ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
10 жовтня 2017 року Житомир Справа № 0670/1019/12
Категорія 10.2.1
Житомирський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого судді Романченка Є.Ю.,
розглянувши у порядку письмового провадження заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Коростенського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області про заміну сторони виконавчого провадження по справі за позовом Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Коростені до Спільного підприємства "Щорсівський гранітний кар'єр" про стягнення 7117,90 грн,
в с т а н о в и в:
У вересні 2017 року заявник звернувся до суду з указаною заявою, в якій просив замінити сторону виконавчого провадження Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Коростені на правонаступника Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Коростенського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області. В обґрунтування заяви вказував, що відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування", Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та їх робочих органів.
Представник заявника, представник відповідача та державний виконавець до суду не прибули, про час та місце судового розгляду були повідомлені належним чином. У заяві про заміну сторони виконавчого провадження начальник Управління просив розглянути її без участі представника заявника.
Суд вважає за можливе розглянути заяву в письмовому провадженні, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, відповідно до ст.ст. 41, 128, 264 КАС України.
Дослідивши надані матеріали, суд дійшов висновку, що заяву необхідно задовольнити з наступних підстав.
Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 05 квітня 2012 року в справі № 0670/1019/12 позов Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Коростені задоволено та стягнуто з відповідача на їх користь заборгованість у сумі 7117,90 грн.
Вказана постанова набрала законної сили, на її виконання та за заявою позивача 29 травня 2012 року на адресу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Коростені Житомирської області надіслано виконавчий лист за № 2040/12.
У подальшому виконавчий лист направлений до Коростенського міськрайонного Відділу державної виконавчої служби для виконання, про що свідчить постанова про відкриття виконавчого провадження від 09.02.2015.
Між тим, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці" № 77-VIII від 28.12.2014, який набрав чинності 01 січня 2015 р., Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" викладено в новій редакції.
Пунктом п. 4 розд. VII Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV (у редакції Закону України № 77-VIII від 28.12.2014) утворено Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Утворено робочі органи виконавчої дирекції Фонду, реорганізувавши шляхом злиття відповідних робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та його відділень.
Положеннями пункту 4 розд. VII Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV (у редакції з 01.01.2017) передбачено утворити Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Припинити управління та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виконавчі дирекції відділень цього Фонду, що є юридичними особами, шляхом приєднання до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України. Припинити всі відокремлені підрозділи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та/або їх робочих органів та відділень протягом 30 днів з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 6 грудня 2016 року N 1774-VIII, забезпечивши повне правонаступництво таких відокремлених підрозділів юридичними особами, які їх створили, а за їх відсутності - Фондом соціального страхування України, у тому числі щодо всіх прав, обов'язків та майна.
Згідно зі п. 5 розд. VII Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV (у редакції з 01.01.2017), Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, відділень у районах і містах обласного значення, а також Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, його виконавчої дирекції, відділень цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та їх робочих органів.
Відповідно до п. 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, права та обов'язки органів виконавчої влади переходять: у разі злиття органів виконавчої влади - до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття; у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.
Судом установлено, що запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - позивача (стягувача) внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 22.09.2017. Також до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено відомості, що правонаступником припиненого Відділення виконавчої дирекції Фонду є Управління Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області. Коростенське відділення є відокремленим підрозділом юридичної особи - Управління Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області.
Частиною 1 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Наведена норма кореспондується із абзацом першим частини п'ятої статті 15 Закону України "Про виконавче провадження", в якому визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
Під правонаступництвом у виконавчому провадженні слід розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов'язків від правопопередника до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні. Правонаступництво можливе на всіх стадіях виконавчого провадження - з моменту відкриття виконавчого провадження до його закінчення.
Матеріали справи доказів закінчення виконавчого провадження з виконання виконавчого листа, виданого за судовим рішенням у даній справі, не містять.
З огляду на викладене, а також ураховуючи, що сторона виконавчого провадження, а саме стягувач - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Коростені вибуло, його правонаступником є Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області, суд вважає, що заяву про заміну сторони виконавчого провадження необхідно задовольнити.
Керуючись ст.ст. 165, 186, 254, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
Заяву Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України у Житомирській області про заміну сторони виконавчого провадження задовольнити.
Замінити сторону виконавчого провадження - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Коростені на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Коростенського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Є.Ю. Романченко
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2017 |
Оприлюднено | 17.10.2017 |
Номер документу | 69463717 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні