ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 вересня 2017 року м. ПолтаваСправа № 816/1261/17
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Алєксєєвої Н.Ю., розглянувши в порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом Головного управління Державної Фіскальної служби у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Оіл-Плюс", третя особа: Кременчуцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної Фіскальної служби у Полтавській області про стягнення податкового боргу, -
В С Т А Н О В И В:
03 серпня 2017 року Головне управління Державної Фіскальної служби у Полтавській області звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Оіл-Плюс", третя особа: Кременчуцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної Фіскальної служби у Полтавській області про стягнення податкового боргу з податку на прибуток в розмірі 967,96 грн., податку на додану вартість в розмірі 206384,84 грн., по акцизному податку в розмірі 6 290 грн.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилався на те, що за відповідачем рахується заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток в розмірі 967,96 грн., податку на додану вартість в розмірі 206384,84 грн., по акцизному податку в розмірі 6 290 грн, що підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями, податковою вимогою та обліковою карткою ТОВ "Оіл-Плюс".
Конверт із копією ухвали про відкриття скороченого провадження, направлений відповідачу за адресою: вул. Некрасова, 53, м. Кременчук, Полтавська область, 39628, що внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, повернувся до суду із відміткою поштової організації "організації немає".
З огляду на положення абзацу 2 частини 3 статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України копія ухвали про відкриття скороченого провадження вважається врученою відповідачу. У строк, встановлений частиною 3 статті 183-2 КАС України, заперечень проти позову відповідачем до суду не подано.
Суд, вивчивши та дослідивши наявні в матеріалах справи документи, дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню.
Судом встановлено, що ТОВ "Оіл-Плюс" /код ЄДРПОУ 31913739/ зареєстроване як юридична особа 25.03.2002 /а.с. 85-88/.
За даними ГУ ДФС у Полтавській області, станом на дату розгляду справи, відповідач має податковий борг з податку на прибуток в розмірі 967,96 грн., податку на додану вартість в розмірі 206384,84 грн., по акцизному податку в розмірі 6 290 грн., який виник за наступних підстав.
Матеріалами справи підтверджено, що 27.03.2017 ГУ ДФС у Полтавській області проведено камеральну перевірку своєчасності подання ТОВ "Оіл-Плюс" декларації з податку на прибуток за 2016 рік, за результатами якої складено акт перевірки №1061/16-31-12-03-34/31913739 від 27.03.2017, яким зафіксовано порушення пп. 49.18.3 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України /а.с. 10/.
На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення - рішення від 13.04.2017 №0003971202, яким ТОВ "Оіл-Плюс" визначено штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 1020,00 грн. /а.с. 9/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організації немає .
Даних щодо оскарження вищевказаного податкового повідомлення - рішення в адміністративному та в судовому порядку позивачем не надано, а тому вказана сума штрафних санкцій є узгодженою.
Судом встановлено, що податковий борг по акцизному податку в розмірі 6 290 грн. виник за наступних підстав.
07.11.2017 ГУ ДФС у Полтавській області проведено камеральну (електронну) перевірку податкової звітності ТОВ "Оіл-Плюс" з акцизного податку за вересень 2016 рок, за результатами якої складено акт перевірки 07.11.2016 № 2256/16-04-40/31913739 /а.с. 14/.
На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення - рішення від 07.11.2016 № 0001564000/1647, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 170 грн /а.с. 13/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організації немає .
На підставі акта перевірки від 30.12.2016 № 2695/16-03-40/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 17.01.2017 №00014400/31, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 16/, яке отримано особисто 18.01.2017.
На підставі акта перевірки від 15.02.2017 № 99/16-31-40-02-08/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 06.03.2017 № 0000344002, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 21-24/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організації немає .
На підставі акта перевірки від 16.03.2017 №704/16-31-40-02-08/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.03.2017 № 0000724002, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 31-32/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організації немає .
На підставі акта перевірки від 04.04.2017 №1234/16-31-40-02-08/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 25.04.2017 №0001044002, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 38-40/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організації немає .
На підставі акта перевірки від 25.04.2017 №1742/16-31-40-02-08/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 17.05.2017 №0001254003, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 45-47/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організація вибула .
На підставі акта перевірки від 30.05.2017 №2232/16-31-40-02-08/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 19.06.2017 №0001484003, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 52-55/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організація вибула .
З матеріалів справи також встановлено, що заборгованість з податку на додану вартість в розмірі 206384,84 грн. утворилася за наслідками камеральної (електронної) перевірки даних, задекларованих ТОВ "Оіл-Плюс" у податковій звітності з податку на додану вартість за жовтень 2016 року, за результатами якої складено акт перевірки від 24.11.2016 №2425/16-03-12-01/31913739 /а.с. 59/.
На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення - рішення від 12.12.2016 №0018131201/1918, яким ТОВ "Оіл-Плюс" визначено штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 1020 грн. та отримано уповноваженою особою відповідача 15.12.2016 /а.с. 60/.
Крім того, на підставі акта перевірки від 07.11.2016 №2261/16-03-12-01/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 24.11.2016 №0017061201/1807, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 170 грн та отримано особисто 29.11.2016 /а.с. 61-62/.
На підставі акта перевірки від 28.12.2016 №2678/16-03-12-01/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 28.12.2016 №0018871201/1990, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн, яке отримано особисто 29.12.2016 /а.с. 64-65/.
На підставі акта перевірки від 03.03.2017 №543/16-31-12-01/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 13.03.2017 №0001261201, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 66-67/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організація вибула .
На підставі акта перевірки від 17.02.2017 №133/16-31-12-01/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 13.03.2017 №0001251201, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 68-70/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організація вибула .
На підставі акта перевірки від 27.03.2017 №1043/16-31-12-01/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 27.03.2017 №0002361201, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с71-72/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти адресат вибув .
На підставі акта перевірки від 19.04.2017 №1603/16-31-12-01-45/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 26.04.2017 №0004691201, яким ТОВ "Оіл-Плюс" збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість за податковими зобов'язаннями в розмірі 154209,08 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 38552,27 грн /а.с. 73-75/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організації немає .
На підставі акта перевірки від 12.05.2017 №1878/16-31-12-01-45/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 23.05.2017 №0005351201, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 76-77/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти адресат вибув .
На підставі акта перевірки від 01.06.2017 №2341/16-31-12-03-45/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 08.06.2017 №0003471203, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 1020 грн /а.с. 78-80/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організація вибула .
На підставі акта перевірки від 31.05.2017 №2277/16-31-12-01-45/31913739 прийнято податкове повідомлення-рішення від 14.06.2017 №004501203, яким визначено штрафну санкцію у розмірі 3525 грн /а.с. 81-82/.
Дане податкове повідомлення - рішення направлялося на адресу платника податків рекомендованим листом та повернуто адресату з відміткою пошти організація вибула .
Згідно пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Даних щодо оскарження вищевказаних податкових повідомлень - рішень в адміністративному та в судовому порядку позивачем не надано, а тому вказані суми штрафних санкцій є узгодженими.
Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковим боргом є сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплачена у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Згідно з приписами пункту 87.1 статті 87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Джерелом самостійної сплати грошових зобов'язань з податку на додану вартість є суми коштів, що обліковуються в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, та джерела, зазначені в абзаці першому цього пункту.
Сплату грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснено також: а) за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника); б) за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів; в) за рахунок суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (на підставі відповідної заяви платника) до Державного бюджету України.
Пунктом 87.9 статті 87 Податкового кодексу України передбачено, що у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.
З наявного у матеріалах справи розрахунку ціни позову слідує, що заборгованість відповідача по податку на додану вартість та податку на прибуток була частково зменшена за рахунок зарахування контролюючим органом у рахунок погашення податкового боргу наявної у підприємства переплати з податку на прибуток у розмірі 52,04 грн. та з податку на додану вартість у розмірі 477,44 грн.
За приписами підпунктів 129.1.1, 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України пеня нараховується:
- після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом;
- у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
Позивачем на підставі положень підпунктів 129.1.1, 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нараховано відповідачу пеню з податку на додану вартість в розмірі 3265,01 грн, що підтверджується витягом з інтегрованої картки ТОВ "Оіл-Плюс".
Таким чином, за ТОВ "Оіл-Плюс" рахується податковий борг з податку на прибуток в розмірі 967,96 грн., податку на додану вартість в розмірі 206384,84 грн., по акцизному податку в розмірі 6 290 грн., що підтверджується витягами з інтегрованих карток відповідача, наявних в матеріалах справи.
Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
07.02.2017 ГУ ДФС у Полтавській області винесено податкову вимогу форми "Ю" №275-17 на суму 2922,56 грн., яка направлена відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення та повернута адресату з відміткою пошти організації немає /а.с. 83/.
Згідно пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Доказів оскарження відповідачем податкової вимоги форми "Ю" №275-17 від 07.02.2017 до суду не надано.
Відповідно до пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно з пунктами 95.2, 95.3 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Таким чином, позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.
Згідно частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-162, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Головного управління Державної Фіскальної служби у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Оіл-Плюс", третя особа: Кременчуцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної Фіскальної служби у Полтавській області про стягнення податкового боргу задовольнити.
Стягнути з розрахункових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю "Оіл-Плюс" (код ЄДРПОУ 31913739) заборгованість з :
- податку на додану вартість у розмірі 206 384,84 грн. (двісті шість тисяч триста вісімдесят чотири гривні вісімдесят чотири копійки) на розрахунковий рахунок №31111029700008, код платежу 14060100, одержувач УДКС у місті Кременчуці Полтавської області, МФО 831019, одержувач 37965850;
- податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 967,96 грн. (дев'ятсот шістдесят сім гривень дев'яносто шість копійок) на розрахунковий рахунок №33110318700008, код платежу 11021000, одержувач УДКС у місті Крменчуці Полтавської області, МФО 831019, одержувач 37965850;
- акцизного податку (пальне) в розмірі 6 290 грн. (шість тисяч двісті дев'яносто гривень) на розрахунковий рахунок №31112158700008, код платежу 14021900, одержувач УДКС у місті Кременчуці Полтавської області, МФО 831019, одержувач 37965850.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції.
Суддя Н.Ю. Алєксєєва
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2017 |
Оприлюднено | 19.09.2017 |
Номер документу | 68919643 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.Ю. Алєксєєва
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні