Ухвала
від 10.10.2017 по справі 813/3876/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 жовтня 2017 рокуЛьвів№ 876/9589/17

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Заверухи О.Б.,

суддів Ніколіна В.В., Старунського Д.М.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Львові апеляційну скаргу Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м. Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю Спортивний клуб Л-Проф-Електрон про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

21 серпня 2017 року Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова звернулося в суд із заявою про заміну сторони виконавчого провадження, в якій просило замінити сторону виконавчого провадження(стягувача) з примусового виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 12 червня 2013 року по справі № 813/3876/13-а щодо стягнення з ТзОВ Спортивний клуб Л-Проф-Електрон заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 3729,70 грн з Управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м. Львова на Залізничну об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року у задоволенні заяви Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова про заміну сторони у виконавчому провадженні відмовлено.

Ухвалу в апеляційному порядку оскаржило Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова, вважає її незаконною та необґрунтованою, просить ухвалу скасувати та постановити нову ухвалу, якою замінити сторону виконавчого провадження(стягувача) з примусового виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 12 червня 2013 року по справі № 813/3876/13-а щодо стягнення ТзОВ Спортивний клуб Л-Проф-Електрон заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 3729,70 грн з Управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м. Львова на Залізничну об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області. На обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначає, що функції, обов'язки і завдання щодо адміністрування єдиного внеску покладено на Міністерство доходів і зборів України, а боржника - платника єдиного соціального внеску ТзОВ Спортивний клуб Л-Проф-Електрон передано на облік до Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області.

За відсутності клопотань від усіх осіб, які беруть участь у справі, про розгляд справи за їх участю, суд апеляційної інстанції розглядає справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, оскільки таку може бути вирішено на основі наявних у ній доказів (ч. 1 ст. 197 КАС України із змінами і доповненнями, внесеними згідно із Законом України від 07 липня 2010 року N 2453-VI), що є достатнім для розгляду даної справи.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції, постановою Львівського окружного адміністративного суду у справі № 813/3876/13-а від 12 червня 2013 року задоволено повністю позов Управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м. Львова та стягнуто з ТзОВ Спортивний клуб Л-Проф-Електрон 3729,70 грн заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування(а.с.33).

12 червня 2013 року Львівським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист у справі № 813/3876/13-а про стягнення в користь Управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м. Львова 3729,70 грн заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, боржником у якому вказано ТзОВ Спортивний клуб Л-Проф-Електрон (а.с.44).

Вказаний виконавчий лист знаходиться на примусовому виконанні у Залізничному відділі державної виконавчої служби м. Львова(а.с.45).

Постановляючи оскаржувану ухвалу суд першої інстанції прийшов до висновку про відсутність правових підстав для заміни сторони виконавчого провадження.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з наступних підстав.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року № 988 ОСОБА_1 питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м. Львова реорганізовано в Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України Львівської області.

Колегія суддів зазначає, що Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи внесено зміни до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

Згідно із ч. 4 ст. 8 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до п. 3-1 ч. 1 ст. 1 того ж Закону органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що формує податкову і митну політику (в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску) та забезпечує її реалізацію (центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), та його територіальні органи.

В силу ч. 3 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи , заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи". Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.

Колегія суддів зазначає, що Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи набрав чинності 11 серпня 2013 року.

Відповідно до пп. 14.1.1-1 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (далі - податків, зборів, платежів) - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом".

Частиною 5 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи передбачено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.

Беручи до уваги вищевикладене колегія суддів приходить до висновку, що органи Пенсійного фонду закінчують усі наявні на день набрання чинності вищевказаним Законом процедури: перевірки, узгодження їх результатів та вимог про сплату боргу, оскарження рішень про застосування пені та фінансових санкцій, стягнення недоїмки.

Тобто, Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова є органом, який відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи закінчує процедуру по стягненню недоїмки з ТзОВ Спортивний клуб Л-Проф-Електрон .

Відповідно до ч. 1 ст. 264 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Колегія суддів апеляційного суду погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що підстав для заміни сторони виконавчого провадження немає, оскільки у Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова зберігаються повноваження із адміністрування єдиного внеску в частині завершення розпочатих процедур згідно з Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи , тому воно не втратило статусу стягувача у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа № 813/3876/13-а, виданого 12 червня 2013 року Львівським окружним адміністративним судом.

За наведених обставин колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції постановив ухвалу з додержанням норм процесуального права, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, тому оскаржувану ухвалу слід залишити без змін.

Керуючись ст. 160, ст. 195, ст. 197, п. 1 ч. 1 ст. 199, ст. 200, п. 1 ч. 1 ст. 205, ст. 206, ст. 254 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова залишити без задоволення, а ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі № 813/3876/13-а - без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили через п'ять днів після направлення копій особам, які беруть участь у справі, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів з дня набрання нею законної сили.

Головуючий суддя ОСОБА_2 судді ОСОБА_3 ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення10.10.2017
Оприлюднено17.10.2017
Номер документу69465543
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3876/13-а

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 25.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 01.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Заїка М.М.

Ухвала від 10.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 26.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 19.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні