ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
30 жовтня 2017 року № 912/2981/15
Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Бестаченко О.Л., розглянувши справу від 11.08.2015 № 912/2981/15,
за заявою кредитора - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області, 25009, м. Кіровоград, вул. Глинки, 2,
до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг", 25006, м. Кіровоград, вул. А.Тарковського, 59/105, оф. 6,
про банкрутство,
за участю представників сторін:
від кредитора - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області - ОСОБА_2, довіреність № 10 від 21.03.2017;
від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_3, посвідчення № 912 від 05.06.2013;
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою від 11.08.2015 господарський суд порушив провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" (ідентифікаційний код 38211929).
Постановою суду від 05.01.2016 визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" (ідентифікаційний код 38211929) банкрутом, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4, зобов'язано ліквідатора не пізніше 05.01.2017 подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).
06.01.2016 (номер публікації: 27045, дата публікації на сайті ВГСУ: 06.01.2016 14:13) на веб-сайті Вищого господарського суду України офіційно оприлюднено оголошення про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг". Граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника визначено протягом двох місяців від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство.
Ухвалою від 08.06.2017 господарський суд усунув арбітражного керуючого ОСОБА_4 від виконання обов'язків ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг", припинивши його повноваження ліквідатора з 08.06.2017; призначив ліквідатором банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" арбітражного керуючого ОСОБА_3; зобов'язав ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_3 не пізніше 30.08.2017 подати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам ст. 46 Закону.
У зв'язку з невиконанням вимог ухвали господарського суду від 08.06.2017 господарський суд ухвалою від 06.10.2017 призначив розгляд справи на 30.10.2017 о 12:00 год та зобов'язав ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 не пізніше 26.10.2017 подати господарському суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам статті 46 Закону. Явку в судове засідання ліквідатора, членів комітету кредиторів визнав обов'язковою.
Ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_3 27.10.2017 подав до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації банкрута за період з 08.06.2016 по 26.10.2017 включно на загальну суму 29 790,47 грн (в т.ч.: грошова винагорода арбітражного керуючого - 29 790,47 грн).
Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.
Враховуючи присутність в судовому засіданні 30.10.2017 єдиного кредитора (ініціюючого), господарський суд вважає за можливе здійснити розгляд звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута за наявними матеріалами справи.
Із змісту звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, доданих до них документів вбачається, що під час здійснення ліквідаційних заходів щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" майна, яке можна було включити у ліквідаційну масу або грошових коштів на рахунках в банківських установах не виявлено.
26.06.2017 ліквідатором проведено інвентаризацію необоротних активів, станом на дату відкриття ліквідаційної процедури встановлено, що активи у підприємства відсутні, про що складено інвентаризаційні опис від 26.06.2017.
Відсутність майна банкрута підтверджується наявними матеріалами справи, а саме:
довідкою від 24.10.2017 № 04-15/3843 Головного управління Держспоживслужби в Кіровоградській області, відповідно до якої Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" не має зареєстрованої сільськогосподарської техніки в уніфікованій електронно-обліковій системі "АгроТех";
довідкою від 10.07.2017 № 31/11-2149 Територіального сервісного центру 4841 Регіонального сервісного центру в Миколаївській області МВС України, відповідно до якої в автоматизованих обліках МВС відсутня інформація про факти реєстрації транспортних засобів за Товариством з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг";
довідкою від 17.09.2017 № 339 Державного підприємства "Держреєстри України", відповідно до якої, станом на 17.10.2017 Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" не зберігає зерно на зернових складах, підключених до основного реєстру складських документів на зерно та зерна, а з 01.08.2014 не був зерновим складом, який отримував сертифікат відповідності послуг із зберігання зерна або був підключений до основного реєстру складських документів на зерно та зерна;
довідками від 18.02.2016 № 638/15-25/05/647 Управління Держпраці у Сумській області, від 05.02.2016 № 668/16 Управління Держпраці у Хмельницькій області, від 09.02.2016 № 07-07/283 Управління Держпраці у Закарпатській області, від 14.03.2016 № 459/8 Управління Держпраці у Черкаській області, від 05.02.2016 № 11/05.02-208 Управління Держпраці у Донецькій області, від 10.02.2016 № 0837/05-18/0922 Управління Держпраці у Харківській області, від 08.02.2016 № 641/1/9-09 Управління Держпраці у Львівській області, від 16.02.2016 № 11/1579 Головного управління Держпраці у Київській області, від 14.08.2017 № 01-22-09/3270-17 Управління Держпраці у Кіровоградській області, відповідно до яких великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, об'єкти нафтогазового комплексу та інші об'єкти підвищеної небезпеки за Товариством з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" не реєструвались;
довідкою від 02.08.2017 № 10/01/14966 Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, відповідно до якої станом на 31.03.2017 Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" серед власників, які володіють значними пакетами акцій (10% і більше статутного капіталу) емітентів, відсутнє;
довідкою від 12.07.2017 № 80/09.4.2-04/16-1114/9989 Державного підприємства "Український державний центр радіочастот", відповідно до якої Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв не отримувало.
довідкою від 12.07.2017 № 40-402-1396 Управління ліцензування, обстеження та паспортизації Державної архітектурно-будівельної інспекції України, відповідно до якої в реєстраційних записах Управління, відсутня інформація про видачу ліцензії Товариству з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" на провадження господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури;
довідкою від 16.02.2016 № 1679/м/99-99.24.02.01-14 Державної фіскальної служби України, відповідно до якої станом на 15.02.2016 в Єдиній автоматизованій інформаційній системі Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" не перебуває на обліку та в митницях ДФС;
довідкою від 11.02.2016 № 31/11-230 Регіонального сервісного центру МВС в Кіровоградській області, відповідно до якої за даними НАІС ДДАІ МВС України за Товариством з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" , протягом останніх трьох років та станом на 10.02.2016 на території Кіровоградської області та м. Кіровограда транспорті засоби не реєструвалися;
довідкою від 24.02.2016 № 9884/20/16-16 Укртрансбезпеки, відповідно до якої записи щодо суден, власником або судновласником яких є Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України відсутні;
довідкою від 09.02.2017 № 3475-0-33-16/20.1.21 Відділу примусового виконання рішень Департаменту ДВС Міністерства юстиції України, відповідно до якої, згідно єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, виконавчі провадження сторонами, в яких є Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" у відділі на виконанні не перебували та зареєстрованими не значаться.
Згідно інформаційної довідки від 30.10.2017 № 101920268 Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у боржника відсутнє нерухоме майно/земельні ділянки, в тому числі яке/які є предметом застави (іпотеки).
Згідно витягу від 23.07.2017 № НОМЕР_1 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" відсутні корпоративні права.
Згідно довідки ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області від 10.07.2017 № 8941/10/11-23-08-01 станом на 10.07.2017 за Товариством з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" значиться один рахунок № 26003020439001, який було відкрито 12.06.2012 в ПАТ КБ "Південкомбанк".
Відповідно до рішення Правління Національного банку України від 24.09.2014 № 598 "Про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію публічного акціонерного товариства "Південкомбанк" виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення від 26.09.2014 № 101 "Про початок процедури ліквідації ПАТ КБ "Південкомбанк" та делегування повноважень ліквідатора банку".
Ліквідатором надано докази звернення до уповноваженої особи ФГВФО з ліквідації ПАТ КБ"Південкомбанк" МФО 305266 з заявою про закриття рахунку № 26003020439001, який належить Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг".
Разом з тим, на день розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, матеріали справи не містять довідки уповноваженої особи ФГВФО з ліквідації ПАТ КБ "Південкомбанк" про закриття банківського рахунку № 26003020439001.
Господарський суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до п. 20.1 Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003 року № 492, банк закриває поточний рахунок юридичної особи на підставі документа, виданого державним реєстратором в порядку, установленому законодавством України, який підтверджує державну реєстрацію припинення юридичної особи або на підставі інформації, отриманої з Єдиного державного реєстру у вигляді безоплатного доступу через портал електронних сервісів про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Таким чином, банківський рахунок банкрута в ПАТ КБ "Південкомбанк" підлягає закриттю після державної реєстрації припинення банкрута на підставі п. 20.1 вказаної Інструкції.
Працюючі робітники на підприємстві відсутні.
З матеріалів справи та звіту ліквідатора вбачається, що документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов'язкову зберіганню та печатка та штампи відсутні.
Відсутність бухгалтерської та іншої документації банкрута стала підставою неможливості з'ясування наявності та стягнення дебіторської заборгованості банкрута.
Майнові активи та грошові кошти для подальшого ведення фінансово-господарської діяльності у підприємства-банкрута відсутні.
З вказаних причин, визнана ухвалою суду від 20.10.2015 заборгованість банкрута перед ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Кіровоградській області в сумі 1 924 883,00 грн не може бути сплачена за рахунок майна банкрута і відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону, вимоги вважаються погашеними за відсутністю майна банкрута.
Інші кредитори з вимогами до банкрута не звертались.
В судовому засіданні представник ініціюючого кредитора не заперечував проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Комітет кредиторів банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" на засіданні 26.10.2017 вирішив схвалити підсумковий звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" арбітражного керуючого ОСОБА_3 про завершення ліквідаційної процедури.
Згідно ч. 7 ст. 115 Закону звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
В свою чергу, відповідно до частин 1, 3, 4 ст. 115 Закону арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора, а її розмір не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора. Витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом.
Положеннями ч. 5 ст. 115 Закону визначено джерела сплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, а саме: за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Згідно з ч. 6 ст. 115 Закону кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Законом не покладено обов'язку на кредиторів створювати відповідний фонд для оплати витрат ліквідатора, а передбачено право створення такого фонду.
Отже, оплата послуг ліквідатора за період виконання ним своїх повноважень здійснюється за рахунок коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу його майна (майнових прав), або із фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, якщо такий створено комітетом кредиторів боржника.
У відповідності до ст. 115 Закону арбітражним керуючим ОСОБА_3 складено звіт про нарахування і виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за результатами ліквідаційної процедури щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" на суму 29 790,47 грн (в тому числі: грошова винагорода арбітражного керуючого - 29 790,47 грн, витрати - 0,00 грн).
Вказаний звіт містить відповідний розрахунок грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_3
Відповідно до протоколу зборів комітету кредиторів від 26.10.2017 пропозиція щодо погодження (схвалення) звіту арбітражного керуючого ОСОБА_3 про здійснені та відшкодовані витрати пов'язані з виконанням повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" за період з 08.06.2017 по 26.10.2017 та звіту арбітражного керуючого про нарахуванням і виплату основної грошової винагороди ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" (за період з 08.06.2017 по 26.10.2017), згідно якого загальна сума нарахованої основної грошової винагороди складає - 29 790,47 грн, з яких відшкодовано арбітражному керуючому - 0,00 грн, та пропозиція щодо створення фонду оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі не підтримані.
Вказана позиція обґрунтована тим, що кошторисом контролюючого органу не передбачені кошти на виплату основної грошової винагороди арбітражному керуючому та відшкодування його витрат.
Господарський суд доводи кредитора ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, викладені в протоколі зборів комітету кредиторів від 26.10.2017, відхиляє з тих підстав, що заперечення не стосуються суті заявлених вимог, тобто не спростовують поданих доказів, правомірність вимог та правильність розрахунків.
Разом з тим, 30.10.2017 ліквідатором, арбітражним керуючим ОСОБА_3 подано до суду клопотання б/д № б/н (вх.№ 26404/17 від 30.10.17) з вимогами:
1. Затвердити ухвалою звіт арбітражного керуючого з нарахування та виплати грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат на суму 29 790,47 грн.
2. Стягнути з ініціюючого та єдиного кредитора у справі про банкрутство ТОВ "Дайкор Торг" ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 29 790,47 грн.
3. Видати наказ.
Здійснюючи перевірку розрахунку основної грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_3, господарським судом встановлено, що в період виконання обов'язків ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" враховано вихідний день 16.10.2017, в який арбітражним керуючим ОСОБА_3 будь-яких покладених на нього повноважень не виконувалось.
З врахуванням викладеного, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт про нарахування і виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат в період з 08.06.2017 по 26.10.2017 на загальну суму 29 485,71 грн.
В свою чергу, господарський суд відмовляє у задоволенні клопотання ліквідатора в частині стягнення з ініціюючого та єдиного кредитора у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 грошової винагороди та видачі відповідного наказу, оскільки відповідно до ч. 4 та ч. 5 ст. 115 Закону сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Законом не передбачено стягнення в примусовому порядку з ініціюючого кредитора або з кредиторів пропорційно визнаних грошових вимог без згоди кредиторів та без утворення відповідного фонду кредиторами на користь ліквідатора грошової винагороди та видачу відповідного наказу.
Окрім того, примусове стягнення грошової винагороди на користь арбітражного керуючого у спосіб, не передбачений чинним законодавством, з кредитора, який звернувся до суду за захистом порушеного банкрутом права, завдає останньому не передбачених додаткових матеріальних збитків та фактично таке стягнення призведе до порушення публічного порядку у суспільстві, порушення права власності кредитора на належні йому матеріальні засоби, в тому числі кошти.
Аналогічної правової позиції притримуються апеляційні господарські суду в постановах від 24.05.16 № 904/10043/14, 28.08.17 № 915/1241/16, 31.08.17 № 922/1590/16, 19.09.17 № 906/1127/13, 26.09.17 № 924/586/14, 27.09.17 № 925/1459/15, 09.10.17 № 927/1300/13.
Згідно постанови Верховного суду України від 25.05.17 у справі № 925/2063/13 (3-202гс17) системний аналіз зазначених норм права дає підстави для висновку, що з моменту порушення стосовно боржника справи про банкрутство він перебуває в особливому правовому режимі, і спеціальні норми Закону N 2343-XII мають пріоритет у застосуванні при розгляді справ про банкрутство щодо інших законодавчих актів України, а тому положення частини третьої статті 8 Закону N 2343-XII слід розуміти як такі, що встановлюють деякі особливості та обмеження в реалізації права на касаційне оскарження судових рішень в процедурі банкрутства, що полягають, зокрема, у завершенні розгляду питання про оплату послуг і відшкодування витрат ліквідатора із завершенням відповідного апеляційного провадження.
Виходячи з вищевикладеного, на підставі ст. 46 Закону звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню господарським судом.
Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
Провадження у даній справі підлягає припиненню відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону в зв'язку з затвердженням звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
За викладених обставин, на підставі ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Керуючись ст.ст. 2, 40, 45, 46, 83, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Клопотання б/д № б/н (вх. № 26404/17 від 30.10.17) ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_3 задовольнити частково.
2. Затвердити звіт ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_3 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації банкрута за період з 08.06.2016 по 26.10.2017 включно на загальну суму 29 485,71 грн (в т.ч.: грошова винагорода арбітражного керуючого - 29 485,71 грн).
3. У задоволенні клопотання б/д № б/н (вх. № 26404/17 від 30.10.17) ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_3 в частині стягнення з ініціюючого та єдиного кредитора у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 грошової винагороди та видачі відповідного наказу відмовити.
4. Затвердити звіт ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_3 та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" (ідентифікаційний код 38211929).
5. Ліквідувати юридичну особу - банкрута Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайкор Торг" (ідентифікаційний код 38211929).
6. Провадження у справі припинити.
7. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
8. Ухвала набирає законної сили 30.10.2017.
9. Ухвала суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного господарського суду в установленому законом порядку.
10. Примірники цієї ухвали направити кредитору, банкруту, сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_3 (54030, м. Миколаїв, вул. Артилерійська 18/6, офіс 4.14), Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Кіровоградської міської ради для державного реєстратора (вул. Велика Перспективна, буд. 41, м. Кропивницький, 25022).
Суддя О.Л. Бестаченко
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2017 |
Оприлюднено | 03.11.2017 |
Номер документу | 69902463 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Бестаченко О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні