Дата документу 11.09.2017 Справа № 554/7126/17
Провадження № 1-кс/554/6147/2017
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
11 вересня 2017 року м. Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого СВ Полтавського ВП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, погоджене прокурором, за матеріалами досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42017171010000143 від 15.06.2017 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся до суду із вище зазначеним клопотанням, яке мотивує наступним.
У провадженні Полтавського ВП ГУНП в Полтавській області перебуває кримінальне провадження №4201717010000143 від 15.06.2017, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191КК України.
Установлено, що Службові особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів ф.NoКБ-2-в за договорами підряду з поточних та капітальних ремонтів приміщень навчальних закладів Полтавського району, виконаних на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_3 , щодо завищеня обсягів вартості робіт та включення робіт, які фактично не виконано, привласнили бюджетні кошти ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Відповідно до матеріалів ревізії ІНФОРМАЦІЯ_3 , які були складені ІНФОРМАЦІЯ_4 відповідно до Плану контрольно-ревізійної роботи на І квартал 2017 року під час планової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_5 за період з 01.01.2015 по 31.12.2016 було встановлено оплату завищеної вартості та обсягів виконаних ремонтно-будівельних робіт в сумі 519,92 тис.грн., внаслідок порушення підрядними організаціями вимог п. 4.3.1 дсту-н б д.1.1-3:2013, П. 5 СТ. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI в частині не підтвердження фактичної сплати єдиного соціального внеску, включеного в акти форми КБ-2в та застосування у 2016 році відсотку ЄСВ в розмірі 38,5% замість 22% при визначенні розміру ІІ блоку загальновиробничих витрат, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) на вказану суму (серед яких є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ФОП ОСОБА_4 , ПП « ОСОБА_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та інші суб`єкти господарювання).
Крім того, вказаними суб`єктами господарювання. які виступали підрядними організаціями, під час виконання будівельних робіт з поточних та капітальних ремонтів навчальних закладів на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_5 , внаслідок застосування ресурсних елементних кошторисних норм ( РЕКН), що відповідно до наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 від 28.12.2012 № 668 втратили чинність, включення в акти форми КБ-2в робіт, що за своїм складом не відповідають фактично виконаним, чим порушено вимоги п. 1.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, п. 4.3.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, п. 6.4.4.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013, п. 3 додатку 1 до Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених Наказом Мінрегіонбуду від 31.12.2010 № 573. Включення в акти форми КБ-2в обсягів робіт, які фактично не виконані, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) установі та районному бюджету в особливо великих розмірах.
В ході досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 протягом ревізійного періоду укладено 18 договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на загальну суму 2278013 грн. 20 коп.: договір підряду № 404 від 07.10.2016 року щодо виконання капітального ремонту приміщень ІНФОРМАЦІЯ_8 по АДРЕСА_1 на суму 676072 грн.; договір підряду № 391 від 19.09.2016 року щодо проведення капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_9 на суму 218254 грн.; договір підряду № 392 від 19.09.2016 року щодо проведення капітального ремонту плоскої покрівлі спортивної зали ІНФОРМАЦІЯ_10 на суму 80662 грн. 20 коп.; договір підряду № 488 від 07.12.2016 року щодо поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_11 на суму 21852 грн.; договір підряду № 443 від 22.11.2016 року щодо поточного ремонту системи теплопостачання та тепло генераторної ІНФОРМАЦІЯ_11 на суму 136373 грн.; договір підряду № 402/22 від 22.07.2016 року щодо поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_12 на суму 60082 грн.; договір підряду № 496 від 14.12.2016 року щодо поточного ремонту системи теплопостачання гімназії в с. Розсошенці Полтавського району Полтавської області на суму 3125 грн.; договір підряду № 480 від 02.12.2016 року щодо поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_13 на суму 28868 грн.; договір підряду № 452 від 24.11.2016 року щодо поточного ремонту системи теплопостачання дошкільного підрозділу ІНФОРМАЦІЯ_14 на суму 15731 грн.; договір надання послуг № 01/28 від 28.07.2016 року щодо поточного ремонту системи опалення гімназії в с. Розсошенці Полтавського району Полтавської області на суму 61928 грн.; договір підряду № 479 від 06.12.2016 року щодо поточного ремонту приміщень ІНФОРМАЦІЯ_9 на суму 93257 грн.; договір підряду № 02/28 від 28.07.2016 року щодо поточного ремонту Степненського навчально виховного комплексу по АДРЕСА_2 на суму 158935 грн.; договір підряду № 384 від 08.09.2016 року щодо поточного ремонту туалетів ІНФОРМАЦІЯ_11 на суму 65998 грн.; договір підряду № 388 від 12.09.2016 року щодо поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 на суму 160738 грн.; договір підряду № 390 від 14.09.2016 року щодо поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 на суму 89913 грн.; договір надання послуг № 01/22 від 22.07.2016 року щодо поточного ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_16 в АДРЕСА_3 на суму 90178 грн.; договір підряду №418 від 28.10.2016 року щодо поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_17 на суму 60944 грн.; договір підряду № 393 від 20.09.2016 року щодо поточного ремонту покрівлі світлового ліхтаря ІНФОРМАЦІЯ_16 в АДРЕСА_3 на суму 61348 грн..
Розрахунки з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за виконані роботи здійснювалися на підставі складених типових форм «Акту приймання виконаних будівельних робіт» № КБ-2в та «Довідки про вартість робіт та витрати» КБ-3.
Відповідно до матеріалів ревізії ІНФОРМАЦІЯ_3 , які були складені ІНФОРМАЦІЯ_4 відповідно до Плану контрольно-ревізійної роботи на І квартал 2017 року під час планової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_5 за період з 01.01.2015 по 31.12.2016 в частині дослідження питання щодо правильності визначення підрядником прибутку, адміністративних витрат та загальновиробничих витрат у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено наступне.
На підставі викладеного, внаслідок застосування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » РЕНК, які з 01.01.2014 року втратили чинність, завищення обсягів виконаних робіт, невірного застосування РЕНК, включення ЄСВ в розмірі 38, 52 %, який фактично не сплачувався та використання матеріалів не передбачених державними ресурсними кошторисними нормами є порушенням п. 1.2. ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, п. 4.3.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, п. 3 додатку 1 до Методичних рекомендацій, абзацу 1 п.1 ст. 7 Закону України від 08.07.2010 № 2464- VI, п. 2 ст. 9 Закону України від 08.07.2010 № 2464- VI п. 8 ст. 9 закону України від 08.07.2010 № 2464- VI, п. 6.3.3, п. 6.3.1.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, внаслідок чого, відповідно до п. 2 ст. 224 Господарського кодексу України, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » завдано відділу освіти збитків на суму 321 047 грн. 90 коп., в.т.ч. ЄСВ 123763 грн., невірне застосування РЕНК та завищення обсягів робіт - 197284 грн. 90 коп..
Вказане порушення призвело до завищення касових видатків за КФК 070201 в формі № 2м за 2016 рік в сумі 267096 грн. 15 коп., по КФК 070201 в формі №4-3м за 2016 рік в сумі 53951 грн. 75 коп..
В ході досудового розслідування було отримано реєстраційні відомості ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ): юридична адреса: АДРЕСА_2 , керівником та головним бухгалтером якого є ОСОБА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , українець, громадянин України, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_4 .
На підставі наведеного, слідчий просить задовольнити заявлене клопотання.
З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, зазначених у клопотанні, розгляд даного клопотання слідчий вважав за необхідне проводити відповідно до ч. 2 ст.163 КПК України без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст. 107 КПК України.
Слідчий в судовому засіданні підтримав заявлене клопотання.
Вивчивши матеріали кримінального провадження, суть клопотання, суд дійшов до висновку про наявність в матеріалах кримінального провадження достатніх даних, що дають підстави вважати, що вищевказані документи, питання про проведення тимчасового доступу до яких ставиться в клопотанні органу досудового слідства, містять дані, що мають значення для встановлення істини, а також з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, суд вважає клопотання слідчого таким, що підлягає задоволенню. Отримати інформацію в інший спосіб неможливо.
Однак, вимога слідчого про вилучення зазначених в клопотанні речей і документів задоволенню не підлягає, оскільки ним не доведено наявності достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
З урахуванням наведеного, клопотання слідчого підлягає частковому задоволенню.
Особа, зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана згідно з ч. 1 ст. 165 КПК надати тимчасовий доступ до визначених в ухвалі речей або документів особі, вказаній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду або ж особі, уповноваженій на здійснення тимчасового доступу на підставі доручення слідчого.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 40, 107, 110, 131, 132, 159-166 КПК України,-
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого задовольнити частково.
Надати слідчому СВ Полтавського ВП ГУНП України в Полтавській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 та старшому оперуповноваженому УЗЕ в Полтавській ДЗЕ Національної поліції лейтенанту поліції ОСОБА_7 тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю зробити їх копію, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_18 , за адресою: АДРЕСА_5 , до реєстраційної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме документів: заяву на реєстрацію товариства, статут товариства, в разі його зміни додатків, реєстраційної картки, установчі документи, свідоцтва про право на реєстрацію об`єктів нерухомого майна.
В решті клопотання - відмовити.
Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого в провадженні якого знаходиться кримінальне провадження.
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл про проведення обшуку згідно з положеннями кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених документів.
Роз`яснити, що за умисне невиконання ухвали суду, передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.
Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.
Заперечення на дану ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2017 |
Оприлюднено | 07.03.2023 |
Номер документу | 68968272 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Чуванова А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні