9.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
20 жовтня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1510/17
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
судді: Пляшкової К.О.,
за участю
секретаря судового засідання: Занічковської П.Є.,
представника позивача: Шляхтенко О.С. (довіреність від 06.03.2017 № 4),
представника відповідача: не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області до Департаменту агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації про зобов'язання забезпечити фінансування,
ВСТАНОВИВ:
18 жовтня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області (далі - позивач) до Департаменту агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації (далі - відповідач) про зобов'язання відповідача забезпечити фінансування в обсязі, визначеному в обласному бюджеті Луганської області на 2017 рік: Біловодської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Білокуракинської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Кремінської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Новоайдарської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Сватівської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Станично-Луганської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Троїцької районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що листом від 18.10.2017 № 37-3/1-472 відповідач повідомив позивача про призупинення (до врегулювання питань щодо фінансування на законодавчому рівні) реєстрації бюджетних і фінансових зобов'язань вище зазначених лабораторій. Позивач з таким призупиненням не згоден, заважаючи на таке.
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів утворена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 № 442 Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади , шляхом реорганізації (перетворення) Державної ветеринарної та фітосанітарної служби і приєднання до служби, що утворюється, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби.
Відповідно до пунктів 7 та 8 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, майнові комплекси, права та обов'язки органів виконавчої влади а також державних установ, що знаходяться у їх підпорядкуванні, у разі злиття, приєднання або перетворення органів виконавчої влади в підпорядкуванні яких вони знаходяться, переходять правонаступникові на підставі передавального акту.
Згідно з наказом Держпродспоживслужби України від 20.04.2016 № 47 Про утворення комісії з приймання-передачі цілісних майнових комплексів Держветфітослужби передано до сфери управління Держпродспоживслужби України, що є правонаступником Держветфітослужби, цілісні майнові комплекси установ та підприємств, про що складено передавальний акт.
Таким чином, з 21.04.2016 установи ветеринарної медицини знаходяться у сфері управління Держпродспоживслужби і підпорядковуються безпосередньо Головному управлінню Держпродспоживслужби в областях, відповідно до їх Положень.
До установ ветеринарної медицини належать лабораторії та лікарні. Лабораторії Держпродспоживслужби є правонаступниками лабораторій ветеринарної медицини, які раніше знаходилися в підпорядкуванні Держветфітослужби, що підтверджено наказом Держпродспоживслужби від 10.10.2017 № 983 Щодо правонаступництва установ Держпродспоживслужби .
Відповідно до наказу Держпродспоживслужби від 29.06.2017 № 489 затверджено нові положення, при цьому приведено у відповідність систему підпорядкування лабораторій, змінено їх назву. Разом з тим, ці установи продовжують виконувати заходи з проведення лабораторно-діагностичних досліджень та лікувально-діагностичних робіт.
За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у всіх лабораторій Держпродспоживслужби, розташованих на території Луганської області, не змінився код ЄДРПОУ та вид економічної діяльності, а саме - 75.00 Ветеринарна діяльність .
Також, позивач зазначає, що видатки на здійснення фінансування цих лабораторій закладені в обласному бюджеті Луганської області на 2017 рік розпорядженням голови обласної державної адміністрації - керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 23 грудня 2016 року № 781 Про обласний бюджет на 2017 рік .
Головним розпорядником, відповідальним виконавцем даного напряму видатків визначено Департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації.
Позивач вважає, що відповідач не мав права зупиняти фінансування лабораторій з обласного бюджету з підстав зміни цими установами підпорядкування та назви, оскільки вид їх діяльності жодним чином не змінився.
На підставі вищевикладеного позивач просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві.
Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином (арк. спр. 143).
У судовому засіданні, яке відбулося 19 жовтня 2017 року, представник відповідача позовні вимоги визнав у повному обсязі та просив їх задовольнити.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд встановив таке.
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації - керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 23 грудня 2016 року № 781 Про обласний бюджет на 2017 рік затверджено видатки обласного бюджету на 2017 рік на заходи з проведення лабораторно-діагностичних, лікувально-профілактичних робіт, утримання ветеринарних лабораторій, про що зазначено у додатку 2 до розпорядження (арк. спр. 21-23, 26-29).
Згідно з додатком 3 до розпорядження головним розпорядником коштів за видатками обласного бюджету на 2017 рік на заходи з проведення лабораторно-діагностичних, лікувально-профілактичних робіт, утримання ветеринарних лабораторій визначено Департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації (арк. спр. 30-36).
Листом від 18.10.2017 № 37-3/1-472 Департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації повідомив Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області про призупинення (до врегулювання питань щодо фінансування на законодавчому рівні) реєстрації бюджетних і фінансових зобов'язань таких лабораторій: Біловодської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Білокуракинської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Кремінської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Новоайдарської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Сватівської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Станично-Луганської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Троїцької районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (арк. спр. 8).
З пояснень представників сторін судом встановлено, що причиною призупинення фінансування цих лабораторій стало те, що внаслідок проведених реєстраційних дій (зміни повного найменування юридичної особи) з їх найменування виключено посилання на те, що лабораторії є ветеринарними, а частиною сьомою статті 90 Бюджетного кодексу України визначено, що до видатків, які здійснюються з обласних бюджетів, належать видатки, на утримання ветеринарних лабораторій.
Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 90 Бюджетного кодексу України до видатків, що здійснюються з бюджету Автономної Республіки Крим в обласних бюджетів, належать видатки на програми природоохоронних заходів місцевого значення, заходи з проведення лабораторно-діагностичних, лікувально-профілактичних робіт, утримання ветеринарних лікарень та ветеринарних лабораторій, співфінансування (50 відсотків) проектів ліквідації підприємств вугільної і торфодобувної промисловості та витрат на утримання водовідливних комплексів у безпечному режимі, проекти реструктуризації та ліквідації об'єктів підприємств гірничої хімії, підземного видобутку залізної руди, консервації ртутного виробництва, утримання водовідливних комплексів.
Відповідно до статті 1 Закону України від 25.06.1992 № 2498-XII Про ветеринарну медицину у цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
державна служба ветеринарної медицини України - система державних органів управління ветеринарною медициною та державних установ ветеринарної медицини;
державні органи ветеринарної медицини - Департамент і територіальні органи, регіональна служба державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні України та транспорті;
державні установи ветеринарної медицини - установи ветеринарної медицини, що здійснюють профілактичні, діагностичні, лікувальні та інші протиепізоотичні заходи, лабораторні дослідження щодо безпечності товарів, науково-дослідні та контрольні роботи, на які покладено контрольно-наглядові функції в галузі ветеринарної медицини, або уповноважені на здійснення таких функцій;
лабораторія ветеринарної медицини - належним чином обладнана та акредитована Національною агенцією з акредитації або відповідним органом з акредитації іноземної країни лабораторія, укомплектована спеціально підготовленим персоналом, компетентним здійснювати відповідні технічні процедури, та очолювана лікарем ветеринарної медицини.
Постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 № 442 Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, реорганізувавши шляхом перетворення Державну ветеринарну та фітосанітарну службу і приєднавши до Служби, що утворюється, Державну інспекцію з питань захисту прав споживачів і Державну санітарно-епідеміологічну службу та поклавши на службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій з реалізації державної політики у сфері племінної справи у тваринництві, у сфері охорони прав на сорти рослин, у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження), у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), а також функції із здійснення державного контролю (нагляду) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів.
Механізм здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - органи виконавчої влади) та їх територіальних органів визначено Порядком здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 4 Порядку орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу виконавчої влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) одного чи кількох органів виконавчої влади.
Орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації (пункт 5 Порядку).
Згідно з пунктом 6 Порядку права та обов'язки органів виконавчої влади переходять:
у разі злиття органів виконавчої влади - до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття;
у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади;
у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу;
у разі перетворення органу виконавчої влади - до утвореного органу виконавчої влади;
у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.
За приписами пунктів 7 та 8 Порядку майнові права та обов'язки органів виконавчої влади у разі їх злиття, приєднання або перетворення переходять правонаступникові на підставі передавального акта, а у разі їх поділу - згідно з розподільчим балансом.
Кабінет Міністрів України приймає рішення щодо подальшого використання нерухомого майна органу виконавчої влади, що ліквідується, та визначає суб'єкта управління підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління такого органу.
Внаслідок реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) органів виконавчої влади припиняється той орган виконавчої влади, майнові права та обов'язки якого переходять його правонаступникам.
Перейменування органу виконавчої влади не призводить до його реорганізації.
21.04.2016 відповідно до наказу Держпродспоживслужби України від 20.04.2016 № 47 відбулась передача цілісних майнових комплексів установ та підприємств, що відносяться до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України, до сфери управління Держпродспоживслужби України (арк. спр. 19-20).
Таким чином, з 21.04.2016 установи ветеринарної медицини знаходяться у сфері управління Держпродспоживслужби України.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1092 Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів утворено як юридичну особу публічного права Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області, про що 09.03.2016 внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), що підтверджено витягом з ЄДР (арк. спр. 95-97).
17 лютого 2017 року комісією з реорганізації Головного управління ветеринарної медицини в Луганській області складено передавальний акт майна, прав та обов'язків Головного управління ветеринарної медицини в Луганській області - Головному управлінню Держпродспоживслужби в Луганській області, як правонаступнику (арк. спр. 120-133).
Наказом Держпродспоживслужби України від 14.08.2017 № 673 затверджено Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області, пунктом 1 якого визначено, що Головному управлінню підпорядковуються установи та організації, що належать до сфери управління Держпродспоживслужби та розташовані на території Луганської області (арк. спр. 57-77).
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13.03.2017 № 120 затверджено Положення про міську, районну, міжрайонну державні лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Пунктами 1 та 3 цього Положення визначено, що міська, районна, міжрайонна державні лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Лабораторія) відповідно до Законів України Про ветеринарну медицину , Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів підпорядковуються головному управлінню Держпродспоживслужби в місті, районі (далі - Головне управління) та належать до сфери управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Держпродспоживслужба). Лабораторії є державними установами у структурі Держпродспоживслужби в містах та районах для лабораторної діагностики хвороб тварин та оцінки ветеринарно-санітарного стану харчових продуктів, побічних продуктів тваринного походження, кормових добавок, преміксів, кормів, ґрунту, води питної та води для тварин, а також проведення лабораторних досліджень (випробувань) показників безпечності та якості об'єктів санітарних заходів, засобів захисту рослин, факторів середовища життєдіяльності людини, що мають шкідливий вплив на здоров'я населення, якості та незалежної експертизи товарів, якості насіння і садивного матеріалу, а також інших досліджень відповідно до галузі акредитації та/або технічної компетенції.
Відповідно до підпункту 1 пункту 8 цього Положення основними завданнями Лабораторій є проведення повного комплексу лабораторних досліджень (випробувань) щодо діагностики хвороб тварин, безпечності та окремих показників харчових продуктів та інших об'єктів санітарних заходів, побічних продуктів тваринного походження, кормових добавок, преміксів, кормів, ґрунту, води питної та води для тварин, факторів середовища життєдіяльності людини, що мають шкідливий вплив на здоров'я населення, якості та незалежної експертизи товарів, якості насіння і садивного матеріалу, а також інших досліджень.
До компетенції Лабораторій належать: організація та проведення лабораторно-діагностичних (вірусологічних, бактеріологічних, гістологічних, мікробіологічних, хіміко-токсикологічних, патолого-анатомічних, паразитологічних, радіологічних) та інших досліджень з метою діагностики хвороб тварин, визначення безпечності та окремих показників харчових продуктів та інших об'єктів санітарних заходів, побічних продуктів тваринного походження, кормових добавок, преміксів, кормів, ґрунту, води питної та води для тварин, факторів середовища життєдіяльності людини, що мають шкідливий вплив на здоров'я населення, якості та незалежної експертизи товарів, якості насіння і садивного матеріалу, а також інших досліджень відповідно до галузі акредитації та/або технічної компетенції (підпункт 1 пункту 9 Положення).
Наказом Держпродспоживслужби України від 29.06.2017 № 489 Про затвердження положень про державні лікарні ветеринарної медицини та лабораторії Держпродспоживслужби в Луганській області затверджено у новій редакції, зокрема, Положення про Біловодську районну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Білокуракинську районну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Кремінську районну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Новоайдарську районну державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Сватівську районну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Станично-Луганську районну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Троїцьку районну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (арк. спр. 41).
За даними витягів з ЄДР здійснено державну реєстрацію змін до установчих документів зазначених вище лабораторій щодо зміни їх повного найменування, зміни органу управління, зміни складу або інформації про засновників. При цьому до ЄДР не внесено записів про зміну виду діяльності цих лабораторій (арк. спр. 144-164).
З вищевикладеного судом встановлено, що внаслідок проведення оптимізації системи центральних органів виконавчої влади відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 № 442 та утворення Держпродспоживслужби України, її територіальних органів, ветеринарні лабораторії змінили своє найменування та підпорядкування. При цьому перейменовані установи зберегли всі свої функції з проведення лабораторно-діагностичних, лікувально-профілактичних робіт, визначених Законом України Про ветеринарну медицину .
Більш того, наказом Держпродспоживслужби України від 10.10.2017 № 983 Щодо правонаступництва установ Держпродспоживслужби встановлено, що установи Держпродспоживслужби є правонаступниками відповідних установ Держветфітослужби (арк. спр. 44-46).
З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що фінансування лабораторій Держпродспоживслужби в Луганській області, як установ, що перейшли із сфери управління Держветфітослужби до сфери управління Держпродспоживслужби, є правонаступниками відповідних установ, за приписами пункту 7 частини першої статті 90 Бюджетного кодексу має здійснюватися за рахунок коштів обласного бюджету.
Відповідно, судом встановлено, що Департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації безпідставно призупинив реєстрацію бюджетних і фінансових зобов'язань лабораторій Держпродспоживслужби в Луганській області.
За таких обставин судом встановлено, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини першої статті 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Зважаючи на задоволення позовних вимог у повному обсязі, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації на користь позивача судові витрати по сплаті судового збору у сумі 1600,00 грн.
Відповідно до частини третьої статті 160 КАС України у судовому засіданні 20 жовтня 2017 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 24 жовтня 2017 року, про що згідно вимог частини другої статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
На підставі викладеного, керуючись статтями 71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області задовольнити повністю.
Зобов'язати Департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації забезпечити фінансування в обсязі, визначеному в обласному бюджеті Луганської області на 2017 рік розпорядженням голови обласної державної адміністрації - керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 23 грудня 2016 року № 781 Про обласний бюджет на 2017 рік :
Біловодської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ідентифікаційний код юридичної особи 26497564;
Білокуракинської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ідентифікаційний код юридичної особи 36328356;
Кремінської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ідентифікаційний код юридичної особи 26497280;
Новоайдарської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ідентифікаційний код юридичної особи 36369350;
Сватівської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ідентифікаційний код юридичної особи 26497274;
Станично-Луганської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ідентифікаційний код юридичної особи 26497713;
Троїцької районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ідентифікаційний код юридичної особи 36713174.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації (місцезнаходження юридичної особи: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 59, ідентифікаційний код юридичної особи: 00734185) на користь Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області (місцезнаходження юридичної особи: 93403, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Пивоварова, будинок 2, ідентифікаційний код юридичної особи: 40326412) судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 1600,00 грн (одна тисяча шістсот гривень).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови складено та підписано 24 жовтня 2017 року.
Суддя К.О. Пляшкова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.10.2017 |
Оприлюднено | 26.10.2017 |
Номер документу | 69722480 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.О. Пляшкова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні