ПОСТАНОВА
Іменем України
«13» серпня 2009 р. Справа № 2а-23429/09/1270
Категорія № 6.6.4
Луганський окружний ад міністративний суд у складі:
судді Борзаниці С.В .
при секретарі Гапоновій І .В.,
в присутності
представників сторін:
представник позивача: Ад амович І.О.
від відповідача: не з' явив ся.
Розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивний позов Стахановської об ' єднаної Державної податко вої інспекції в Луганській о бласті до Виробничо - комер ційного приватного підприєм ства „Промвагонкомплект” пр о визнання недійсним запису про державну реєстрацію та п рипинення юридичної особи ,-
ВСТАНОВИВ:
10.06.2009 року Стахановська об' єднана Державна податкова ін спекція в Луганській області звернулась до суду з позовом , в якому зазначила, що згідно установчих документів підпр иємства, його місцезнаходжен ня є: Луганська область, м. Ста ханов, вул. Леніна, 17/1.
Позивач просив:
Визнати недійсним запис ві д 13.07.1999 р. № 765 про державну реєстр ацію
приватного підприєм ства ВКПП „Промвагонкомплек т”, код 30481945, з моменту
реєстр ації.
Припинити юридичну особу п риватне підприємство ВКПП „П ромвагонкомплект”
94000, Луг анська область, м. Стаханов, ву л. Леніна, 17/1.
Представник позивача у суд овому засіданні позов підтри мав.
Відповідач в судове засіда ння не з' явився, причини нея вки суду не доповів, про дату, місце та час слухання справи був повідомлений належним ч ином.
Заслухавши пояснення пози вача, вивчивши матеріали спр ави, суд вважає, що позов підля гає частковому задоволенню з таких підстав.
Судом встановлені такі фак ти і відповідні їм правовідн осини.
Судом встановлено, підтвер джується матеріалами справи , що ВКПП „Промвагонкомплект ”, має ідентифікаційний код 304 81945, зареєстроване як суб' єкт господарювання виконавчим к омітетом Стахановської місь кої ради Луганської області, про що видане свідоцтво про д ержавну реєстрацію від 13.07.1999 р., реєстраційний № 765 та було взя то на податковий облік в Стах ановській ОДПІ, згідно довід ки про взяття на податковий о блік № 12 від 26.02.2007 р.
Засновником підприємства є ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрований та проживає з а адресою: АДРЕСА_1.
Директором є ОСОБА_3, І НФОРМАЦІЯ_3, зареєстрований та проживає за адресою: АДР ЕСА_2.
Згідно установчих докумен тів підприємства, його місце знаходження: Луганська облас ть, м. Стаханов, вул. Леніна, 17/1.
Актом про встановлення фак тичного місцезнаходження пл атника податків за юридичною адресою, складеного працівн иками відділу податкової міл іції Стахановської ОДПІ вста новлено, що ВКПП „Промвагонк омплект” за юридичною адресо ю, зазначеною в
статутних документах, не зн аходиться. У витягу ЄДРПОУ є п ідтвердження про відсутніст ь за місцезнаходженням підпр иємства.
Засновником підприємства ВКПП „Промвагонкомплект” з 1 999р. є ОСОБА_2.
Згідно пояснень ОСОБА_2 його підприємство фактично не працювало з 2005р. Взимку 2007р.до нього звернувся незнайомий чоловік, який запропонував й ому віддати всі реєстраційні документи та печатку підпри ємства для організації робот и вказано підприємства в под альшому. ОСОБА_2 бажав зня ти з себе відповідальність з а діяльність підприємства та з цією метою підписав рішенн я власника № 1 від 13.02.2007р., згідно якого він знімав з себе обовя зки директора даного підприє мства та призначив на посаду директора ВКПП „Промвагонко мплект” ОСОБА_4. ОСОБА_2 її не бачив. Усі реєстраціні документи та печатку підприє мства ОСОБА_2 передав незн айомому чоловіку, при цьому б ув складений акт прийома-пер едачі печаті, штампу, всіх реє страційних, бухгалтерських т а податкових документів. Хто в подальшому був керівником даного підприємства ОСОБА _2 не знає і ніякого відношен ня до діяльності ВКПП „Промв агонкомплект” не має.
Згідно пояснень ОСОБА_3 від 25.03.2009 р., він не має ніякого в ідношення до реєстрації (пер ереєстрації) та фінансово-го сподарської діяльності ВКПП „Промвагонкомплект”.
У кінці травня чи напочатку червня 2008 р. ОСОБА_3 познайо мився з двома молодими чолов іками, які запропонували ост анньому працювати директоро м підприємства „Промвагонко мплект” з заробітком 20 грн за день або 600 грн за місяць. ОСО БА_3 погодився і-підписав до кументи.
Приговором Стахановського міського суду від 29.08.2008р. ОСОБ А_3 було засуджено за ст.ст.15 ч .2 та 212 ч. 3, 366 ч.1 КК України до 5 рокі в позбавлення волі умовно з п озбавленням права займати ке рівні посади. З цього моменту він не знає, що сталося з підп риємством і не має до нього ні якого відношення.
Згідно ч. 2 ст. 93 ЦК України міс цезнаходження юридичної осо би зазначається у її засновн ицьких документах.
Згідно п. 2 ст. 38 Закону Україн и від 15.05.2003р. № 755 - IV «Про державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців» підставами для постанов лення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов' язано з банкрутст вом юридичної особи, зокрема є наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м. Оскільки відповідач більш е року не подає органам держа вної податкової інспекції ре єстраційну картку про підтве рдження відомостей про юриди чну особу, то це є підставою пр ипинення його юридичної особ и.
Щодо визнання недійсним за пису про державну реєстрацію , суд вважає, що у суду відсутн і підстави для ухвалення ріш ення на користь позивача з на ступних підстав.
Відповідно до ст. 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України кожна сторона пов инна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги т а заперечення, крім випадків , встановлених ст. 72 цього Коде ксу.
Стаття 86 Кодексу адміністра тивного судочинства України встановлює право і обов' яз ок суду оцінювати докази за с воїм внутрішнім переконання м, що ґрунтується на всебічно му і повному дослідженні всі х обставин справи в їх сукупн ості.
Аналізуючи норми Господар ського кодексу України (далі - ГК України) слід зазначити , що згідно з частиною 1 ст. 216 уча сники господарських відноси н несуть господарсько-правов у відповідальність за правоп орушення у сфері господарюва ння шляхом застосування до п равопорушників господарськ их санкцій на підставах і в по рядку, передбаченому цим Код ексом, іншими законами та дог овором.
Частиною 1 ст. 238 ГК України пе редбачено, що за порушення вс тановлених законодавчими ак тами правил здійснення госпо дарської діяльності до суб' єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваже ними органами державної влад и або місцевого самоврядуван ня адміністративно-господар ські санкції, тобто заходи ор ганізаційно-правового або ма йнового характеру, спрямован і на припинення правопорушен ня суб' єкта господарювання та ліквідацію його наслідкі в.
Згідно з частиною 1 ст. 247 ГК У країни у разі здійснення суб ' єктом господарювання діял ьності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарсь ку санкцію у вигляді скасува ння державної реєстрації цьо го суб' єкта та його ліквіда ції
Частиною 1 ст. 59 ГК України пе редбачено, що припинення дія льності суб' єкта господарю вання здійснюється у випадка х, передбачених цим Кодексом , - за рішенням суду. Частиною 6 ц ієї ж статті, зокрема, визначе но, що суб' єкт господарюван ня ліквідується у разі скасу вання його державної реєстра ції у випадках передбачених законом.
Згідно зі ст. 6 Конституції У країни державна влада в Укра їні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, вик онавчу та судову, відповідно органами законодавчої, вико навчої, судової влади, а також Президентом. У цьому контекс ті від органів державної вла ди слід відрізняти органи де ржавного управління, що ство рюються для забезпечення вик онань їх завдань. Основним пр изначенням системи органів д ержавної влади є організація реалізації повноважень держ ави (відповідно повноважень територіальних громад - щод о органів місцевого самовряд ування).
Статтею 4 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні» від 4 грудня 1990 року N 509-XII визначено, що Державна под аткова адміністрація Україн и є центральним органом вико навчої влади.
Із зазначеного суд приходи ть до висновку, що позивач не н алежить до кола осіб, визначе них частиною 2 ст. 110 Цивільного кодексу України, які мають пр аво на звернення до суду із за значеним позовом, а також заз начає, що позивач не належить і до кола осіб, визначених ста ттею 239 ГК України, яким надано право на застосування адмін істративно-господарських са нкцій.
Частиною 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи мі сцевого самоврядування, їх п осадові особи зобов' язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.
У зв' язку з цим суд приходи ть до висновку, що позовні вим оги позивача щодо визнання н едійсним запису про державну реєстрацію не обґрунтовані чинним законодавством Украї ни і в цій частині задоволенн ю не підлягають.
Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.17,18,94,158-163 Кодексу ад міністративного судочинств а України, ст. ст. 33, 38 Закону Укра їни «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців», ст. 9 Зако ну України «Про систему опод аткування», суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Стахановсь кої об' єднаної Державної по даткової інспекції в Лугансь кій області до Виробничо - к омерційного приватного підп риємства „Промвагонкомплек т” про визнання недійсним за пису про державну реєстрацію та припинення юридичної осо би задовольнити частково.
Припинити юридичну особу - Виробничо - комерційного п риватного підприємства „Про мвагонкомплект” - ідент. ко д 30481945, зареєстровано за адресо ю 94000, Луганська область, м. Стах анов, вул. Леніна, 17/1.
В решті позовних вимог відм овити.
Копію даної постанови напр авити державному реєстратор у Стахановської міської ради , після набрання постановою з аконної сили.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через с уд першої інстанції шляхом п одачі в 10-денний строк з дня пр оголошення постанови заяви п ро апеляційне оскарження і п оданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги. Ап еляційна скарга може бути по дана без попереднього поданн я заяви про апеляційне оскар ження, якщо скарга подається у строк, встановлений для под ання заяви про апеляційне ос карження.
Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку апеляційного оскарже ння.
Суддя С. В.Борзаниця
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2009 |
Оприлюднено | 03.06.2010 |
Номер документу | 6986379 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Борзаниця Сергій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні