Ухвала
від 28.09.2017 по справі 640/7370/17
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 640/7370/17

н/п 1-кс/640/7606/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"28" вересня 2017 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

при секретарі - ОСОБА_2 ,

за участю слідчого - ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №12015220480003956 від 21.08.2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -

встановив:

20.09.2017 року до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Харківської області молодшим радником юстиції ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до інформації, що містяться в документах, які знаходяться в КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 , а саме: щодо складу комітету з конкурсних торгів на 2015 рік КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; положення про комітет з конкурсних торгів КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; посадової інструкції голови комітету з конкурсних торгів, членів комітету з конкурсних торгів, наказів про призначення зазначених осіб.

На обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Харківській області здійснюється досудове розслідування за кримінальним провадженням, що внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015220480003956 від 21.08.2015 року за фактом вчинення кримінального правопорушення, що передбачено ч. 4 ст. 191, ч. 3 ст. 368 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що у травні 2015 року КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », проведено відкриті конкурсні торги стосовно закупівлі 12 найменувань гумових шин та камер для автомобілів швидкої медичної допомоги. Згідно протоколу розкриття пропозиції конкурсних торгів № 2 від 07.05.2015 року у закупівлях приймали участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з пропозицією вартості товару 917,2 тисяч гривень та ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з пропозицією вартості товару 891, тисяч гривень. За результатами оцінки вищевказаних пропозицій посадовими особами КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в результаті зловживання своїми службовими повноваженнями переможцем конкурсних торгів було визнано ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » не зважаючи на те, що вартість запропонованої зазначеним суб`єктом підприємницької діяльності продукції було завищено на суму 205272 гривні.

Під час досудового розслідування отримано інформацію ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо ознак порушення вимог чинного законодавства України з боку посадових осіб КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ). В ході перевірки інформації встановлено, що у травні 2015 року КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » проведено відкриті конкурсні торги стосовно закупівлі 12 найменувань гумових шин та камер для автомобілів швидкої медичної допомоги. Згідно протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів № 2 від 07.05.2015 року у вказаних закупівлях приймали участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з пропозицією 917,2 тисяч гривень та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з пропозицією 891,5 тисяч гривень.

За результатами оцінки вказаних пропозицій, зловживаючи своїм службовим становищем, посадовими особами КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » переможцем було визнано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », не зважаючи на те, що ціна на запропоновану товариством продукцію була завищена в порівнянні з ринковою вартістю аналогічною продукцією. Відповідно довідки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », що здійснює оптово-роздрібну торгівлю шинами на легковий, вантажний та спеціалізований автотранспорт по всій території України вартість зазначених шин становить 575,7 гривень.

Слідчий вважає, що КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », виконуючи роль замовника продукції за державний кошт, в порушення ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» не забезпечив раціональне та економне використання бюджетних коштів та не керувався принципами здійснення державних закупівель, а саме: максимальна економність та ефективність.

Крім того, відповідно до п. 22 Порядку складання, розгляду, затвердження основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 року № 228: під час складання кошторисів показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету, що включаються до проекту кошторису, повинні бути обґрунтовані відповідними розрахунками за кожним кодом економічної класифікації видатків або класифікації кредитування бюджету і деталізовані за видами та кількістю товарів (робіт або послуг) із зазначенням вартості за одиницю. При цьому, згідно п.п. 2 п. 20 Порядку, під час визначення видатків установи повинен забезпечуватися суворий режим економії коштів та матеріальних цінностей.

Не зважаючи на це, згідно видаткових накладних № ПК-0000343 від 03.06.2015 року та ПК-0000405 від 06.07.2015 року КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за вказаною угодою на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » перераховано бюджетні грошові кошти на загальну суму 891,5 тисяч гривень.

Відповідно до висновку судової товарознавчої експертизи № 8629 від 04.09.2015 року загальна середня вартість майна, що було реалізовано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а саме шин автомобільних складала 686269 гривень.

Відповідно висновку судової економічної експертизи № 2825 від 06.04.2016 року в обсязі наданих на дослідження документів та в межах компетенції судового експерта-економіста, виходячи з вихідних даних поставлених у питанні слідчого про те, що закупівля у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » гумових шин та камер для автомобілів швидкої медичної допомоги згідно договору № 5-ВТ-2015 від 26.05.2015 року здійснювалась по завищеним цінам, у порівнянні з цінами, наведеними у висновку судової товарознавчої експертизи № 8629 від 04.09.2015 року, втрата активів КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » документально підтверджується на суму 205272,48 грн.

Згідно п. 1.3 «Порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України», затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, ІНФОРМАЦІЯ_8 від 19.10.2006 року № 346/1025/685/53 втрата активів об`єктом контролю та/або державної, що сталися внаслідок порушення законодавства об`єктом контролю шляхом дій або бездіяльності його посадових (службових) осіб кваліфікується як матеріальна шкода (збитки).

Крім того, під час досудового розслідування було отримано рішення адміністративної колегії ІНФОРМАЦІЯ_9 від 27.10.2016 року № 36/01-14/05-16, відповідно до якого визнано дії ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які полягають в узгодженні ними своїх дій під час підготовки иа участі у державних закупівлях за державні кошти, які проводилися КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у травні 2015 року, що призвели до усунення конкуренції між ними, наявність якої є необхідною умовою при проведенні торгів у вигляді антиконкурентних узгоджених дій суб`єктів господарювання, які стосуються спотворення результатів торгів.

Отриманими коштами комунального закладу охорони здоров`я « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, розпорядився на власний розсуд.

Слідчий зазначає, що в результаті своїх умисно протиправних дій, ОСОБА_5 , займаючи посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » протягом травня липня 2015 року, зловживаючи своїм службовим становищем, привласнив кошти комунального закладу охорони здоров`я « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на загальну суму 205272,48 грн., що є великим розміром.

12.05.2017 за місцем мешкання ОСОБА_5 направлено письмове повідомлення про підозру у скоєнні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, яке отримала його матір ОСОБА_6 , яка також являється засновником підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ). Крім того, у зв`язку з відсутністю ОСОБА_5 за місцем мешкання та неможливістю встановити його реальне місце мешкання, повідомлення про підозру 12.05.2017 вручено начальнику ЖРЕД « ІНФОРМАЦІЯ_11 » комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ОСОБА_7

17.05.2017 року повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, вручено ОСОБА_5 особисто. 19.05.2017 року ОСОБА_5 обрано запобіжних захід у вигляді особистого зобов`язання.

Слідчий вважає, що з метою документування злочинної схеми господарської діяльності вказаних вище суб`єктів господарювання виникала необхідність у приєднанні до матеріалів кримінального провадження документи, що містять інформацію про: склад комітету з конкурсних торгів на 2015 рік КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; положення про комітет з конкурсних торгів КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; посадові інструкції голови комітету з конкурсних торгів, членів комітету з конкурсних торгів, накази про призначення зазначених осіб, що знаходиться в КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 .

18.08.2017 року на адресу КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було направлено запит з метою витребування зазначеної вище інформації, що має доказове значення для проведення досудового розслідування. На даний час відповіді на наданий запит на адресу СУ ГУНП в Харківській області не надійшло.

В судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання, просив його задовольнити.

Представник КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду клопотання слідчого в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.

Неприбуття цієї особи за судовим викликом, відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України, не є перешкодою для розгляду цього клопотання.

Слідчий суддя, вислухавши думку слідчого, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи перебувають у володінні КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.

Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,

ухвалив:

клопотання старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №12015220480003956 від 21.08.2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Зобов`язати уповноважену особу КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташований за адресою АДРЕСА_1 ,надатистаршому слідчому СУ ГУ Національної поліції в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до рече та документів, а саме до: документів щодо складу комітету з конкурсних торгів на 2015 рік КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; положення про комітет з конкурсних торгів КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; посадової інструкції голови комітету з конкурсних торгів, членів комітету з конкурсних торгів, наказів про призначення зазначених осіб.

Дозволити старшому слідчому СУ ГУ Національної поліції в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, що знаходяться у володінні КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташований за адресою АДРЕСА_1 , а саме до: документів щодо складу комітету з конкурсних торгів на 2015 рік КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; положення про комітет з конкурсних торгів КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; посадової інструкції голови комітету з конкурсних торгів, членів комітету з конкурсних торгів, наказів про призначення зазначених осіб, з можливістю здійснення копіювання та вилучення копій.

Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 28.10.2017 року.

Роз`яснити КЗОЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення28.09.2017
Оприлюднено09.03.2023
Номер документу69370023
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —640/7370/17

Ухвала від 02.11.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 02.11.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 28.09.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 24.07.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Харківської області

Бездітко В. М.

Ухвала від 15.08.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

Ухвала від 07.08.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

Ухвала від 07.08.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

Ухвала від 07.08.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

Ухвала від 07.08.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

Ухвала від 07.08.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні