243/8149/17
1-кс/243/816/2017
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 вересня 2017 року м. Слов`янськ
Слідчий суддя Слов`янського міськрайонного суду Донецької області ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю:
слідчого ОСОБА_3 ,
прокурора ОСОБА_4 ,
розглянувши в судовому засіданні в залі № 11 Слов`янського міськрайонного суду Донецької області клопотання слідчого СВ Слов`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 щодо надання дозволу посадовим особам Головного управління Держпродспоживслужби на проведення перевірки суб`єкта господарювання за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 42017051720000188 від 04.08.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 239 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
13 вересня 2017 року до Слов`янського міськрайонного суду звернувся слідчий СВ Слов`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 з клопотанням, погодженим прокурором Слов`янської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , в якому просить надати дозвіл посадовим особам Держпродспоживслужби на проведення перевірки суб`єкта господарювання.
З клопотання видно, що слідчим відділом Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області проводиться досудове розслідування за фактом забруднення земель відходами чи іншими матеріалами шкідливими для життя, здоров`я людей, або довкілля внаслідок порушення спеціальних правил, якщо це створило небезпеку для життя, здоров`я людей чи довкілля, відомості про який 04.08.2017 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань під № 42017051720000188 за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 239 КК України.
Досудовим розслідуванням кримінального провадження встановлено, що громадяни ОСОБА_5 та ОСОБА_6 є власниками земельних ділянок за кадастровими номерами 1424256500:01:000:0184 та 1424256500:01:000:0371 відповідно. Зазначені земельні ділянки розташовані на території Черкаської селищної ради та повинні використовуватися для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, проте з невідомих причин на протязі тривалого часу за вказаним призначенням не використовуються. Натомість встановлено, що на протязі тривалого періоду часу Товариство з обмеженою відповідальністю «Слов`янська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652) організовує на зазначених вище земельних ділянках складування пташиного посліду, що є грубим порушенням санітарних норм та земельного законодавства України, оскільки створюють небезпеку для життя, здоров`я людей чи довкілля.
Окрім того, на адресу Черкаського селищного голови від мешканців с. Шнурки Слов`янського району неодноразово надходили скарги щодо забруднення території селища відходами, що є причиною порушення нормальних умов проживання місцевого населення.
Відповідно до п. 3.14 Ветеринарно-санітарних правил для птахівницьких господарств і вимог до їх проектування, затверджених наказом Головного державного інспектора ветеринарної медицини України № 53 від 03.07.2001, територію птахівничих господарств постійно підтримують у чистоті. Біля кожного приміщення (пташника) обладнують відповідні ємкості для посліду, сміття, які спеціальним транспортом, закріпленим за даною зоною, щодня відвозять у цех переробки на пудрет або в послідосховища для біотермічного знезаражування. Вивезення посліду на поля без знезаражування забороняється.
п. 3.25 вказаних правил визначено, що для збирання сміття встановлюють ящики з кришками. Пташиний послід регулярно відвозять спеціальним транспортом у послідосховище (склад).
п. 4.15 встановлено, що склад пташиного посліду, місця його переробк й утилізації розміщуються з навітряного боку надходження повітря на відстані 1,5 - 3,0 км від основних виробничих майданчиків.
Окрім цього, п.3.15 вказаного документу встановлено, що відпрацьовані і забруднені води з пташників і ветеринарно-санітарних об`єктів знезаражують на санітарно-очисній станції. При відсутності системи каналізації обладнують цементовані колодязі-відстійники для збору відпрацьованих вод. У цих колодязях воду хлорують і вивозять у спеціально відведене місце (відповідно до діючих ветеринарних та ветеринарно-санітарних норм).
Згідно до п. 3.3 Інструкції в проведенні санітарної обробки-дезінфекції, дезінсекції та дератизації об`єктів птахівництва, затвердженої наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Мінагрополітики України №69 від 20.06.2007, підстилку, послід, залишки корму, зібрані в таких приміщеннях, відправляють на утилізацію згідно з існуючим порядком.
п. 4.6 вказаної інструкції встановлено, що територію ферми та вигульні дворики перед проведенням дезінфекції очищають від сміття, посліду та вивозять з дотриманням відповідних заходів безпеки на спеціальні площадки для знезараження або спалюють.
Частиною 9 зазначеної інструкції встановлено,що видалення, обробка, зберігання, транспортування та використання посліду проводять з урахуванням вимог охорони навколишнього середовища щодо забруднення та унеможливлення інфікування людей і тварин. Послід транспортують та використовують окремо від твердих побутових відходів населених пунктів, а стічні води птахогосподарств обробляють на очисних спорудах разом з побутовими стоками підприємств та поселень. Елементи системи видалення, знезаражування, зберігання та підготовки до використання посліду виконують з гідроізоляцією, яка виключає проникнення їх у підземні та поверхневі води і розсіювання збудників інфекційних хвороб у навколишнє середовище. Споруди для складування посліду, місця його переробки й утилізації розміщують щодо пташників з навітряного боку домінуючого напрямку вітру в теплий період року та нижче водозабірних споруд. Їх споруджують за межами огорожі птахоферми згідно з ветсанправилами для птахогосподарств на відстані 1,5-3 км від основних виробничих майданчиків. Територію споруди огороджують парканом заввишки не нижче 1,5м, обсаджують багатолітніми лісонасадженнями (ширина лісосмуги не менше 10 м), обладнують проїзди, під`їзну дорогу, дезбар`єри тощо. Для складування посліду споруджують сховище секційного типу та відповідні площадки з твердим покриттям. Сховище обладнують пристроєм для перемішування рідкого посліду. Для транспортування рідкого посліду використовують гідромеханічний транспорт. У птахогосподарствах передбачають спосіб та засоби для знезаражування посліду в залежності від епізоотичної ситуації та ряду інших факторів. При виникненні інфекційних хвороб послід знезаражують одним із таких способів: біологічним, біотермічним (тривале витримування), хімічним (аміаком, формальдегідом тощо), фізичним (термічна обробка, спалювання тощо). Тривале витримування посліду проводять в секційних сховищах, секції якого заповнюють по черзі. У певних випадках послід, сміття, дерев`яний інвентар, картонні ящики тощо спалюють. Контроль за ефективністю знезаражування посліду проводять шляхом санітарно-мікробіологічних досліджень.
Таким чином, у органа досудового розслідування виникли обґрунтовані підстави вважати, що ТОВ «Слов`янська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652) у своїй діяльності грубо порушує норми ветеринарно-санітарних правил та інструкції в проведенні санітарної обробки-дезінфекції, дезінсекції та дератизації об`єктів птахівництва, що може свідчити про можливість порушення чинного законодавства у сфері використання та охорони земель, водних ресурсів та атмосферного повітря.
У зв`язку з викладеним виникла необхідність в ініціюванні проведення перевірки дотримання вимог санітарного законодавства спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області відносно неїстівних продуктів тваринного походження в частині додержання нормативів з питань збору, утилізації та знищення відходів тваринного походження.
Згідно до відповіді Міськрайонного управління Держгеокадастру у Слов`янському районі та м. Слов`янську, земельна ділянка з кадастровим номером 1424256500:01:000:0334 враховується за ОСОБА_5 , яка прийняла спадщину після ОСОБА_7 . Окрім того, інформації щодо власника земельної ділянки за кадастровим номером 1424256500:01:000:0371 в Національній кадастровій системі відсутня.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про органи центральної влади», основними завданнями центральних органів виконавчої влади є здійснення державного нагляду (контролю) , здійснення інших завдань, визначених законами України.
Згідно з п. 2 ч. 1 Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № 408 від 13.08.2014р., надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
Відповідно до додатку зазначеної постанови, однією з держаних інспекцій, якій надається дозвіл Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб підприємців є Держсанепідслужба, яка в подальшому на підставі постанови Кабінету Міністрів України №442 від 10.09.2014 була реорганізована в Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба).
Відповідно до ч. 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства та інше.
Відповідно до п. 4 зазначеного Положення, Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї обов`язків:
- у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, пестицидів та агрохімікатів: організовує, здійснює у межах повноважень, передбачених законодавством, державний нагляд (контроль) щодо: дотримання вимог санітарного законодавства; здоров`я та благополуччя тварин; виконання фітосанітарних заходів, обігу пестицидів і агрохімікатів, використання біологічних контрольних організмів.
- уповноважує лабораторії та референс-лабораторії на проведення досліджень (випробувань) об`єктів санітарних заходів для цілей державного контролю;
- проводить відбір зразків об`єктів санітарних заходів з метою здійснення державного контролю;
- бере учать у визначенні факторів, що можуть мати шкідливий вплив на здоров`я людини, у проведенні оцінки ризику та встановленні ступеня створюваного ними ризику;
- здійснює державний ветеринарно-санітарний контроль за збором, утилізацією та знищенням загиблих тварин і відходів тваринного походження.
Згідно п. 7 зазначеного Положення, Держпродспоживслужба здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.
Відповідно до переліку територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, які утворюються додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1092, відноситься Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області.
Згідно до ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Отже, перевірка в кримінальному провадженні не захід забезпечення кримінального провадження, в розумінні визначеному в розділі ІІ КПК України, а відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України є законним способом збирання стороною обвинувачення доказів.
Згідно положень чинного законодавства України слідчий або прокурор у кримінальному провадженні, не можуть самостійно ініціювати питання про призначення відповідної перевірки або обстеження.
Так, відповідно до пп. б, п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про Прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-VII у Кримінально процесуальному кодексі України виключено положення п.6 ч.2 ст. 36 КПК України, відповідно до якого прокурор був уповноваженим призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом.
Відповідно до пп.в, п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-VII у Кримінальному процесуальному кодексі України виключено пункт 4 частини другої статті 40, відповідно до якого слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом.
Таким чином, законом встановлено судовий контроль за дотриманням законності та обґрунтованості втручання у господарську діяльність, зумовлену потребами досудового розслідування задля досягнення його дієвості.
Згідно відомостей Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області (ЄДРПОУ 40317209, юридична адреса: 87534, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Гризодубової, будинок 3), зареєстроване 03.03.2016 в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України номер запису: 1 274 102 0000 012216.
Результати проведеної Головним управлінням Держпродспоживслужби перевірки матимуть суттєве доказове значення в рамках досудового розслідування, оскільки під час проведеної перевірки будуть встановлені наступні факти:
- чи організовано відповідно до вимог чинного законодавства роботи зі збору, утилізації та знищення загиблої птиці і відходів тваринного походження на території ТОВ «Слов`янська птахофабрика»;
- чи відповідає ветеринарно-санітарним правилам приміщення, де утримуються сільськогосподарська птиця та територія навколо цих приміщень на території ТОВ «Слов`янська птахофабрика;
- чи відповідає ветеринарно-санітарним правилам та діючим інструкціям утримання птиці на території ТОВ «Слов`янська птахофабрика».
Можливість проведення вказаного обстеження без дозволу слідчого судді відсутня та призведе до істотного порушення інтересів держави, прав людини і основоположних свобод.
Враховуючи вищевикладене, для швидкого розслідування кримінального провадження, досягнення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення необхідно отримати результати перевірки ТОВ «Слов`янська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652).
Вислухавши пояснення слідчого та прокурора, дослідивши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання слідчого про надання дозволу посадовим особам Головного управління Держпродспоживслужби на проведення перевірки суб`єкту господарювання, підлягає задоволенню.
Під час судового розгляду, на обґрунтування даного клопотання слідчим, надані наступні документи.
Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42017051720000188 від 04.08.2017 року, правова кваліфікація ч. 1 ст. 239 КК України, відповідно до якого невідомі особи в селі Шнурки Слов`янського району Донецької області земельні ділянки з кадастровими номерами 1424256500:01:000:0184 та 1424256500:01:000:0371 забруднили відходами чи іншими матеріалами, шкідливими для життя, здоровця людей або довкілля.
Акт обстеження земельної ділянки від 14.07.2017 року, відповідно до якого була проведена перевірена земельних ділянок (паїв), які обробляються власниками самостійно. Під час перевірки було виявлено земельну ділянку (пай), яка була засмічена послідом великих об`ємів із смердючим запахом з птахоферм ТОВ «Слов`янська птахофабрика», що є грубим порушенням санітарних норм та Земельного законодавства.
Акт обстеження земельної ділянки від 05.05.2017 року, відповідно до якого була проведена перевірена земельних ділянок (паїв) та було виявлено великі об`єми посліду з птиці на відстані менш ніж 100 м. від людського житла із смердючим запахом.
Заява ОСОБА_8 від 10.04.2017 року на ім`я голови Черкаської селищної ради про забруднення території селища відходами, що є причиною порушення нормальних умов проживання місцевого населення.
Протоколи допитів свідків ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 від 16.08.2017 року, відповідно до яких останні пояснили, що на адресу Черкаського селищного голови від мешканців с. Шнурки Слов`янського району неодноразово надходили скарги щодо забруднення території селища відходами, що є причиною порушення нормальних умов проживання місцевого населення. Під час перевірки ними було встановлено, що вказані земельні ділянки забруднені пташиним послідом великих об`ємів з характерним запахом з птахофабрики ТОВ «Слов`янська птахофабрика»
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Слов`янська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652), зареєстроване за адресою: Донецька область, Слов`янський район, с. Дмитрівка, вул. Мічуріна, буд. 61.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якого Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області (ЄДРПОУ 40317209), знаходиться за адресою: 85114, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, 3.
Згідно з ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до п. 3.14 Ветеринарно-санітарних правил для птахівницьких господарств і вимог до їх проектування, затверджених наказом Головного державного інспектора ветеринарної медицини України №53 від 03.07.2001, територію птахівничих господарств постійно підтримують у чистоті. Біля кожного приміщення (пташника) обладнують відповідні ємкості для посліду, сміття, які спеціальним транспортом, закріпленим за даною зоною, щодня відвозять у цех переробки на пудрет або в послідосховища для біотермічного знезаражування. Вивезення посліду на поля без знезаражування забороняється.
п.3.25 вказаних правил визначено, що для збирання сміття встановлюють ящики з кришками. Пташиний послід регулярно відвозять спеціальним транспортом у послідосховище (склад).
п.4.15 встановлено, що склад пташиного посліду, місця його переробк й утилізації розміщуються з навітряного боку надходження повітря на відстані 1,5 - 3,0 км від основних виробничих майданчиків.
Окрім цього, п.3.15 вказаного документу встановлено, що відпрацьовані і забруднені води з пташників і ветеринарно-санітарних об`єктів знезаражують на санітарно-очисній станції. При відсутності системи каналізації обладнують цементовані колодязі-відстійники для збору відпрацьованих вод. У цих колодязях воду хлорують і вивозять у спеціально відведене місце (відповідно до діючих ветеринарних та ветеринарно-санітарних норм).
Згідно до п.3.3 Інструкції в проведенні санітарної обробки-дезінфекції, дезінсекції та дератизації об`єктів птахівництва, затвердженої наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Мінагрополітики України №69 від 20.06.2007, підстилку, послід, залишки корму, зібрані в таких приміщеннях, відправляють на утилізацію згідно з існуючим порядком.
п.4.6 вказаної інструкції встановлено, що територію ферми та вигульні дворики перед проведенням дезінфекції очищають від сміття, посліду та вивозять з дотриманням відповідних заходів безпеки на спеціальні площадки для знезараження або спалюють.
Частиною 9 зазначеної інструкції встановлено,що видалення, обробка, зберігання, транспортування та використання посліду проводять з урахуванням вимог охорони навколишнього середовища щодо забруднення та унеможливлення інфікування людей і тварин. Послід транспортують та використовують окремо від твердих побутових відходів населених пунктів, а стічні води птахогосподарств обробляють на очисних спорудах разом з побутовими стоками підприємств та поселень. Елементи системи видалення, знезаражування, зберігання та підготовки до використання посліду виконують з гідроізоляцією, яка виключає проникнення їх у підземні та поверхневі води і розсіювання збудників інфекційних хвороб у навколишнє середовище. Споруди для складування посліду, місця його переробки й утилізації розміщують щодо пташників з навітряного боку домінуючого напрямку вітру в теплий період року та нижче водозабірних споруд. Їх споруджують за межами огорожі птахоферми згідно з ветсанправилами для птахогосподарств на відстані 1,5-3 км від основних виробничих майданчиків. Територію споруди огороджують парканом заввишки не нижче 1,5м, обсаджують багатолітніми лісонасадженнями (ширина лісосмуги не менше 10 м), обладнують проїзди, під`їзну дорогу, дезбар`єри тощо. Для складування посліду споруджують сховище секційного типу та відповідні площадки з твердим покриттям. Сховище обладнують пристроєм для перемішування рідкого посліду. Для транспортування рідкого посліду використовують гідромеханічний транспорт. У птахогосподарствах передбачають спосіб та засоби для знезаражування посліду в залежності від епізоотичної ситуації та ряду інших факторів. При виникненні інфекційних хвороб послід знезаражують одним із таких способів: біологічним, біотермічним (тривале витримування), хімічним (аміаком, формальдегідом тощо), фізичним (термічна обробка, спалювання тощо). Тривале витримування посліду проводять в секційних сховищах, секції якого заповнюють по черзі. У певних випадках послід, сміття, дерев`яний інвентар, картонні ящики тощо спалюють. Контроль за ефективністю знезаражування посліду проводять шляхом санітарно-мікробіологічних досліджень.
Отже, перевірка в кримінальному провадженні не захід забезпечення кримінального провадження, в розумінні визначеному в розділі ІІ КПК України, а відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України є законним способом збирання стороною обвинувачення доказів.
Згідно положень чинного законодавства України слідчий або прокурор у кримінальному провадженні, не можуть самостійно ініціювати питання про призначення відповідної перевірки.
Відповідно до пп. б, п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про Прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-VII у Кримінально процесуальному кодексі України виключено положення п.6 ч.2 ст. 36 КПК України, відповідно до якого прокурор був уповноваженим призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом.
Відповідно до пп. в, п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про Прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-VII у Кримінальному процесуальному кодексі України виключено пункт 4 частини другої статті 40, відповідно до якого слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки в порядку, передбаченому законом.
Згідно з п. 2 ч. 1 Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № 408 від 13.08.2014р., надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
Відповідно до додатку зазначеної постанови, однією з держаних інспекцій, якій надається дозвіл Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб підприємців є Держсанепідслужба, яка в подальшому на підставі постанови Кабінету Міністрів України №442 від 10.09.2014 була реорганізована в Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба).
Відповідно до ч. 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства та інше.
Приймаючи до уваги, що у ході судового розгляду даного клопотання, слідчим доведено, що для правильного швидкого, об`єктивного та неупередженого розслідування кримінального провадження та фіксації всіх обставин, необхідно проведення перевірки посадовими особами Держпродспоживслужби суб`єкта господарювання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись п. 10, ч. 2 ст. 36, п. 5, ч. 2 ст. 40, ч. 2 ст. 93 КПК України, п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» від 13.08.2014 №408; п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014; -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ Слов`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 щодо надання дозволу посадовим особам Головного управління Держпродспоживслужби на проведення перевірки суб`єкта господарювання за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 42017051720000188 від 04.08.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 239 КК України задовольнити.
Надати дозвіл посадовим особам Головного управління Держпродспоживслужби (ЄДРПОУ 40317209, юридична адреса: 87534, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Гризодубової, будинок 3) в період з 12.09.2017 по 12.10.2017 (з врахуванням терміну продовження у разі виникнення необхідності) провести перевірку суб`єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Словянська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652), зареєстрованого за адресою: 84190, Донецька область, Слов`янський район, с. Дмитрівка, вул. Мічуріна, буд. 61, за період з 01 січня 2017 року по теперішній час, з використанням матеріалів кримінального провадження № 42017051720000188 від 04.08.2017, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 239 КК України.
На вирішення інспекторів поставити такі питання:
1) чи організовано відповідно до вимог чинного законодавства роботи зі збору, утилізації та знищення загиблої птиці і відходів тваринного походження на території ТОВ «Слов`янська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652);
2) чи відповідає ветеринарно-санітарним правилам приміщення, де утримуються сільськогосподарська птиця та територія навколо цих приміщень на території ТОВ «Слов`янська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652);
3) чи відповідає ветеринарно-санітарним правилам та діючим інструкціям утримання птиці на території ТОВ «Слов`янська птахофабрика» (ЄРДПОУ 39552652).
Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.
Ухвала складена в одному екземплярі в нарадчій кімнаті.
Слідчий суддя
Слов`янського міськрайонного суду ОСОБА_1
Суд | Слов'янський міськрайонний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2017 |
Оприлюднено | 07.03.2023 |
Номер документу | 68895101 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Слов'янський міськрайонний суд Донецької області
Сидоренко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні