Рішення
від 25.10.2017 по справі 915/892/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 жовтня 2017 року Справа № 915/892/17

м. Миколаїв

Суддя Фролов В.Д., розглянувши матеріали справи

позивач: Публічне акціонерне товариство Комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (01001, м. Київ, вул. Грушевського, 1Д; адреса для листування: 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 50), код 14360570

відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю «КОРАБЕЛ-СІМФЕРОПОЛЬ» (54050, АДРЕСА_1), код 38841231

про: стягнення 237 466 грн. 14 коп.

ПРИСУТНІ:

від позивача - ОСОБА_1 довіреність №7859-К-О від 28.12.2016

від відповідача - представник не з'явився

Розглянувши матеріали справи, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Публічне акціонерне товариство Комерційний банк «ПРИВАТБАНК» звернувлось до Господарського суду Миколаївської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРАБЕЛ-СІМФЕРОПОЛЬ» про стягнення заборгованості за договором банківського обслуговування від 19.08.2013 за послуги «кредитний ліміт на поточний рахунок» в розмірі 237 466 грн. 14 коп., з яких: 39000,00 грн. - заборгованість за кредитом, 77906,47 - заборгованість за відсотками, 14424,05 грн. - комісія, 106135,62 грн. - пеня.

Представник позивача в судовому засіданні підтримував вимоги викладені в позовній заяві в повному обсязі.

Ухвала суду від 06.09.2017 року на правлена на адресу відповідача повернулась до суду з відміткою «у зв'язку з закінченням терміну зберігання» . За ініціативою суду було оглянуто витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців про відповідача за допомогою офіційного сайту Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua, відповідно до якого адреса відповідача: АДРЕСА_2. Тобто, ухвала суду направлялась на правильну адресу Відповідача.

Відповідно до п. 3.9.1 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26.12.2011 року № 18 в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

Відповідно до п. 3.9.2. постанови пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

Відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950, яка ратифікована Україною 17.07.1997, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи у продовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру.

Обов'язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору. Нездатність суду ефективно протидіяти недобросовісно створюваним учасниками справи перепонам для руху справи є порушенням ч. 1 ст. 6 даної Конвенції (§ 66 69 рішення Європейського суду з прав людини від 08.11.2005 у справі "Смірнова проти України").

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про вчинення усіх необхідних дій щодо повідомлення Відповідача про розгляд справи та про достатність у матеріалах справи документальних доказів для вирішення спору по суті за відсутності повноважного представника відповідача.

Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши матеріали справи та надавши їм юридичної оцінки, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню повністю, виходячи з наступного .

19 серпня 2013 року відповідачем було підписано заяву на відкриття рахунку (поточний 26009052315871) в банківській установі.

Також 19 серпня 2013 року відповідачем було підписано заяву про приєднання до ОСОБА_2 та Правил надання банківських послуг. Найменування банка: Публічне акціонерне товариство Комерційний банк «Приватбанк» .

Підписавши цю заяву, клієнт надав свою згоду з Умовами та Правилами надання банківських послуг, Тарифами банку, які разом з даною заявою складають Договір банківського обслуговування.

Згідно умов наведеного договору, відповідачу 20.08.2013 було встановлено кредитний ліміт в електронному вигляді через встановлені засоби електронного зв'язку Банку і Клієнта, що визначено і врегульовано «Умовами та Правилами надання банківських послуг» .

В подальшому розмір кредитного ліміту ТОВ «КОРАБЕЛ-СІМФЕРОПОЛЬ» було збільшено до 39000,00 грн., що вбачається з виписок з Приват24 по клієнту: 20.08.2013 - 10000,00 грн., 20.09.2013 - 14000,00 грн., 23.10.2013 - 32000,00 грн., 17.01.2014 та 01.03.2014 - 39000,00 грн. (а.с.20-24).

За даними позивача (виписка по рахунку ТОВ «КОРАБЕЛ-СІМФЕРОПОЛЬ» № 26003052322150 - а. с. 15), відповідач почав користуватися кредитним лімітом з 20.08.2013.

Наведені факти та обставини не були спростовані відповідачем по справі.

Позивач стверджує, що належним чином виконав взяті на себе договірні зобов'язання, однак відповідач не здійснив повернення банку в повному обсязі використані кредитні кошти в розмірі 39000,00 грн., не здійснив сплату відсотків, комісії.

Приписами статей 1054 (ч. 1), 1048 (ч. 1) Цивільного кодексу України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти.

Позикодавець має право на одержання від позичальника процентів від суми позики, якщо інше не встановлено договором або законом. Розмір і порядок одержання процентів встановлюються договором. Якщо договором не встановлений розмір процентів, їх розмір визначається на рівні облікової ставки Національного банку України. У разі відсутності іншої домовленості сторін проценти виплачуються щомісяця до дня повернення позики.

За змістом ч. 2 ст. 639 та ч. 1 ст. 634 Цивільного кодексу України якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.

Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.

Порядок надання кредиту за послугою кредитного ліміту на поточний рахунок регламентований розділом 3.18 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг (що діяли до 01.07.2014) (далі - ОСОБА_2).

Відповідно до п. 3.18.1.16 при укладанні договорів і угод, чи вчиненні інших дій, що свідчать про приєднання Клієнта до «ОСОБА_2 і правил надання банківських послуг» (або у формі «Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки» або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк / інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронній інформацією, або в будь-якій іншій формі), ОСОБА_2 і Клієнт допускають використання підписів Клієнта у вигляді електронно - цифрового підпису та / або підтвердження через пароль, спрямований Банком через верифікований номер телефону, який належить уповноваженій особі Клієнта з правом "першого" підпису. Підписання договорів і угод таким чином прирівнюється до укладання договорів та угод у письмовій формі.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки). Електронний підпис не може бути визнаний недійсним лише через те, що він має електронну форму.

Відповідно до п. 3.18.1.1 ОСОБА_2 кредитний ліміт на поточний рахунок надається на поповнення обігових коштів та здійснення поточних платежів Клієнта, в межах кредитного ліміту. Про розмір ліміту ОСОБА_2 повідомляє Клієнта на свій вибір або в письмовій формі, або через встановлені засоби електронного зв'язку Банка та Клієнта.

Відповідно до п. 3.18.1.3 ОСОБА_2 кредит надається в обмін на зобов'язання Клієнта щодо його повернення, сплаті процентів та винагороди.

Відповідно до п. 3.18.1.8 ОСОБА_2 проведення платежів Клієнта у порядку обслуговування кредитного ліміту, проводиться Банком протягом одного року з моменту підписання угоди про приєднання Клієнта до «ОСОБА_2 і правил надання банківських послуг» (або у формі «Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки» або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк / інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронній інформацією, або в будь-якій іншій формі - «Угода» ).

Відповідно до п. 3.18.1.6 ОСОБА_2 ліміт може бути змінений Банком в односторонньому порядку, передбаченому Умовами і правилами надання банківських послуг, у разі зниження надходжень грошових коштів на поточний рахунок або настання інших факторів, передбачених внутрішніми нормативними документами Банку. Підписавши Угоду, Клієнт висловлює свою згоду на те, що зміна ОСОБА_3 проводиться Банком в односторонньому порядку шляхом повідомлення Клієнта на свій вибір або в письмовій формі, або через встановлені засоби електронного зв'язку Банку і Клієнта (системи клієнт-банк, інтернет клієнт банк, sms - повідомлення або інших).

Відповідно до розділу 3.18.4 ОСОБА_2, яким затверджений порядок розрахунків, за користування кредитом в період з дати виникнення дебетового сальдо на поточному рахунку Клієнта при закритті банківського дня Клієнт виплачує проценти, виходячи з процентної ставки, розмір якої залежить від строку користування кредитом (диференційована процентна ставка).

За період користування кредитом з моменту виникнення дебетового сальдо до дати обнулення дебетового сальдо в одну з дат з наступного 20-го до 25-го числа місяця (надалі- «період, в який дебетове сальдо підлягає обнуленню» ), розрахунок процентів здійснюється за процентною ставкою в розмірі, 0% річних від суми залишку непогашеної заборгованості.

При необнуленні дебетового сальдо в одну з дат періоду, в якому дебетове сальдо підлягає обнуленню, протягом 90 днів з останньої дати періоду, в якому дебетове сальдо підлягало обнуленню, Клієнт виплачує Банку за користування кредитом проценти в розмірі 24.00% річних, починаючи з останньої дати періоду, в яку дебетове сальдо підлягало обнуленню.

У випадку непогашення кредиту протягом 90 днів з дати закінчення періоду, в якому дебетове сальдо підлягало обнуленню, починаючи з 91-го дня після дати закінчення періоду, в якому дебетове сальдо підлягало обнуленню, кредит вважається простроченим, а грошові зобов'язання Клієнта щодо погашення заборгованості вважаються порушеними. При порушенні Клієнтом будь-якого з грошового зобов'язання Клієнт сплачує Банку відсотки за користування кредитом у розмірі 48 (сорок вісім)% річних від суми залишку непогашеної заборгованості. У разі порушення Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань і при реалізації права Банку на встановлення іншого строку повернення кредиту, передбаченого Умовами і правилами надання Банківських послуг, Клієнт сплачує Банку пеню у розмірі 0,1315% від суми залишку непогашеної заборгованості за кожен день прострочення. Сплата пені здійснюється з дня, наступного за датою порушення зобов'язань.

Під «непогашенням кредиту» мається на увазі не виникнення на поточному рахунку нульового дебетового сальдо при закритті банківського дня.

Розрахунок відсотків за користування кредитом проводиться щодня, починаючи з моменту утворення на поточному рахунку дебетового сальдо при закритті банківського дня, за кількість днів користування кредитними коштами, виходячи з 360 днів у році. Розрахунок відсотків проводиться до повного погашення заборгованості за кредитом, на суму залишку заборгованості за кредитом. День повернення кредиту в часовий інтервал нарахування відсотків не включається. Нарахування відсотків здійснюється в дату сплати.

При несплаті винагороди, відсотків у відповідні їм дати сплати, вони вважаються простроченими.

Відповідно до п. 3.18.2.3.4 ОСОБА_2 має право при порушенні Клієнтом будь-якого із зобов'язань, передбаченого «Умовами, змінити умови кредитування - вимагати від Клієнта дострокового повернення кредиту, сплати відсотків за його користування, виконання інших зобов'язань за кредитом в повному обсязі.

Відповідно до п. 3.18.5.1 ОСОБА_2 при порушенні Клієнтом будь-якого із зобов'язань по сплаті відсотків за користування кредитом, передбачених Умовами п. п. 3.18.2.2.2, 3.18.4.1, 3.18.4.2, 3.18.4.3, термінів повернення кредиту, передбачених п. п. 3.18.1.8, 3.18.2.2.3, 3.18.2.3.4, винагороди, передбаченого п. п. 3.18.2.2.5, 3.18.4.4, 3.18.4.5, 3.18.4.6 Клієнт сплачує Банку за кожний випадок порушення пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період, за який сплачується пеня, (у % річних) від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу. А в разі реалізації Банком права на встановлення іншого строку повернення кредиту, Клієнт сплачує Банку пеню у розмірі, зазначеному в п. 3.18.4.1.3. від суми заборгованості за кожен день прострочення. Сплата пені здійснюється у гривні.

Відповідно до п. 3.18.5.4 ОСОБА_2 нарахування неустойки за кожний випадок порушення зобов'язань, передбаченої п. 3.18.5.1, 3.18.5.2, 3.18.5.3, здійснюється протягом 3 (Трьох) років з дня, коли відповідне зобов'язання мало бути виконано Клієнтом.

Згідно п. 3.18.5.7 ОСОБА_2 терміни позовної давності щодо вимоги про стягнення кредиту, відсотків за користування кредитом, винагороди, неустойки - пені, штрафів встановлюються сторонами тривалістю 5 років.

Пунктом 3.18.6.1 ОСОБА_2 передбачено, що обслуговування кредитного ОСОБА_3 на поточному рахунку Клієнта здійснюється з моменту подачі Клієнтом до Банку заяви на приєднання до «ОСОБА_2 та Правил надання банківських послуг» (або у формі «Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки» або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк / інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронною інформацією, або в будь-якій іншій формі) та / або з моменту надання Клієнтом розрахункових документів на використання коштів у рамках кредитної ОСОБА_3 в межах зазначених у них сум, і діє в обсязі перерахованих засобів до повного виконання зобов'язань сторонами.

Наразі ж порядок надання кредиту за послугою кредитного ліміту на поточний рахунок регламентований розділом 3.2.1 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг (що діють з 01.07.2014) (далі - ОСОБА_2).

Так, згідно п. 3.2.1.1.1 ОСОБА_2 кредитний ліміт на поточний рахунок надається на поповнення оборотних коштів і здійснення поточних платежів Клієнта, в межах кредитного ліміту. Про розмір ОСОБА_3 повідомляє Клієнта на свій вибір або в письмовій формі, або через встановлені засоби електронного зв'язку Банку і Клієнта (системи клієнтбанк, інтернет клієнт банк, sms-повідомлення або інших).

Пункт 3.2.1.1.3 ОСОБА_2 визначає, що кредит надається в обмін на зобов'язання Клієнта з повернення кредиту, сплаті відсотків та винагороди.

Умовами також визначено, що клієнт зобов'язується:

- використовувати кредит на цілі, зазначені у п.3.2.1.1.1 цього розділу «ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг» ;

- сплатити відсотки за весь час фактичного користування кредитом згідно з п. п. 3.2.1.4.1, 3.2.1.4.2, 3.2.1.4.3;

- повернути кредит у строки, встановлені п. п. 3.2.1.1.10, 3.2.1.2.3.4, 3.2.1.2.2.17.

Пунктом 3.2.1.6.1 ОСОБА_2 визначено, що обслуговування кредитного ОСОБА_3 на поточному рахунку Клієнта здійснюється з моменту подачі Клієнтом до Банку заяви на приєднання до «ОСОБА_2 та Правил надання банківських послуг» (або у формі «Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки» або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк/ інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронною інформацією, або в будь-якій іншій формі) та / або з моменту надання Клієнтом розрахункових документів на використання коштів у рамках кредитної ОСОБА_3 в межах зазначених у них сум, і діє в обсязі перерахованих засобів до повного виконання зобов'язань сторонами.

Відповідно до п. 3.2.1.5.4 ОСОБА_2 нарахування неустойки за кожний випадок порушення зобов'язань, передбаченої п. 3.2.1.5.1, 3.2.1.5.2, 3.2.1.5.3, здійснюється протягом 3 (Трьох) років з дня, коли відповідне зобов'язання мало бути виконано Клієнтом.

Відповідно до п. 3.2.1.5.7 ОСОБА_2 терміни позовної давності щодо вимоги про стягнення кредиту, відсотків за користування кредитом, винагороди, неустойки пені, штрафів встановлюються сторонами тривалістю 5 років.

Матеріали справи, а саме - виписка з 19.08.2013 по 04.03.2014 по рахунку ТОВ «КОРАБЕЛ-СІМФЕРОПОЛЬ» № 26009052315871, свідчать, що на виконання договірних зобов'язань банком перераховано відповідачу кредитні кошти в сумі 39000,00 грн. і останнім їх отримано у період з 30.10.2013 по 21.01.2014, що підтверджується випискою по рахунку № 26009052315871, а також розрахунком заборгованості. З цієї ж виписки вбачається, що відповідач прострочив виконання свого зобов'язання за даним договором щодо своєчасного повернення вказаної суми кредиту, і тому на даний час заборгованість з повернення кредиту становить суму 39000,00 грн.

Відповідно до п. 3.18.4.1.1 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг, що діяли до 01.07.2014, проценти у період з 30.10.2013 по 25.11.2013 банком не нараховувались, але оскільки відповідач не здійснив обнулення дебетового сальдо в одну із дат наступного 20-го до 25-го числа місяця, йому у період з 26.11.2013 по 03.03.2014 нараховано відсотки за ставкою 24% річних (пп. 3.18.4.1.2 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг, що діяли до 01.07.2014).

У період з 04.03.2014 по 30.06.2014 відсотки на прострочену заборгованість нараховано виходячи з 48% річних (пп. 3.18.4.1.3 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг, що діяли до 01.07.2014).

В період з 01.07.2014 по 19.08.2017 у зв'язку із зміною відсоткової ставки, відсотки на прострочену заборгованість нараховано виходячи зі ставки 56% річних (з 01.07.2014 - пп. 3.2.1.4.1.3 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг).

Загальна заборгованість за відсотками виникла у період з 01.12.2013 по 19.08.2017 та складає 77906,47 грн.

Заборгованість по комісії відповідно до п. 3.18.4.4 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг, що діяли до 01.07.2014 (з 01.07.2014 - п. 3.2.1.4.4 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг) виникла за період з 03.02.2014 по 01.08.2017 в сумі 14424,05 грн.

Пеня за несвоєчасне виконання зобов'язань за договором нарахована у відповідності з п. 3.18.5.1 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг, що діяли до 01.07.2014 (з 01.07.2014 - п. 3.2.1.5.1 ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг) виходячи із розміру подвійної облікової ставки НБУ нарахована за період з 13.02.2014 по 19.08.2017 в сумі 106135,62 грн.

Відповідно до п. 3.2.1.1.16 ОСОБА_2 та Правил надання банківських послуг, що діють з 01.07.2014, при укладанні договорів та угод, або вчиненні інших дій, що свідчать про приєднання Клієнта до «ОСОБА_2 та правил надання банківських послуг» (або у формі «Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки» або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк/інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронною інформацією, або в будь-якій іншій формі), ОСОБА_2 і Клієнт допускають використання підписів Клієнта у вигляді електронно-цифрового підпису та/або підтвердження через пароль, спрямований Банком через верифікований номер телефону, який належить уповноваженій особі Клієнта з правом "першої" підпису. Підписання договорів та угод таким чином прирівнюється до укладання договорів та угод у письмовій формі.

Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що позивачем дійсно належним чином виконано взяті на себе договірні зобов'язання та надано відповідачу обумовлену договором банківських послуг б/н від 19.08.2013 суму грошових коштів в розмірі 39000,00 грн., що підтверджується відповідними доказами та випискою, однак, відповідачем дійсно порушені норми та приписи чинного законодавства та не здійснив повернення банківського кредиту. Доказів повернення банку заборгованості за кредитом та по відсоткам, комісії, станом на час прийняття рішення судом, відповідачем не надано, розрахунок заявлених позивачем до стягнення сум не спростовано.

Перевіривши розрахунки позивача по даній справі, суд вважає, що заявлені вимоги про стягнення з відповідача заборгованості за договором банківського обслуговування від 19.08.2013 в розмірі 237 466 грн. 14 коп., з яких: 39000,00 грн. - заборгованість за кредитом, 77906,47 - заборгованість за відсотками, 14424,05 грн. - комісія, 106135,62 грн. - пеня, є обґрунтованими, матеріалами справи підтвердженими, відповідачем не спростовані, а тому підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідач своїм правом не скористався.

З урахуванням вимог ст. 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

Виходячи з викладеного, позов підлягає задоволенню повністю.

Статтею 49 ГПК України передбачено покладання судових витрат, зокрема витрат на оплату судового збору, у разі задоволення позову на відповідача.

Керуючись ст.ст. 43, 49, 82, 83-85 ГПК України , господарський суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРАБЕЛ-СІМФЕРОПОЛЬ» (54050, АДРЕСА_1, код 38841231) на користь Публічного акціонерного товариства Комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (01001, м. Київ, вул. Грушевського, 1Д, код 14360570) заборгованість за договором банківського обслуговування від 19.08.2013 за послуги «кредитний ліміт на поточний рахунок» в розмірі 237 466 (двісті тридцять сім тисяч чотириста шістдесят шість) грн. 14 коп., з яких: 39000 (тридцять дев'ять тисяч) грн. 00 коп. - заборгованість за кредитом, 77906 (сімдесят сім тисяч дев'ятсот шість) грн. 47 коп. - заборгованість за відсотками, 14424 (чотирнадцять тисяч чотириста двадцять чотири) грн. 05 коп. - комісія, 106135 (сто шість тисяч сто тридцять п'ять) грн. 62 коп. - пеня, а також грошові кошти на відшкодування витрат на оплату судового збору в сумі 3561 (три тисячі п'ятсот шістдесят одна) грн. 99 коп.

Наказ видати позивачу після набрання рішенням законної сили.

Суддя В.Д. Фролов

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення25.10.2017
Оприлюднено01.11.2017
Номер документу69855351
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/892/17

Судовий наказ від 07.11.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фролов В.Д.

Рішення від 25.10.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фролов В.Д.

Ухвала від 06.09.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фролов В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні