

а) провести перевірку Управління Земельних Ресурсів Департаменту Комунальної Власності ОМР та комісії з землеустрою по земельним правовідносинам на предмет законності, достовірності та оформлення документів щодо укладення договорів на резервування (використання) місця розташування об`єкту на земельні ділянки розташовані у м. Одесі, складених з юридичними особами по поданим підготовчім матеріалам із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду, надалі встановити правильність оформлення документів для розгляду УЗРДКВ ОМР за період з 1.01.2011 по 1.01.2015;

б) у ході перевірки встановити повноту, правильність нарахування, надходження коштів за кількістю укладених договорів на резервування (використання) місця розташування об`єкту на земельні ділянки розташовані у м. Одесі, складених з юридичними особами по поданим підготовчім матеріалам із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду за період з 1.01.2011 по 1.01.2015;

в) у ході перевірки встановити кількість поданих підготовчих матеріалів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду по яким не складалися договори на резервування (використання) місця розташування об`єкту та Одеською міською радою було прийнято рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду розташованих у м. Одеса за період з 1.01.2011 по 1.01.2015;

г) встановити загальну площу по поданим підготовчим матеріалам із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду по яким не складалися договори на резервування (використання) місця розташування об`єкту та Одеською міською радою було прийнято рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду розташованих у м. Одеса за період з 1.01.2011 по 1.01.2015;

д) враховуючи вищевикладене встановити, яка сума не надійшла до бюджету м. Одеси в зв`язку з не укладенням договорів резервування (використання) місця розташування об`єкту за період з 1.01.2011 по 1.01.2015;

е) встановити чи були сплачені грошові кошти у повному обсязі на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, що відкритий для виконання бюджету м. Одеси за кодом бюджетної класифікації 1305000 «плата за землю» з призначенням платежу по кількості поданих підготовчих матеріалів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду по яким складалися договори на резервування (використання) місця розташування об`єкту та Одеською міською радою було прийнято рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду розташованих у м. Одеса за період з 1.01.2011 по 1.01.2015;

2. Доручити ревізорам Держфінінспекції в Одеській області провести позапланову ревізію фінансово-господарської діяльності Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, ЄДРПОУ (26302595) Організаційно-правова форма, ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, розташованого за адресою: 65039, м. Одеса, вул. Артилерійська, 1, проведення ревізії виконати в строк: з 28.01.2015 по 18.02.2015.

3. Забов`язати Державну фінансову інспекцію в Одеській області, результати та матеріали з Актом позапланової ревізії надати слідчому слідчого відділу Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_3 для приєднання до матеріалів кримінального провадження.

Визначити строк дії ухвали з 26.01.2015 по 25.02.2015.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення23.01.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу68864012
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —520/790/15-к

Ухвала від 23.01.2015

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні