Ухвала
від 29.09.2017 по справі 760/19913/17
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

№ 760/19913/17

(№1-кс/760/13899/17)

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29. 09. 2017 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Київської міської Прокуратури №9 м. Києва ОСОБА_2 - про тимчасовий доступ до речей і документів, на підставі матеріалів досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016100090000057, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України,

В С Т А Н О В И В:

До слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання прокурора Київської міської Прокуратури №9 м. Києва ОСОБА_2 - про тимчасовий доступ до речей і документів, на підставі матеріалів досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016100090000057, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Подане клопотання обґрунтоване тим, що Київською місцевою прокуратурою №9, в порядку процесуального керівництва, особисто проводяться слідчі (розшукові) та процесуальні дії у кримінальному проваджені №32016100090000057 від 13.06.2016, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом умисного ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, передбаченого ч.3 ст. 212 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що на території міста Києва протягом тривалого часу діє група осіб до якої входить ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та інші невстановлені особи, які використовують підконтрольні підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) та інші шляхом укладання штучних договорів на постачання ТМЦ з компаніями нерезидентами « ІНФОРМАЦІЯ_8 », « ІНФОРМАЦІЯ_9 », « ІНФОРМАЦІЯ_10 », « ІНФОРМАЦІЯ_11 » та ін., які зареєстровані в офшорних зонах, зменшують митну вартість імпортованих товарів та занижують нарахування і сплату обов`язкових платежів під час їх розмитнення, до державного бюджету України.

Продовжуючи злочинний наміри зазначена група осіб, шляхом відображення в бухгалтерських та податкових документах неправдивих відомостей щодо подальшої реалізації імпортованої продукції в адресу транзитно формуючих підприємств у складі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_15 ), ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_18 ), ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_21 ), ПП « ОСОБА_6 » ( НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ) та інших незаконно формує податковий кредит.

У свою чергу транзитна група підприємств шляхом заміни номенклатури товару в податкових накладних створила незаконну податкову вигоду для ПП " ОСОБА_7 " (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 "(код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 "(код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 "(код НОМЕР_33 ), ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_35 "(код НОМЕР_34 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 "(код НОМЕР_35 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 "(код НОМЕР_36 ), ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_38 "(код НОМЕР_37 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 "(код НОМЕР_38 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 "(код НОМЕР_39 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 "(код НОМЕР_40 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 "(код НОМЕР_41 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 " (код НОМЕР_42 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 " (код НОМЕР_43 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 "(код НОМЕР_44 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 "(код НОМЕР_45 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 " (код НОМЕР_46 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 "(код НОМЕР_47 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 "(код НОМЕР_48 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 "(код НОМЕР_49 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 " (код НОМЕР_50 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_52 " (код НОМЕР_51 ), ПП ФІРМА " ІНФОРМАЦІЯ_53 " (код НОМЕР_52 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_54 " (код НОМЕР_53 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_55 " (код НОМЕР_54 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_56 "(код НОМЕР_55 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_57 " (код НОМЕР_56 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_58 "(код НОМЕР_57 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_59 "(код НОМЕР_58 ) ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_60 "(код НОМЕР_59 ), ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_61 " (код НОМЕР_60 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_62 " (код НОМЕР_61 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_63 "(код НОМЕР_62 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_64 " (код НОМЕР_63 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_65 " (код НОМЕР_64 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_66 " (код НОМЕР_65 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_67 "(код НОМЕР_66 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_68 " (код НОМЕР_67 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_69 "(код НОМЕР_68 ) та іншим, що призвело до ненадходження до бюджету коштів у особливо великих розмірах.

Співробітниками ОУ ДПІ у Солом`янському районі ГУ ДФС у м. Києві встановлено, що згідно баз даних ДФС України «Податковий блок» у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 ", ПП " ОСОБА_5 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_70 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ПП « ОСОБА_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_73 », відсутні трудові ресурси, виробниче обладнання, транспортне та торгівельне обладнання, сировина, матеріали для здійснення діяльності, дозвільні документи на проведення діяльності, яка їх потребує, а тому діяльність їх спрямовану на отримання грошової вигоди реальному сектору економіки, а також прикриття незаконної діяльності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ".

В ході досудового розслідування допитано директора ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_22 ) ОСОБА_8 , який повідомив що приблизно у червні 2015 р. зареєстрував дане підприємство за грошову винагороду та отримав грошові кошти в розмірі 300 гривень.

Окрім цього допитано директора ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ) ОСОБА_9 , який повідомив що приблизно у 2010-2011 р. зареєстрував дане підприємство за грошову винагороду без мети здійснення фінансово-господарської діяльності.

Також допитано директора ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) ОСОБА_10 , який повідомив що приблизно у 2015 р. зареєстрував дане підприємство за грошову винагороду без мети здійснення фінансово-господарської діяльності.

Допитаний в якості свідка директор ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_70 " (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) також повідомив, що не має жодного відношення до фінансово-господарської діяльності підприємства.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у період квітня-червня 2017 року « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ( АДРЕСА_1 ) придбає товари (пшениця м`яка 3 класу ) у ПП " ОСОБА_11 " (код НОМЕР_69 , АДРЕСА_2 ) митне оформлення яких у режимі експорт відбувається на митних постах ІНФОРМАЦІЯ_74 (код НОМЕР_70 ), а саме митний пост " ІНФОРМАЦІЯ_75 " ІНФОРМАЦІЯ_74 ( НОМЕР_71 ). Митними процедурами стосовно вказаного товару займалося ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_76 " (код НОМЕР_72 ).

В ході здійснення вказаних експортних операцій було подано та зареєстровано митні декларації, а саме: UA500040/2017/003698 від 04.06.2017 (ЕК 10), UA500040/2017/002294 від 26.04.2017 (ЕК 10), UA500040/2017/004476 від 29.06.2017 (ЕК 10). Вказані митні декларації подані на підставі попередньої митної декларації UA500040/2017/002043 від 18.04.2017 (ЕК 10).

В автоматизованих базах даних, до яких мають доступ працівники слідчих та оперативних підрозділів ДФС України відсутній весь перелік необхідних документів, які додається до форми МД-2, що унеможливлює встановлення осіб причетних до скоєння злочину та визначення сум завданих збитків.

Прокурор в поданому клопотанні зазначав, що під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_74 (код НОМЕР_70 ), а саме документів, що були подані до вказаної митниці з приводу оформлення загальних митних декларацій UA500040/2017/003698 від 04.06.2017 (ЕК 10), UA500040/2017/002294 від 26.04.2017 (ЕК 10), UA500040/2017/004476 від 29.06.2017 (ЕК 10) та попередньої митної декларації UA500040/2017/002043 від 18.04.2017 (ЕК 10) серед яких: листування, контракти, ВМД, інвойси, СМR, сертифікати відповідності, облікових карток (у тому числі електронних форм), витягів з установчих документів, які підтверджують право провадити зовнішньоекономічну діяльність (копії витягів мають бути завірена печаткою юридичної особи, довідки органів державної статистики про внесення особи до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія довідки має бути завірена печаткою юридичної особи)та інші документи з приводу оформлення вантажу за період з 01.04.2017 по 30.06.2017.

В зв`язку із зазначеним прокурор просив про задоволення клопотання.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи, просив задовольнити.

Слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, а тому клопотання розглянуто за правилами ч.2ст. 163 КПК України, без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали, якими обґрунтовується подане клопотання, приходжу до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, так як стороною обвинувачення у судовому засіданні доведена необхідність отримання доступу до вказаних документів, оскільки вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а відомості, які в них містяться, можуть бути використані як докази, довести ті обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, іншим способом неможливо.

Виходячи із вищезазначеного та керуючись ст. ст. 159, 160, 162-164, 166, 309 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл прокурору Київської місцевої прокуратури №9 міста Києва ОСОБА_2 , старшому слідчому 2-го ВРКП СУ ФР ДПІ у Солом`янському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_12 , або за дорученням оперативним працівникам ОУ ДПІ у Солом`янському районі ГУ ДФС у м. Києві, чи слідчим інших слідчих підрозділів визначених постановою про проведення слідчих (розшукових) дій на іншій території на тимчасовий доступ до завірених належним чином копій, з можливістю вилучення, документів які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_74 (код НОМЕР_70 , митний пост " ІНФОРМАЦІЯ_75 " ( НОМЕР_71 )), а саме документів, що були подані до вказаної митниці з приводу оформлення загальних митних декларацій UA500040/2017/003698 від 04.06.2017 (ЕК 10), UA500040/2017/002294 від 26.04.2017 (ЕК 10), UA500040/2017/004476 від 29.06.2017 (ЕК 10) та попередньої митної декларації UA500040/2017/002043 від 18.04.2017 (ЕК 10) серед яких: листування, контракти, ВМД, інвойси, СМR, сертифікати відповідності, облікових карток (у тому числі електронних форм), витягів з установчих документів, які підтверджують право провадити зовнішньоекономічну діяльність (копії витягів мають бути завірена печаткою юридичної особи, довідки органів державної статистики про внесення особи до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія довідки має бути завірена печаткою юридичної особи)та інші документи з приводу оформлення вантажу по вказаним деклараціям за період з 01.04.2017 по 30.06.2017.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення29.09.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу69293329
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів, на підставі матеріалів досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016100090000057, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України

Судовий реєстр по справі —760/19913/17

Ухвала від 29.09.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Бобровник О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні