Ухвала
від 10.10.2017 по справі 161/15229/17
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 161/15229/17

Провадження № 1-кс/161/7037/17

ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

про надання тимчасового доступу до речей і документів

10 жовтня 2017 року м. Луцьк

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання начальника відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,

за участю прокурора ОСОБА_4 ,

В С Т А Н О В И В:

Начальник відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Луцького міськрайонного суду з клопотанням про надання йому та/або слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 32017030000000043 або оперативному підрозділу, зокрема старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_5 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_6 , старшому оперуповноваженому ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_7 тимчасового доступу до речей та документів, з можливістю вилучення оригіналів, що перебувають у володінні приватного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), а саме: наказів на призначення та звільнення з посад службових осіб ПП " ОСОБА_8 " та їхні посадові інструкції за період 2016-2017 років, договорів та угод з додатками, договорів про переробку цукрового буряка на умовах давальницької сировини з додатками, накладних, податкових накладних, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, специфікацій, сертифікатів відповідності (якості), актів приймання-передачі робіт, послуг та ТМЦ, платіжних документів: платіжних доручень, касових ордерів і квитанцій, та інших документів, що підтверджують витрати на придбання цукрового буряка у 2016-2017 роках, його переробки та реалізації у подальшому ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (ін. код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_27 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_28 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_33 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_34 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_35 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_36 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_37 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_38 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_39 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_40 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_41 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_42 ), а також всіх бухгалтерських документів ПП " ОСОБА_8 " за період діяльності з 01 січня 2016 року по 03 жовтня 2017 року, в яких вищезазначені фінансово-господарські операції повинні бути відображені, зокрема: реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, журналів-ордерів, бухгалтерських виписок по рахунках, оборотно-сальдових відомостей, виписок по банківських рахунках і т.д.

Оскільки, вищевказані документи, на думку начальника відділу, мають важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32017030000000043 від 21 червня 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 212 КК України, зокрема, для з`ясування всіх обставин даного кримінального провадження виникла необхідність в отриманні доступу до вказаних документів, які містять відомості про проведені фінансово-господарські операції між ПП " ОСОБА_8 " та вищевказаними суб`єктами господарювання, а саме, про види та обсяг поставлених товарів (наданих послуг, виконаних робіт), їх вартість, безпосередніх виконавців робіт та надавачів послуг і т.д., які носять неправдивий (фіктивний) характер та які відображені в бухгалтерському та податковому обліку ПП " ОСОБА_8 " з метою ухилення від сплати податків, а також інші дані, які мають значення для кримінального провадження, при цьому, вказані документи містять підписи службових осіб підприємств, які можуть бути використані в якості зразків при проведенні експертних досліджень, у зв`язку із чим начальник відділу звернувся до слідчого судді із вказаним клопотанням.

Згідно до вимог ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої воно знаходяться.

Таким чином, розгляд клопотання проводиться без виклику особи, у володінні якої знаходяться вищезазначені речі та документи, а саме, представника ПП " ОСОБА_8 ", оскільки стороною кримінального провадження доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення вказаних в клопотанні речей та документів.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши додані докази, заслухавши думку прокурора, який підтримав клопотання, суд приходить до висновку, що клопотання слід задовольнити.

Так, згідно до вимог ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Крім того, ч. 5 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Крім того, як вбачається з ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Водночас, ч. 7 ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе, зокрема, що таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Зважаючи, що стороною кримінального провадження доведено наявність підстав, передбачених п. 5 ст. 162, ч.ч. 5-7 ст. 163 КПК України, начальнику відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби ОСОБА_3 та/або слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 32017030000000043 або оперативному підрозділу, зокрема старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_5 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_6 , старшому оперуповноваженому ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_7 тимчасового доступу до речей та документів, що перебувають у володінні приватного підприємства " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення їх оригіналів.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159-167 КПК України, слідчий суддя,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання задовольнити.

Надати (забезпечити) начальнику відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби ОСОБА_3 та/або слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 32017030000000043 або оперативному підрозділу, зокрема старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_5 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_6 , старшому оперуповноваженому ОУ ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_7 тимчасового доступу до речей та документів, що перебувають у володінні приватного підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю їх вилучення, а саме: наказів на призначення та звільнення з посад службових осіб ПП " ОСОБА_8 " та їхні посадові інструкції за період 2016-2017 років, договорів та угод з додатками, договорів про переробку цукрового буряка на умовах давальницької сировини з додатками, накладних, податкових накладних, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, специфікацій, сертифікатів відповідності (якості), актів приймання-передачі робіт, послуг та ТМЦ, платіжних документів: платіжних доручень, касових ордерів і квитанцій, та інших документів, що підтверджують витрати на придбання цукрового буряка у 2016-2017 роках, його переробки та реалізації у подальшому ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (ін. код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_27 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_28 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_33 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_34 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_35 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_36 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_37 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_38 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_39 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_40 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_41 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 " (код за ЄДРПОУ НОМЕР_42 ), а також всіх бухгалтерських документів ПП " ОСОБА_8 " за період діяльності з 01 січня 2016 року по 03 жовтня 2017 року, в яких вищезазначені фінансово-господарські операції повинні бути відображені, зокрема: реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, журналів-ордерів, бухгалтерських виписок по рахунках, оборотно-сальдових відомостей, виписок по банківських рахунках і т.д.

Тимчасовий доступ до документів та їх вилучення (виїмку) провести до 10 листопада 2017 року включно.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, згідно до вимог ст.166 КПК України, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

Слідчий суддя:/підпис/

Згідно з оригіналом:

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення10.10.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу69443147
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів,

Судовий реєстр по справі —161/15229/17

Ухвала від 10.10.2017

Кримінальне

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Артиш Я. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні