Постанова
від 12.09.2017 по справі 825/1314/17
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 вересня 2017 року Чернігів Справа № 825/1314/17

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Житняк Л.О.,

за участі секретаря Стасюк Т.В.,

представників позивача Чернікової О.С., Пахомова Ю.О.,

представника відповідача Бисикало Т.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства "Айпек" до Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області про зобов'язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

21.08.2017 Приватне акціонерне товариство "Айпек" (далі - ПрАТ "Айпек") звернулося до суду з адміністративним позовом до Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області (далі - Прилуцька ОДПІ), в якому просить зобов'язати відповідача зареєструвати зміни до Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа Приватне акціонерне товариство "Айпек" за Додатком "А" від 30.06.2017 до Договору від 20.03.1998 № 01 про Спільну Інвестиційну Виробничу Діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи.

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що він не може погодитись з твердженнями відповідача щодо недотримання позивачем вимог п.4.6 наказу "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів" від 09.12.2011 № 1588, що стало причиною відмови позивачу у реєстрації змін до Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01- уповноважена особа ПрАТ "Айпек", оскільки позивач вже взятий на облік як платник податків, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків. Крім того, позивач є платником ПДВ. Державна реєстрація Договору про спільну діяльність була здійснена 23.11.1998. Також учасниками Договору про спільну діяльність є іноземні інвестори, що було зазначено в картці державної реєстрації. Отже посилання відповідача на п.4.6 Наказу є недоречними, так як це стосується тільки тих договорів спільної діяльності, які ще не було взято на облік. Відтак, дії відповідача щодо відмови в проведенні реєстраційних змін до договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа Приватне акціонерне товариство "Айпек" за Додатком "А" від 30.06.2017 до Договору від 20.03.1998 № 01 про Спільну Інвестиційну Виробничу Діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи є протиправними.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали, посилаючись на обставини викладені в позовній заяві, та просили їх задовольнити.

Представник відповідача позов не визнав, надавши свої письмові заперечення та вказав, що Прилуцькою ОДПІ вже внесено зміни до Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек" згідно листа від 10.07.2017 № 10-07/17, від 07.08.2017 №1/17 та заяв за формою № 1-ОПП з позначкою "Зміни". Враховуючи викладене у задоволенні позовних вимог просив відмовити.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідно до п.64.6 ст.64 Податкового кодексу України, на обліку у контролюючих органах повинні перебувати угоди про розподіл продукції, договори управління майном (крім договорів щодо операцій, визначених у другому реченні абз.2 пп.5 п.180.1 ст.180 цього Кодексу) та договори про спільну діяльність на території України без створення юридичних осіб, на які поширюються особливості податкового обліку та оподаткування діяльності за такими договорами (угодами), визначені цим Кодексом.

Взяття на облік договору або угоди здійснюється шляхом додаткового взяття на облік управителя майна, учасника договору про спільну діяльність або угоди про розподіл продукції як платника податків - відповідального за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договору або угоди.

Згідно п.4.6 розділу IV Порядку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів" (далі - Порядок № 1588) для взяття на облік договору про спільну діяльність уповноважена особа подає одночасно із реєстраційною заявою платника ПДВ до контролюючого органу за своїм основним місцем обліку такі документи: заяву за формою № 1-ОПП; копію договору (контракту) про спільну діяльність.

До цих документів додаються:

інформаційна картка договору з відміткою органу, що здійснив державну реєстрацію договору, якщо до складу учасників договору про спільну діяльність входить іноземний інвестор; копії документів, які підтверджують погодження договору уповноваженим органом управління відповідно до законодавства, засвідчені в установленому законодавством порядку, якщо договором передбачене використання нерухомого майна державної власності, що перебуває у господарському віданні чи оперативному управлінні учасника договору про спільну діяльність; копії спеціальних дозволів на користування надрами, якщо договором передбачене використання надр.

Взяття на облік договорів (контрактів) про виробничу кооперацію, спільне виробництво та інші види спільної інвестиційної діяльності за участю іноземного інвестора здійснюється після державної реєстрації договору (контракту) Міністерством економіки Автономної Республіки Крим, обласним, Київським або Севастопольським міським управлінням зовнішніх економічних зв'язків згідно з Положенням про порядок державної реєстрації договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.1997 № 112.

Згідно п.66.2 ст.66 Податкового кодексу України, внесення змін до облікових даних платників податків здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Пунктом 9.2 розділу ІХ Порядку № 1588 передбачено, що у разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік згідно з цим Порядком, крім змін, які вносяться до Єдиного державного реєстру, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов'язаний протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява за формами № 1-ОПП, № 5-ОПП подається з позначкою "Зміни" або за формою № 1-РПП - з позначкою "Перереєстрація, зміни".

Так, 30.06.2017 між ПАТ "Укрнафта" (надалі - Учасник-1), Компанією "Power Provision Limited" (надалі - Учасник-2), ПрАТ "Айпек" та Компанією "Фелузіо Інвестментс Лтд" (надалі - Учасник-4) було укладено Додаткову угоду № 4 до Договору про спільну інвестиційну діяльність від 20.03.1998 (а.с.21-60).

10.07.2017 позивач листом № 10-07/17 повідомив відповідача про зміни у складі учасників, які відбулися після підписання Додаткової угоди № 4. До вищевказаного листа Позивачем було додано заяву за формою № 1-ОПП (Додаток №5 до Порядку обліку платників податків і зборів) та копію Додаткової угоди № 4 (а.с.18).

У заяві за формою № 1-ОПП позивачем було вказано нових учасників Договору про спільну діяльність, а саме Компанію "Power Provision Limited" та Компанію "Фелузіо Інвестментс Лтд" та розміри їх інвестиційних внесків в Договір (а.с.161-162).

Листом від 14.07.2017 № 1975/25-16-08-069 відповідачем було відмовлено позивачу в проведенні реєстраційних змін до Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек", оскільки позивачем до заяви за формою № 1-ОПП та копії Додаткової угоди № 4 не було додано і документа, які передбачені п.4.6 Наказу "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів" від 09.12.2011 № 1588, а саме інформаційну картку договору з відміткою органу, що здійснив державну реєстрацію договору, якщо до складу учасників договору про спільну діяльність входить іноземний інвестор; копії документів, які підтверджують погодження договору уповноваженим органом управління відповідно до законодавства, засвідчені в установленому законодавством порядку, якщо договором передбачене використання нерухомого майна державної власності, що перебуває у господарському віданні чи оперативному управлінні учасника договору про спільну діяльність; копії спеціальних дозволів на користування надрами, якщо договором передбачене використання надр (а.с.19-20).

Вважаючи таку відмову протиправною, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку вказаним обставинам суд зважає на наступне.

20.03.1998 між Відкритим акціонерним товариством "Укрнафта" (далі - ВАТ "Укрнафта"), Канадською Компанією "Латерал Вектор Ресорсіз Інк." (далі - "ЛВР") та Закритим акціонерним товариством "Айпек" (далі - ЗАТ "Айпек"), разом далі - "Учасники" було укладено Договір № 01 про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи (далі - "Договір").

За Договором вищим керівним органом спільної інвестиційної виробничої діяльності (далі - "Спільна Діяльність") є комітет з управління, що складається з керівників Учасників або уповноважених представників Учасників.

ЗАТ "Айпек" (було реорганізоване шляхом перетворення в ВАТ "Айпек" 07.07.2003; було змінено найменування з ВАТ "Айпек" на ПрАТ "Айпек" 20.01.2011) було визнано оператором. На ЗАТ "Айпек" було покладено зобов'язання щодо здійснення операцій з видобування Вуглеводнів та ведення усієї організаційно-практичної діяльності з експлуатації Бугруватівського родовища, як самостійно, так і із залученням підрядників, як це стосується спільної інвестиційної виробничої діяльності.

Метою укладання вказаного договору було: отримання прибутку його Учасниками; забезпечення організаційно-економічних умов для спільного інвестування та розробки Бугруватівського нафтового родовища, досягнення високих економічних показників при розробці цього родовища шляхом використання передових технічних засобів вітчизняного і зарубіжного виробництва для інтенсифікації його розвідки і експлуатації, нарощування обсягів видобутку нафти і газу з забезпеченням виконання вимог безпеки праці, охорони надр і оточуючого навколишнього природного середовища.

Предметом цього Договору є: здійснення Спільної Діяльності зі створенням реконструкції та модернізації виробничих потужностей для подальшої експлуатації Бугруватівського нафтового родовища, впровадження передової техніки і технологій в галузі промислово-геофізичних досліджень свердловин і пластів, будівництва і капітального ремонту свердловин та їх облаштування; здійснення Спільної Діяльності з видобування вуглеводнів у процесі розробки Бугруватівського родовища з використанням Спільного Майна; розподіл доходів від Спільної Діяльності у грошовий або натуральній формі.

В свою чергу, об'єктами інвестування згідного Договору є: існуючі свердловини, Бугруватівського родовища, на яких виконуватимуться ремонтно-відновлювальні роботи, здійснюватимуться заходи щодо підвищення продуктивності, тощо; нові свердловини, що будуватимуться на Бугруватівському нафтовому родовищі; існуючі та новостворені нафтогазозабірні системи і системи нагнітання та інші об'єкти виробничої інфраструктури Бугруватівського нафтового родовища; об'єкти розвідки та видобування вуглеводнів на прилеглих територіях за умови отримання відповідних ліцензій.

У межах Спільної Діяльності, відповідно до цього Договору, Учасники об'єднують їх кошти, матеріальні та трудові ресурси, виробничо-технічний та економічний потенціали з метою здійснення Спільної Діяльності, як це передбачається Договором.

При цьому, Договір укладено на 20 років, та може бути продовжений на невизначений термін, якщо всі Учасники дійдуть згоди до цього.

Умовами договору передбачено, що протягом 1998 року Учасники Договору повинні зробити наступні внески до спільного майна:

ВАТ "Укрнафта" - внесок у вигляді майна та інтелектуальної власності у формі "ноу-хау" на загальну суму 1 040 000 доларів США;

ЛВР - внесок у вигляді грошових коштів та майна на загальну суму - 760 000 доларів США;

ЗАТ "Айпек" - внесок у вигляді грошових коштів та трудового внеску на загальну суму - 200 000 доларів США.

Починаючи з 1999 року внески у Спільну Діяльність повинні здійснюватися згідно із щорічними програмами Спільної Діяльності та узгодженими бюджетами.

Учасниками було погоджено здійснити їх первинні внески до Спільної Діяльності та підтримувати їх частки у наступній пропорції: ВАТ "Укрнафта" - 52%; ЛВР - 38%; ЗАТ "Айпек" - 10%.

З наведеного вбачається, що у Учасника ВАТ "Укрнафта" є в наявності Ліцензія (Спеціальний дозвіл) від 28.07.1998 № 1511, в особливих умовах п.2 є наступне: "Діяльність, пов'язана з розробкою Бугруватівського родовища здійснюється ВАТ "Укрнафта" разом з канадською компанією "Латерал Вектор Ресорсіз Інк." та ЗАТ "Айпек" згідно з положеннями укладеного ними Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність від 20.03.1998 № 01.

Натомість в переоформленому Спеціальному дозволі від 07.08.2012 № 1511 в особливих умовах вже не міститься інформації про розробку Бугруватівського родовища ПАТ "Укрнафта" разом з учасниками Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність від 20.03.1998 № 01, хоча вищезгаданий Договір діє, що є порушенням умов ліцензування Учасника, так як при видачі нового Спеціального дозволу повинні міститися всі особливі умови, які були в попередньому Спецдозволі.

Фактична частка будь-якого з Учасників визначається розрахунковим шляхом як відношення Накопичених внесків цього Учасника за весь період Спільної Діяльності до загальної суми накопичених внесків за відповідний період Спільної Діяльності.

23.11.1998 Договір про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01 було зареєстровано управлінням зовнішніх економічних зв'язків м. Києва за № 30291-1-3-61 (а.с.61). Також Договір було зареєстровано і в Державній податковій інспекції у Печерському районі м. Києві 11.05.2000 за № 132 с/д, що сторонами не заперечується.

З матеріалів справи вбачається, що до Договору було внесено зміни наступними додатковими угодами:

- 11.12.1998 ВАТ "Укрнафта", ЛВР та ЗАТ "Айпек" було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01 (далі - "Додаткова угода № 1"). Учасниками було вирішено змінити положення Договору стосовно остаточної дати внесення часток Учасників до Спільної Діяльності. Згідно положень Додаткової угоди № 1 Учасники повинні внести свої частки до Спільної діяльності до 31.12.2000. 14.01.1999 Додаткова угода № 1 до Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01 була зареєстровано управлінням зовнішніх економічних зв'язків м. Києва за № 30291-1-3-69.

- 14.12.1999 ВАТ "Укрнафта", ЛВР та ЗАТ "Айпек" було укладено Додаткову угоду № 2 до Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01. Частку ЗАТ "Айпек" до спільної інвестиційної виробничої діяльності було зменшено до 2 000 доларів США, що складає 0,1%, в свою чергу частка ЛВР була збільшена до 958 000 доларів США, що складає 47,9%, частка ВАТ "Укрнафта" залишилася без змін, тобто 1 040 000 доларів США, що складає 52%. 16.03.2000 Додаткова угода № 2 до Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01 була зареєстровано управлінням зовнішніх економічних зв'язків м. Києва за № 30291-1-3-15.

- 17.09.2002 ВАТ "Укрнафта", ЛВР та ЗАТ "Айпек" було укладено Додаткову угоду № 3 до Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01 (далі - "Додаткова угода № 3"). Додатковою угодою № 3 главу 1 "Визначення основних термінів" було викладено у новій редакції, в якій було змінено визначення термінів, та додано нові, зокрема: "День фіксації часток - розуміється 31.12.2003". Додатковою угодою № 3 було викладено Мету та Предмет Договору в наступній редакції: Договір було укладено з метою: отримання прибутку його Учасниками; забезпечення організаційно-економічних умов для спільного інвестування на умовах повного фінансового ризику, який приймають на себе ЗАТ "Айпек" та ЛВР, освоєння та експлуатація об'єктів робіт, досягнення високих економічних показників при розробці цього родовища шляхом використання передових технічних засобів вітчизняного і зарубіжного виробництва для інтенсифікації його" розвідки і експлуатації, нарощування обсягів видобутку нафти і газу, з убезпеченням виконання вимог безпеки праці, охорони надр і оточуючого навколишнього природного середовища. Предметом Договору є: здійснення Спільної Діяльності виключно на умовах повного фінансового ризику ЗАТ "Айпек" та ЛВР зі створенням реконструкції та модернізації виробничих потужностей для подальшої експлуатації Бугруватівського нафтового родовища, впровадження передової техніки і технологій в галузі промислово-геофізичних досліджень свердловин і пластів, будівництва і капітального ремонту свердловин та їх облаштування; здійснення Спільної Діяльності з видобування і реалізації Вуглеводнів у процесі розробки Бугруватівського родовища з використанням Спільного Майна; здійснення інших господарських операцій, які не суперечать чинному законодавству і сприяють досягненню мети Договору; розподіл доходів від Спільної Діяльності у грошовій або натуральній формі.

Також Додатковою угодою № 3 було внесено зміни до положень Договору про внесення часток у Спільну Діяльність, зокрема питання щодо пропорцій інвестування Спільної Діяльності: ЛВР - 50%; ЗАТ "Айпек" - 50%. ЗАТ "Айпек" розпочне інвестування не пізніше 30.09.2002 і протягом 12 місяців повинно інвестувати у Спільну Діяльність грошові кошти у сумі, що приблизно еквівалентна 3 000 000 доларів США, при цьому протягом перших трьох місяців повинна бути інвестована сума, еквівалентна 1 000 000 доларів США.

ЛВР, за власним бажанням вносить частку у Спільну Діяльність з 30.09.2003 до 31.12.2003 у вигляді грошових коштів у сумі, що приблизно еквівалентна 3 000 000 доларів США або будь-яку меншу суму на свій власний вибір. У разі невнесення частки до Спільну Діяльність ЛВР не матиме жодних інвестиційних та інших зобов'язань та не нестиме жодної відповідальності перед учасниками Спільної Діяльності.

ВАТ "Укрнафта" вносить свою частку у Спільну Діяльність в формі нематеріальних активів (ліцензійних прав, прав користування землею, прав користування геологічною і техніко-технологічною інформацію, тощо), необхідних виконання для організації Спільної Діяльності, і отримає право на фактичну частку в розмірі 25%.

Фактичні частки ЗАТ "Айпек" та ЛВР обчислюються шляхом множення остаточних часток вказаних учасників на день фіксації часток, яка визначається у порядку, передбаченому положеннями про інвестування (ЛВР - 50%; ЗАТ "Айпек" - 50%.), на коефіцієнт 0,75.

Подальше інвестування ведеться учасниками Спільної Діяльності пропорційно часткам, визначеним у день фіксації часток. Ця пропорція може бути змінена тільки за Рішенням Комітету з управління, тільки у випадках нездатності учасника здійснити свій внесок у потрібних обсягах.

Прибуток від Спільної Діяльності використовується Учасниками наступним чином: прибуток для реінвестування; прибуток для виплати (перерахування) Учасникам.

Прибуток для реінвестування обчислюється пропорційно часткам, вказаним вище, та не виплачується.

Прибуток, який згідно з рішенням Комітету з управління підлягає виплаті (перерахуванню) Учасникам, розподіляється у наступному порядку: ВАТ "Укрнафта" - 25%; решта, розподіляється між ЛВР та ЗАТ "Айпек", та розподіляється наступним чином: ЗАТ "Айпек" - 11% решти, якщо реалізація спільної продукції буде дорівнювати менш ніж 14 доларів США за барель, якщо більше - 12% решти; ЛВР - 4%, якщо реалізація спільної продукції буде дорівнювати менш ніж 14 доларів США за барель, якщо більше - 3% решти; залишок решти буде розподілено між ЛBP та ЗАТ "Айпек" відповідно до їхніх фактичних часток.

Додатковою угодою № 3 зазначено, що у ВАТ "Укрнафта" є права на розробку Бугруватівського нафтового родовища та реалізацію своїх ліцензійних та інших прав щодо Бугруватівського родовища шляхом здійснення Спільної Діяльності. На ВАТ "Укрнафта", як на ліцензіата, покладено обов'язок вести геологічний і балансовий облік та відповідну статистичну звітність, в межах загального обліку та звітності у відповідного НГВУ згідно з законодавством України, а також планування видобутку вуглеводнів по НГВУ враховуючи обсяг видобутку вуглеводнів за цим тільки за цим Договором.

Крім того, Додатковою угодою № 3 було внесено зміни до наступних статей Договору: "Організацію робіт з розробки Бугруватівського родовища"; "Обов'язки учасників Договору"; "Програми СІВД та її фінансування"; "Операції підвищеного ризику"; "Базові та додаткові вуглеводні"; "Розподіл вуглеводнів"; "Облік майна, операцій по Спільній Діяльності, витрат на її здійснення і результати виробництва"; "Реалізація продукції Спільної Діяльності"; "Порядок ведення Спільної Діяльності"; "Комітет з управління; про переуступку прав та правонаступництво"; "Відповідальність сторін та вирішення суперечок".

15.10.2002 Додаткова угода № 3 до Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01 була зареєстровано управлінням зовнішніх економічних зв'язків м. Києва за № 8037600000-1-3-21. Також Додаткова угода № 3 була зареєстрована в Державній податковій інспекції у Печерському районі м. Києва від 21.11.2002.

Крім того, слід зазначити, що ПрАТ "Айпек" було інвестовано в спільну інвестиційну виробничу діяльність грошові кошти в сумі 5 400 000,00 грн., про що свідчать повідомлення банку від 29.11.2002 на суму 5 400 000,00 грн.

Компанією "Латерал Вектор Ресорсіз Інк." не було зроблено внеску до спільної інвестиційної виробничої діяльності.

30.06.2017 ПАТ "Укрнафта", Компанією "Пауер Провіжен Лімітед", ПрАТ "Айпек" та Компанією "Фелузіо Інвестменстс ЛТД" було укладено Зміни та доповнення до Договору № 01 від 20.03.1998 про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи.

Додаткову угоду № 4 було укладено учасниками враховуючи наступні обставини:

Компанія "Латерал Вектор Ресорсіз Інк." була ліквідована; приєднання до Договору нових учасників Компанія "Пауер Провіжен Лімітед" та Компанія "Фелузіо Інвестменстс ЛТД" передбачена п.19.1 Договору; геолого-технічні процеси, що відбулися за останні роки в розробці Бугруватівського родовища; зміни у законодавстві України, пов'язані з прийняттям Податкового кодексу України та Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2013 № 838 "Деякі питання виконання діючих та нових інвестиційних проектів (програм, договорів), якими передбачено нарощування видобутку вуглеводневої сировини".

Додатковою угодою № 4 розділ "Визначення основних термінів" було викладено у новій редакції, в якій було змінено визначення термінів, та додано нові, зокрема: "день фіксації часток - останній день кожного календарного кварталу", а також "фактична частка - належна Учаснику частка у Спільному Майні та прибутку від Спільної Діяльності, яка визначається кожного календарного кварталу окремо для об'єктів робіт ризику Учасників 2, 3, 4 та об'єкти робіт спільного ризику".

Додатковою угодою № 4 було викладено Мету та Предмет Договору в наступній редакції:

Договір було укладено з метою: отримання прибутку його Учасниками; забезпечення організаційно-економічних засад інвестування в розробку Бугруватівського нафтового родовища на умовах фінансового ризику, який початково приймають на себе Учасники 2, 3 та 4, та можливого продовження інвестиційної діяльності на умовах спільного ризику всіх Учасників Договору, створення та експлуатації об'єктів робіт, досягнення високих економічних показників при розробці цього родовища шляхом використання передових технічних засобів вітчизняного і зарубіжного виробництва для інтенсифікації його розвідки і експлуатації, нарощування обсягів видобутку нафти і газу, з забезпеченням виконання вимог безпеки праці, охорони надр і оточуючого навколишнього природного середовища.

Предметом даного Договору є: здійснення спільної інвестиційної виробничої діяльності зі створення, в тому числі будівництва реконструкції та модернізації виробничих потужностей для подальшої експлуатації Бугруватівського нафтового родовища, впровадження передової техніки і технологій в галузі промислово-геофізичних досліджень свердловин і пластів, будівництва і капітального ремонту свердловин та їх облаштування як на умовах ризику Учасників 2, 3, 4 та можливого продовження інвестиційної діяльності на умовах спільного ризику всіх Учасників Договору; здійснення спільної інвестиційної виробничої діяльності з видобування і реалізації вуглеводнів у процесі розробки Бугруватівського родовища; розподіл доходів від спільної інвестиційної виробничої діяльності у грошовій або натуральній формі; здійснення інших господарських операцій, які не суперечать чинному законодавству і сприяють досягненню мети Договору.

Договір набуває чинності з моменту його підписання. Договір діє до завершення періоду ефективної експлуатації об'єктів робіт (рентабельної виробничої діяльності з видобування вуглеводнів). Інвестиційна діяльність за цим Договором здійснюватиметься протягом 25 (двадцяти п'яти) років з дати підписання додатку "А" до Договору".

Також додатком "А" внесено зміни до положень договору про об'єкти робіт, умови здійснення внесків:

"Об'єктами робіт за цим договором, створення та експлуатація яких становить виключну спільну компетенцію Учасників, є включені до/передбачені Програмою СІВД: всі нові експлуатаційні та розвідувальні свердловини, що будуватимуться на Бугруватівському родовищі за умови наявності відповідних ліцензій (спеціальних дозволів на користування надрами) та інших обов'язкових за законодавством України дозвільних документів; існуючі експлуатаційні та інші свердловини Бугруватівського родовища, що є власністю Учасника-1, на яких виконуватиметься буріння нових бічних стовбурів, у т.ч. горизонтальних, похило-спрямованих та радіальних, з відходом більше, ніж 20 метрів. При виконанні робіт СІВД не має права бурити свердловини або бокові стовбури на відстані ближче 20 метрів від будь-якої з свердловин ПАТ "Укрнафта".

Додатком "А" внесено зміни до договору щодо здійснення інвестицій у Спільну Діяльність:

Інвестування в об'єкти робіт ризику Компанія "Пауер Провіжен Лімітед", ПрАТ "Айпек" та Компанія "Фелузіо Інвестменстс ЛТД". Згідно з цим отримують право та обов'язок на внесення інвестицій на паритетних засадах (в однакових розмірах) після підписання Додаткової угоди № 4 до Договору і на весь термін дії Договору. ПАТ "Укрнафта" не має зобов'язань щодо здійснення інвестицій "фінансування у грошовій, іншій майновій формі в об'єкти робіт ризику Учасників 2, 3, 4. Об'єкти робіт, що профінансовані на умовах інвестування в об'єкти робіт ризику, визнаються і обліковуються як об'єкти робіт ризику Учасників 2, 3, 4.

Фактична частка для об'єктів робіт ризику Учасників 2, 3, 4 визначається з урахуванням наступного: Фактична частка ПАТ "Укрнафта" становить 25% і залишається незмінною; Фактичні частки Компанії "Пауер Провіжен Лімітед", ПрАТ "Айпек" та Компанії "Фелузіо Інвестменстс ЛТД" обчислюються на кожен з днів фіксації часток шляхом множення на 0,75 відношення Накопиченого внеску кожного з Учасників 2, З, 4 до суми Накопичених внесків Учасників 2, 3, 4 за даними бухгалтерського обліку на відповідний день фіксації часток.

ПАТ "Укрнафта" здійснить свій внесок у Спільну Діяльність у період інвестування об'єктів робіт ризику Учасників 2, 3, 4 в формі нематеріальних активів (права на провадження спільної діяльності з використанням належних йому прав на користування надрами та прав користування земельними ділянками, прав користування геологічною і техніко-технологічною інформацією, тощо, а також прав доступу до використання виробничої інфраструктури Учасника-1, що пов'язана з усіма аспектами забезпечення умов, необхідних для організації Спільної Діяльності (в т.ч. видобутку, включаючи підготовку до товарного виду та транспортуванню до пункті передачі вуглеводнів).

Також погоджено, що вартість внеску Учасника-1 у вигляді нематеріальних активів в грошовому вираженні буде оцінюватися в розмірі 1/3 від загальної суми Накопичених внесків Учасників 2, 3 та 4 в об'єкти робіт ризику Учасників 2, 3, 4.

Протягом 30 календарних днів з моменту затвердження першого Узгодженого бюджету після підписання Додаткової угоди до Договору кожний із Учасників 2, 3 4 має інвестувати грошові кошти в українській або іноземній валюті 1 групи на суму, що еквівалентна 1 000 000 (одному мільйону) доларів США.

При підготовці бюджету Спільної Діяльності початково передбачається, що внесення інвестицій Учасниками 2, 3 та 4 здійснюється на паритетних засадах, тобто у розмірі 1/3 до загальної потреби.

При затвердженні Робочої Програми та бюджету Спільної Діяльності Комітет Управління може прийняти в розрахунок заяву будь-кого з Учасників 2, 3 або 4 про нездатність забезпечити свій Внесок і одночасно погодитися, з тим, що такий дефіцит фінансових ресурсів буде покрито іншими Учасниками, якщо вони висловлять згоду на це.

Інвестування в об'єкти робіт спільного ризику. ПАТ "Укрнафта" в односторонньому порядку (за власним бажанням) може отримати право та обов'язок за внесення інвестицій в розмірі 50 % від необхідних обсягів інвестування на період наступних 5-ти календарних років, починаючи з 1-го січня наступного календарного року після 5-ти та/або 10-ти, чи 15-ти років, що минули з року отримання першого прибутку іншими Учасниками від інвестування в об'єкти робіт ризику Компанії "Пауер Провіжен Лімітед", ПрАТ "Айпек" та Компанії "Фелузіо Інвестменстс ЛТД". Про таке рішення ПАТ "Укрнафта" має письмово повідомити інших Учасників або зробити відповідну заяву на засіданні Комітету з Управління Спільною Діяльністю не пізніше 6 місяців до початку відповідних п'яти календарних років. В цьому випадку за Компанією "Пауер Провіжен Лімітед", ПрАТ "Айпек" та Компанією "Фелузіо Інвестменстс ЛТД" залишається право та обов'язок щодо паритетного внесення решти інвестицій. Об'єкти робіт що профінансовані на умовах інвестування в об'єкти робіт спільного ризику, визнаються і обліковуються як об'єкти робіт спільного ризику Учасників.

Фактична частка для об'єктів робіт спільного ризику визначається як відношення Накопиченого внеску кожного з Учасників 1, 2, 3, 4 до суми Накопичених внесків Учасників 1, 2, 3, 4 на відповідний день фіксації часток.

З метою визначення часток Учасників, їхні інвестиції, що здійснені у формі іноземної валюти, перераховуються в українську грошову одиницю за курсом закриття торгів на міжбанку на дату їх зарахування на окремий рахунок в іноземній валюті.

Порядок коригування узгодженого бюджету в період інвестування в об'єкти робіт спільного ризику Учасників буде аналогічний тому, що передбачений для об'єктів робіт ризику Учасників 2, 3, 4, але стосуватиметься всіх Учасників.

Також Додатковою угодою № 4 було змінено порядок розподілу доходів.

Прибуток від Спільної Діяльності розподіляється між Учасниками пропорційно фактичним часткам окремо в об'єктах робіт ризику Учасників 2, 3, 4 та об'єктах робіт спільного ризику щоквартально, починаючи з календарного кварталу, коли він (прибуток) був зафіксований вперше.

По об'єктах робіт ризику Учасників 2, 3, 4 прибуток Учасника-1 завжди становитиме 25% від суми прибутку від експлуатації цих об'єктів.

По об'єктах робіт спільного ризику Учасник-1 при їх інвестуванні в розмірі 50% від загальної суми інвестицій у ці об'єкти отримуватиме 50% прибутку від експлуатації, а при інвестуванні в розмірі менше 50% від загальної суми інвестицій - пропорційно фактично внесених інвестицій.

Крім того, Додатковою угодою № 4 було внесено зміни до наступних статей Договору: "Ліцензії на промислову експлуатацію Бугруватівського Родовища та на розвідку його площі"; "Організація робіт з експлуатації Бугруватівського родовища"; "Загальні обов'язки та додаткові зобов'язання Учасників Договору"; "Програма Спільної інвестиційної діяльності та її фінансування"; "Операції підвищеного ризику"; "Базові і Додаткові вуглеводні для оподаткування"; "Облік майна, операцій по Спільній інвестиційній виробничій діяльності, витрат на її здійснення і результатів виробництва"; "Порядок ведення Спільної інвестиційної діяльності"; "Переуступка прав і правонаступництво"; "Взаємна відповідальність Учасників та вирішення суперечок"; "Різне". Також було виключено статтю "Розподіл вуглеводнів".

Вказані вище обставини встановлені рішенням Господарського суду Чернігівської області від 15.08.2017, яке набрало законної сили (а.с.56-101) та яким Додаток "А" від 30.06.2017 до договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи від 20.03.1998 № 01 "Зміни та доповнення до договору № 01 від 20.03.1998 про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи вважається укладеним і викладеним у новій редакції.

А отже, в силу положень ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказуванню не підлягають.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, у зв'язку зі зміною юридичної адреси з м. Києва до м. Прилуки ПрАТ "Айпек", який є Оператором Спільної діяльності за Договором взятий на облік платників податків у Чернігівській області і як слідство Договір також було перереєстровано і взято на облік, як платник податків (індивідуальний податковий номер 100005629) до Чернігівської області м. Прилуки про що свідчить Довідка про взяття на облік платника податків від 21.02.2017 № 06/25-16-08-045.

Договір про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек" код 30057276 взято на облік, як платник податків (індивідуальний податковий номер 100005629) про що свідчить Довідка про взяття на облік платника податків від 21.02.2017 № 06/25-16-08-045, а також є платником податку на додану вартість, про що свідчить витяг від 05.04.2017 № 17252545000012.

Згідно п.11.1 Договору бухгалтерський облік грошових коштів та майна, які Учасники об'єднали для здійснення СІВД, майна, створеного у процесі цієї Діяльності, господарських операцій, витрат на здійснення Спільної Діяльності, а також податковий облік і ведення податкової звітності здійснюється ПрАТ "Айпек" силами Виконавчої дирекції Спільної Діяльності з визначенням фінансових результатів по об'єктах робіт ризику Учасників 2, 3, 4 та по об'єктах спільного ризику Учасників.

Для обслуговування спільної діяльності за вищевказаним Договором, відкрито рахунок № 26009000576000 в ПАТ "КІБ Креді Агріколь" м. Київ, МФО 300379, на якому акумулюються доходи від спільної діяльності, і з якого ведуться розрахунки у процесі її здійснення, у тому числі здійснюється сплата податків та зборів (обов'язкових платежів).

Також суд зазначає, що в судовому засіданні представником відповідача було зазначено, що Договір має бути погоджений рішенням Кабінету Міністрів України згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 296.

Суд не може погодитись з твердженнями відповідача виходячи з наступного:

У пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 296 "Про затвердження Порядку укладення державними підприємствами, установами, організаціями, а також господарськими товариствами, у статутному капіталі яких частка держави перевищує 50 відсотків, договорів про спільну діяльність, договорів комісії, доручення та управління майном" (далі - Постанова № 296), а саме "Суб'єкт господарювання, що виявив намір укласти договір, подає центральному органові виконавчої влади, до сфери управління якого він належить, іншому суб'єкту управління об'єктами державної власності, зокрема Національній або галузевій академії наук (далі - орган управління), звернення щодо погодження укладення договору разом з такими документами: 1) попередньо погоджений сторонами проект договору;......", тобто мова йде про укладання нових договорів, які тільки будуть укладатися.

На підставі вищевикладеного застосування Постанови № 296, щодо погодження укладення договорів з Кабінетом Міністрів України, може застосовуватись тільки до тих договорів, які мають бути укладені після набрання чинності цієї Постанови, а як наслідок і зміни до договорів, які укладені згідно Постанови № 296 мають погоджуватись в Кабінеті Міністрів України. Також в Постанові відсутні приписи, щодо погодження вже укладених договорів і додаткових угод до цих договорів, які були укладені до дати набрання чинності цієї Постанови.

Крім того суд зазначає, що Рішенням Господарського суду Чернігівської області від 18.08.2017 по справі № 927/705/17 (Рішення набрало законної сили 01.09.2017) встановлено що Договір про спільну діяльність № 01 діє з моменту укладення 20.03.1998, тобто він не є новим Договором, тому положення Постанови № 296 на нього не розповсюджуються, а як наслідок і не розповсюджуються до Додаткових угод до нього, оскільки вищевказаний Договір укладено до набрання чинності Постанови № 296.

Так, Указом Президента України від 17.06.1996 № 433/96 "Про заходи щодо залучення інвестицій для дорозробки нафтових родовищ із важковидобувними та виснаженими запасами", на момент його прийняття, було стимульовано залучення інвестицій в дорозробку нафтових родовищ шляхом гарантування звільнення від рентної плати за додатково видобуті нафту і газ понад базові обсяги протягом усього періоду експлуатації зазначених родовищ, визначених Кабінетом Міністрів України як родовища з важковидобувними та виснаженими запасами.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 № 1223 "Про затвердження переліку нафтових родовищ з важковидобувними та виснаженими запасами" Бугруватівське нафтове родовище визнано такими, що належать до родовищ з важковидобувними виснаженими запасами, та визначено базові обсяги видобутку нафти на період 1997-2011 роки.

При цьому, на думку суду, введення в дію Податкового кодексу України не відміняє дію гарантії, що надана згідно з Указом Президента України від 17.06.1996 № 433/96 "Про заходи щодо залучення інвестицій для дорозробки нафтових родовищ із важковидобувними та виснаженими запасами" та постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 № 1223 "Про затвердження переліку нафтових родовищ з важковидобувними та виснаженими запасами", і полягає у звільненні від рентної плати за додатково видобуту нафту понад базові обсяги на Бугруватівському родовищі, визначеному Кабінетом Міністрів України як родовище з важковидобувними та виснаженими запасами, протягом усього періоду експлуатації зазначених родовищ.

Тобто п.252.21 ст.252 Податкового кодексу України містить положення, направлені на податкове стимулювання інвестиційної діяльності, за своєю суттю аналогічні тим, які містилися в Указі Президента України від 17.06.1996 № 433/96 "Про заходи щодо залучення інвестицій для дорозробки нафтових родовищ із важковидобувними та виснаженими запасами" при визначенні розміру податкових зобов'язань із рентної плати за нафту, газ та газовий конденсат, що видобувається в Україні.

Встановленням норми оподаткування за ставкою 2% від вартості додаткового "добутку відповідної вуглеводневої сировини внаслідок виконання діючих або нових інвестиційних проектів законодавець підтвердив дію раніше наданих Указом Президента України від 17.06.1996 № 433/96 "Про заходи щодо залучення інвестицій для дорозробки нафтових родовищ із важковидобувними та виснаженими запасами" гарантій інвестиційної діяльності при дорозробці нафтових родовищ із важковидобувними та виснаженими запасами.

Раніше гарантії інвестиційної діяльності давали підстави для збереження умов стабільного податкового навантаження в умовах, коли основним ресурсним платежем за видобуток нафти була рентна плата, а сьогодні ці гарантії для діючих інвестиційних проектів реалізуються шляхом оподатковуються за ставкою 2% від вартості додаткового видобутку відповідної вуглеводневої сировини.

Крім того, істотною є та обставина, що Указ Президента України від 17.06.1996 № 433/96 "Про заходи щодо залучення інвестицій для дорозробки нафтових родовищ із важковидобувними та виснаженими запасами" та постанова Кабінету Міністрів України № 699 були прийняті до того, як державні гарантії захисту інвестицій були звужені згідно з Законом України від 20.12.2001 № 2899-ІІІ "Про внесення змін до деяких законів України з метою усунення випадків ухилення окремих підприємств, створених за участю іноземних інвесторів, від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів)" шляхом обмеження поняття державних гарантій захисту інвестицій виключенням із нього питань сплати ними податків, зборів (обов'язкових платежів).

Гарантії, які надані згідно Указу Президента України від 17.06.1996 № 433/96 "Про заходи щодо залучення інвестицій для дорозробки нафтових родовищ із важковидобувними та виснаженими запасами" та постанова Кабінету Міністрів України № 699 продовжують діяти, оскільки стосовно них зберігається дія норми останнього речення абз.4 ч.1ст.19 Закону України від 18.09.1991 № 1560-ХІІ "Про інвестиційну діяльність" про те, що державні гарантії захисту інвестицій не можуть бути скасовані або звужені стосовно інвестицій, здійснених у період дії цих гарантій.

Тобто періодом дії гарантій є увесь період експлуатації визначених родовищ.

Виходячи з наведеного вище, слід зробити висновок, що існує весь комплекс умов для того, щоб при визначенні податкового зобов'язання з рентної плати за видобуток додаткових обсягів нафти на Бугруватівському родовищі використовувати ставку рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин 2%, що встановлена п.252.21 ст.252 Податкового кодексу України, так як при здійсненні спільної діяльності на цих родовищі реалізується діючий інвестиційний проект "Техніко-економічне обґрунтування доцільності створення та умов діяльності спільного підприємства з метою розробки Бугруватівського нафтового родовища в Охтирському нафтовому районі України" (ТЕО), яким передбачено нарощування видобутку вуглеводневої сировини.

ПАТ "Укрнафта", як один із учасників спільної діяльності має спеціальній дозвіл (ліцензію) на користування надрами на Бугруватівському родовищі від 28.07.1998 № 1511 (яка була переоформлена 07.08.2012).

Як вже зазначено вище, Ліцензія (Спеціальний дозвіл) від 28.07.1998 № 1511 містила в особливих умовах положення про те, що діяльність, пов'язана з розробкою Бугруватівського родовища здійснюється ВАТ "Укрнафта" разом з канадською компанією "Латерал Вектор Ресорсіз Інк." та ЗАТ "Айпек" згідно з положеннями укладеного ними Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність від 20.03.1998 № 01.

Натомість в переоформленому Спеціальному дозволі від 07.08.2012 № 1511 в особливих умовах вже не міститься інформації про розробку Бугруватівського родовища ПАТ "Укрнафта" разом з учасниками Договору про спільну інвестиційну виробничу діяльність від 20.03.1998 № 01.

В інвестиційному проекті визначені базові обсяги видобутку нафти, які були затверджені Кабінетом міністрів України в діючому на той час порядку. Рішення про затвердження базових обсягів видобутку нафти на Бугруватівському родовищі залишається чинним, що дає можливість при реалізації діючого інвестиційного проекту визначати додаткові і понадбазові обсяги видобутку нафти, як різницю фактичних обсягів видобутку нафти і базових. Тобто, учасником реалізації діючого інвестиційного проекту за договором про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек" (30057276), що відповідає вимогам останнього абзацу п.252.21 ст.252 Податкового кодексу України. Згідно з Додатковою угодою № 4 ПАТ "Укрнафта" володіє - 25% від загальної вартості вкладів по об'єктам робіт ризику Учасників 2, 3, 4. 50% та одна акція ПАТ "Укрнафта" знаходяться у статутному капіталі НАК "Нафтогаз України", контрольним пакетом акцій якої (100 відсотків) володіє держава.

Отже, розроблене ТЕО за своїм призначенням і змістом в повній мірі відповідає сьогоднішнім основним вимогам до інвестиційних проектів, обґрунтовуючи організаційно-правові, управлінські, аналітичні, фінансові та інженерно-технічні заходи щодо нарощування видобутку вуглеводневої сировини. Згідно положень діючого Закону України "Про інвестиційну діяльність" - "інвестиційний проект" - це сукупність цілеспрямованих організаційно-правових, управлінських, аналітичних, фінансових та інженерно-технічних заходів, які здійснюються суб'єктами інвестиційної діяльності та оформлені у вигляді планово-розрахункових документів, необхідних та достатніх для обґрунтування, організації та управління роботами з реалізації проекту".

В даному випадку, суд не може погодитись з твердженням відповідача щодо недотримання Позивачем вимог п.4.6 Наказу "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів" від 09.12.2011 № 1588, що стало причиною відмови позивачу в реєстрації змін до Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек", оскільки, як зазначалось вище, позивач вже взятий на облік як платник податків, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків від 21.02.2017 № 06/25-16- 08-045. Крім того, позивач є платником ПДВ, що підтверджується витягом від 05.04.2017 № 17252545000012, державна реєстрація Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 була здійснена 23.11.1998, про що свідчить Картка державної реєстрації Договору (контракту) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора від 23.11.1998 № 30291-1-3-61.

Також слід вказати, що учасниками договору про спільну діяльність, зареєстрованими 23.11.1998 є іноземні інвестори, що також вказано у картці реєстрації.

З наведено слідує, що посилання відповідача на п.4.6 Порядку № 1588 є недоречним, оскільки він може стосуватися лише тих договорів про спільну діяльність, які ще не було взято на облік.

Виходячи з наведеного, суд вважає протиправними дії відповідача щодо відмови в проведенні реєстрації зміни до Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек" за Додатком "А" від 30.06.2017 до Договору від 20.03.1998 № 01 про спільну інвестиційну виробничу діяльність з розробки Бугруватівського нафтового родовища без створення юридичної особи.

При цьому, суд також зазначає, що Прилуцькою ОДПІ за результатом розгляду заяви Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек" за формою № 1-ОПП з позначкою "Зміни" 11.08.2017 внесено зміни до реєстраційних даних платника в частині зміни керівника, головного бухгалтера, учасників Договору та видано Довідку про взяття на облік платника податків від 11.08.2017 за № 1725250200050 за формою № 34-ОПП.

Таким чином, Прилуцькою ОДПІ станом на 11.08.2017 внесено зміни до Договору про спільну діяльність від 20.03.1998 № 01 - уповноважена особа ПрАТ "Айпек" згідно листа від 10.07.2017 № 10-07/17, від 07.08.2017 № 1/17 та заяв за формою № 1-ОПП з позначкою "Зміни".

Такі обставини вказують, що на момент розгляду справи в суді предмет спору між сторонами відсутній, а отже позовні вимоги ПрАТ "Айпек" до Прилуцької ОДПІ Головного управління ДФС у Чернігівській області про зобов'язання вчинити певні дії задоволенню не підлягають, а отже, у задоволенні адміністративного позову належить відмовити.

Керуючись ст.ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позову відмовити.

Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167,186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Суддя Л.О. Житняк

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2017
Оприлюднено20.09.2017
Номер документу68979110
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/1314/17

Постанова від 12.09.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Постанова від 12.09.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Ухвала від 22.08.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні