Ухвала
від 12.10.2017 по справі 826/27966/15
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД                                                                                            Справа 826/27966/15                                                                                  У Х В А Л А 12 жовтня 2017 року                                                                                       м. Київ      Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Мельничук В.П., перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 вересня 2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Габіони Будпроект» до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, – В С Т А Н О В И В: Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 вересня 2017 року вказаний адміністративний позов задоволено. Не погоджуючись з таким судовим рішенням від Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві надійшла апеляційна скарга, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі. Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до апеляційного провадження та підлягає залишенню без руху, виходячи з наступного. Відповідно до ч. 6 ст. 187 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Розмір судового збору, що підлягає сплаті при поданні апеляційної скарги в адміністративній справі визначено Законом України “Про судовий збір” з урахуванням змін до вказаного Закону, що набрали чинності з 01.09.2015 року. Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 4 Закону за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду судовий збір справляється в розмірі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Позивачем в адміністративному позові заявлено одну вимогу майнового характеру  на суму 510,00 грн. Виходячи зі змісту позовної заяви, Державна податкова інспекція у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві при зверненні до суду з даною апеляційною скаргою повинна сплатити судовий збір за одну вимогу майнового характеру у сумі 1339,80 (1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати ((1218,00) * 110%). Вказаною особою в порушення зазначених вимог законодавства не дотримано вказані вимоги ст. 187 КАС України та не додано документ про сплату судового збору, натомість просить суд відстрочити сплату судового збору у зв'язку з відсутністю коштів на сплату судового збору. З огляду на вказане зауважую, що відповідно до ст. 129 Конституції України однією із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, у тому числі й органів державної влади. У зв'язку з цим обставини, пов'язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у ньому коштів, призначених для сплати судового збору, не можуть вважатися достатньою підставою для звільнення суб'єкта владних повноважень від такої сплати. За змістом Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 23 січня 2015 року «Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України «Про судовий збір», Вищий адміністративний суд України зауважив, що обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для її звільнення від сплати судового збору, не є вказані аргументи і підставою для відстрочення його сплати (ухвали Вищого адміністративного суду України від 20 січня 2014 року № 36722122, від 15 квітня 2014 року № 38331796, від 29 липня 2014 року № 39942890).           Аналіз законодавчого врегулювання даного питання та судової практики дає підстави зробити висновок про те, що визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень майнового стану сторони. Якщо залежно від рівня майнового стану сторона позбавлена можливості сплатити судовий збір, то такі обставини є підставою на відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення сторони від сплати. Таке ж право мають і бюджетні установи. Водночас, якщо ці бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.   Крім того, згідно з пунктом 2 Перехідних положень Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», який набрав чинності з 01 вересня 2015 року, зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.           Отже, обмежене фінансування бюджетної установи, яка діє як суб'єкт владних повноважень, не може бути підставою для відстрочення сплати судового збору, а тому клопотання задоволенню не підлягає. Згідно з ч. 3 ст. 189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 Кодексу, застосовуються правила статті 108 Кодексу, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху. Керуючись ст.ст. 186, 187, 189 КАС України, – У Х В А Л И В: У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві про відстрочення сплати судового збору відмовити. Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 вересня 2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Габіони Будпроект» до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без руху. Надати Державній податковій інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві строк тривалістю двадцять днів з моменту отримання копії даної ухвали, протягом якого відповідач має право надати до Київського апеляційного адміністративного суду документ про сплату судового збору. У разі невиконання зазначених вище вимог у вище вказаний строк апеляційна скарга буде повернута особі, що її подала. Ухвала набирає законної сили через п?ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.            Суддя                                                                                                    В.П. Мельничук  

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2017
Оприлюднено19.10.2017
Номер документу69536991
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/27966/15

Постанова від 21.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Постанова від 21.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Ухвала від 12.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Постанова від 18.09.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 26.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 01.06.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 28.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні