Постанова
від 26.07.2006 по справі 28/265-06-6622а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

28/265-06-6622А

             

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

                            9:50 год.                                                    м.Одеса

"26" липня 2006 р.Справа  № 28/265-06-6622А

За позовом :  Прокурор Приморського району м. Одеси  в інтересах держави в особі якою є  Одеське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

до відповідача:             Акціонерне товариство закритого типу „Техмаш”.

Про стягнення  1700 гривень.

Суддя                 Гуляк Г.І.

при секретарі   Бандиш Г.І.

                                                         Представники:

Від позивача:      Цуйлескірі С.С. –пред. прокуратури; Жумбей Л.М. –за дорученням.

Від відповідача:  не з'явився.

Суть спору: Прокурор Приморського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з позовною заявою про стягнення з  Закритого акціонерного товариства „Техмаш” - штрафних санкцій в сумі 1700 гривень.

Представники позивача в судовому засіданні позов підтримують та просять суд стягнути з відповідача штрафні санкції  у розмірі  1700 гривень.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, тому справа розглядається у порядку п. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України , на основі  наявних доказів.

                                     Матеріалами справи встановлено:

Відповідно до ст. 24 Закону України  „Про цінні папери та фондову біржу ” та положення „Про  надання регулярної інформації   відкритими акціонерними товариствами   та підприємствами емітентами  облігацій” затвердженого рішенням  ДКЦПФР  за № 3 від  17.01.2000 року  ( зі змінами та доповненнями) емітент зобов'язаний не менше одного разу на рік  інформувати громадськість  про  своє  господарсько-фінансове    становище    і  результати діяльності (надалі - річний звіт).   Річний звіт публікується не  пізніше  дев'яти  місяців  року, наступного за звітним, і надсилається держателям іменних акцій  та реєструвальному органу. У річному звіті повинні міститись такі дані про емітента:      а) інформація про  результати  господарювання  за  попередній рік;      б) підтверджені   аудитором  (аудиторською   фірмою)   річний баланс та  довідка  про  фінансовий  стан;       в) основні відомості про додатково випущені цінні папери;      г) обґрунтування змін у персональному складі службових осіб.

Але відповідачем  у порушення  вимог статті 24 Закону України „Про цінні папери  та фондову біржу”  не була надана регулярна інформація  у формі річного звіту  про фінансово -  господарську діяльність   акціонерне товариство закритого типу „Техмаш”  за 2003 рік.

На підставі вищевказаного порушення  Одеським територіальним  управлінням державної комісії  з цінних паперів  та фондового ринку  було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від  01.08.2005 року за № 596-ОД. Відповідно до акту було винесено постанову   про накладення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів  за № 677-ОД  від 19.09.2005 року  у розмірі  100 неоподаткованих мінімумів  доходів громадян, що становить 1700 гривень.

Відповідач штрафну санкцію не сплатив, до теперішнього часу, рішення Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку не оскаржено, за таких обставин позивач звернувся до господарського суду Одеської області з позовом про стягнення 1700 гривень.

Застосування штрафних санкцій передбачено статтею 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” та п. 18.3 „Правил розгляду  справ  про правопорушення   вимог законодавства на ринку цінних  паперів та застосування санкцій” , затверджених наказом ДКЦПФР від , передбачено  накладення на юридичних осіб  штрафу за неподання ,  несвоєчасне подання  або подання   за відомо недостовірної  інформації у розмірі  до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян .

Згідно ст.1 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” від 30.01.1996 року за №448/96 –ВР, державне регулювання ринку цінних паперів- здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Відповідно до п.1 Положення про Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого Указом Президента України за №861/2002 від 25.09.2002 року, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України.

Таким чином, органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у данних спірних відносинах є Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до пункту 2 статті 121 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді у випадках, визначених законом. Відповідно п. 3  ч. 2 ст. 60 КАС  України,  прокурор здійснює в суді  представництво   інтересів громадянина або держави і може здійснювати   представництво   на будь-якій стадії  адміністративного процесу.

Таким органом відповідно до ст.ст.6,7,13,143 Конституції України, може виступати орган державної влади, якому законом надані повноваження органа виконавчої влади. Орган , уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних стосунках, фактично є позивачем у справах за позовною заявою прокурора.

Суд оцінюючи правильність визначення прокурором органу , на який державою покладено обов'язок по здійсненню контретних функцій у правовідносинах , пов'язаних з захистом інтересів держави. Порушення інтересів держави виражено в тому, що недодержання вимог чинного законодавства з цінних паперів та фондового ринку, підривають авторитет та доцільність місцевої виконавчої влади, посягають на дотримання державного порядку в обігу цінних паперів, послаблюють політику України як правової держави, а також несплата штрафних санкцій тягне за собою неотримання коштів державним бюджетом України. Грошові кошти , які повинні були отримані від сплати штрафних санкцій зараховуються до державного бюджету України. Несвоєчасне отримання коштів від сплати штрафних санкцій вплине на економічний розвиток держави.

Згідно  з п. 6 та п. 7 Розділу 7 Перехідних   положень кодексу  адміністративного  судочинства України передбачає, що до початку діяльності   окружного адміністративного  суду  адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України  , вирішуються   відповідним господарським судом  за правилами   Кодексу адміністративного  судочинства України. При цьому  підсудність  таких справ  визначається  ГПК України.

Оцінюючи вищевикладене у сукупності , суд вважає , що позовні вимоги доведені повністю, тому позов підлягає задоволенню.

Згідно ст.. 94 КАС України  за рахунок відповідача відшкодовуються  судові витрати, складаються  з державного мита у сумі 102 (сто дві ) гривні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 87,94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства  України, суд

          

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Стягнути з Акціонерного товариства закритого типу „Техмаш ”  (65031, м. Одеса, вул.. Хімічна,буд.. 2 код. ЄДРПОУ 20934609 банківські реквізити відсутні ) штрафні санкції  у розмірі  1700 (одна тисяча сімсот)  гривень   на р/р  31115106600007, МФВ: 828011, код ЄДРПОУ 23213460 в Управлінні Державного казначейства в Одеській області.

3.          Стягнути з Акціонерного товариства закритого типу „Техмаш ”  (65031, м. Одеса, вул.. Хімічна,буд.. 2 код. ЄДРПОУ 20934609 банківські реквізити відсутні ) до державного бюджету України через управління Держказначейства в  Одеській області на код бюджетної класифікації 22090200, п/р 31117095600008 в управлінні Держказначейства  в  Одеській області, МФО 828011, код ЄДРПОУ 23213460 -  держмито в сумі 102 (сто дві) гривні.

Постанова може бути оскаржена в порядку ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили у порядку ст.254  Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                                                                 Гуляк Г.І.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення26.07.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу69375
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —28/265-06-6622а

Постанова від 26.07.2006

Господарське

Господарський суд Одеської області

Гуляк Г.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні