УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
м. Вінниця
30 жовтня 2017 р. Справа № 802/1910/17-а
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Поліщук Ірина Миколаївна, розглянувши матеріали позовної заяви:
за позовом: Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області
до: Дзигівської сільської ради, Відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації
про: застосування заходів реагування у сфері державного нагляду
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Дзигівської сільської ради, Відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.
Ознайомившись з вказаною позовною заявою і доданими до неї матеріалами, вважаю, що вона підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено право на звернення до адміністративного суду. За вимогами статей 104, 105 КАС України відповідний позов пред'являється до адміністративного суду у формі письмової позовної заяви, яка повинна відповідати загальним вимогам, що встановлені статтею 106 цього Кодексу.
Норми статті 106 КАС України не містять виключень і поширюють на всі випадки звернення до суду з позовною заявою, у зв'язку з чим недотримання положень цієї статті свідчить про невідповідність позовної заяви вимогам Закону.
Частиною 3 статті 106 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору визначено Законом України "Про судовий збір".
Так, п. 1 ч. 3 ст. 4 Закону України Про судовий збір передбачено, що за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру ставка судового збору для суб'єкта владних повноважень становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" станом на 01.01.2017 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб складає 1600 грн.
Таким чином, ставка судового збору за подання адміністративного позову з однією вимогою немайнового характеру для суб'єкта владних повноважень становить 1600,00 грн.
Тому, враховуючи, що позивачем заявлено одну позовну вимогу немайнового характеру, належний до сплати розмір судового збору має становити 1600,00 грн. (тобто 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2017 р.).
Разом з тим із матеріалів позовної заяви вбачається, що позивачем, в супереч положенням ч. 3 ст. 106 КАС України, до позовної заяви не додано будь-яких доказів про сплату судового збору.
Окрім того, судом також виявлено інші недоліки позовної заяви.
Відповідно до пунктів 3, 4 частини 1 статті 106 КАС України у позовній заяві зазначається ім'я (найменування) відповідача; зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Як вбачається із змісту заявлених позовних вимог, позивач просить суд застосувати до Дзигівської сільської ради та до Відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Дзигівка.
Таким чином, позовні вимоги фактично спрямовані на застосування заходів реагування до загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Дзигівка, яка є окремою юридичною особою (код ЄДРПОУ 13325904), однак процесуальний статус останньої в межах даного позову, позивачем не визначений.
Крім того, як видно із долучених до позовних матеріалів копій Актів перевірки та приписів про усунення порушень, останні складенні саме в адресу Директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Дзигівка ОСОБА_1, натомість доказів отримання відповідних документів Дзигівською сільською радою та Відділом освіти Ямпільської районної державної адміністрації позивачем не надано.
З огляду на викладене, зміст заявлених позивачем вимог не відповідає викладу фактичних обставин, якими він їх обґрунтовує.
До того ж, позивачу необхідно навести обґрунтування (із посиланням на нормативно-правовий документ) підстав звернення саме до Дзигівської сільської ради та Відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації із адміністративним позовом про застосування заходів реагування до загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Дзигівка, яка є окремою юридичною особою.
За правилами визначеними частиною 1 статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених в статті 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, про що повідомляє позивача та надає йому строк для усунення недоліків.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що дану позовну заяву необхідно залишити без руху, надавши особі, яка її подала, строк для усунення недоліків, зазначених у мотивувальній частині ухвали суду.
Керуючись статтею 108 КАС України, -
УХВАЛИВ:
1. Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Дзигівської сільської ради, Відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду залишити без руху.
2. Запропонувати позивачу у 5-денний строк з дня отримання копії ухвали усунути недоліки позовної заяви, зазначені в мотивувальній частині ухвали суду.
3. Дану ухвалу направити позивачу.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя /підпис/ ОСОБА_2
Згідно з оригіналом
Суддя Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2017 |
Оприлюднено | 01.11.2017 |
Номер документу | 69859926 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Поліщук Ірина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні