Постанова
від 29.09.2017 по справі 569/14615/17
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/14615/17

№569/13836/17

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 вересня 2017 року м.Рівне

Суддя Рівненського міського суду В.М.Кухарець розглянувши об'єднані матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у Рівненській області, про притягнення ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, працює директором приватного підприємства »Термобуд ПП» , юридична адреса: м.Рівне, вул.Князя Володимира, буд.112-в, код ЄДРПОУ 36007849, до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.163-1, ч.1 ст.163-4 КпАП України, -

В С Т А Н О В И В:

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 01 вересня 2017 року Серія АА №601206, протоколу №100 про адміністративне правопорушення від 01 вересня 2017 року Серія АА №696907, ОСОБА_1, будучи керівником приватного підприємства »Термобуд ПП» , допустив порушення в діяльності підпорядкованого йому підприємства встановленого законом порядку ведення податкового обліку, що призвело до: заниження податку на прибуток на суму 894878 грн., заниження податку на додану вартість на суму 792809 грн., завищення суми залишку від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду, всього у розмірі 229192 грн. за грудень 2016 року, а також допустив неутримання і неперерахування до бюджету сум податку на доходи фізичних осіб при виплаті фізичній особі доходів, в сумі 5981 грн. 70 коп. у 2016 році, військового збору в сумі 498 грн. 47 коп. за 2016 рік. (порушення податкового законодавства були виявлені органом ДФС 01 вересня 2017 року).

В суд для надання пояснень ОСОБА_1 не з'явився, про місце і час розгляду справи про адміністративні правопорушення був сповіщений своєчасно - під розпис у протоколах про адміністративне правопорушення, подавши до суду письмові заперечення від 26.09.2017 р. на протоколи по справі про адміністративні правопорушення про притягнення його до адміністративної відповідальності відповідно за ч.1 ст.163-1, ч.1 ст.163-4 КУпАП, де з мотивів, наведених у вказаних запереченнях, просить закрити щодо нього провадження в справі про адміністративні правопорушення у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративних правопорушень.

Дослідивши матеріали об'єднаної справи про адміністративні правопорушення, перевіривши доводи письмових заперечень ОСОБА_1 на протоколи по справі про адміністративні правопорушення, приходжу до висновку, що провадження в даній справі слід закрити з таких підстав.

Так, в основу складених відносно посадової особи підприємства протоколів про адміністративні правопорушення було покладено фактичні дані, встановлені органом ДФС на підставі Акту від 01.09.2017 р. №780/17-00-14-01/36007849 »Про результати документальної планової виїзної перевірки Приватного підприємства »Термобуд ПП» (податковий номер платника податку 36007849, тел./факс НОМЕР_2, Е.mail termobud@ukr.net ) податкового законодавства за період з 01.01.2014 р. по 31.12.2016 р., валютного - за період з 01.01.2014 р. по 31.12.2016 р., єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2014 р. по 31.12.2016 р.»

Проте, висновки вказаного Акту були оскаржені платником податків - юридичною особою до контролюючого органу вищого рівня, а саме - Державної фіскальної служби України, що вбачається з долученої керівником підприємства ОСОБА_1 до письмових заперечень на протоколи по справі про адміністративні правопорушення копії скарги від 26.09.2017 р. приватного підприємства »Термобуд ПП» на податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Рівненській області від 14.09.2017 р. №0006361401, №0006371401, №0006381401, №0001801310, №0001811310, №0001821310 та рішення №0001791310 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Відповідно до п.56.1, п.56.2, абз.1 п.56.3, п.56.15 ст.56 Податкового кодексу України, рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.

Скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.

Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов'язання, що оскаржується, вважається неузгодженою.

Виходячи з наведених норм податкового законодавства, встановлених обставин і визначених відповідно до них правовідносин, вказані у протоколах про адміністративні правопорушення від 01 вересня 2017 року порушення податкового законодавства не знайшли в суді свого підтвердження, оскільки встановлена Актом від 01.09.2017 р. №780/17-00-14-01/36007849 сума грошового зобов'язання приватного підприємства »Термобуд ПП» перед органом ДФС вважається неузгодженою.

Керуючись п.1 ст.247, ст.ст.280, 283, п.3 ч.1 ст.284, ч.ч.1 - 3 ст.294 КпАП України, -

П О С Т А Н О В И В:

Провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.163-1, ч.1 ст.163-4 КпАП України закрити у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Протягом десяти днів з дня її винесення постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Рівненської області через Рівненський міський суд особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником.

Суддя:

Дата ухвалення рішення29.09.2017
Оприлюднено03.10.2017
Номер документу69217327
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —569/14615/17

Постанова від 29.09.2017

Адмінправопорушення

Рівненський міський суд Рівненської області

Кухарець В.М. В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні