Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 вересня 2017 р. Справа № 805/2942/17-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Тарасенка І.М., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом приватного підприємства РАДІУС до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення від 31.07.2017 року № НОМЕР_1 на суму 14110,11 грн.,-
В С Т А Н О В И В:
Приватне підприємство РАДІУС звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення від 31.07.2017 року № НОМЕР_1 на суму 14110,11 грн.
Позовні вимоги вмотивовані тим, що головним державним ревізором - інспектором відділу податку на додану вартість території обслуговування ДПІ у м. Краматорську управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Донецькій області ОСОБА_1 проведена камеральна перевірка своєчасності реєстрації податкових накладних з датою складання вересень 2016 року, жовтень 2016 року ПП РАДІУС . За результатами перевірки було складено акт камеральної перевірки дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних № 45/05-99-12-13-32879280 від 11.07.2017 року.
31 липня 2017 року відповідачем прийняте податкове повідомлення - рішення за формою Н , відповідно до якого ПП РАДІУС було нараховано штраф у розмірі 14110,11 грн. Позивач не згоден із вищевказаним податковим повідомленням - рішенням, та просить суд його скасувати.
Представник позивача через канцелярію суду надав клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.
Представник відповідача через канцелярію суду надав письмові заперечення, проти розгляду справи у порядку письмового провадження не заперечував.
Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Таким чином, на підставі ст. 128 КАС України судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Позивач - Приватне підприємство РАДІУС , зареєстрований у якості юридичної особи, код ЄДРПОУ 32879280, адреса знаходження: 84306, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Орджонікідзе, 1Б.
11 липня 2017 року Головним державним ревізором - інспектором відділу податку на додану вартість території обслуговування ДПІ у м. Краматорську управління податків і зборів з юридичних осіб ДФС у Донецькій області ОСОБА_1 на підставі підпункту 20.1.4. пункту 20.1. статті 20 розділу І, пункту 200.10 статті 200 розділу V, у порядку підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75, статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України проведена камеральна перевірка своєчасності реєстрації податкових накладних з датою складання вересень 2016 року, жовтень 2016 року ПП РАДІУС , за результатом якої складено акт камеральної перевірки дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних № 45/05-99-12-13-32879280.
Перевіркою встановлено, що ПП РАДІУС зареєстровано податкові накладні з порушенням граничного терміну реєстрації, а саме: податкові накладні, виписані ПП РАДІУС в період з 16.09.2016 року по 26.10.2016 року, реєстрація яких, згідно даних реєстру ЄРПН, відбулася 20.12.2016 року.
ПП РАДІУС не погодилось з висновками вищезазначеного акту камеральної перевірки та 17.07.2017 року надало заперечення на акт перевірки дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних № 45/05-99-12-13-32879280 від 11.07.2017 року.
У запереченні ПП РАДІУС було зазначено, що 24.10.2016 року ПП РАДІУС було подано уточнюючий розрахунок до податкової декларації з ПДВ за серпень 2016 року, заявивши зарахування суми від'ємного значення 80641 грн. до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
ДПІ у м. Краматорську ГУ ДФС у Донецькій області своїм листом від 26.10.2016 року № 16244/10/05-15-12-02 повідомило ПП РАДІУС про те, що поданий підприємством уточнюючий розрахунок не вважається податковою звітністю, оскільки складений з порушенням підпункту 50.2. статті 50 Податкового кодексу України, тобто поданий під час проведення документальної перевірки.
Платник податків під час проведення документальних планових та позапланових перевірок не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом.
Відповідно до п. 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 цієї статті перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.
Якщо сума, визначена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов'язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена згідно з пунктом 201.16 цієї статті) податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Протягом 90 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою з урахуванням вимог, встановлених підпунктом 78.1.9 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, контролюючий орган зобов'язаний провести документальну перевірку зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.
Податкова накладна, що містить помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань, є підставою для віднесення покупцем сум податку до податкового кредиту.
Отже, під час проведення перевірки було встановлено порушення ПП РАДІУС п. 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України саме в частині несвоєчасної реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування у ЄРНП, а саме: реєстрація податкових накладних, складених у вересні 2016 року на суму ПДВ 1283,34 грн., із затримкою від 31 до 60 календарних днів; реєстрація податкових накладних, складених у жовтні 2016 року на суму ПДВ 42755,77 грн., із затримкою від 31 до 60 календарних днів; реєстрація податкових накладних, складених у жовтні 2016 року на суму ПДВ 1925,10 грн., із затримкою на 61 і більше календарних днів.
Відповідно до п. 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.
Позивач у своєму позові вказує на те, що постановою Донецького окружного адміністративного суду від 25 квітня 2017 року по адміністративній справі № 805/4187/16-а визнано незаконними дії Державної податкової інспекції у м. Краматорську ГУ ДФС у Донецькій області щодо невизнання і неприйняття уточнюючого розрахунку до податкової декларації з ПДВ за серпень 2016 року, поданого Приватним підприємством РАДІУС 24.10.2016 року. Крім того зобов'язано ДПІ у м. Краматорську ГУ ДФС у Донецькій області прийняти уточнюючий розрахунок з ПДВ за серпень 2016 року, поданий ПП РАДІУС 24.10.2016 року. Постановою Донецького апеляційного суду від 18.07.2017 року по адміністративній справі № 805/4187/16-а визнано незаконними дії Державної податкової інспекції у м. Краматорську ГУ ДФС у Донецькій області щодо невизнання і неприйняття уточнюючого розрахунку до податкової декларації з ПДВ за серпень 2016 року, поданого ПП РАДІУС 24.10.2016 року. Зобов'язано ДПІ у м. Краматорську ГУ ДФС у Донецькій області прийняти уточнюючий розрахунок з ПДВ за серпень 2016 року, поданий ПП РАДІУС 24.10.2016 року. Зобов'язано ДФС України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму на яку ПП РАДІУС має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних на величну від'ємного значення за серпень 2016 року у розмірі 80641,00 грн. Скасовано податкове повідомлення - рішення ДПІ у м. Краматорську ГУ ДФС у Донецькій області від 01 листопада 2016 року № 0000051202/16686 за формою ВІ , яким визначено податкове зобов'язання ПП РАДІУС з ПДІ та нараховано штрафні (фінансові) санкції (штраф) у розмірі 20069,75 грн.
Отже, позивач вважає, що на момент прийняття податкового повідомлення - рішення від 31 липня 2017 року № НОМЕР_1 податковий орган був обізнаний, що судовими рішеннями визнано незаконними дії Державної податкової інспекції у м. Краматорську ГУ ДФС у Донецькій області щодо невизнання і неприйняття уточнюючого розрахунку до податкової декларації з ПДВ за серпень 2016 року, поданого Приватним підприємством РАДІУС 24.10.2016.
Проте, суд вказує позивачу на те, що ним виписані наступні податкові накладні: № 44 від 12.09.2016 року граничний термін реєстрації згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ - 26.09.2016 року; № 46 від 16.09.2016 року, граничний термін реєстрації згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ - 30.009.2016 року; № 48 від 03.10.2016 року, граничний термін реєстрації згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ - 17.10.2016 року; № 50 від 19.10.2016 року, граничний термін реєстрації згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ - 02.11.2016 року; № 51 від 25.10.2016 року, граничний термін реєстрації згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ - 11.11.2016 року; № 52 від 25.10.2016 року, граничний термін реєстрації згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ - 11.11.2016 року; № 53 від 26.10.2017 року, граничний термін реєстрації згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ - 30.09.2016 року.
Уточнюючий розрахунок за № НОМЕР_2 за серпень 2016 рік, яким позивач намагався виправити допущені ним помилки при поданні податкової декларації за серпень 2016 року та які спричинили зменшення суми лімиту в ЄРПН на яку платник має право вписати податкові накладні був поданий 24.10.2016 року.
Як вбачається з діловодства спеціалізованого суду, постанова Донецького апеляційного адміністративного суду по справі № 805/4187/16-а набула законної сили 18 липня 2017 року, тоді як податкові накладні зареєстровано платником 20.12.2016 року, отже незалежно від наявності зазначеної вище адміністративної справи.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначається порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, постачальник (продавець) складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому в установленому порядку, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Після складання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб постачальника (продавця) у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки постачальника (продавця) (за наявності).
Згідно п. 6 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, розрахунок коригування до податкової накладної, яка складена до 1 лютого 2015 р. та не підлягала реєстрації відповідно до пункту 11 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення Кодексу, підлягає реєстрації після реєстрації такої накладної, для чого постачальник (продавець) товарів/послуг повинен протягом операційного дня зареєструвати податкову накладну (незалежно від дати її складення з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Кодексу) та розрахунок коригування.
Для підтвердження прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації платникові податку, який здійснює реєстрацію, видається квитанція в електронній формі, у якій наводяться реквізити зазначених документів, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про постачальника (продавця) товарів (послуг), дата і час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна та/або розрахунок коригування. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підписа ДФС, підлягає шифруванню та надсилається платникові податку, який здійснює реєстрацію, засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається у ДФС.
Причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є:
1) Наявність помилок під час заповнення податкової накладної;
2) Відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;
3) Факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;
4) Порушення вимог щодо наявності суми податку, обчисленої відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року);
5) Порушення вимог, установлених пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу України.
Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає
шифруванню та надсилається протягом операційного дня платникові податку засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
Відповідно до п. 10 Порядку 1246 датою та часом подання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі ДФС є дата та час, зазначені у квитанції про їх прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття.
Відповідно до статей 11, 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ст. 86 цього Кодексу).
Під час розгляду справи позивачем не надано жодної квитанції, що підтверджує своєчасне подання для реєстрації вищезазначених податкових накладних.
Отже, виходячи з вищевикладеного, суд вважає, що Відповідач діяв в межах своїх повноважень, в той час коли саме бездіяльність позивача спричинили негативні для нього наслідки.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ПП РАДІУС не підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 7, 17, 86, 94, 158-163, 254, 257 КАС України, суд,
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні адміністративного позову приватного підприємства РАДІУС до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення від 31.07.2017 року № НОМЕР_1 на суму 14110,11 грн. - відмовити.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Апеляційна скарга на постанову може бути подана до адміністративного суду апеляційної інстанції через Донецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Тарасенко І.М.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2017 |
Оприлюднено | 10.10.2017 |
Номер документу | 69385786 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Васильєва Ірина Анатоліївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Васильєва Ірина Анатоліївна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Тарасенко І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні