ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 жовтня 2017 р. Справа № 804/5493/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Врони О.В.
суддів: Голобутовського Р.З., Єфанової О.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТПГ Агропром" до Державної фіскальної служби України, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг" про скасування рішень,-
ВСТАНОВИВ :
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТПГ Агропром" звернулося до суду з позовною заявою до Державної фіскальної служби України, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг" з вимогами:
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за № 20277/38678095 від 26 липня 2017 року.
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України з питань розгляду скарг в порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за № 1238/38678095 від 11 серпня 2017 року.
визнати податкову накладну виписану Товариством з обмеженою відповідальністю ТПГ Агропром № 14 від 22 червня 2017 року зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних в день її фактичного подання, а саме 03 липня 2017 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 14 від 22 червня 2017 року були прийняті відповідачем протиправно з порушенням норм чинного законодавства. Позивачем на вимогу фіскального органу після зупинення реєстрації податкової накладної, були надані усі належні документи та пояснення. Проте, відповідачем протиправно не були взято до уваги надані пояснення та документи в результаті чого відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстав подання платником податків копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Зазначені дії контролюючого органу є протиправними, а прийняті рішення підлягають скасуванню.
Представник позивача надав суду клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, надавши письмові заперечення на адміністративний позов та просив розглянути справу в порядку письмового провадження.
Суд вважає за можливе здійснювати розгляд справи в порядку письмового провадження.
Розглянувши доводи позовної заяви, вивчивши матеріали справи та оцінивши докази, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що 31 грудня 2016 року між ТОВ ТПГ Агропром та ТОВ Техноторг укладено договір поставки № 31/12-16, відповідно до положень п.1.1. якого ТОВ ТПГ Агропром як постачальник поставляє, а ТОВ Техноторг приймає товар за ціною, кількістю та в асортименті, зазначеним в рахунку і накладній, сільськогосподарську техніку, що є невід'ємною частиною цього договору.
Товариством з обмеженою відповідальністю Техноторг , 22 червня 2017 року, здійснено оплату за сільськогосподарську техніку згідно рахунку № 76 від 25 квітня 2017 року на суму 50000 грн.
Згідно рахунку № СФ-0000076 від 25 квітня 2017 року оплаті підлягає поставка навантажувачів зерна ПЗУ-90 в кількості 23 штук на загальну суму 2 474 800 грн.
22 червня 2017 року, ТОВ ТПГ Агропром складено податкову накладну № 14, що підтверджується відповідною накладною та квитанцією № 1 від 03 липня 2017 року.
Відповідно до змісту означеної квитанції № 1 від 03 липня 2017 року за результатами обробки: документ доставлено до ДФС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена .
Графа виявлені помилки містить наступне змістове наповнення: відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8432. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК .
На виконання вимог п. 201.16.1. п.201.16.2. ст. 201 ПК України та пропозиції викладеної у квитанції від 03 липня 2017 року за № 1, 11 липня 2017 року, ТОВ ТПГ Агропром за місцем реєстрації та податкового обліку подано відповідні пояснення стосовно факту виписки податкової накладної № 14 від 22 червня 2017 року.
Так, ТОВ ТПГ Агропром було подано пояснення наступного змісту: 22.06.2017р. від ТОВ ТЕХНОТОРГ (ІПН 309764514020) на розрахунковий рахунок нашого підприємства була отримана передоплата за товар по рахунку № СФ-0000076 від 25.04.2017р. згідно договору поставки №31/12-16. 03.07.2017р. була отримана квитанція з ЄРПН про зупинення реєстрації ПН., ТОВ ТПГ АГРОПРОМ є виробником сільськогосподарської техніки (КВЕД 28.30) за УКТ ЗЕД 8432,8433,8428. Для здійснення господарської діяльності орендує виробниче приміщення у м.Олександрія Кіровоградської обл.. , має необхідне обладнання для виробництва техніки та запчастин. У штаті підприємства 31 робітник яким регулярно сплачується заробітна плата. Для виробництва продукції має закуповувати матеріали : металопрокат, фарбу, запчастини, електротовари та обладнання з відповідними кодами УКТ ЗЕД. Позивач просив прийняти рішення про можливість реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування підприємством.
Також, до пояснень було долучено наступні документи: договір оренди №2901/14 від 29.12.2014р.(перша сторінка ); договір оренди №2901/14 від 29.12.2014р (друга сторінка); договір оренди №2901/14 від 29.12.2014р (третя сторінка); договір оренди №2901/14 від 29.12.2014р (четверта сторінка); договір оренди №2901/14 від 29.12.2014р (п ята сторінка); додаткова угода до договору оренди №1 від 28.12.2015р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 13 за півріччя 2017р.(на трьох сторінках); штатний розпис від 01.05.2017р.; виписка по рахунку від 22.06.2017р.; договір поставки №31/12-16 від 31.12.2016р.(перша сторінка); договір поставки №31/12-16 від 31.12.2016р.(друга сторінка); рахунок фактура №СФ-0000076 від 25.04.2017р.; договір поставки №М533 від 16.11.2017р. (перша сторінка); договір поставки №М533 від 16.11.2017р. (друга сторінка); договір поставки №М533 від 16.11.2017р. (третя сторінка); видаткова накладна №5046326 від 09.06.2017р.; товаро-транспортна накладна № АВ05090617-0046 від 09.06.2017р.; накладна №38 від 30.05.2017р.; повідомлення щодо подачи документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК; таблиця даних платника податку.
Також, 12 липня 2017 року, засобами телекомунікаційного зв'язку було спрямовано повідомлення Щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК з поясненнями.
За результатами розгляду поданих ТОВ ТПГ Агропром пояснень, 26 липня 2017 року, комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення за № 20277/38678095.
Комісією прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної.
За приписами п. 201.16.3 ст. 201 ПК України рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року за № 485.
Товариство з обмеженою відповідальністю ТПГ Агропром не погодившись з рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнятого за № 20277/38678095 від 26 липня 2017 року, 01 серпня 2017 року, поштовим засобом зв'язку, спрямувало скаргу до комісії ДФС України з питань розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року за № 485.
Комісією ДФС України з питань розгляду скарг в порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення за № 1238/38678095 від 11 серпня 2017 року, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення без змін.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.
Відповідно до положень п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За приписами п. 201.7. ст. 201 цього ж Кодексу податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Положенням п. 201.10 ст. 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до положень п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
В свою чергу, за приписами п. 74.2. ст. 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до положень п. 201.16.1. ст. 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;
в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 р. (далі- Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567 (далі - Критерії оцінки ступня ризиків).
Згідно пункту 6 Критеріїв містить у собі визначення двох різних критеріїв: Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
Суд зазначає, що критерій який визначений відповідачем у квитанції № 1 від 03 липня 2017 року, як невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД у п. 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків не передбачений.
Відповідно до положень п. 201.16.2 ст. 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
На виконання вимог п. 201.16.1.- 201.16.2. ст. 201 ПК України та пропозиції викладеної у квитанції від 03 липня 2017 року за № 1, 11 липня 2017 року, ТОВ ТПГ Агропром подано відповідні пояснення стосовно факту виписки податкової накладної № 14 від 22 червня 2017 року з наданням документів до пояснень.
Проте відповідачем, в супереч вимогам п.п. в п. 201.16.1. ст. 201 ПК України, не було визначено вичерпного переліку документів, надання якого дало б позивачеві можливість реєстрації податкової накладної.
Крім того, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими документами, на адресу ТОВ ТПГ Агропром жодних запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не надавав.
Відмова у прийнятті до реєстрації податкової накладної з підстав недостатності документів для прийняття рішення можлива виключно за умови наявності вичерпного переліку таких документів (п.п. в п. 201.16.1. ст. 201 ПК України).
При відмові у прийнятті до реєстрації податкової накладної з посиланням на ненадання платником податків достатніх документів, комісія має навести дані щодо документів, надання яких даст можливість прийняти ПН до реєстрації.
З рішення від 26.07.2017 року встановлено, що підставою для відмови у реєстрації податкової накладної є надання позивачем копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідачем в оскаржуваному рішенні не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено позивачем при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Посилання на вказану підставу в обґрунтування прийняття рішення про відмову, за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
Що стосується, рішення комісії Державної фіскальної служби України з питань розгляду скарг в порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за № 1238/38678095 від 11 серпня 2017 року, то суд вважає його також немотивованим та таким, що суперечить нормам законодавства.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що Державною фіскальною службою України не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваних рішень, у зв'язку з чим рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за № 20277/38678095 від 26 липня 2017 року та рішення комісії Державної фіскальної служби України з питань розгляду скарг в порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за № 1238/38678095 від 11 серпня 2017 року є протиправними та підлягають скасуванню. В свою чергу податкову накладну виписану Товариством з обмеженою відповідальністю ТПГ Агропром № 14 від 22 червня 2017 року необхідно визнати такою, що зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних в день її фактичного подання, а саме 03 липня 2017 року.
Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись, ст.ст. 122, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ТПГ Агропром" до Державної фіскальної служби України, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг" про скасування рішень - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за № 20277/38678095 від 26 липня 2017 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України з питань розгляду скарг в порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за № 1238/38678095 від 11 серпня 2017 року.
Визнати податкову накладну виписану Товариством з обмеженою відповідальністю ТПГ Агропром № 14 від 22 червня 2017 року зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних в день її фактичного подання, а саме 03 липня 2017 року.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТПГ Агропром" (код ЄДРПОУ 38678095) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) документально підтверджені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору у розмірі 4800,00 грн. (чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок).
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова суду, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Головуючий Суддя Суддя ОСОБА_1 ОСОБА_2 ОСОБА_3
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2017 |
Оприлюднено | 01.11.2017 |
Номер документу | 69850790 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Щербак А.А.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Щербак А.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Врона Олена Віталіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Врона Олена Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні