Справа № 815/2042/17
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 вересня 2017 року Одеський окружний адміністративний суд
під головуванням судді Андрухіва В.В.
за участю секретаря Рижук В.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Одесі справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до державного реєстратора КП «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради» ОСОБА_2, третя особа - Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Перемога-24/1» , про визнання дій протиправними, скасування запису в Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулась до суду з адміністративним позовом до державного реєстратора КП «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради» ОСОБА_2, третя особа - Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Перемога-24/1» , в якому відповідно до заяви про уточнення позовних вимог просить суд: визнати протиправними дії державного реєстратора КП «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради» ОСОБА_2 щодо внесення 04 жовтня 2016 року записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо внесення змін до відомостей про ОСББ «Перемога-24/1» , що не пов'язані зі змінами в установчих документах; скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців записи від 04 жовтня 2016 року щодо внесення змін до відомостей про ОСББ «Перемога-24/1» , що не пов'язані зі змінами в установчих документах зроблені державним реєстратором ОСОБА_2.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначила, що у травні 2016 року нею були проведені загальні збори співвласників багатоквартирного будинку за адресою: м. Одеса, вул. Давида Ойстраха, 24/1. На зборах були поставлені наступні питання: 1) про фінансовий звіт голови ОСББ «Перемога-24/1» за період з жовтня 2011 року по грудень 2015 року; 2) звіт голови ОСББ «Перемога-24/1» про виконану роботу за період з жовтня 2011 року по грудень 2015 року; 3) про переобрання правління ОСББ «Перемога-24/1» ; 4) про переобрання ревізійної комісії ОСББ «Перемога-24/1» . Позивач вказала, що так як достатньої кількості голосів на зборах не було, відповідно до п.8 ст.10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» , було проведено письмове опитування. Після підрахунку всіх голосів (як на зборах так і під час письмового опитування), позивача було обрано головою правління ОСББ «Перемога-24/1» . Позивач зазначила, що після проведення загальних зборів вона звернулась до Управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради щодо внесення відомостей про юридичну особу, а саме: зміну керівника. Згодом позивач звернулась до керівника АТ «Ощадбанк» з листом про блокування рахунків ОСББ «Перемога-24/1» від ОСОБА_3 (колишній голова ОСББ «Перемога-24/1» ) та заміну керівника ОСББ «Перемога-24/1» на неї.
Позивач вказала, що до виконання свої функціональних обов'язків голови ОСББ «Перемога-24/1» вона приступила 19 липня 2016 року.
Також позивач зазначила, що 06.10.2016 року вона випадково дізналась про те, що не є більше керівником ОСББ «Перемога-24/1» , а новим головою стала ОСОБА_3. 24.10.2016 року позивач звернулася з листом до Управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради з проханням надати протокол, який передбачав обрання ОСОБА_3 головою ОСББ «Перемога-24/1» . Отримавши протокол загальних зборів №6 від 16.09.2016 року та протокол зборів членів правління №7 від 16.09.2016 року, вона помітила, що загальні збори не обирали ОСОБА_3 членом правління ОСББ «Перемога-24/1» .
Також позивач вказала, що відповідно до положень статуту ОСББ «Перемога-24/1» , члени правління обирають голову зі свого складу, проте ОСОБА_3 не входить до складу правління, відповідно до протоколу загальних зборів № 6 від 16.09.2016 року останню не обирали членом правління ОСББ «Перемога-24/1» .
Позивач вважала, що ОСОБА_3 є незаконним головою правління ОСББ «Перемога-24/1» та надала державному реєстратору ОСОБА_2 підроблені документи щодо зміни керівника в ОСББ «Перемога-24/1» , а державний реєстратор, у свою чергу, порушуючи норми Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» , внесла зміни до відомостей про юридичну особу ОСББ «Перемога-24/1» , що не пов'язані із змінами до установчих документів від 04.10.2016 року. Позивач зазначила, що незаконні дії державного реєстратора призвели до того, що керівником ОСББ «Перемога-24/1» стала незаконно обрана голова ОСОБА_3, яка незаконно здійснює фінансово-господарську діяльність в ОСББ «Перемога-24/1» .
Також позивач вказала, що 13.12.2016 року вона звернулась з відповідним листом до правоохоронних органів з проханням порушити кримінальну справу проти ОСОБА_3 та державного реєстратора ОСОБА_2 за незаконні та протиправні дії. Суворовський відділ поліції в м. Одесі ГУ НП в Одеській області відкрив кримінальне провадження №12016160490007943 проти ОСОБА_3 за ч.1 ст.358 Кримінального кодексу України.
У судовому засіданні позивач та її представник уточнені позовні вимоги підтримали у повному обсязі та просили їх задовольнити.
Представник відповідача - державного реєстратора КП «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради» ОСОБА_2 у судовому засіданні позов не визнала, надала пояснення та письмові заперечення, відповідно до яких зазначила, що 04.10.2016 року особа, уповноважена діяти від імені ОСББ «Перемога-24/1» - ОСОБА_3 подала державному реєстратору КП «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради» ОСОБА_2 заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про ОСББ «Перемога-24/1» , які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов'язані із зміною голови ОСББ «Перемога-24/1» . На підтвердження своїх повноважень ОСОБА_3 надала державному реєстратору: паспорт; заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі; засвідчену печаткою об'єднання ксерокопію рішення уповноваженого органу управління об'єднання, а саме: рішення загальних зборів ОСББ «Перемога-24/1» , яке оформлене протоколом засідання загальних зборів ОСББ «Перемога-24/1» від 16.09.2016 року №7, згідно якого призначено ОСОБА_3 головою правління ОСББ «Перемога-24/1» ; реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу правління юридичної особи та статут ОСББ «Перемога-24/1» .
Представник відповідача також вказала, що жодних підстав залишення без розгляду вищезазначених документів у державного реєстратора не було, оскільки документи були викладені державною мовою, подані за місцем проведення державної реєстрації, документи подані у повному обсязі, подані уповноваженою особою.
Стосовно достовірності змісту протоколу загальних зборів №6 від 16.09.2016 року та протоколу зборів членів правління №7 від 16.09.2016 року, на які посилалась позивач в позовній заяві, то представник відповідача зазначила, що державний реєстратор не має повноважень та можливостей щодо їх перевірки.
Представник третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСББ «Перемога-24/1» ОСОБА_3 у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позову, вважаючи його безпідставним та необґрунтованим. Представник третьої особи зазначила, що вона є єдиним легітимним головою правління ОСББ, а рішення ОСББ про обрання головою правління 18.07.2016 року ОСОБА_1 наразі оскаржується нею в порядку цивільного судочинства.
Заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази та матеріали реєстраційної справи №1_556_041583_23 об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Перемога-24/1 , суд встановив наступні обставини справи.
Відповідно до Свідоцтва про державну реєстрацію об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Перемога-24/1» зареєстровано 07 квітня 2011 року Виконавчим комітетом Одеської міської ради.
Відповідно до протоколу засідання ОСББ «Перемога-24/1» від 18.07.2016 року, припинено повноваження ОСОБА_3, голови правління ОСББ «Перемога-24/1» з 18.07.2016 року та обрано головою правління - ОСОБА_1 з 19.07.2016 року (а.с.32-34).
Як вбачається з ОСОБА_4 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 06.04.2017 року на ОСББ Перемога-24/1 (а.с.40-45), 23.08.2016 року державним реєстратором ОСОБА_5 Юридичного департаменту Одеської міської ради було вчинено реєстраційну дію "внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах"; зміна керівника юридичної особи.
Відповідно до матеріалів реєстраційної справи №1_556_041583_23 ОСББ Перемога-24/1 , вказані зміни щодо керівника юридичної особи внесено на підставі заяви ОСОБА_1 від 22.08.2016 року.
ОСОБА_4 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 06.04.2017 року на ОСББ Перемога-24/1 (а.с.40-45) також вбачається, що 04.10.2016 року державним реєстратором ОСОБА_2 Комунального підприємства «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради» вчинено реєстраційні дії: "державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи", інші зміни; а також "внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах", зміна відомостей про керівника юридичної особи, зміна керівника юридичної особи.
Як вбачається з матеріалів реєстраційної справи № 1_556_041583_23 ОСББ Перемога-24/1 , 03.10.2016 року ОСОБА_3 для проведення вказаних реєстраційних дій надала: заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо внесення змін до установчих документів та зміни керівника юридичної особи; квитанцію про сплату адміністративного збору за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу; Статут ОСББ Перемога-24/1 (нова редакція); протокол зборів № 7 членів правління ОСББ Перемога-24/1 від 16.09.2016 року; протокол № 6 загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку Перемога-24/1 за адресою: м.Одеса, вул.Затонського, 24/1 разом зі списками співвласників будинку та результатами їх голосування з питання затвердження Статуту ОСББ у новій редакції та уповноваження ОСОБА_3 на його підписання та державну реєстрацію, а також з питання виборів членів правління ОСББ.
Згідно з протоколом № 6 від 16.09.2016 року (а.с. 12-15) загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку «Перемога-24/1» , за адресою: м. Одеса, вул. Затонського, 24/1, до порядку денного були включені питання:
- приведення статуту у відповідність до норм діючого законодавства, затвердження нової редакції статуту, та визначення уповноваженої особи на його підписання та державну реєстрацію;
- обрання членів правління.
За підсумками голосування вирішено:
- привести статут у відповідність до норм діючого законодавства, затверджено нову редакцію статуту, та визначено уповноважену особу на його підписання та державну реєстрацію ОСОБА_3;
- обрано членів правління: ОСОБА_6 (кв. 68), ОСОБА_7 (кв. 61), ОСОБА_8 (кв. 169), ОСОБА_9 (кв. 13), ОСОБА_10 (кв. 111), ОСОБА_11 (кв. 28).
Голосували: «за» - 110 власників квартир загальною площею - 2803,62 кв.м, «проти» - 0, «утримались» - 0.
Відповідно до протоколу зборів № 7 членів правління ОСББ «Перемога-24/1» від 16.09.2016 року, до порядку денного було включено питання про обрання голови правління ОСББ «Перемога-24/1» (а.с. 28).
За підсумками голосування вирішили обрати головою правління ОСББ «Перемога-24/1» ОСОБА_3.
Голосували: «за» - 6, «проти» - 0, «утримались» - 0.
Відповідно ст.1 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» , об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - об'єднання) - юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.
Стаття 14 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» передбачає, що співвласник має право: брати участь в управлінні об'єднанням у порядку, визначеному цим Законом і статутом об'єднання; обирати та бути обраним до складу статутних органів об'єднання; знайомитися з протоколами загальних зборів, робити з них виписки; одержувати в установленому порядку інформацію про діяльність об'єднання; вимагати від статутних органів захисту своїх прав та дотримання співвласниками правил добросусідства; одержувати в установленому статутом порядку інформацію про діяльність асоціації.
Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб підприємців, регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 року № 755-IV (далі - Закон №755-IV) в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин.
Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.14 Закону №755-IV, документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.
Згідно ч.1 ст.15 Закону №755-IV, документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам: 1) документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію); 2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами); 3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст; 4) документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством; 5) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена; 6) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству; 7) рішення про припинення юридичної особи має містити відомості про персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), її голову або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), про порядок та строк заявлення кредиторами своїх вимог; 8) установчий документ юридичної особи, положення, регламент, список суддів постійно діючого третейського суду, статут (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, повинен містити відомості, передбачені законодавством, та відповідати законодавству; 9) установчий документ юридичної особи викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками) або уповноваженими ними особами; 10) установчі документи банків, інших юридичних осіб, які згідно із законом підлягають погодженню (реєстрації) відповідно Національним банком України, іншими державними органами, подаються з відміткою про їх погодження відповідним органом; 11) внесення змін до установчого документа юридичної особи, положення, регламенту, списку суддів постійно діючого третейського суду, статуту (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, оформляється шляхом викладення його в новій редакції; 12) передавальний акт (у разі злиття, приєднання, перетворення) та розподільчий баланс (у разі поділу або виділу) юридичної особи повинні відповідати вимогам, встановленим законом; 13) документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостиля) в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами; 14) документ, викладений іноземною мовою, повинен бути перекладений на державну мову із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу або підпису перекладача в установленому законодавством порядку; 15) зображення та опис символіки повинні бути оформлені з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.
Частина 4 ст.17 Закону №755-IV передбачає, що для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи: заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі; примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв'язку з юридичною особою; документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону; установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.25 Закону № 755-IV, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації.
Частина 2 ст.25 Закону № 755-IV передбачає порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, який включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об'єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів юридичної особи.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.26 Закону №755-IV, розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів.
Згідно ч.1 ст.27 Закону №755-IV, підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є: 1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону; 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону; 6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі; 7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.
З поданих уповноваженою особою ОСББ «Перемога-24/1» ОСОБА_3 документів для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в реєстраційній справі ОСББ, передбачених Законом №755-IV підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, суд не вбачає, і позивач таких підстав не наводить.
Натомість позивач посилається в обгрунтування позовних вимог на п.1 ч.1 ст.28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» , як на підставу залишення без розгляду відповідачем поданих ОСОБА_3 документів для проведення реєстраційної дії, оскільки документи подані особою, яка не має на це повноважень.
Вказаний довод позивача суд не бере до уваги, виходячи з наступного.
Пунктом 1 частини 1 статті 28 Закону №755-IV передбачено, що підставою для відмови у державній реєстрації є те, що документи подано особою, яка не має на це повноважень.
Як встановлено судом, відповідно до протоколу загальних зборів ОСББ «Перемога-24/1» № 6 від 16.09.2016 року, вирішено затвердити Статут у відповідність до норм діючого законодавства, затверджено нову редакцію Статуту, та уповноважено ОСОБА_3 для підписання Статуту та його державної реєстрації.
Таким чином, ОСОБА_3 була уповноважена загальними зборами ОСББ на підписання Статуту в новій редакції та його державну реєстрацію.
Згідно протоколу зборів №7 членів правління ОСББ «Перемога-24/1» від 16.09.2016 року ОСОБА_3 рішенням правління обрано головою правління ОСББ «Перемога-24/1» .
Статутом ОСББ «Перемога-24/1» як в редакції від 25.09.2010р. (п.4.7 Статуту), так і в редакції від 16.09.2016р. (п.16 Статуту), передбачено, що правління зі свого складу обирає голову правління та його заступника; голова правління забезпечує виконання рішень загальних зборів членів об'єднання та рішень правління, діє без доручення від імені об'єднання.
Тобто уповноваженим органом управління юридичної особи ОСББ «Перемога-24/1» на обрання голови правління є правління ОСББ. Тому рішення правління, оформлене протоколом зборів правління № 7 від 16.09.2016 року, та наведені вище положення Статуту щодо повноважень голови правління, підтверджують повноваження ОСОБА_3 на подання документів для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу ОСББ «Перемога-24/1» .
Що стосується достовірності змісту протоколу загальних зборів № 6 від 16.09.2016 року та протоколу зборів членів правління № 7 від 16.09.2016 року, на які посилається позивач, суд зазначає наступне.
Статтею 92 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. Порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом. У випадках, встановлених законом, юридична особа може набувати цивільних прав та обов'язків і здійснювати їх через своїх учасників. Орган або особа, яка відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступає від її імені, зобов'язана діяти в інтересах юридичної особи, добросовісно і розумно та не перевищувати своїх повноважень. У відносинах із третіми особами обмеження повноважень щодо представництва юридичної особи не має юридичної сили, крім випадків, коли юридична особа доведе, що третя особа знала чи за всіма обставинами не могла не знати про такі обмеження.
Частиною 4 ст.35 Закону №755-IV передбачено, що особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, що подаються для державної реєстрації, завідомо неправдивих відомостей, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність, встановлену законом.
Тобто, чинне законодавство України передбачає презумпцію правомірності дій уповноважених осіб та органів юридичної особи, та відповідальність за внесення до установчих документів або інших документів завідомо неправдивих відомостей, і до обов'язку реєстратора не відноситься здійснення перевірки законності та реальності прийнятих рішень уповноваженими органами юридичної особи.
При цьому, у разі незгоди чи оспорювання, власне, рішень загальних зборів чи рішень правління щодо обрання ОСОБА_3 головою правління, позивач може звернутися до суду в порядку цивільного судочинства.
За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 є безпідставними та не підлягають задоволенню.
Частиною 1 ст.71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов ОСОБА_1 не підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 6-9, 11, 69, 71, 86, 159-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 - відмовити повністю.
Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції - протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.
Постанова суду набирає законної сили у разі неподання апеляційної скарги у 10-денний строк з дня отримання копії постанови. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Повний текст постанови складено 26 вересня 2017 року.
Суддя В.В. Андрухів
відмова у позові.
26 вересня 2017 року.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2017 |
Оприлюднено | 28.09.2017 |
Номер документу | 69167918 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Андрухів В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні