Справа №766/14131/17
н/п 1-кс/766/9418/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13.09.2017 року Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання прокурора відділу прокуратури області прокурор у кримінальному провадженні ОСОБА_2 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів,
в с т а н о в и в :
Прокурор звернувся до суду з клопотанням в якому просить: розглянути зазначене клопотання, яке розглянути за відсутності представників ІНФОРМАЦІЯ_1 , у володіння якого знаходяться документи, з метою унеможливлення завчасного їх знищення або зміни.
Постановити ухвалу про надання прокурору відділу прокуратури області ОСОБА_2 можливість ознайомитися та вилучити (здійснити виїмку) у адміністративній будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , наступних документів:
- юридичної справи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЗАТ лікувально оздоровчий закладів профспілок України ідент. код НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ідент. код НОМЕР_2 , у тому числі списків найманих працівників (персоніфіковані дані) з зазначенням суми отримання доходів цими працівниками за період 2010-2017 роки.
Вказане клопотання мотивував тим, що слідчим відділом прокуратури Херсонської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017230000000240 від 03.08.2017 за заявою ОСОБА_3 , за фактом внесення посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 та Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_5 » до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, за ч. 1 ст. 366 КК України.
Під час проведення досудового розслідування встановлено, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 разом з посадовими особами Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_5 » вносять завідомо неправдиві відомості до офіційних документів щодо наявності у штаті суб`єктів господарювання необхідних кваліфікованих працівників лікарських та провізорських спеціальностей та спеціальностей молодших спеціалістів з медичною та фармацевтичною освітою, вказані відомості є підставою для незаконного отримання певних ліцензій на здійснення господарської діяльності з медичної практики. Таким чином вказані посадові особи в порушенні Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 285 від 02.03.2016 незаконно надають право суб`єктам господарювання отримувати ліцензії та здійснювати підприємницьку діяльність з медичної практики без відповідних підстав.
Допитаний в якості свідка ОСОБА_3 надав свідчення, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 разом з посадовими особами Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з метою незаконного надання права суб`єктам господарювання щодо отримання ліцензій на здійснення медичної практики фальсифікують документи, які є підставою для видачі ліцензій.
Також ОСОБА_3 засвідчив, що згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики (затверджені наказом Міністерства охорони здоров`я України 02 лютого 2011 року № 49, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2012 року № 2131/22443) ліцензіат зобов`язаний надати в ІНФОРМАЦІЯ_6 відомості за підписом суб`єкта господарювання про: стан матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності; наявність нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів з питань стандартизації, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності; наявність персоналу із зазначенням його освітньо-кваліфікаційного рівня та стажу роботи за спеціальністю, необхідного для провадження відповідного виду господарської діяльності. Інформація щодо наявності персоналу оформлюється за формою, наведеною у додатку 3 до Ліцензійних умов нумерується, прошивається, засвідчується підписом та скріплюються печаткою суб`єкта господарювання. Суб`єкти господарювання на момент отримання ліцензій мають бути укомплектовані штатом медичних працівників за заявленими спеціальностями, які мають відповідну спеціальну освіту, і відповідати єдиним кваліфікаційним вимогам. Проте на момент отримання ліцензій на здійснення медичної практики суб`єкти господарювання в штаті не мали фахівців відповідних спеціальностей, тому посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 разом з посадовими особами Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_5 » вносили до офіційних документів завідомо неправдиві відомості про нібито наявних в штаті підприємств певних фахівців, чим незаконно надавали право суб`єктам господарювання отримувати ліцензії на здійснення медичної практики.
Також під час проведення досудового розслідування ІНФОРМАЦІЯ_4 надано перелік суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність з медичної практики на території м. Херсон та Херсонської області.
Разом з тим, встановлено, що документи про персональні дані з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, знаходяться у органа державної влади ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .
Під час проведення досудового розслідування є достатньо підстав вважати, що документи суб`єктів господарювання: ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЗАТ лікувально оздоровчий закладів профспілок України ідент. код НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ідент. код НОМЕР_2 , містять дані та підтверджують факт внесення неправдивих відомостей посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 та Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Зазначені документи мають силу речових доказів у кримінальному провадженні та мають доказове значення для встановлення обставин розслідуваного злочину.
У подальшому вони можуть бути приєднані до матеріалів кримінального провадження та використанні в якості доказів.
Зазначене неможливо довести іншим способом ніж отриманням тимчасового доступу до речей і документів.
Враховуючи, що під час проведення досудового розслідування виникла суттєва необхідність в вилученні документів та їх перевірки слідчим шляхом на предмет наявності у штаті суб`єктів господарювання певних найманих працівників, які ними зазначались при отриманні ліцензій на медичну практику.
Вивчивши матеріали клопотання, заслухавши прокурора, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з огляду на таке.
Відповідно до ст. 163 КПК України, розгляд клопотання проводиться без участі представників
ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Згідно з п. 2, 3 ч. 3 та ч. 4 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:
2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;
3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
4. Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 5-7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
6. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Доступ до речей і документів, що містять відомості, які становлять державну таємницю, не може надаватися особі, що не має до неї допуску відповідно до вимог закону.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також те, що отримані дані можуть бути використанні як докази по вказаному кримінальному провадженні.
Керуючись ст. ст. 40, 131, 132, 159-164 КПК України, слідчий суддя
у х в а л и в :
Клопотання задовольнити.
Надати прокурору відділу прокуратури області ОСОБА_2 можливість ознайомитися та вилучити (здійснити виїмку) у адміністративній будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , наступних документів:
- юридичної справи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЗАТ лікувально оздоровчий закладів профспілок України ідент. код НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ідент. код НОМЕР_2 , у тому числі списків найманих працівників (персоніфіковані дані) з зазначенням суми отримання доходів цими працівниками за період 2010-2017 роки.
Встановити строк дії ухвали строком до 13.10.2017 року.
Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Копія. Відповідає оригіналу. Оригінал зберігається в матеріалах кримінального провадження № 766/14131/17-к в Херсонському міському суді Херсонської області.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СуддяОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 13.09.2017 |
Оприлюднено | 12.06.2023 |
Номер документу | 68892668 |
Судочинство | Кримінальне |
Суть | надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні