Ухвала
від 01.08.2017 по справі 201/10891/17
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

справа № 201/9800/17 провадження № 1кс/201/6218/2017

УХВАЛА

01 серпня 2017 року м. Дніпро

У складі:

Головуючого слідчого судді ОСОБА_1

З секретарем ОСОБА_2 ,

Прокурора ОСОБА_3 ,

Розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі суду, в м. Дніпрі клопотання у кримінальному провадженні 42017040000000383, старшого слідчого першого СВ СУ прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , погодженого з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , про призначення ревізії,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду з клопотанням погодженим з прокурором про призначення ревізії.

В обґрунтування заявленого клопотання прокурор посилався на те, що у провадженні першого слідчого відділу слідчого управління прокуратури Дніпропетровської області перебувають матеріали кримінального провадження №42017040000000383 від 07.04.2017 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 369-2, ч.3 ст.206 КК України.

В ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження встановлено, що відповідно до рішення ДМР від 29.05.2013 №39/35 «Про затвердження Порядку передачі об`єктів благоустрою м. Дніпро в тимчасове використання не за цільовим призначенням при реалізації потреб для об`єктів сфери споживчого ринку та сфери послуг», КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» ДМР надано право укладати відповідні договори з юридичними та фізичними особами використання об`єктів благоустрою міста Дніпро не за їх цільовим призначенням. Вказаним рішенням встановлюється чітка процедура за якою обчислюється розмір плати за тимчасове використання об`єктів благоустрою м. Дніпро не за їх цільовим призначенням. Разом із цим, затверджено порядок передачі об`єктів у тимчасове використання не за цільовим призначенням, п. 6.5 якого встановлено розмір плати, яка обчислюється за відповідною формулою. Стягнення інших платежів за дані послуги не передбачено. Згідно з даним рішенням, при укладанні вищевказаного договору, не передбачено проведення будь-яких аукціонів.

Разом із тим посадові особи КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» ДМР, зловживаючи своїм службовим становищем, в порушення встановленого порядку, затвердженого рішенням ДМР від 29.05.2013 за № 39/35, з метою отримання неправомірної вигоди для себе та очолюваного ними підприємства у сумі понад 111 тис грн. у продовж березня 2017 року провели аукціони з реалізації права на розміщення об`єктів господарювання з метою незаконного збільшення розміру плати за право використання об`єктів благоустрою. В подальшому, з переможцями аукціонів укладались договори про надання послуг щодо консультування з питання комерційної діяльності.

Фактично послуги з консультування комунальним підприємством не надаються, а отримані у такий спосіб грошові кошти з рахунків КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» ДМР через укладання фіктивних договорів з компаніями ТОВ «Гінекей» ЄДРПОУ № 40876698 та ТОВ «Мелант Про» ЄДРПОУ № 40868252, ТОК ПК «Сервіс Продакт» ЄДРПОУ № 39820427, привласнюються посадовими особами комунального підприємства.

Без оплати вищезазначених договорів на надання послуг з консультування з питань комерційної діяльності посадові особи КП відмовляють ТОВ «Март Плюс», ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 в укладанні договорів про тимчасове використання об`єктів благоустрою міста, чим перешкоджають їм у здійсненні їхньої господарської діяльності.

Крім того, 21.06.2017 в КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» ДМР проведено обшук, під час проведення якого вилучено документацію, щодо преміювання працівників підприємства та надання безвідсоткової позички.

Рішенням Дніпровської міської ради №61/22 від 21.06.2017 змінено найменування Комунального підприємства «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» Дніпровської міської ради на Комунальне підприємство «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради.

В ході досудового слідства, ухвалою слідчого судді Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська від 10.07.2017 дозволено проведення позапланової документальної ревізії щодо фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради (КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» Дніпровської міської ради до 21.06.2017) (код 35609280), розташованого за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 723 за період з 01.01.2016 року по 20.06.2017 року. Проведення позапланової документальної ревізії щодо фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради (КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» Дніпровської міської ради до 21.06.2017) (код 35609280), доручено Східному офісу Дераудитслужби.

Відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Подовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії.

Відповідно до листа №4-15-17/6544 від 28.07.2017 строк закінчення позапланової ревізії закінчується 04.08.2017. У зв`язку з ненаданням посадовими особами КП «Благоустрій» первинних документів та зведених регістрів бухгалтерського обліку Східний офіс Держаудитслужби просить вирішити питання про продовження терміну проведення позапланової документальної ревізії щодо фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Благоустрій міста» на 5 робочих днів.

На підставі викладеного, слідчий для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, просив суд надати дозвіл на продовження проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово - господарської діяльності Комунального підприємства «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради (КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» Дніпровської міської ради до 21.06.2017) (код 35609280), розташованого за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 723 за період з 01.01.2016 року по 20.06.2017 року на 5 робочих днів.

В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання, просив суд задовольнити в повному обсязі.

Клопотань, щодо фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування від учасників не надходило.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 107 КПК України судовий процес технічними засобами не фіксувався.

Заслухавши думку прокурора, оглянувши та перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Дослідивши матеріали клопотання та надані суду матеріали кримінального провадження, суд вважає, що клопотання є обґрунтованим, оскільки отримана в процесі здійснення перевірки інформація може мати суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, та необхідна для визначенням збитків завданих державі діями Комунального підприємства «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради (КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» Дніпровської міської ради до 21.06.2017) (код 35609280).

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.40,93 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Продовжити проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово - господарської діяльності Комунального підприємства «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради (КП «Управління з організації контролю у сфері благоустрою та розміщення зовнішньої реклами» Дніпровської міської ради до 21.06.2017) (код 35609280), розташованого за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 723 за період з 01.01.2016 року по 20.06.2017 року на 5 робочих днів.

Тривалість проведення вказаної позапланової документальної перевірки за даною ухвалою не повинна перевищувати строку 30 діб з дня її оголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення01.08.2017
Оприлюднено09.03.2023
Номер документу69976978
СудочинствоКримінальне
Сутьпризначення ревізії

Судовий реєстр по справі —201/10891/17

Ухвала від 01.08.2017

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Ткаченко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні