Справа № 3-181/11
У Х В А Л А
про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі
13 травня 2011 року смт. Варва
суддя Варвинського районного суду Чернігівської області Павлов В.Г., розглянувши матеріали адміністративної справи № 3-181/2011 року, яка надійшла від Варвинського ВДАІ при УДАІ УМВС України в Чернігівській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 громадянина України, жителя ІНФОРМАЦІЯ_2
Варвинського району Чернігівської області,
вул. Набережна буд. 9, непрацюючого,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст.122 -4 КУпАП , -
ВСТАНОВИВ :
12.05.2011 року до Варвинського районного суду від Варвинського ВДАІ при УДАІ УМВС України в Чернігівській області надійшов протокол від 11.05.2011 року про адміністративне правопорушення серії СВ1 № 071255, складений відносно ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст.122 -4 КУпАП. Як вбачається з адміністративного протоколу -о 04 годині 30 хвилин 11.05.2011 року ОСОБА_1 в смт. Варва по вулиці Космонавтів керував автомобілем «ВАЗ 2108» /реєстр. номер НОМЕР_1/, та залишив місце дорожньо-транспортної пригоди до якої був причетний, чим порушив вимоги п.2.10 а ПДР України та вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст.122 -4 КУпАП.
Згідно вимог ч.1 ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст.278 КУпАП орган /посадова особа/ при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи витребувано необхідні додаткові матеріали.
Згідно вимог ст.280 КУпАП суд зобов'язаний з'ясувати всі обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Положеннями ч.1 ст.256 КУпАП визначено, що протокол про адміністративне правопорушення як документ, що засвідчує факт неправомірних дій особи, та є одним із основних джерел доказів, складається за встановленою формою і має містити усі дані, необхідні для вирішення справи.
Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Всупереч вимогам вищевказаної статті у протоколі не зазначено та до матеріалів адміністративної справи не долучені належні та допустимі докази, які містили б інформацію про місце скоєння ДТП, до якого був причетний правопорушник, суть порушення правил дорожнього руху, і чи було це причиною ДТП, хто був учасником даного ДТП, свідки події, а також, які транспортні засоби під час дорожньо-транспортної пригоди були пошкоджені, та характер цих пошкоджень.
Згідно п.2.11 Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, яка затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України від 22.10.2003 р. N 1217, у разі правопорушення, що призвело до пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд або іншого майна, до адміністративного протоколу долучаються: протокол огляду місця ДТП; схема пригоди; пояснення учасників пригоди та свідків, інші матеріали, які необхідні для правильного вирішення справи.
Відповідно до п.24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 року № 14 "Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті" визнано правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені без додержання вимог ст.256 КУпАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.
В зв'язку з тим, що процедура оформлення матеріалів про адміністративне правопорушення проведена в порушення вимог КУпАП, а вищезазначені порушення та допущена неповнота при складанні адміністративного матеріалу унеможливлюють повний, всебічний та об'єктивний розгляд справи в судовому засіданні, а тому матеріали адміністративної справи № 3-181/2011 року підлягають поверненню до Варвинського ВДАІ при УДАІ УМВС в Чернігівській області для доопрацювання.
Керуючись ст.ст.256,278 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Протокол про адміністративне правопорушення серії СВ1 № 071255 від 11.05.2011 року з доданими до нього документами відносно ОСОБА_1 повернути до Варвинського ВДАІ при УДАІ УМВС в Чернігівській області для належного доопрацювання та усунення недоліків вказаних в мотивуючій частині постанови.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя Варвинського районного суду
Чернігівської області ОСОБА_2
Суд | Варвинський районний суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2011 |
Оприлюднено | 15.09.2017 |
Номер документу | 68869698 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Лубенський міськрайонний суд Полтавської області
Іващенко Ю. А.
Адмінправопорушення
Тальнівський районний суд Черкаської області
Міщенко К. М.
Адмінправопорушення
Варвинський районний суд Чернігівської області
Павлов В. Г.
Адмінправопорушення
Міжгірський районний суд Закарпатської області
Кривка В. П.
Адмінправопорушення
Овідіопольський районний суд Одеської області
Бичковський Є. Л.
Адмінправопорушення
Перемишлянський районний суд Львівської області
Гулид Р. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні