Виноградівський районний суд Закарпатської області
Справа № 299/1951/17
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20.09.2017 м.Виноградів
Суддя Виноградівського районного суду Закарпатської області Левко Т.Ю., при секретарі Роман К.С., з участю прокурора Малицького С.І., особи, відносно якої розглядається справа про адміністративне правопорушення ОСОБА_1, його представника ОСОБА_2, розглянувши матеріали, які надійшли з Управління захисту економіки в Закарпатській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, мешканця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, ІНФОРМАЦІЯ_3, керівник КП Виноградів-проект Виноградівської районної ради,
за ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до протоколу №50 про порушення ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, складеного 23.06.2017 року старшим оперуповноваженим відділу Управління захисту економіки в Закарпатській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, підполковником поліції ОСОБА_3 встановлено, що ОСОБА_4 обіймаючи посаду керівника комунального підприємства Виноградів-проект Виноградівської районної ради, код ЄДРПОУ 20464919, будучи суб'єктом відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією, як посадова особа юридичної особи публічного права, яка є суб'єктом відповідальності за корупційне правопорушення згідно підпункту а) пункту 2 частини 1 статті З Закону України Про запобігання корупції в порушення вимог ч.І ст. 45 вказаного Закону, пункту 1 Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 2 "Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15.07.2016 №958/29088 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 1 від 18.08.2016 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.08.2016 року № 1153/29283, несвоєчасно, без поважних причин, тобто після встановленого періоду другого етапу декларування з 01.01.2017 по 01.05.2017, а саме 31.05.2017 року, опублікував на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну декларацію за 2016 рік службової особи юридичної особи публічного права, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене частиною 1 статті 172-6 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні порушення визнав, обставини, викладені в протоколі про адміністративне правопорушення підтвердив, просив суд суворо його не карати.
Прокурор вважає, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 172-6 КУпАП, обставини викладені у протоколі щодо ОСОБА_1 знайшли своє правове обгрунтування, тому ОСОБА_1 слід визнати винним та піддати штрафу.
Заслухавши пояснення ОСОБА_1 та його представника, висновок прокурора, дослідивши матеріали справи: протокол №50 про порушення ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 23.06.2017 року, розпорядження голови Виноградівської районної ради від 30.08.2017 року № 83 "к" "Про прийняття на роботу ОСОБА_1І.", контракт з керівником комунального підприємства районної ради від 19.06.2012 року, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, щорічну декларацію за 2016 рік ОСОБА_1 з веб-сайту НАЗК, скріншот з веб-сайту НАЗК щодо дати опублікування декларації ОСОБА_1 та ін матеріали, суддя приходить до наступного висновку.
Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП, суддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення, а в даному випадку про адміністративне корупційне правопорушення, в числі інших визначених законом обставин, зобов'язаний з'ясувати: чи мало місце правопорушення, за яке особа притягається до відповідальності; чи містить діяння, склад адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого Законом України "Про запобігання корупції"; чи особа є винною в його вчиненні, а отже чи підлягає вона адміністративній відповідальності.
Згідно ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Законом України Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб від 23 березня 2017 року № 1975-VIII внесено зміни до Закону України Про запобігання корупції , а саме, розділ XIII "Прикінцеві положення" доповнено пунктом 5-1 такого змісту: 5-1. Продовжити до 1 травня 2017 року строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до цього Закону подають таку декларацію вперше".
Дії ОСОБА_1 вірно кваліфіковано за ч. 1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, оскільки він, будучи керівником комунального підприємства Виноградів-проект Виноградівської районної ради, код ЄДРПОУ 20464919, а тому відповідно до підпункту а) пункту 2 частини 1 статті З Закону України Про запобігання корупції - суб'єктом відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією, був зобов'язаний подати щорічну декларацію за 2016 рік, як посадова особа юридичної особи публічного права, в період з 01 січня до 01 травня 2017 року включно. Однак, відповідно до інформації з офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції ОСОБА_1, опубліковано в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічну декларацію за 2016 рік 31 травня 2017 року, тобто несвоєчасно.
Оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суддя дійшов висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення є доведеною.
Враховуючи наведені обставини справи, особу правопорушника, суддя вважає, що до нього слід застосувати адміністративне стягнення у виді штрафу.
В силу абз.4 ч.1 ст.3, пункту 5 ч.2 ст.4 Закону України Про судовий збір , у зв'язку із ухваленням судом постанови про накладення адміністративного стягнення із правопорушника слід стягнути судовий збір.
Керуючись ст.ст.280, 283-285 КУпАП, суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 850 (вісімсот п'ятдесят) гривень на користь держави.
Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 320 (триста двадцять) гривень на користь держави.
Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Закарпатської області протягом десяти днів з дня її винесення через Виноградівський районний суд Закарпатської області.
СуддяОСОБА_5
Суд | Виноградівський районний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2017 |
Оприлюднено | 21.09.2017 |
Номер документу | 68991632 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Виноградівський районний суд Закарпатської області
Левко Т. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні