28/265-06-6622А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
9:50 год. м.Одеса
"26" липня 2006 р.Справа № 28/265-06-6622А
За позовом : Прокурор Приморського району м. Одеси в інтересах держави в особі якою є Одеське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
до відповідача: Акціонерне товариство закритого типу „Техмаш”.
Про стягнення 1700 гривень.
Суддя Гуляк Г.І.
при секретарі Бандиш Г.І.
Представники:
Від позивача: Цуйлескірі С.С. –пред. прокуратури; Жумбей Л.М. –за дорученням.
Від відповідача: не з'явився.
Суть спору: Прокурор Приморського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з позовною заявою про стягнення з Закритого акціонерного товариства „Техмаш” - штрафних санкцій в сумі 1700 гривень.
Представники позивача в судовому засіданні позов підтримують та просять суд стягнути з відповідача штрафні санкції у розмірі 1700 гривень.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, тому справа розглядається у порядку п. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України , на основі наявних доказів.
Матеріалами справи встановлено:
Відповідно до ст. 24 Закону України „Про цінні папери та фондову біржу ” та положення „Про надання регулярної інформації відкритими акціонерними товариствами та підприємствами емітентами облігацій” затвердженого рішенням ДКЦПФР за № 3 від 17.01.2000 року ( зі змінами та доповненнями) емітент зобов'язаний не менше одного разу на рік інформувати громадськість про своє господарсько-фінансове становище і результати діяльності (надалі - річний звіт). Річний звіт публікується не пізніше дев'яти місяців року, наступного за звітним, і надсилається держателям іменних акцій та реєструвальному органу. У річному звіті повинні міститись такі дані про емітента: а) інформація про результати господарювання за попередній рік; б) підтверджені аудитором (аудиторською фірмою) річний баланс та довідка про фінансовий стан; в) основні відомості про додатково випущені цінні папери; г) обґрунтування змін у персональному складі службових осіб.
Але відповідачем у порушення вимог статті 24 Закону України „Про цінні папери та фондову біржу” не була надана регулярна інформація у формі річного звіту про фінансово - господарську діяльність акціонерне товариство закритого типу „Техмаш” за 2003 рік.
На підставі вищевказаного порушення Одеським територіальним управлінням державної комісії з цінних паперів та фондового ринку було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 01.08.2005 року за № 596-ОД. Відповідно до акту було винесено постанову про накладення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів за № 677-ОД від 19.09.2005 року у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 1700 гривень.
Відповідач штрафну санкцію не сплатив, до теперішнього часу, рішення Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку не оскаржено, за таких обставин позивач звернувся до господарського суду Одеської області з позовом про стягнення 1700 гривень.
Застосування штрафних санкцій передбачено статтею 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” та п. 18.3 „Правил розгляду справ про правопорушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій” , затверджених наказом ДКЦПФР від , передбачено накладення на юридичних осіб штрафу за неподання , несвоєчасне подання або подання за відомо недостовірної інформації у розмірі до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян .
Згідно ст.1 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” від 30.01.1996 року за №448/96 –ВР, державне регулювання ринку цінних паперів- здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
Відповідно до п.1 Положення про Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого Указом Президента України за №861/2002 від 25.09.2002 року, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України.
Таким чином, органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у данних спірних відносинах є Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до пункту 2 статті 121 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді у випадках, визначених законом. Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 60 КАС України, прокурор здійснює в суді представництво інтересів громадянина або держави і може здійснювати представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.
Таким органом відповідно до ст.ст.6,7,13,143 Конституції України, може виступати орган державної влади, якому законом надані повноваження органа виконавчої влади. Орган , уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних стосунках, фактично є позивачем у справах за позовною заявою прокурора.
Суд оцінюючи правильність визначення прокурором органу , на який державою покладено обов'язок по здійсненню контретних функцій у правовідносинах , пов'язаних з захистом інтересів держави. Порушення інтересів держави виражено в тому, що недодержання вимог чинного законодавства з цінних паперів та фондового ринку, підривають авторитет та доцільність місцевої виконавчої влади, посягають на дотримання державного порядку в обігу цінних паперів, послаблюють політику України як правової держави, а також несплата штрафних санкцій тягне за собою неотримання коштів державним бюджетом України. Грошові кошти , які повинні були отримані від сплати штрафних санкцій зараховуються до державного бюджету України. Несвоєчасне отримання коштів від сплати штрафних санкцій вплине на економічний розвиток держави.
Згідно з п. 6 та п. 7 Розділу 7 Перехідних положень кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що до початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України , вирішуються відповідним господарським судом за правилами Кодексу адміністративного судочинства України. При цьому підсудність таких справ визначається ГПК України.
Оцінюючи вищевикладене у сукупності , суд вважає , що позовні вимоги доведені повністю, тому позов підлягає задоволенню.
Згідно ст.. 94 КАС України за рахунок відповідача відшкодовуються судові витрати, складаються з державного мита у сумі 102 (сто дві ) гривні.
На підставі викладеного, керуючись статтями 87,94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Акціонерного товариства закритого типу „Техмаш ” (65031, м. Одеса, вул.. Хімічна,буд.. 2 код. ЄДРПОУ 20934609 банківські реквізити відсутні ) штрафні санкції у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень на р/р 31115106600007, МФВ: 828011, код ЄДРПОУ 23213460 в Управлінні Державного казначейства в Одеській області.
3. Стягнути з Акціонерного товариства закритого типу „Техмаш ” (65031, м. Одеса, вул.. Хімічна,буд.. 2 код. ЄДРПОУ 20934609 банківські реквізити відсутні ) до державного бюджету України через управління Держказначейства в Одеській області на код бюджетної класифікації 22090200, п/р 31117095600008 в управлінні Держказначейства в Одеській області, МФО 828011, код ЄДРПОУ 23213460 - держмито в сумі 102 (сто дві) гривні.
Постанова може бути оскаржена в порядку ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили у порядку ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Гуляк Г.І.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 69375 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Гуляк Г.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні