Постанова
від 18.09.2017 по справі 826/10048/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 вересня 2017 року м. Київ № 826/10048/17

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Вовк П.В. розглянув в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної екологічної інспекції у м. Києві до приватного акціонерного товариства Алеко-Сервіс про тимчасову заборону (зупинення) діяльності.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов адміністративний позов Державної екологічної інспекції у м. Києві (далі також - Держекоінспекція у м. Києві, позивач) до приватного акціонерного товариства Алеко-Сервіс (далі також - ПрАТ Алеко-Сервіс , відповідач), в якому позивач просить суд тимчасово заборонити (зупинити) діяльність відповідача з експлуатації твердопаливного котла та фарбувальної камери до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, з урахуванням у дозволі цих джерел викиду.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що виявлені під час проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства порушення з боку ПрАТ Алеко-Сервіс станом на дату звернення до суду з даним позовом не усунуті відповідачем, а відтак діяльності такого підприємства призводить до забруднення навколишнього природного середовища та загрожує життю та здоров'ю людей.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 серпня 2017 року було відкрито скорочене провадження у справі № 826/10048/17 та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання копії ухвали про відкриття скороченого провадження надати суду письмові заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження, які наявні у відповідача.

Вказана ухвала про відкриття скороченого провадження у адміністративній справі отримана відповідачем 18 серпня 2017 року відповідно до наявного в матеріалах справи рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

ПрАТ Алеко-Сервіс у встановлений судом строк письмових заперечень проти позову, пояснень чи доказів щодо заявлених позовних вимог, на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові, не надано, як і заяви про визнання позову.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

В С Т А Н О В И В:

Наказом Держекоінспекції України від 17 червня 2016 року № 63 затверджено План заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог природоохоронного законодавства Держекоінспекція у м. Києві на ІІІ квартал 2016 року, відповідно до якого проведення перевірки ПрАТ Алеко-Сервіс було заплановано у період з 08 серпня 2016 року по 29 серпня 2016 року.

Позивачем на адресу відповідача було направлено повідомлення про проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства від 06 липня 2016 року № 2501-05/08.

На підставі наказу Держекоінспекція у м. Києві від 08 серпня 2016 року № 532 та направлення від 08 серпня 2016 року № 601, посадовими особами позивача була проведена планова перевірка дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами ПрАТ Алеко-Сервіс за адресою: 02088, місто Київ, Дарницький район, вулиця 1-травня, будинок 1-а, за наслідками якої складено акт № 05/399а (далі також - акт перевірки).

З акту перевірки вбачається, що під час заходу державного нагляду (контролю) були виявлені наступні порушення з боку ПрАТ Алеко-Сервіс :

- у період з 28 червня 2013 року по 09 червня 2014 року здійснювались викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, без дозволу спеціально уповноваженого органу виконавчої влади стаціонарними джерелами, що є наднормативними викидами (стаття 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , постанова Кабінету Міністрів України № 302 від 13 березня 2002 року; наказ Міністерства екології та природних ресурсів № 7 від 10 лютого 1995 року);

- не нараховані в Дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 8036300000-10028 виданий 10 червня 2014 року стаціонарні джерела, а саме: одна фарбувальна камера, твердопаливний котел, а також інші джерела; здійснення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря вище зазначеними стаціонарними джерелами без дозволу спеціально уповноваженого органу виконавчої влади, щ о є наднормативними викидами (стаття 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , постанова Кабінету Міністрів України № 302 від 13 березня 2002 року; наказ Міністерства екології та природних ресурсів № 7 від 10 лютого 1995 року);

- порушення Правил технічної експлуатації установок очистки газу, а саме: не здійснено перевірку на відповідність фактичних параметрів роботи ГОУ проектним показникам (Правила експлуатації установок очистки газу, затверджені наказом Мінприроди № 52 від 06 лютого 2009 року та зареєстровані в Міністерстві юстиції України за № 327/16343 від 13 квітня 2009 року; стаття 10 Закону України Про охорону атмосферного повітря );

- у період з 25 січня 2014 року по 12 березня 2014 року здійснювався самовільний забір підземних вод зі свердловини без дозволу на спеціальне водокористування (статті 44, 49 Водного кодексу України);

- не виконано умов дозволу на спеціальне водокористування № УКР-832-Кіє виданий 14 березня 2014 року, а саме: не подання звіту про виконання умов, закладених у дозволі на спец водокористування; контроль за якістю підземних вод у 2016 році не здійснювався (стаття 44 Водного кодексу України);

- не подано звіт про водокористування за встановленою формою (стаття 25 Водного кодексу України);

- не здійснюється контроль за якістю стічних дощових (снігових) вод (стаття 44 Водного кодексу України);

- відсутній розділ оцінки впливів на навколишнє середовище до проекту реконструкції станції технічного обслуговування автомобілів; відсутній висновок державної екологічної експертизи на види діяльності та об'єкти, що становлять підвищену екологічну небезпеку (стаття 51 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища ; статті 13, 34, 39 Закону України Про екологічну експертизу ; постанова Кабінету Міністрів України № 808 від 28 серпня 2013 року; Закону України Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності );

- не визначено склад і властивості відходів, що утворюються, ступінь їх небезпечності для навколишнього природного середовища та здоров'я людини відповідно до нормативно-правових актів (пункт В статті 17 Закону України Про відходи );

- не здійснюється первинний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, зберігаються чи утилізуються за формою № 1-ВТ, у відповідності до Інструкції щодо заповнення типової форми первинної облікової документації № 1-ВТ Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари (статті 5, 17, 26 Закону України Про відходи ; наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 07 липня 2008 року № 342);

- не подається статистична звітність щодо поводження з відходами (п. г ч. 1 статті 17, ч. 1 статті 26 Закону України Про відходи ; п. 5 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 2034 від 01 листопада 1999 року).

На підставі наведених висновків акту перевірки позивачем було видано припис №05/261п від 29 серпня 2016 року, яким відповідача зобов'язано:

- до 02 вересня 2016 року видати наказ по підприємству про відповідальних посадових осіб за виконання даного припису, а також розробити план організаційно-технічних заходів з усунення виявлених недоліків, їх копії надати до Держекоінспекції у м. Києві;

1) до 09 вересня 2016 року надати до Держекоінспекції у м. Києві довідку щодо годин роботи стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, по кожному джерелу окремо, за період з 29 серпня 2013 року по 09 вересня 2014 року;

2) до 29 листопада 2016 року отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на невраховані джерела, а саме фарбувальну камеру, твердопаливний котел та інші не враховані джерела викидів; копію надати до Держекоінспекції у м. Києві; після отримання дозволу надати до Держекоінспекції у м. Києві таблиць 2.1. та 2.2. зі Звіту інвентаризації джерел викидів;

3) до 29 жовтня 2016 року (далі - постійно) здійснювати експлуатацію ГОУ відповідно до Правил технічної експлуатації установок очистки газу;

4) до 09 вересня 2016 року надати до Держекоінспекції у м. Києві довідку щодо об'єму забору підземних вод зі свердловини, за період з 25 січня 2014 року по 13 березня 2014 року;

5) до 09 вересня 2016 року (далі - постійно) виконувати умови дозволу на спеціальне водокористування № УКР-832-КІЄ;

6) до 09 вересня 2016 року подати звіти про водокористування за встановленою формою; копії звітів надавати до Держекоінспекції у м. Києві;

7) до 09 вересня 2016 року (далі - постійно) здійснити контроль за якістю стічних дощових (снігових) вод;

8) до 29 листопада 2016 року розробити Розділ оцінка впливів на навколишнє середовище до проекту реконструкції станції технічного обслуговування;

9) до 29 листопада 2016 року отримати висновок Державної екологічної експертизи до проекту реконструкції станції технічного обслуговування;

10) до 09 жовтня 2016 року визначити та погодити склад і властивості відходів, що утворюються, ступінь їх небезпечності для навколишнього природного середовища;

11) до 09 жовтня 2016 року (далі - постійно з дня отримання припису) здійснювати первинний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, зберігаються чи утилізуються за формою № 1-ВТ, у відповідності до Інструкції щодо заповнення типової форми первинної облікової документації № 1-ВТ Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари ;

12) до 09 жовтня 2016 року подати статистичну звітність, щодо поводження з відходами, утворених відходів у 2015 році.

Вказаний вище припис був отриманий 19 серпня 2016 року директором по сервісу ОСОБА_1

На підставі наказу до Держекоінспекції у м. Києві від 18 липня 2017 року № 289 та направлення від 18 липня 2017 року № 265, посадовими особами позивача у період з 19 липня 2017 року по 25 липня 2017 року була проведена позапланова перевірка дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами ПрАТ Алеко-Сервіс за адресою: 02088, місто Київ, Дарницький район, вулиця 1-травня, будинок 1-а, за наслідками якої складено акт № 05/252а.

З акту № 05/252а вбачається, що на момент перевірки виконання припису № 05/261п від 29 серпня 2016 року ПрАТ Алеко-Сервіс такий припис виконано не в повному обсязі, а саме не виконано пункти припису №№ 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12.

Враховуючи зазначені порушення, контролюючим органом винесено припис №05/139п від 25 липня 2017 року, яким ПрАТ Алеко-Сервіс зобов'язано:

1) до 25 серпня 2017 року отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на невраховані джерела, а саме фарбувальну камеру, твердопаливний котел та інші не враховані джерела викидів; копію надати до Держекоінспекції у м. Києві; після отримання дозволу надати до Держекоінспекції у м. Києві таблиць 2.1. та 2.2. зі Звіту інвентаризації джерел викидів;

2) до 25 серпня 2017 року (далі постійно) здійснювати експлуатацію ГОУ відповідно до Правил технічної експлуатації установок очистки газу;

3) до 25 серпня 2017 року (далі постійно) виконувати умови дозволу на спеціальне водокористування № УКР-832-КІЄ;

4) до 25 серпня 2017 року подати звіти про водокористування за встановленою формою; копії звітів надавати до Держекоінспекції у м. Києві;

5) до 25 серпня 2017 року розробити Розділ оцінка впливів на навколишнє середовище до проекту реконструкції станції технічного обслуговування;

6) до 25 серпня 2017 року отримати висновок Державної екологічної експертизи до проекту реконструкції станції технічного обслуговування;

7) до 25 серпня 2017 року визначити та погодити склад і властивості відходів, що утворюються, ступінь їх небезпечності для навколишнього природного середовища;

8) до 25 серпня 2017 року (далі постійно) здійснювати первинний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, зберігаються чи утилізуються за формою № 1-ВТ, у відповідності до Інструкції щодо заповнення типової форми первинної облікової документації № 1-ВТ Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари ;

9) до 25 серпня 2017 року подати статистичну звітність, щодо поводження з відходами, утворених відходів в строки встановлені законом; копію звіт надати до Держекоінспекції у м. Києві.

Слід зазначити, що позивачем було винесено постанову від 29 серпня 2016 року про накладення адміністративного стягнення, якою ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 статті 78 Кодексу України про адміністративне правопорушення та накладено на нього стягнення у вигляді штрафу у розмірі 85, 00 грн. (штраф сплачено відповідно до квитанції від 18 жовтня 2016 року).

25 липня 2017 року Держекоінспекцією у м. Києві складено протокол № 01865 про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 внаслідок порушення останнім вимог статей 4, 12 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та призначено розгляд справи на 04 серпня 2017 року.

Порушення відповідачем норм природоохоронного законодавства зумовила позивача на звернення до суду із даним позовом.

Оцінивши за правилами статті 86 КАС України наявні докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд погоджується з викладеними у позовній заяві доводами, виходячи з наступного.

Відповідно до абз. 1 та абз. 2 ч. 1 статті 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі також - Закон) (тут і далі по тексту всі нормативно-правові акти наведені в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Згідно ч. 5 статті 4 Закону, виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відповідно до ч. 9 статті 4 Закону, невиконання приписів, розпоряджень та інших розпорядчих документів органу державного нагляду (контролю) тягне за собою застосування штрафних санкцій до суб'єкта господарювання згідно із законом.

Частиною 1 статті 12 Закону передбачено, що невиконання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час здійснення заходу державного нагляду (контролю), тягне за собою застосування до суб'єкта господарювання штрафних санкцій у порядку, встановленому законом.

Положеннями ч. 8 статті 7 Закону визначено, що припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб'єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Суд звертає увагу, що в ході судового розгляду справи, доказів оскарження приписів Держекоінспекцієї у м. Києві № 05/261п від 29 серпня 2016 року, № 05/139п від 25 липня 2017 року чи виконання їх в повному обсязі ПрАТ Алеко-Сервіс не надано.

Матеріали справи також не містять в собі доказів усунення з боку підприємства встановлених під час перевірки порушень чи подання заперечень на акти перевірок.

Отже, контролюючим органом під час проведення перевірки в 2016 році, зокрема, було встановлено, що відповідач здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - твердопаливним котлом, фарбувальною камерою без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в порушення вимог статті 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .

Так, згідно положень статті 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , Для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров'я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Перелік забруднюючих речовин переглядається Кабінетом Міністрів України не менше одного разу на п'ять років за пропозицією центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, і центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.

Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб'єкту господарювання, об'єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Порядком проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України, від 13 березня 2002 р. № 302 визначено, що Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі - дозвіл) - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам - підприємцям (далі - суб'єкт господарювання) експлуатувати об'єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.

Пунктом 2 припису № 05/261п від 29 серпня 2016 року ПрАТ Алеко-Сервіс зобов'язано до 29 листопада 2016 року отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на невраховані джерела, а саме фарбувальну камеру, твердопаливний котел та інші не враховані джерела викидів; копію надати до Держекоінспекції у м. Києві; після отримання дозволу надати до Держекоінспекції у м. Києві таблиць 2.1. та 2.2. зі Звіту інвентаризації джерел викидів.

Під час проведення позапланової перевірки (акт № 05/252а), яка мала місце в липні 2017 року, контролюючим органом, у тому числі, встановлено що вимоги п. 2 припису №05/261п від 29 серпня 2016 року відповідачем не виконані.

Згідно ч. 7 статті 7 Закону, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Таким чином, підставою для звернення з відповідним позовом до адміністративного суду є саме акт, складений за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг.

Статтею 16 Конституції України передбачено, що забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи - катастрофи планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу є обов'язком держави.

З урахуванням встановлених під час розгляду справи обставин та наявності з боку відповідача порушень вимог природоохоронного законодавства України, суд приходить до висновку про наявність підстав для тимчасової заборони (зупинення) діяльності ПрАТ Алеко-Сервіс з експлуатації твердопаливного котла та фарбувальної камери до дотримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря такими джерела викидів.

Згідно зі статтею 161 КАС України, під час прийняття постанови суд вирішує наступні питання, зокрема:

1) чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;

2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження.

Відповідно до положень ч. 1 статті 69 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці данні встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів та висновків експертів.

Згідно положень статті 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що вимоги позивача підлягають задоволенню.

Згідно ч. 4 статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Відповідно до положень п. 10 ч. 1 статті 256 КАС України, негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Керуючись статтями 69-71, 160-162, 183-2, 254, 256 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у м. Києві до приватного акціонерного товариства Алеко-Сервіс про тимчасову заборону (зупинення) діяльності - задовольнити повністю.

Тимчасово заборонити (зупинити) діяльність приватного акціонерного товариства Алеко-Сервіс (код ЄДРПОУ 04804439) з експлуатації твердопаливного котла та фарбувальної камери до дотримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря такими джерела викидів.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова, відповідно до ч. 1 статті 254 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня отримання копії постанови за правилами, встановленими статтями 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя П.В. Вовк

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.09.2017
Оприлюднено19.09.2017
Номер документу68920139
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/10048/17

Постанова від 18.09.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вовк П.В.

Ухвала від 12.08.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вовк П.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні