Справа № 344/2643/17
Провадження № 3/344/1729/17
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 вересня 2017 року м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського міського суду Кишакевич Л.Ю. з участю: секретаря Кулеші С.І., прокурора Буджака І.Я., захисника ОСОБА_1, розглянувши адміністративні справи, які надійшли від управління захисту економіки в Івано-Франківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень, пов'язаних з корупцією, передбачених ч.2 ст.172-6, ч.2 ст.172-7 КУпАП :
ОСОБА_2,
ІНФОРМАЦІЯ_1,
уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, жителя ІНФОРМАЦІЯ_3,
працюючого міським головою м.Івано-Франківська,
в с т а н о в и в :
До Івано-Франківського міського суду з управління захисту економіки в Івано-Франківській області ДЗЕ Національної поліції України надійшли адміністративні справи відносно ОСОБА_2 про притягнення його до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень, пов'язаних з корупцією, передбачених ч.2 ст.172-6, ч.2 ст.172-7 КУпАП.
У протоколі про адміністративне правопорушення за ч.2 ст.172-6 КУпАП, № 8 від 13.02.2017 року зазначено, що ОСОБА_2 працюючи на посаді міського голови м.Івано-Франківська, будучи посадовою особою місцевого самоврядування другої категорії першого рангу та відповідно до п.п. б , в п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» будучи суб'єктом, на якого поширюється дія вказаного закону, 24.11.2016 року відповідно до договору-купівлі продажу №4124 від 24.11.2016 року, укладеного між ТОВ Богдан-Авто Черкаси та ОСОБА_2, придбав майно, а саме автомобіль Skoda Oktavia 1.6 МР1/81 kW 2016 року випуску, кузов №TMBAN2NE9HB006868, свідоцтво про реєстрацію СХО760630, державний номер НОМЕР_1, вартістю 468742 гривень, що перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня 2016 року (68900 грн.) та в порушення вимог ч.2 ст. 52 Закону «Про запобігання корупції» несвоєчасно повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни в майновому стані, а саме не повідомивши НАЗК про суттєві зміни упродовж встановленого законом десятиденного терміну з моменту придбання майна - періоду часу з 00:00 год. 25.11.2016 р. по 23:59 год. 04.12.2016 р., а зробив це лише 12.01.2017 року, чим вчинив правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.2 ст.172-6 КУпАП, а саме, несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
Крім цього, у протоколі про адміністративне правопорушення № 16 від 24.03.2017 року зазначено, що ОСОБА_2 працюючи на посаді міського голови м.Івано-Франківська, будучи посадовою особою місцевого самоврядування першого рангу та відповідно до п.п. б , в п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» будучи суб'єктом, на якого поширюється дія вказаного закону, в порушення п. 3 ч. 1 ст.28 Закону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП за наступних обставин. Так, на 4 сесії Івано-Франківської міської ради 7 скликання, яка проходила 11.03.2016 р. секретар Івано-Франківської міської ради ОСОБА_3 винесла на голосування питання про визначення переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства 2016 року. Дане питання в протоколі сесії зазначено під № 11. За його затвердження проголосувало 39 осіб. Відповідно до списку депутатів 7 скликання для поіменного голосування 4 сесії від 11.03.2016 № 8а Про визначення переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства 2016 року міський голова м.Івано-Франківська ОСОБА_4 проголосував За . У подальшому, за результатами 4 сесії 7 скликання, ОСОБА_4 підписав Рішення № 58-4 від 11.03.2016 р. згідно якого було визначено переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства. У номінації Проекти громадських організацій , серед ряду інших проектів, було визначено проект Громадської організації Центр розвитку міста під назвою ОСОБА_5 160 років історії з обсягом фінансування 22114 грн., а також проект Благодійної організації Івано-Франківський обласний благодійний фонд Родина під назвою Стріт-арт за мотивами творчості ОСОБА_5 з обсягом фінансування 25000 грн. Згідно з протоколом станом на 11.03.2016 р. керівником ГО Центр розвитку міста був ОСОБА_4; одним із засновників, а з 22.06.2016 р. керівником громадської організації Центр розвитку міста (код ЄДРПОУ 39017493) є ОСОБА_6, яка являється дружиною ОСОБА_4; одним із засновників благодійної організації Івано-Франківський обласний благодійний фонд Родина (код ЄДРПОУ 36117162) є ОСОБА_2 Таким чином у ОСОБА_4 виник реальний конфлікт інтересів, а саме суперечність між його особистим приватним інтересом - бажанням перемоги проектів, поданих ГО Центр розвитку міста і БО ІФОБФ Родина та подальшого отримання коштів для їх реалізації і його службовими повноваженнями міського голови, однак останній особисто проголосував За , під час голосування за визначення переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства 2016 року та в подальшому підписав відповідне рішення. Наявність реального конфлікту інтересів у ОСОБА_4 підтверджується приватним інтересом останнього в прагненні перемоги в конкурсі поданих проектів та подальшого отримання коштів на їх реалізацію ГО Центр розвитку міста , яку на момент голосування очолював ОСОБА_4 та одним із засновників якої є його дружина, а також БО ІФОБ Родина , де він є одним із засновників. Таким чином, як зазначено у протоколі, ОСОБА_4 вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_4 в судовому засіданні вину у вчиненому правопорушенні не визнав, зазначивши, що жодних інкримінованих йому корупційних дій - не вчиняв.
Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, висновок прокурора, який просив суд закрити провадження щодо ОСОБА_4 у зв'язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення, захисника, який також просив закрити справу у зв'язку з закінченням строків давності накладення адмінстягнення, дослідивши письмові матеріали справи, суд приходить до висновку, що провадження у справі слід закрити у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення.
Відповідно до ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Згідно з п.7 ч.1 ст. 247 КУпАП у випадку закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП - провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю.
Судом встановлено, що днем виявлення працівниками Національної поліції даного адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-6 КУпАП - є 13.02.2017 року, про що також зазначено і в протоколі.
Також з матеріалів справи вбачається, що днем виявлення працівниками Національної поліції адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-7 КУпАП - є 02.03.2017 року.
Таким чином, на даний момент розгляду зазначених справ про адміністративні правопорушення, передбачені ч.2 ст.172-6 та ч.2 ст.172-7 КУпАП, минуло більше трьох місяців з дня виявлення цих правопорушень, тобто минув встановлений ст. 38 КУпАП строк давності накладення адміністративного стягнення за вчинення правопорушень, пов'язаних з корупцією, а тому на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження по справі підлягає закриттю у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення.
На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про запобігання корупції» , ст. 38 КУпАП, п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП, ст.ст. 283, 284 КУпАП, -
п о с т а н о в и в :
Провадження у справах відносно ОСОБА_2 за ч.2 ст.172-6 та ч.2 ст.172-7 КУпАП - закрити на підставі п.7 ст.247 КУпАП у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення, передбачених ст.38 КУпАП.
На постанову може бути подана апеляційна скарга до апеляційного суду Івано-Франківської області через Івано-Франківський міський суд протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя Л.Ю. Кишакевич
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2017 |
Оприлюднено | 03.10.2017 |
Номер документу | 69268820 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Кишакевич Л. Ю.
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Кишакевич Л. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні