ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
19.09.2017 Справа № 907/578/17
за позовом товариства з обмеженою відповідальністю „Проектно-будівельний комплекс» , с.Минай, Ужгородський район, Закарпатська область
до відповідача ОСОБА_1 сільська рада Ужгородського району Зкарпатської області, с.Холмок, Ужгородський район, Закарпатська область
про визнання права власності на незавершене будівництво
Суддя О.В. Васьковський
Представники:
від позивача - ОСОБА_2 (дов.№99 від 18.01.16)
від відповідача - ОСОБА_3- заступник сільського голови з питань виконавчої роботи ради (дов. № 424/02-23 від 18.09.17 )
СУТЬ СПОРУ: визнання права власності на незавершений будівництвом фундамент дитячого садка, що знаходиться за адресою: вул..Шевченка,37, с.Минай, Ужгородський район, Закарпатська область, розташований на земельній ділянці з кадастровим номером №2124887400:13:010:0099.
Позивач просить позов задоволити мотивуючи тим, що у позивача виникли труднощі з реєстрацією права власності на незавершене будівництво, оскільки рішенням ОСОБА_1 сільської ради від 28.12.12 затверджено проект землеустрою щодо відведення відповідачу земельної ділянки, площею 0,6602 га під будівництвом дитсадка, у зв'язку з чи відповідач здійснив оформлення земельної ділянки (з розрахунку на можливе бюджетне фінансування) на себе під розпочатим будівництвом, яке було здійснене позивачем. Позивач доводить, що відповідачем здійснено вказані дії, незважаючи на те, що будівництво дитячого садка було розпочато на основі належних дозвільних документів, а проводилося позивачем як складова соціально-побутового та житлово-торгового комплексу в с.Минай, на основі необхідної проектної документації, у відповідності до затвердженого Генерального плану забудови. Позивач стверджує, що він є користувачем земельної ділянки в селі Минай згідно договору оренди земельної ділянки від 29.06.2006 року з додатковими угодами, відповідно до умов якого вказана земельна ділянка передана для будівництва соціально-побутового та житлово-торгового комплексу. Позивач вказує, що в рамках діючих дозволів позивачем здійснено повний комплекс підготовчих робіт для будівництва дитсадка: рекультивація ділянки та вертикальне планування, підведення інженерних мереж, облаштування комунікацій та під'їзних шляхів, підготовка фундаменту. Посилається на те, що отримувати дозвіл на подальше будівництво дитсадка позивач не здійснив, оскільки вирішувалось питання щодо бюджетного фінансування вказаного об'єкту.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на ч.2 ст.16, ст. 331 Цивільного кодексу України, ст..ст.2,5, 20 Господарського кодексу України, та вказує, що право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна), якщо договором або законом передбачено прийняття нерухомого майна до експлуатації, право власності виникає з моменту його прийняття до експлуатації. Якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації, у зв'язку з чим позивач вказує, що його майнові права підлягають захисту у судовому порядку та наявні всі підстави для визнання за позивачем права власності на незавершене будівництво - дитсадок в с.Минай.
Відповідач у поданому 19.09.17 клопотанні №426/02-33 позов визнав повністю та просив визнати за позивачем право власності на незавершений будівництвом фундамент дитячого садка, що знаходиться за адресою: вул..Шевченка,37, с.Минай, Ужгородський район, Закарпатська область, розташований на земельній ділянці з кадастровим номером №2124887400:13:010:0099.
Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали справи, суд встановив:
29.06.2006 року між позивачем (орендар за договором) та відповідачем (орендодавець за договором) укладено договір оренди земельної ділянки Ужгородський район Закарпатська область с.Минай (зі змінами внесеними додатковою угодою №1 від 01.08.2008 року та №2 від 2.04.2010 року), згідно п .1 якого орендодавець на підставі рішення 26 сесії ІV скликання від 16 березня 2006 року, а орендар-ВАТ Будівельний комплекс приймає в строкове, платне користування земельну ділянку для будівництва соціально-побутового та житлово-торгового комплексу, яка знаходиться в с.Минай Ужгородського району Закарпатської області.
Згідно п.п.2-3 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 3,766 га, будівлі та споруди на земельній ділянці - відсутні.
Термін дії договору - договір укладеного на 15 років (п.8 договору).
21.03.2006 року між сторонами підписано акт прийому-передачі земельної ділянки в оренду.
Відповідно до умов п.15-п.16 земельна ділянка передається в оренду для будівництва соціально-побутового та житлово-торгового комплексу, цільове призначення земельної ділянки -1.13.2-землі житлової забудови і комерційного використання.
06.02.2007 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю позивачу надано дозвіл №10 на виконання будівельних робіт з підготовки території під будівництво соціально-побутового та житлово-торгового комплексу в с.Минай (основний етап-підготовчі роботи).
Згідно довідки ОСОБА_1 сільської ради №408/02-23 від 05.12.2008року соціально-побутовому та житлово-торговому комплексу в с.Минай, присвоєно мікрорайон Минай, вул.Шекченка,37- дошкільний навчальний заклад. -
21.11.2008 року проведено комплексну державну експертизу Філією ДП УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА у Закарпатській області ДП СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ та надано позитивний висновок по робочому проекту Дитячий садок на 60 місць у мікрорайоні Минай Ужгородського району , визнано проектні рішення, що прийняв по вказаному проекту такими, що відповідають вимогам норм будівельного проектування, нормативних актів з питань пожежної безпеки, охорони праці і санітарної гігієни. Міцність, надійність та сейсмостійкість будинку забезпечується при виконанні заходів, що передбачені робочим проектом, який рекомендовано до затвердження з вищенаведеними технічними показниками.
Порушень вимог нормативних документів на проектування не виявлено, будь-яких зауважень чи рекомендацій до робочого проекту - не надано.
Згідно висновку експертизи з питань охорони праці щодо проектно-конструкторської документації, наданого ДП Закарпатський експертно-технічний центр №1583.08.21-45.33.3 від 19.09.2008 року на підстав вивчення поданих документів визнано відповідність вимогам нормативних актів з питань охорони праці проектної документації газопостачання дитячого садка в с.Минай Ужгородського району . Вказано, що будівництво може бути розпочате після реєстрації його в Закарпатській державній інспекції з охорони праці та промислової безпеки на об'єктах нафтогазового, січних комплексів.
30.10.2008 року Управлінням з питань наглядово-профілактичної діяльності ГУ МНС в Закарпатській області надано експертний висновок №04/17/3525-л, порушень вимог пожежної безпеки не виявлено.
27.10.2008 року робочий проект Дитячий садок на 60 місць у мікрорайоні Минай Ужгородського району погоджено ДЗ Ужгородський рай.СЕС та видано позитивний висновок на проект будівництва №66.
Рішенням 24 сесії 6 скликання (ІІ засідання) ОСОБА_1 сільської ради від 28.12.2012 року Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування ОСОБА_1 сільської ради затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування розміром 0,6602 ОСОБА_1 сільській раді для будівництва дитячого садка територіальній громаді с.Минай за рахунок земель запасу сільської ради не наданих у власність чи користування за адресою с.Мина; передано ОСОБА_1 сільській раді для будівництва дитячого садку територіальній громаді села Минай у постійне користування земельну ділянку розміром 0,6602 га за адресою с.Минай та рекомендовано ОСОБА_1 сільській раді виготовити Державний акт направо постійного користування на земельну ділянку.
Згідно наданої позивачем ОСОБА_4 Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку від 26.07.2017 року відповідачем 18.05.2016 року здійснено державну реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером №2124887400:13:010:0099. площею 0,4284 га, за адресою: вул.Шевченка,37, с.Минай, Ужгородський район, Закарпатська область, цільове призначення:03.02 Для будівництва та обслуговування закладів освіти; номер запису про право (в державному реєстрі прав): 14592502.
Позивач просить суд визнати право власності на об'єкт незавершеного будівництва - дитсадок, посилаючись на порушення відповідачем прав та законних інтересів позивача щодо здійснення державної реєстрації права власності на нього, вартість якого станом на 11.05.17 складає 473959,00 грн., згідно наданого позивачем висновку про вартість майна, наданого 11.05.2017 року оцінювачем -фізичною особою-підприємцем ОСОБА_5 на підставі укладеного з позивачем договору №б/н від 11.05.2017 р.
Крім того, після прийняття рішення 24 сесії 6 скликання (ІІ засідання) ОСОБА_1 сільської ради від 28.12.2012 року Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування ОСОБА_1 сільської ради 31.07.2015 Філією ДП УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА у Закарпатській області ДП СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ додатково надано експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об'єкту будівництва за робочим проектом Будівництво соціально-побутового та житлово-торгового комплексу в с.Минай Ужгородського району. Дитячий садок на 88 місць у мікрорайоні Минай Ужгородського району.Коригування , згідно якого експертизою відмітилось. Що проектна документація розроблена у відповідності з вимогами нормативних документів на проектування в частині міцності, надійності та довговічності об'єкту будівництва.
Позивач звертався до відповідача з претензією№58 від 05.07.17 в порядку ст..222 ГК України, ст..ст.5,6 ГПК України з вимогою про надання в оренду земельної ділянки під незавершеним будівництвом фундаменту дитячого садка за адресою: вул.Шевченка,37, с.Минай, для будівництва вказаного дитсадка без проведення земельних торгів та попередження про подання позову до господарського суду Закарпатської області, в разі протилежного, з позовом про визнання права власності на вказаний об'єкт. Доказів надання відповіді відповідачем на вказану претензії позивачем не надано та у матеріалах справи відсутні.
Однак, у судовому засіданні уповноважений представник подав клопотання про визнання позову повністю.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, судом встановлено таке.
Правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб (ч.1 ст.316 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України).
Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном (ч.1 ст.317 ЦК України).
Згідно положень ст. 319 ЦК України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд; власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. При здійсненні своїх прав та виконанні обов'язків власник зобов'язаний додержуватися моральних засад суспільства. Власність зобов'язує, власник не може використовувати право власності на шкоду правам, свободам та гідності громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію та природні якості землі.
Відповідно до ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
У відповідності до ч.2-3 ст.331 ЦК України право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна). Якщо договором або законом передбачено прийняття нерухомого майна до експлуатації, право власності виникає з моменту його прийняття до експлуатації. Якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації. До завершення будівництва (створення майна) особа вважається власником матеріалів, обладнання тощо, які були використані в процесі цього будівництва (створення майна). У разі необхідності особа, зазначена в абзаці першому цієї частини, може укласти договір щодо об'єкта незавершеного будівництва, право власності на який реєструється органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно на підставі документів, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою для створення об'єкта нерухомого майна, дозволу на виконання будівельних робіт, а також документів, що містять опис об'єкта незавершеного будівництва.
Позивач у позовній заяві вказує, що будівля, право власності на яку просить визнати за ним у судовому порядку була збудована на підставі наявних дозволів, а проект забудови був у згоджений з міською архітектурою та іншими службами, в тому числі Філією ДП УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА у Закарпатській області ДП СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ .
Частина 1 ст. 22 Закону України „Про основи містобудування» визначає, що забудова земельних ділянок, що надаються для містобудівних потреб, здійснюється після виникнення права власності чи права користування земельною ділянкою у порядку, передбаченому законом, та отримання дозволу на виконання будівельних робіт.
Правові та організаційні основи планування, забудови та іншого використання територій і спрямований на забезпечення сталого розвитку населених пунктів з урахуванням громадських і приватних інтересів станом на момент виникнення спірних правовідносин встановлювались Законом України Про планування і забудову територій , який діяв до 17.02.11.
Згідно діючих норм ст.29 Закону України Про планування і забудову територій дозвіл на виконання будівельних робіт - документ, що засвідчує право замовника та підрядника на виконання підготовчих (якщо підготовчі роботи не були виконані раніше відповідно до дозволу на виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд.
Дозвіл на виконання будівельних робіт надається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю.
Замовник та підрядник для одержання дозволу на виконання будівельних робіт подають до відповідної інспекції державного архітектурно-будівельного контролю письмову заяву, до якої додаються: документи від замовника будівництва: 1) документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію; проектна документація на будівництво, погоджена та затверджена в порядку, визначеному законодавством; відомості про здійснення авторського і технічного нагляду; копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду, або письмової згоди його власника на проведення зазначених робіт (у разі здійснення реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єктів містобудування); фінансова звітність, що складається відповідно до статті 11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та копія ліцензії на здійснення діяльності з надання фінансових послуг, засвідчена в установленому законом порядку (у разі здійснення будівництва, що передбачає пряме або опосередковане залучення фінансових активів від фізичних осіб); 2) документи від підрядника будівництва: копії установчих документів та свідоцтва про державну реєстрацію; копія ліцензії на виконання функцій генпідрядника будівництва об'єкта, засвідчена в установленому законом порядку; договір (контракт) підряду на будівництво об'єкта; документ про призначення відповідальних виконавців робіт; відомості про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у виконанні замовлення; пропозиції щодо залучення субпідрядників.
Дозвіл на виконання будівельних робіт надається на нормативний строк будівництва об'єкта або на строк дії договору (контракту) підряду на будівництво об'єкта. Дія дозволу може бути продовжена за зверненням замовника на строк не більше одного року. Контроль за виконанням будівельних робіт здійснюється інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю. Дозвіл на виконання будівельних робіт може бути скасовано (анульовано). ОСОБА_4 про дозвіл на виконання будівельних робіт, а також відомості про замовника та підрядників будівельних робіт розміщуються на відповідному стенді, який встановлюється на будівельному майданчику в доступному для огляду місці. Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю ведуть реєстр виданих, скасованих (анульованих) дозволів на виконання будівельних робіт та відмов у їх наданні. Форма дозволу на виконання будівельних робіт, форма заяви, що подається для його отримання, форма відмови у наданні дозволу на виконання будівельних робіт, порядок видачі та скасування (анулювання) дозволу на виконання будівельних робіт і порядок ведення реєстру виданих та скасованих (анульованих) дозволів на виконання будівельних робіт затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Стаття 182 ЦК України визначає, що право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації; державна реєстрація прав на нерухомість є публічною, здійснюється відповідним органом, який зобов'язаний надавати інформацію про реєстрацію та зареєстровані права в порядку, встановленому законом; відмова у державній реєстрації права на нерухомість, ухилення від реєстрації, відмова від надання інформації про реєстрацію можуть бути оскаржені до суду.
Частиною 1 ст.122 Земельного кодексу України встановлено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Згідно ст.124-125 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки. Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
З матеріалів справи вбачається, що позивач здійснюючи будівництво дитсадка у користуванні земельну ділянку на підставі договору оренди від 29.06.2006 року, укладеного з відповідачем, для будівництва та обслуговування закладу громадського харчування, тобто мав усі правові підстави для її забудови.
Враховуючи, що передбачений у договору строк дії договору на 15 років, то право відповідача на будівництво дитячого садка зберігається у орендаря протягом всього терміну дії Договору, тобто 15 років з моменту укладення договору29.06.2006 року.
Крім того, на теперішній час позивач має на меті закінчити роботи на об'єкті будівництва, що свідчить про цільове використання земельної ділянки згідно умов договору оренди землі.
Захист майнових прав здійснюється в порядку, визначеному законодавством, а якщо такий спеціальний порядок не визначений, захист майнового права здійснюється на загальних підставах цивільного законодавства.
Статтею 15 ЦК України встановлено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Відповідно до ст. 16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів може бути, зокрема визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб. Відповідно до ч. 1 ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Таким чином, виходячи з ст. 328 ЦК України набуття права власності - це певний юридичний склад, з яким закон пов'язує виникнення в особи суб'єктивного права власності на певні об'єкти, суд при застосуванні цієї норми повинен встановити, з яких саме передбачених підстав, у який передбачений законом спосіб апелянт набув право власності на спірний об'єкт та чи підлягає це право захисту в порядку, передбаченому- ст. 392 ЦК України.
Згідно статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, ратифікованого Законом України Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, Першого протоколу та протоколів №2, 4, 7 та 11 до Конвенції від 17.07.1997 року кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Захист і охорона власності є однією з найголовніших функцій держави.
Принцип охорони власності закріплений в Україні конституційно. Держава забезпечує захист прав усіх субґєктів права власності (ст. 13 Конституції України). Кожен має пра во володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, і ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності (ст. 41 Конституції України).
Вказані норми Основного Закону України кореспондуються з нормами ст.386 ЦК України, згідно яких, держава забезпечує рівний захист прав усіх суб'єктів права власності. Власник, який має підстави передбачати можливість порушення свого права власності іншою особою, може звернутися до суду з вимогою про заборону вчинення нею дій, які можуть порушити його право, або з вимогою про вчинення певних дій для запобігання такому порушенню. Власник, права якого порушені, має право на відшкодування завданої йому майнової та моральної шкоди.
Як вбачається із матеріалів справи незавершений будівництвом фундамент дитячого садка, збудований на земельній ділянці, право користування якої набуте позивачем у законному порядку на підставі договору оренди, і такі дії не порушують права інших осіб, зокрема власника земельної ділянки, на якій розташований спірний об'єкт. Відповідач як власник земельної ділянки позов визнав повністю та не заперечує стосовно визнання за позивачем права власності на незавершений будівництвом фундамент дитячого садка, що знаходиться за адресою: вул..Шевченка,37, с.Минай, Ужгородський район, Закарпатська область, розташований на земельній ділянці з кадастровим номером №2124887400:13:010:0099.
Позовні вимоги позивачем належним чином обґрунтовані та доведені відповідно з вимогами ст.ст. 32, 33, 34 ГПК України. Відповідач позовні вимоги визнав повністю.
З огляду на вищенаведене позовні вимоги про визнання за позивачем права власності на незавершений будівництвом фундамент дитячого садка, що знаходиться за адресою: вул..Шевченка,37, с.Минай, Ужгородський район, Закарпатська область, розташований на земельній ділянці з кадастровим номером №2124887400:13:010:0099 підлягають задоволеною повністю.
Отже, позов належить задоволити повністю .
Судові витрати, у сумі 7109,39 грн. судового збору, відповідно до ст.49 ГПК України покладаються на відповідача на користь позивача.
Керуючись ст. ст. 1, 24, 27, 32, 33, 34, 35, 43, 49, 77, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В :
позов задоволити повністю.
Визнати за товариством з обмеженою відповідальністю „Проектно-будівельний комплекс» , (89427, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Минай, вул.Волошина А, будинок 1А, офіс 2, код ЄДРЮОФОПтаГФ 33064092) право власності на незавершений будівництвом фундамент дитячого садка, що знаходиться за адресою: вул..Шевченка,37, с.Минай, Ужгородський район, Закарпатська область, що розташований на земельній ділянці з кадастровим номером №2124887400:13:010:0099.
Стягнути з ОСОБА_1 сільської ради Ужгородського району Зкарпатської області, (89422, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Холмок, вул.Свободи,50, ЄДРЮОФОПтаГФ 22096259) на користь товариства з обмеженою відповідальністю „Проектно-будівельний комплекс» , (89427, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Минай, вул.Волошина А, будинок 1А, офіс 2, код ЄДРБОФОПтаГФ 33064092) суму 7109,39 грн. - у відшкодування витрат по сплаті судового збору.
Видати наказ.
Рішення суду набирає законної сили і підлягає обов'язковому виконанню на території України в порядку ст.85 Господарського процесуального кодексу України.
Повне рішення складено 22.09.17
Суддя Васьковський О.В.
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2017 |
Оприлюднено | 24.09.2017 |
Номер документу | 69058536 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Закарпатської області
Васьковський О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні