печерський районний суд міста києва
Справа № 757/48451/17-п
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27.10.2017 року cуддя Печерського районного суду м. Києва Смик С.І., розглянувши матеріали, що надійшли з Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, керівника політичної партії Українська народна партія , що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 за ст. 212-21 КпАП України,
В С Т А Н О В И В:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 60-23/185 від 16.08.2017 року, ОСОБА_1 будучи керівником політичної партії Українська народна партія подав Звіт за І квартал 2017 року до Національного агентства.
За результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, поданого політичною партією УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПАРТІЯ (код ЄДРПОУ 21710533) Національним агентством складено Акт про проведення аналізу звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 30.06.2017р.
За результатами аналізу Звіту встановлено, що:
- у Звіті партії в таблиці Місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи зазначено 360 місцевих організацій. Проте до Звіту Партії не додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 315 місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, що є порушенням частини дев'ятої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні та підпункту 1 пункту 10 розділу 11 Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 № 2 (далі - Положення), відповідно до якого, ця інформація додається шляхом заповнення відповідних розділів Звіту, що стосуються місцевої організації партії та обов'язково додається разом із Звітом політичної партії.
За вказане адміністративне правопорушення, згідно протоколу про адміністративне правопорушення, відповідальність передбачена за ст. 212-21 КУпАП.
Дослідивши матеріали справи, вважаю, що протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 підлягає поверненню до Національного агентства з питань запобігання корупції, з наступних підстав.
Відповідно до п. 1 абз. 2 розд. VI Порядку проведення перевірок Національним агентством з питань запобігання корупції, у разі складення за результатами перевірки протоколу про адміністративне правопорушення він разом з актом перевірки та іншими матеріалами, що підтверджують факти вчинення правопорушень, виносяться не пізніше наступного робочого дня з дня його складення на розгляд Національного агентства.
Відповідно до п. 2 абз. 3 розд. VI Порядку проведення перевірок Національним агентством з питань запобігання корупції, за результатами розгляду Національне агентство може прийняти рішення про направлення протоколу про адміністративне правопорушення та доданих матеріалів до суду.
Відповідно до п. 6.5 розд. VI Регламенту НАЗК, Акт проведення перевірки, рішення про внесення припису, направлення висновку спеціально уповноваженим суб'єктам у сфері протидії корупції, складення протоколу про адміністративне правопорушення, звернення до суду з позовом (заявою) та матеріали, що підтверджують факти вчинення правопорушень, подаються на чергове засідання НАЗК протягом трьох робочих днів з дня прийняття уповноваженою особою НАЗК одного з рішень, передбачених у пункті 6.4. цього Регламенту.
Відповідно до п. 6.6 розд. VI Регламенту НАЗК, за результатами розгляду НАЗК приймає рішення, в тому числі, щодо направлення протоколу про адміністративне правопорушення та доданих матеріалів до суду.
Разом з тим, до матеріалів справи не долучено документи, які підтверджують прийняття на черговому засіданні НАЗК рішення про направлення матеріалів відносно ОСОБА_1 до суду для прийняття рішення по суті.
Враховуючи викладене вище, оскільки в.о. керівника Департаменту з питань запобігання політичній корупції Ситником О.А., в порушення вимог п. 6.5, п. 6.6 розд. VI Регламенту НАЗК, одноособово прийнято рішення про направлення матеріалів до суду, вважаю, що вказаний протокол про адміністративне правопорушення з додатками має бути повернений органу який його склав.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 256 КУпАП,
П О С Т А Н О В И В:
Справу про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 212-21 КУпАП повернути до Національного агентства з питань запобігання корупції, для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя С.І. Смик
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2017 |
Оприлюднено | 30.10.2017 |
Номер документу | 69829431 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Печерський районний суд міста Києва
Смик С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні