ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 жовтня 2017 року о 12 год. 40 хв.Справа № 808/2400/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лазаренка М.С., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Управління Держпродспоживслужби в місті Бердянську до Товариства з обмеженою відповідальністю УКТЦ про застосування штрафних санкцій,
ВСТАНОВИВ:
07 серпня 2017 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Управління Держпродспоживслужби в місті Бердянську (далі - позивач, Управління) до Товариства з обмеженою відповідальністю УКТЦ (далі - відповідач, ТОВ УКТЦ ), в якому позивач просив суд застосувати до відповідача адміністративно-господарські санкції за п.1, п.2, ч.1 ст.64 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів у вигляді штрафу.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що за результатами проведеної перевірки ТОВ УКТЦ було виявлено порушення відповідачем вимог Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , що призвело до масового отруєння дітей у ДЗСТ Лазурний . Зазначає, що зібраними матеріалами було підтверджено порушення вимог чинного законодавства України, у зв'язку з чим Управлінням було складено відносно керівника ТОВ УКТЦ протоколу про правопорушення у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів від 20.07.2017. Вважає, що у зв'язку з недотриманням ТОВ УКТЦ вимог Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів наявні підстави для притягнення відповідача до адміністративно-господарських санкцій.
В судове засідання представник позивача не з'явився, подав до суду клопотання про розгляд справи без його участі в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, заперечення проти позову до суду не подав, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином.
Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв'язок у сукупності, вважає за необхідне зазначити таке.
З матеріалів справи судом встановлено, що 01 червня 2017 року між ПрАТ Приазовкурорт та ТОВ УКТЦ було укладено договір на надання послуг дієтичного харчування №05/15, відповідно до п.1.1 якого - предметом даного договору є послуга з організації харчування, яка надається виконавцем - ТОВ УКТЦ замовнику - ПрАТ Приазовкурорт за плату, у відповідності з умовами даного договору (а.с.41-47).
Відповідно до пункту 1.2 Договору №05/15 організоване харчування надається виконавцем клієнтам замовника (санаторним хворим, відпочиваючим, співробітниками, дітям, відпочиваючим в дитячому закладі санаторного типу Лазурний на базі ПрАТ Приазовкурорт Клінічний санаторій Лазурний і т.п.) на території комплексу їдальні, який належить замовнику на праві власності, розташованого за адресом: вул. Жемчужна, 20, м.Бердянськ, Запорізька область, 71100.
Наказом начальника Управління Держпродспоживслужби в м. Бердянську від 20.07.2017 №15 Про проведення епідеміологічного розслідування спалаху , з метою проведення санітарно-епідеміологічного розслідування захворювання дітей з ознаками гострої кишкової інфекції, які відпочивають у дитячому закладі санаторного типу Лазурний ПрАТ Приазовкурорт філія Клінічний санаторій Лазурний за адресою: 71120, Запорізька область, м. Бердянськ, бул.Центральний, 3, наказано створити робочу групу для проведення епідеміологічного розслідування захворювання дітей з ознаками гострої кишкової інфекції, які відпочивають у дитячому закладі санаторного типу Лазурний ПрАТ Приазовкурорт філія Клінічний санаторій Лазурний , спалахів інфекційних хвороб та харчових отруєнь (а.с.31).
20 липня 2017 року Управлінням Держпродспоживслужби в м. Бердянську складено акт санітарно-епідеміологічного розслідування №1, в якому встановлено наступні порушення:
медична документація не оформлена належним чином, довідки про епідоточення надані не на всіх дітей. Не ведеться документація щодо обліку дітей, які перебувають на даний час в закладі. Зі слів адміністрації 15 дітей батьки забрали додому, що є порушенням п.12.5 Державних санітарних правил і норм Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів ДСанПіН 5.5.5.23-99. Медичне обслуговування здійснюють лікар-педіатр ОСОБА_1 та 2 медичні сестри, які працюють позмінно;
з запису в амбулаторному журналі діти з проявами кишкової інфекції (болі у животі, блювота, субфібрільна температура) реєструвались з 15.07 - 1 звернення, 16.07. - 6 звернень, 17.07. - 16 звернень, 18.07. - 14 звернень, 19,07. - 18 звернень, 20.07. - 11 звернень. З журналу ізолятора на ліжках перебувало 30 дітей з 19.07. по 20.07.2017 року, при цьому в ізоляторі 10 ліжок, не витримана нормативна площа на 1 ліжко (п. 4.7. ДСанПіН 5.5.5.23- 99). Зі слів лікаря деякі діти перебували під наглядом декілька годин та після покращення стану здоров'я повертались в загін. Захворілі діти з різних загонів, різних вікових груп, достовірність даних перевірити неможливо із-за неякісного ведення медичної документації;
Крім того, судом встановлено, що у зв'язку із надходженням до Управління повідомлення від Відділу охорони здоров'я Виконавчого комітету Бердянської міської ради про виникнення спалаху гострої кишкової інфекції в дитячому оздоровчому закладі санаторного типу Лазурний , позивачем було проведено перевірку дотримання ТОВ УКТЦ вимог чинного законодавства України при наданні послуг з харчування, за результатами якої складено акт санітарно-епідеміологічного розслідування №2 від 20.07.2017 (а.с.38-40).
В акті санітарно-епідеміологічного розслідування №2 від 20.07.2017 встановлено порушення ТОВ УКТЦ вимог чинного законодавства України, а саме:
- суб'єкт господарювання ТОВ УКТЦ не зареєстрував потужність з надання послуг громадського харчування, що є порушенням ст.25 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів ;
- для миття рук в їдальні з 60ти умивальників працює 5 та 1 електросушилка для рук, відсутнє гаряче водопостачання (п.4.8, 5.5 ДСанПіН 5.5.5.23-99);
- приміщення харчоблоку утримуються у незадовільному санітарному стані: не якісно проводиться вологе прибирання (п.5.8 ДСанПіН 5.5.5.23-99); в приміщення для миття кухонного та столового посуду на підлозі зберігається мотлох, особисті речі, сумки, скляні банки (п.7.4. ДСанПіН 5.5.5.23-99); інвентар для прибирання приміщень харчоблоку зберігається невпорядковано (п.7.5. ДСанПіН 5.5.5.23-99);
- не дотримуються вимоги до обладнання та устаткування харчоблоку для обробки харчовик продуктів недостатня кількість обробного інвентарю-на момент перевірки в м'ясному цеху відсутні ножі; кухонний інвентар використовується у невідповідності маркування; розробний інвентар (ножі) не маркований (ст.45 ЗУ, п.8.1 ДСан ПіН 5.5.5.23-99);
- не виконується належний режим миття столового та кухонного посуду; для миття посуду використовується вода кімнатної температури; в наявності недостатня кількість мийних ванн для миття столового посуду (встановлено 3-х секційна ванна замість п'яти) (п.5.3, 8.12, 8.13 ДСанПіН 5.5.5.23-99);
- порушуються правила зберігання харчових продуктів: хліб зберігається сумісно з сирою продукцією в приміщенні де встановлені холодильні камери із м'ясом та рибою, а в приміщенні для зберігання хліба здійснюється дефростація сирого м'ясного фаршу; масло та сир зберігаються у відкритих упаковках, шматками з нечітким маркуванням; сире м'ясо та м'ясний фарш зберігаються у морозильному ларі у пакетах без маркування дати виробництва, термінів придатності, назви продукту; ковбасні вироби зберігаються в замороженому стані (ст.37 ЗУ, п.8.2, 8.3 ДСанПіН 5.5.5.23-99);
- не якісно ведеться журнал бракування сирої та готової їжі, що не дає можливості відстежити терміни придатності продуктів харчування та їх залишку (п.12.5 ДСанПін 5.5.5.23-99);
- харчові відходи зберігаються у молочних бідонах та в пакетах для сміття; Контейнери для ТПВ не мають кришок. Договір на вивіз ТПВ не наданий (ст. 46 ЗУ, п.7.3 ДСанПіН 5.5.5.23-99);
- на момент перевірки не можливо встановити кількість працівників харчоблоку, у зв'язку з тим, що керівником харчоблоку не надано список працівників. Згідно запису в Журналі здоров'я працівників харчоблоку на харчоблоці працює 18 робітників, в наявності 14 особистих медичних книжок, із них у 3-х осіб відсутній медичний огляд, що є порушення (ст.48 ЗУ, п.2.4, 2.5 ДСанПіН 5.5.5.23-99).
Акт санітарно-епідеміологічного розслідування №2 від 20.07.2017 підписаний керуючою харчоблоком ТОВ УКТЦ ОСОБА_2 без зауважень.
20 липня 2017 року Управлінням Держпродспоживслужби в м. Бердянську прийнято розпорядження №1 про тимчасове зупинення надання послуг, яким тимчасово зупинено надання послуг з громадського харчування ТОВ УКТЦ за місцем провадження господарської діяльності на харчоблоці ПрАТ Приазовкурорт філії Клінічний санаторій Лазурний з організації харчування дітей ДЗСТ Лазурний (а.с.51-53).
Крім того, 20 липня 2017 року позивачем відносно директора ТОВ УКТЦ складено Протокол про правопорушення у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який був підписаний керівником ТОВ УКТЦ ОСОБА_3 без заперечень.
Вважаючи, що наявні підстави для накладення на відповідача адміністративно-господарських санкцій, передбачених Законом України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , позивач звернувся з даним позовом до суду.
Як встановлено в ході судового розгляду адміністративної справи, підставою для висновку позивача про наявність підстав для притягнення відповідача до відповідальності за п.1, п.2 ч.1 ст.64 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів стало те, що ТОВ УКТЦ порушено вимоги ч.1 ст.25, п.1, п.5 ч.1 ст.37, п.1, п.3 ч.2 ст.37, п.3 ч.2 ст.37, п.1 ч.1 ст.41, п.2 ч.1 ст.45, п.2, п.3 ч.1 ст.46, п.1 ч.1 ст.48 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , а саме ТОВ УКТЦ :
не зареєстровано потужність з надання послуг громадського харчування; обіг харчових продуктів на потужностях ТОВ УКТЦ , що не відповідають вимогам санітарних заходів;
обіг харчових продуктів, вироблених на потужностях ТОВ УКТЦ , повідомлення про реєстрацію яких не було зроблено оператором ринку до вимог цього Закону; обіг об'єктів санітарних заходів, які є небезпечними та неправильно маркованими; приміщення харчоблоку утримуються у незадовільному санітарному стані; використання кухонного та обробного інвентарю, що утримується в неналежному стані; контейнери для твердих побутових відходів не мають кришок; договір на вивіз твердих побутових відходів не наданий; на момент перевірки не можливо встановити кількість працівників харчоблоку, т.я. керівником харчоблоку не надано список працівників; до роботи допущено 3-х осіб без медичного огляду.
Крім того, на підтвердження порушення ТОВ УКТЦ вимог Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів до матеріалів справи надано лист Державної установи Запорізький обласний лабораторний центр від 24.07.2017 №03.01-04/1692, в якому надано інформацію щодо обсягу лабораторних досліджень та їх результатів з приводу реєстрації групової захворюваності в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку санаторного типу Лазурний , відповідно до якої станом на 15:00 24.07.2017: у 8-ми захворілих дітей з кишківника методом прямого посіву виділена клебсіела пневмонія І біовар ; у 6-ти дітей методом дозованого посіву виділена клебсіела оксітока 10-6; в добовій пробі каша гречана (в меню була 18.07.2017) виявлена клебсіела пневмонія І біовар 10-3; у кухаря харчоблоку - клебсіела пневмонія І біовар; в добовій пробі каша гречана (в меню була 20.07.2017) виявлена клебсіела пневмонія І біовар 10-3, клебсіела оксітока 10-3, ентеробактер клоака 10-2; змиви з об'єктів харчоблоку - 7 відхилень (в т.ч. тарілки, руки кухаря, дошка хліб , дошка зелень , клебсіела пневмонія - 4, ентеробактер клоака - 2, ентеробактер аерогенес - 1) (а.с.64).
Також судом встановлено, що на даний час за вказаним фактом Бердянською місцевою прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №12017080130002825 за фактом оруєння дітей в дитячому закладі санаторного типу Лазурний (а.с.76-77).
Суд зазначає, що відповідно до приписів статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.
Згідно до п.2 ч.2 ст.18 КАС України, яка визначає предметну підсудність адміністративних справ, визначено, що окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи про застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), дозвільної системи у сфері господарської діяльності, якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.
Суд зазначає, що відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї регулюються нормами Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів від 23.12.1997 №771/97-ВР (далі - Закон №771).
Відповідно до пункту 55 частини 1 статті 1 Закону №771 оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб'єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об'єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об'єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Відповідно до статі 2 Закону №771 законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів складається з Конституції України, цього Закону, інших актів законодавства, що видаються відповідно до нього. Законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів повинне відповідати положенням цього Закону. У разі невідповідності законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів положенням цього Закону застосовуються положення цього Закону.
Згідно ч.1 ст.3 Закону №771 дія цього Закону поширюється на санітарні заходи, об'єкти санітарних заходів; вимоги до окремих показників якості харчових продуктів, у тому числі вимоги щодо інформування споживачів про властивості харчових продуктів, включаючи рекламу харчових продуктів; операторів ринку та потужності; систему державного контролю.
Відповідно до статті 4 Закону №771 державне регулювання у сфері безпечності харчових продуктів здійснюється з метою захисту життя, здоров'я та інтересів споживачів. Держава здійснює регулювання безпечності та окремих показників якості харчових продуктів шляхом: встановлення санітарних заходів; встановлення вимог до окремих показників якості харчових продуктів; державної реєстрації визначених цим Законом об'єктів санітарних заходів; видачі, припинення, анулювання та поновлення експлуатаційного дозволу; інформування та підвищення обізнаності операторів ринку і споживачів щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; встановлення вимог щодо стану здоров'я персоналу потужностей; участі у роботі відповідних міжнародних організацій; здійснення державного контролю; притягнення операторів ринку, їх посадових осіб до відповідальності у разі порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 667 від 02.09.2015. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров'я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері.
Згідно з п.1 Положення про Управління Держпродспоживслужби в місті, районі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №45 від 15.02.2016р., яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11.03.2016р. за №366/28496, Управління Держпродспоживслужби в місті, районі є територіальним органом Держпродспоживслужби нижчого рівня та підпорядковане їй та відповідно Головному управлінню Держпродспоживслужби в області.
Відповідно до п.3 та п.4 зазначеного Положення завданням Управління Держпродспоживслужби є реалізація повноважень Держпродспоживслужби на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Управління Держпродспоживслужби відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний нагляд (контроль) за тваринами, харчовими продуктами, іншими об'єктами санітарних заходів, пов'язаними з продуктами тваринного походження, репродуктивним матеріалом, біологічними продуктами, патологічним матеріалом, ветеринарними препаратами, субстанціями, кормовими добавками, преміксами та кормами, засобами ветеринарної медицини, засобами догляду за тваринами та супутніми об'єктами, штамами мікроорганізмів, а також потужностями, що використовуються для їх виробництва, переробки, зберігання та обігу; діяльністю суб'єктів господарювання, які здійснюють виробництво, перевезення, зберігання, реалізацію органічної продукції (сировини).
Згідно ч.1 ст.64 Закону №771 оператори ринку в разі порушення вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів несуть відповідальність в межах діяльності, яку вони здійснюють, за:
1) недотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, у тому числі допущення до процесу виробництва та/або обігу харчових продуктів осіб, які мають протипоказання до роботи з харчовими продуктами і присутність яких на робочому місці може спричинити виробництво та/або обіг небезпечних харчових продуктів, - тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат; на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від двох до п'яти мінімальних заробітних плат;
2) виробництво, зберігання харчових продуктів на потужностях, незареєстрованих відповідно до вимог цього Закону, - тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від восьми до п'ятнадцяти мінімальних заробітних плат.
Відповідно до ч.1 ст.65 Закону №771 провадження у справах про порушення законодавства у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснюється відповідно до вимог цього Закону.
Розгляд справ про порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів здійснюється у судовому порядку відповідно до закону. Заява про правопорушення, передбачені статтею 64 цього Закону, разом з іншими матеріалами надсилається до суду у 15-денний строк з моменту складення протоколу про правопорушення (ч.8, 9 ст.65 Закону №771).
За таких обставин, суд дійшов висновку, що у позивача відсутні повноваження щодо самостійного накладення адміністративно-господарських санкцій у вигляді штрафу за статтею 64 Закону №771.
Відповідно до ч.2 ст.162 КАС України суд за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень може прийняти іншу постанову у випадках, встановлених законом.
За таких обставин, враховуючи підтвердження за результатами судового розгляду порушень з боку ТОВ УКТЦ вимог Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , враховуючи ступінь тяжкості вчиненого порушення та його наслідки у вигляді масового захворювання дітей, а також враховуючи відсутність летальних наслідків від порушень з боку ТОВ УКТЦ , суд дійшов висновку про наявність підстав для застосування до ТОВ УКТЦ адміністративно-господарських санкцій у вигляді штрафу в розмірі 20800,00 грн. (з урахування розміру 6,5 мінімальних заробітних плат на момент вчинення порушення 3200,00 грн.), на підставі п.1 ч.1 ст.64 Закону №771, та адміністративно-господарських санкцій у вигляді штрафу в розмірі 84800,00 грн. (з урахування розміру 26,5 мінімальних заробітних плат на момент вчинення порушення 3200,00 грн.), на підставі п.2 ч.1 ст.64 Закону №771.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 2, 4, 7 - 12, 14, 86, 158 - 163, 254 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.
Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю УКТЦ (код ЄДРПОУ 40282978) адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу в розмірі 20800,00 грн. (двадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), за пунктом 1 частини 1 статті 64 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів .
Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю УКТЦ (код ЄДРПОУ 40282978) адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу в розмірі 84800,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок), за пунктом 2 частини 1 статті 64 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів .
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю УКТЦ (код ЄДРПОУ 40282978) на користь Держави адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу в розмірі 105600,00 грн. (сто п'ять тисяч шістсот гривень 00 копійок).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня отримання такої постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя М.С. Лазаренко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2017 |
Оприлюднено | 09.10.2017 |
Номер документу | 69390729 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні