Ухвала
від 19.10.2017 по справі 927/950/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Господарський суд Чернігівської області

Пр-т. Миру, 20, м. Чернігів, 14000 , тел. 676-311, факс 77-44-62, e-mail: inbox@cn.arbitr.gov.ua

======================================================================================================================================================================УХВАЛА

про порушення провадження у справі про банкрутство

"19" жовтня 2017 р.                                                   Справа № 927/950/17

За заявою ліквідатора боржника

БОРЖНИК: Дочірнє підприємство «ФОКСТРОТ» Товариства з обмеженою відповідальністю «ФОКСТРОТ»

14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49 – а 14000, м. Чернігів, провулок Нахімова, 50 (адреса ліквідатора)

про порушення справи про банкрутство

Суддя А.С.Сидоренко

Представник боржника в судове засідання не з'явився.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Ліквідатором Дочірнього підприємства «ФОКСТРОТ» Товариства з обмеженою відповідальністю «ФОКСТРОТ» (надалі – боржник) подана заява про порушення справи про банкрутство на підставі ст. ст. 11, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі – Закон про банкрутство).

В обґрунтування поданої заяви боржник вказує, що під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість задовольнити вимоги кредитора в сумі 60 000,00 грн., а тому він був зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Чернігівської області від 12.10.2017р. вказана вище заява була прийнята до розгляду з призначенням підготовчого засідання.

Боржник належним чином був повідомлений про дату, час та місце проведення підготовчого засідання, однак не скористався своїм процесуальним правом на участь у ньому.

За змістом ч. 1 ст. 16 Закону про банкрутство, неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання.

Розглянувши подані документи і матеріали, господарський суд ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство «ФОКСТРОТ» Товариства з обмеженою відповідальністю «ФОКСТРОТ» зареєстроване в якості суб'єкта господарювання 14.08.2001р., про що у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань внесені відомості за № 1 382 120 0000 000753.

Згідно ч. 1 ст. 59 Господарського кодексу України, припинення суб'єкта господарювання здійснюється відповідно до закону.

Юридична особа припиняється, зокрема, в результаті ліквідації (ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України).

У відповідності з п. 1 ч. 1, ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.

Відповідно до ч. 5 ст. 11 Закону про банкрутство, боржник зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство, зокрема, у разі якщо під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі.

Частиною 1 ст. 95 Закону про банкрутство встановлено, що якщо вартості майна боржника – юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

За змістом ч. ч. 1, 3, 5 ст. 105 Цивільного кодексу України, учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.

Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

У відповідності з ч. ч. 1, 2, 4 ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.

Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем:

центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує єдину державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, - відомостей про проведення такої реєстраційної дії;

Пенсійного фонду України - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Відомості з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства.

Положеннями п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України передбачено, що початок процедури припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця є підставою для здійснення документальної позапланової перевірки.

Згідно п. п. 11.1, 11.5, 11.9 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. № 1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011р. за № 1562/20300, платник податків зобов'язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов'язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).

Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.

У зв'язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання, зокрема, відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи.

Призначається та розпочинається перевірка, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу, не пізніше десяти робочих днів з дати отримання відомостей про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.

Відповідно до ч. ч. 3, 4, 8 ст. 111 Цивільного кодексу України, під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.

У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

26 червня 2017 року загальними зборами учасників ДП «ФОКСТРОТ» ТОВ «ФОКСТРОТ» було прийняте рішення про припинення діяльності підприємства шляхом ліквідації (протокол від 26.06.2017р.) з встановленням строку заявлення кредиторами вимог – до 08.10.2017р.

07 серпня 2017 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань внесено запис про рішення загальних зборів учасників ДП «ФОКСТРОТ» ТОВ «ФОКСТРОТ» щодо припинення діяльності підприємства шляхом ліквідації.

Під час ліквідації ліквідатором проводилась інвентаризація майна боржника, а також вживалися заходи щодо розшуку майна боржника шляхом направлення відповідних запитів до реєструючих органів.

Рішенням загальних зборів учасників ДП «ФОКСТРОТ» ТОВ «ФОКСТРОТ» (протокол від 12.10.2017р.) був затверджений складений ліквідатором проміжний ліквідаційний баланс.

Як вбачається із балансу та розшифровки його рядків, станом на 12.10.2017р. боржник має поточні зобов'язання в сумі 60,0 тис. грн. При цьому, вартість активів підприємства становить 0,0 грн.

Також, загальними зборами учасників ДП «ФОКСТРОТ» ТОВ «ФОКСТРОТ» 12.10.2017р. було прийнято рішення про звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство.

На офіційному веб – сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner) міститься інформація про те, що станом на 11.10.2017р. щодо платника податків ДП «ФОКСТРОТ» наявна інформація: перебуває на обліку в контролюючому органі як такий, що припиняється; станом на 10.10.2017р. платник податків має податковий борг.

Дана обставина підтверджує обізнаність контролюючого органу про початок процедури припинення юридичної особи – боржника.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд дійшов висновку про те, що боржником дотримано порядок ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України та існують ознаки неоплатності боржника. За таких обставин, наявні підстави для порушення провадження у справі про банкрутство боржника.

У відповідності з ч. 3 ст. 7 Закону про банкрутство, залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спрощений порядок застосовується під час ліквідації банкрута без застосування процедур розпорядження майном та санації.

Керуючись ст. ст. 7, 11, 16, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

Порушити провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства «ФОКСТРОТ» Товариства з обмеженою відповідальністю «ФОКСТРОТ» (код 31595086).

Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Розгляд питання щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури призначити в судовому засіданні на 26 жовтня 2017 року на 14 год. 15 хв. у приміщенні господарського суду за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 20, зал судових засідань № 301.

Копії цієї ухвали надіслати боржнику, Деснянському районному суду міста Чернігова (14038, м. Чернігів, просп. Перемоги, 141), Чернігівському окружному адміністративному суду (14005, м. Чернігів, вул. Київська, 23), Центральному відділу державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції (14030, м. Чернігів, вул. Шевченка, 118), Головному управлінню ДФС у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради (14032, м. Чернігів, вул. Рокосовського, 20 – а) та відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області (14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49 – а, к. 703).

Суддя                                                                       Сидоренко А.С.          

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення19.10.2017
Оприлюднено24.10.2017
Номер документу69619734
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —927/950/17

Ухвала від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 22.12.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 12.12.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 30.11.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 28.11.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Постанова від 26.10.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 19.10.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 12.10.2017

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні