ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
25 жовтня 2017 року м. Київ К/800/17420/16
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі Приходько І.В. Бухтіярової І.О . Цвіркуна Ю.І. розглянувши в порядку письмового провадження
касаційну скаргу Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області (правонаступник державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Головного управління ДФС у Львівській області)
на ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 08.06.2016
у справі № 813/6027/15 (876/662/16)
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Львівська тютюнова фабрика
до Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Головного управління ДФС у Львівській області
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И Л А:
У листопаді 2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю Львівська тютюнова фабрика (далі - позивач, ТОВ Львівська тютюнова фабрика ) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Головного управління ДФС у Львівській області (далі - відповідач, податковий орган) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Львівський окружний адміністративний суд постановою від 25.12.2015 адміністративний позов задовольнив повністю.
Не погоджуючись з рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 25.12.2015, відповідач подав апеляційну скаргу до Львівського апеляційного адміністративного суду разом із клопотанням про відстрочення сплати судового збору.
Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 26.01.2016 клопотання ДПІ у Сихівському районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області про відстрочення сплати судового збору задоволено частково, відстрочено сплату судового збору до призначення справи до апеляційного розгляду та відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ДПІ у Сихівському районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 25.12.2015.
Львівський апеляційний адміністративний суд ухвалою від 04.02.2016 закінчив підготовку справи до апеляційного розгляду та призначив адміністративну справу до апеляційного розгляду на 08.06.2016.
Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 08.06.2016 апеляційну скаргу податкового органу залишено без розгляду, в зв'язку з тим, що відповідачем не здійснено сплату судового збору відповідно до вимог ухвали від 26.01.2016.
З такими висновками суду апеляційної інстанції погоджується колегія суддів касаційної інстанції, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 6 ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.
Згідно приписів ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду.
Таким чином, судом апеляційної інстанції було відстрочено відповідачу сплату судового збору та надано строк в межах якого скаржнику необхідно було сплатити судовий збір, а саме до призначення сплати до судового розгляду. Крім того, в матеріалах справи наявні докази, якими підтверджується, що скаржника було повідомлено про дату призначення справи до апеляційного розгляду, а отже і відомо граничний строк для сплати судового збору.
Відтак, суд апеляційної інстанції, керуючись нормами процесуального права, правомірно залишив без розгляду апеляційну скаргу податкового органу, в зв'язку з несплатою судового збору у строк, встановлений судом.
Колегія суддів касаційної інстанції, не вбачає порушень судом апеляційної інстанції норм процесуального права, які б могли привести до скасування рішення.
Доводи касаційної скарги не дають підстав вважати, що при прийнятті оскаржуваного рішення судом апеляційної інстанції було порушено норми процесуального права.
На підставі викладеного, керуючись статтями 220, 222, 223, 224, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,
У Х В А Л И Л А:
Касаційну скаргу Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області залишити без задоволення.
Ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 08 червня 2016 року у справі № 813/6027/15 (876/662/16) - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі. Заява про перегляд судового рішення в адміністративній справі Верховним Судом України може бути подана з підстав, в порядку та у строки, що встановлені статтями 236-238 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя (підпис) І.В. Приходько Судді: (підпис) І.О. Бухтіярова (підпис) Ю.І.Цвіркун
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2017 |
Оприлюднено | 30.10.2017 |
Номер документу | 69859073 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гудим Любомир Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гудим Любомир Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гудим Любомир Ярославович
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Приходько І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні