Ухвала
від 02.11.2017 по справі 554/86/17
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 02.11.2017 Справа № 554/86/17

Справа № 554/86/17

Провадження № 1-кс/554/7529/2017

У Х В А Л А

про проведення обшуку

01 листопада 2017 року м. Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Полтавській області майора поліції ОСОБА_3 , в рамках досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 12016170000000708 від 29.12.2016, за ч.3 ст.191 КК України про проведення обшуку,-

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся до суду із вище зазначеним клопотанням, яке мотивує наступним.

У провадженні СУ ГУНП в Полтавській області перебуває кримінальне провадження №12016170000000708 від 29 грудня 2016 року, за ознаками ч 3 ст. 191 КК України.

Установлено, що ряд службових осіб бюджетних підприємств, установ, організацій, які є розпорядниками державних коштів протягом 2016 року, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів приймання виконаних робіт (ф КБ-2в) розтратили бюджетні кошти на користь ТОВ фірма «Никс-М» та інших суб`єктів господарювання, з якими були укладені договори на виконання робіт, послуг, постачання товарів, чим спричинили державному бюджету значної матеріальної шкоди.

Досудовим розслідуванням встановлено, що в період часу з 01.01.2016 по 31.12.2016 службові особи сектору культури Машівської районної державної адміністрації, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби здійснили розтрату бюджетних коштів при наступних обставинах.

Так, до повноважень завідувача сектору культури Машівської РДА Полтавської області входить контроль за закладами культури району, контроль за проведенням організаційно-масових заходів районів, право на складання, розробку програм культури та туризму, право видачі наказів по сектору культури, виконання наказів та розпоряджень голови районної державної адміністрації, так як вказаний сектор перебуває у безпосередньому підпорядкуванні Машівської РДА та Управління культури Полтавської ОДА.

Крім того, начальник сектору культури може діяти від імені сектору культури Машівської РДА, укладати договори, угоди, розпоряджатися коштами місцевого бюджету, здійснювати закупівлю за бюджетні кошти та виконувати інші функції передбачені посадовою інструкцією.

04.05.2016 між ФОП ОСОБА_4 «Виконавець» та сектором культури Машівської РДА в особі завідувача сектору ОСОБА_5 було укладено договір № 16-16 на виконання проектно-вишукувальних робіт, а саме: виконання проектних робіт по реконструкції будинку культури в с. Ряське Машівського району Полтавської області, за проведення яких сектором культури Машівської РДА були сплаченні грошові кошти в сумі 200000 гривень.

В основу організаційно-технологічної схеми реконструкції будинку культури покладена раціональна технологічна послідовність виконання робіт, технологічне обгрунтування їх суміщення та принцип крупноблочного монтажа технологічних конструкцій як інженерних систем та і загальнобудівельної частини будівлі. Відповідно до проекту була передбачена наступна послідовність виконання будівельних і монтажних робіт:

1. Демонтаж будівельних конструкцій, які не потрібні при реконструкції і залишків інженерного обладнання будинку культури;

2. Будівельно-монтажні і ремонтні роботи, які передбачені проектом в тому числі конструкцій горищного покриття;

3. Монтаж котельного обладнання теплогенераторної;

4. Монтаж системи центрального опалення, водопроводу і каналізації;

5. Теплова ізоляція стін і горищного перекриття;

6. Монтаж електротехнічного обладнання і електроосвітлення;

7. Опоряджувальні роботи.

Однак, завідувач сектору культури достеменно знаючи про порядок проведення робіт по об`єкту: «Реконструкція будинку культури в с. Ряське Машівського району Полтавської області», відповідно до виготовленого проекту організації будівництва, на виготовлення якого були витрачені бюджетні кошти, здійснює закупівлю вікон для вказаного будинку культури за бюджетні кошти, всупереч проекту, вступивши у фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ фірмою «НИКС-М», відповідно до договорів № 134 від 17.11.2016 та № 133 від 17.11.2016 на загальну суму 233087 гривень.

Таким чином, службові особи сектору культури Машівської районної державної адміністрації безпідставно, витратили бюджетні кошти на закупівлю товару всупереч проекту та Рішень Машівської РДА.

З метою документування розтрати бюджетних грошових коштів службовими особами сектору культури Машівської районної державної адміністрації, встановлення фактичних даних обставин вчинення кримінальних правопорушень під час укладання договорів з ТОВ Фірма «НИКС-М», а також недопущення знищення, пошкодження заміни чи спотворення речових доказів, виникла необхідність у відшуканні та вилученні оригіналів документів за фактичним місцезнаходженням сектору культури Машівської районної державної адміністрації (сектор культури), що знаходиться за адресою: Полтавська область, селище міського типу Машівка, вул. Незалежності, будинок, 109 ( код ЄДРПОУ 02229899) за період часу з 01.01.2016 по 31.12.2016, а саме: документів, що підтверджують витрачання коштів сектором культури протягом зазначеного періоду, договорів (угод, контрактів) поставки, виконання робіт, послуг, з додатками, додаткових договорів (угод, контрактів), специфікацій до них, проектно-кошторисну документацію, яка замовлялася протягом вказаного періоду, а також об`єктів стосовно яких проводилася закупівля робіт, товарів, послуг, документів, які складалися під час виконання робіт (послуг), договірні ціни, довідки про вартість виконаних робіт, акти приймання виконаних робіт (наданих товарів, послуг), журнали обліку робіт, документів, що стосуються оплати вартості вказаних робіт (послуг), товарно-транспортних накладних, рахунківфактур, підсумкових відомостей використаних ресурсів, витрат по факту, рахунків, накладних на придбання та реалізацію товарів, робіт, послуг, договорів відповідального зберігання, актів приймання-передачі по договорам відповідального зберігання, довіреності, платіжні доручення, документи, які спрямовувалися до Машівської районної державної адміністрації та Машівської районної ради або надходили від них з приводу виділення, розпорядження та використання бюджетних коштів. документи, що підтверджують взаємовідносини з Машівською РДА та Машівською районною радою ( листування, заявки, подання, рішення), документи, що підтверджують надходження або витрачання бюджетних коштів на рахунках сектору культури Машівської районної державної адміністрації та інших документів, в тому числі на електронних носіях інформації, речі, предмети, які можливо використати як докази та які самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення у кримінальному провадженні і без цих документів, речей неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

Встановлено, що СЕКТОР КУЛЬТУРИ МАШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (СЕКТОР КУЛЬТУРИ) (код ЄДРПОУ 02229899) знаходиться за фактичним місцем знаходження юридичної особи: Полтавська область, селище міського типу Машівка, вулиця Незалежності, 109, згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно за №99668996 відомості прав власності відсутні.

Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст. 107 КПК України.

Розглянувши дане клопотання, долучені до нього матеріали, суд дійшов висновку про необхідність часткового задоволення зазначеного клопотання, виходячи з наступного.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення злочину, відшукання знаряддя злочину або майна, яке здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місця знаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Обшук, або огляд житла чи іншого володіння особи, обшук особи здійснюється з обов`язковою участю не менше двох понятих незалежно від застосування технічних засобів фіксування відповідної слідчої (розшукової) дії (частина 7 абзац 2 ст. 223 КПК України).

Відповідно до ч. 5 ст. 234 КПК України слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не довели наявність достатніх підстав вважати, що: було вчинено кримінальне правопорушення; відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

Під час розгляду зазначеного клопотання слідчим в повній мірі доведено достатність підстав для проведення зазначеного обшуку. Отримати інформацію в інший спосіб неможливо.

Однак, звертаю увагу на вимоги п.6 ч.2 ст.235 КПК України, згідно якої ухвала суду про дозвіл на обшук житла чи іншого володінні повинна містити відомості про речі, документи або осіб, для виявлення яких проводиться обшук.

ЄСПЛ у своєму рішенні від 7 липня 2007 року у справі «Смирнов проти Росії» вказав, що невизначене формулювання обсягу обшуку дало органу влади на власний розсуд вирішувати, які матеріали підлягають вилученню, що призвело до вилучення, крім документів, які стосуються справи, деяких особистих речей. ЄСПЛ зазначив, що відсутність вказівки на конкретну мету обшуку є порушенням ст. 6 Конвенції.

Таким чином, посилання слідчого в клопотанні на «в тому числі на електронних носіях інформації, речі, предмети, які можливо використати як докази та які самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення у кримінальному провадженні і без цих документів, речей неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів» є неконкретизованими, а сама ухвала суду з приводу проведення обшуку на виявлення таких речей може бути незрозумілою для виконання, що суперечить вимогам п.6 ч.2 ст.235 КПК України, і тому клопотання слідчого в цій частині задоволенню не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 110, 234, 370, 372 КПК України,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого про проведення обшуку задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведення обшуку за адресою: Полтавська область, селище міського типу Машівка, вулиця Незалежності, 109, за фактичним місцем знаходження юридичної особи: СЕКТОРУ КУЛЬТУРИ МАШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (СЕКТОР КУЛЬТУРИ) (код ЄДРПОУ 02229899), з метою відшукання і вилучення оригіналів документів за період часу з 01.01.2016 по 31.12.2016, а саме: документів, що підтверджують витрачання коштів сектором культури протягом зазначеного періоду, договорів (угод, контрактів) поставки, виконання робіт, послуг, з додатками, додаткових договорів (угод, контрактів), специфікацій до них, проектно-кошторисну документацію, яка замовлялася протягом вказаного періоду, а також об`єктів стосовно яких проводилася закупівля робіт, товарів, послуг, документів, які складалися під час виконання робіт (послуг), договірні ціни, довідки про вартість виконаних робіт, акти приймання виконаних робіт (наданих товарів, послуг), журнали обліку робіт, документів, що стосуються оплати вартості вказаних робіт (послуг), товарно-транспортних накладних, рахунківфактур, підсумкових відомостей використаних ресурсів, витрат по факту, рахунків, накладних на придбання та реалізацію товарів, робіт, послуг, договорів відповідального зберігання, актів приймання-передачі по договорам відповідального зберігання, довіреності, платіжні доручення, документи, які спрямовувалися до Машівської районної державної адміністрації та Машівської районної ради або надходили від них з приводу виділення, розпорядження та використання бюджетних коштів. документи, що підтверджують взаємовідносини з Машівською РДА та Машівською районною радою ( листування, заявки, подання, рішення), документи, що підтверджують надходження або витрачання бюджетних коштів на рахунках сектору культури Машівської районної державної адміністрації та інших документів.

Роз`яснити, що за умисне невиконання ухвали суду, передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.

Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.

Заперечення на дану ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення02.11.2017
Оприлюднено09.03.2023
Номер документу69987892
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку

Судовий реєстр по справі —554/86/17

Ухвала від 19.06.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 18.06.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 18.06.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 03.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Тімошенко Н. В.

Ухвала від 14.12.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Материнко М. О.

Ухвала від 11.12.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 01.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Кулешова Л. В.

Ухвала від 02.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Кулешова Л. В.

Ухвала від 02.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 28.09.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Тімошенко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні