Постанова
від 30.10.2017 по справі 805/2995/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 жовтня 2017 р. Справа №805/2995/17-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

час прийняття постанови: 09 год. 45 хв.

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Олішевська В.В., при секретарі судового засідання Ступар Ю.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Донецькій області

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс м. Слов'янськ

про: стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс грошових коштів, що належать платнику податків, з розрахункових рахунків у банках на суму податкового боргу в розмірі 195765,34 грн.

за участю

представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1 - за довірен.,

від відповідача: не з'явився.

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Головне управління ДФС у Донецькій області, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс м. Слов'янськ про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс грошових коштів, що належать платнику податків, з розрахункових рахунків у банках на суму податкового боргу в розмірі 195765,34 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що за відповідачем обліковується податковий борг в розмірі 195765,34 грн. з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), а саме: податковий борг по штрафним санкціям в сумі 155456,74 грн., пеня в сумі 40308,60 грн. Зазначена сума боргу є узгодженою, в зв'язку з чим позивач просить стягнути її у судовому порядку.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав викладені у позовній заяві обставини та просив суд задовольнити позовні вимоги.

Відповідач у судового засідання не з'явився, про час, дату та місце судового засідання повідомлявся належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Судом направлено на адресу відповідача ухвала про відкриття провадження у справі з судовою повісткою, ухвала про зупинення провадження по справі. Зазначене поштове відправлення повернено на адресу суду, в зв'язку з закінченням терміну зберігання .

Згідно приписів Кодексу адміністративного судочинства України особа вважається належним чином повідомленою про час і місце судового засідання на підставі направлення за адресою її місцезнаходження (місця проживання) судової повістки. Якщо повістка, повернена до суду із зазначенням, що вона не вручена адресату, вважається такою, що вручена адресату належним чином .

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду на наступне.

Товариств з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс зареєстровано в якості юридичної особи 30 червня 2006 року за № 12771020000001104, включено до ЄДРОПУ за № 34411206, перебуває на обліку у Слов'янській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області.

Як вбачається з матеріалів справи, а саме з розрахунку суми позову та облікової картки платника податків за відповідачем обліковується податковий борг у сумі 195765,34 грн., в тому числі:

1. Податковий борг по штрафним санкціям в сумі 155456,74 грн.:

- 170 грн. - донараховано штрафні фінансові санкції згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_1 від 29 квітня 2016 року;

- 7273,87 грн. - донараховано основного платежу податковим повідомленням - рішенням № НОМЕР_2 від 17 травня 2016 року на суму 22000 грн., але сума зменшилась після зарахування від'ємного значення у зменшення боргу з ПДВ відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість № НОМЕР_3 від 08 жовтня 2016 року за вересень 2016 року;

- 1960 грн. - зменшено від'ємне значення ПДВ, зарахованого у зменшення суми боргу, що виник у попередніх звітних періодах за п-р ф.В4 поточного року Податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_4 по податковій декларації з ПДВ № НОМЕР_5 від 19 серпня 2015 року за липень 2015 року;

- 20685 грн. - донараховано основного платежу згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_6 від 17 травня 2016 року;

- 58800 грн. - донараховано основного платежу згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_7 від 17 травня 2016 року;

- 11000 грн. - донараховано основного платежу згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_2 від 17 травня 2016 року;

- 980 грн. - донараховано основного платежу згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_8 від 17 травня 2016 року;

- 10342,50 грн. - донараховано штрафні санкції згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_6 від 17 травня 2016 року;

- 29400 грн. - донараховано штрафні санкції згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_7 від 17 травня 2016 року;

- 3778,57 грн. - донараховано штрафні санкції згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_9 від 15 червня 2016 року;

- 2856,79 грн. - донараховано штрафні санкції згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_10 від 30 січня 2017 року;

- 8210,61 грн. - донараховано штрафні санкції згідно податкового повідомлення - рішення № НОМЕР_11 від 30 січня 2017 року.

2. Борг з пені у розмірі 40308,60 грн.:

- 7963,40 грн. - нараховано пені (п.п. 129.1.2 ст. 129 ПКУ) Податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_2 з 17 травня 2016 року по 17 березня 2016 року на акт камеральної перевірки податкової звітності з ПД № 484/15-01/34411206 від 17 березня 2016 року;

- 8731,90 грн. - нараховано пені (п.п. 129.1.2 ст. 129 ПКУ) Податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_6 з 17 травня 2016 року по 17 березня 2016 року на акт камеральної перевірки податкової звітності з ПД № 487/15-01/34411206 від 17 березня 2016 року;

- 23081,82 грн. - нараховано пені (п.п. 129.1.2 ст. 129 ПКУ) Податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_7 з 17 травня 2016 року по 17 березня 2016 року на акт камеральної перевірки податкової звітності з ПД № 485/15-01/34411206 від 17 березня 2016 року;

- 0,13 грн. - за період з 31 березня 2016 року по 19 жовтня 2017 року;

- 531,35 грн. - за період з 10 серпня 2016 року по 19 жовтня 2017 року.

17 березня 2016 року Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальність Транссервіс плюс за травень 2015 року, за результатами якої складено акт перевірки № 484/15-01/34411206 (а.с. 13-14).

Перевіркою встановлено порушення ТОВ Транссервіс плюс п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 ПК України, а саме до складу податкового кредиту декларації за травень 2015 року включено податкову накладну з порушенням терміну реєстрації, що призвело до завищення суми податкового кредиту та заниження суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України у розмірі 22000 грн.

На підставі зазначеного акту перевірки Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області винесено податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_2 від 17 травня 2016 року про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 33000 грн., з якої 22000 грн. - основний платіж, 11000 грн. - штрафні (фінансові) санкції (а.с. 36).

Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, однак 21 червня 2016 року поштове відправлення було повернуто на адресу Слов'янської ОДПІ з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 38).

Доказів оскарження податкового повідомлення - рішення в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Також, 17 березня 2016 року Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальність Транссервіс плюс за квітень 2015 року, за результатами якої складено акт перевірки № 485/15-01/34411206 (а.с. 15-16).

Перевіркою встановлено порушення ТОВ Транссервіс плюс п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 ПК України, а саме до складу податкового кредиту декларації за квітень 2015 року включено податкову накладну з порушенням терміну реєстрації, що призвело до завищення суми податкового кредиту та заниження суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України у розмірі 58800 грн.

На підставі зазначеного акту перевірки Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області винесено податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_7 від 17 травня 2016 року про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 88200 грн., з якої 58800 грн. - основний платіж, 59400 грн. - штрафні (фінансові) санкції (а.с. 37 - зворотній бік).

Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, однак 21 червня 2016 року поштове відправлення було повернуто на адресу Слов'янської ОДПІ з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 38).

Доказів оскарження податкового повідомлення - рішення в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Крім того, 17 березня 2016 року Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальність Транссервіс плюс за липень 2015 року, за результатами якої складено акт перевірки № 486/15-01/34411206 (а.с. 17-19).

Перевіркою встановлено порушення ТОВ Транссервіс плюс п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 ПК України, а саме до складу податкового кредиту декларації за липень 2015 року включено податкову накладну з порушенням терміну реєстрації, що призвело до завищення суми податкового кредиту та заниження суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України у розмірі 1960 грн.

На підставі зазначеного акту перевірки Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області винесено податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_4 від 17 травня 2016 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 980 грн. (а.с. 36 - зворотній бік).

Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, однак 21 червня 2016 року поштове відправлення було повернуто на адресу Слов'янської ОДПІ з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 38).

Доказів оскарження податкового повідомлення - рішення в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Судом встановлено, що 17 березня 2016 року Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальність Транссервіс плюс за березень 2015 року, за результатами якої складено акт перевірки № 487/15-01/34411206 (а.с. 20-21).

Перевіркою встановлено порушення ТОВ Транссервіс плюс п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 ПК України, а саме до складу податкового кредиту декларації за березень 2015 року включено податкову накладну з порушенням терміну реєстрації, що призвело до завищення суми податкового кредиту та заниження суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України у розмірі 20685 грн.

На підставі зазначеного акту перевірки Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області винесено податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_6 від 17 травня 2016 року про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 31270,50 грн., з якої 20685 грн. - основний платіж, 10342,50 грн. - штрафні (фінансові) санкції (а.с. 37).

Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, однак 21 червня 2016 року поштове відправлення було повернуто на адресу Слов'янської ОДПІ з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 38).

Доказів оскарження податкового повідомлення - рішення в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Також, 17 березня 2016 року Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальність Транссервіс плюс за листопад 2015 року, за результатами якої складено акт перевірки № 488/15-01/34411206 (а.с. 22-23).

Перевіркою встановлено порушення ТОВ Транссервіс плюс п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 ПК України, а саме до складу податкового кредиту декларації за листопад 2015 року включено податкову накладну з порушенням терміну реєстрації, що призвело до завищення суми податкового кредиту та заниження суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України у розмірі 7495 грн.

30 травня 2016 року Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість ТОВ Транссервіс плюс , за результатами якої складено акт перевірки № 1749/12-01/34411206.

Перевіркою встановлено порушення ТОВ Транссервіс плюс п. 201.10 ст. 201 ПК України, а саме зареєстровано податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням граничного терміну реєстрації.

На підставі зазначеного акту перевірки Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області винесено податкове повідомлення - рішення №0006511201 від 15 червня 2016 року, яким застосовано штраф в розмірі 10% у сумі 3778,57 грн. (а.с. 41).

Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, однак 22 липня 2017 року поштове відправлення було повернуто на адресу Слов'янської ОДПІ з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 42 - зворотній бік, 43).

Доказів оскарження податкового повідомлення - рішення в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Крім того, 15 грудня 2016 року Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області проведено перевірку дотримання визначених строків сплати суми узгодженого податкового зобов'язання з податку на додану вартість ТОВ Транссервіс Плюс , за результатами якої складено акт перевірки № 7357/12-01/34411206 (а.с. 33).

Перевіркою встановлено, що ТОВ Транссервіс плюс порушено терміни сплати узгодженої суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість, яка повинна бути сплачена до бюджету відповідно до п. 50.1 ст. 50, п. 57.1, п. 57.3 ст. 57 ПК України.

На підставі зазначеного акту перевірки Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області винесено податкові повідомлення - рішення від 30 січня 2017 року № НОМЕР_11 про зобов'язання сплатити штраф у розмірі 20% у сумі 8210,61 грн. та № НОМЕР_10 про зобов'язання сплатити штраф у розмірі 10% у сумі 2856,19 грн. (а.с. 28, 29).

Зазначені податкові повідомлення - рішення були направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, однак поштове відправлення було повернуто на адресу Слов'янської ОДПІ з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 31, 32).

Доказів оскарження податкового повідомлення - рішення в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Також, на підставі акту перевірки № 544/05-22-15-01/34411206 від 22 березня 2016 року Словянською ОДПІ прийнято податкове повідомлення - рішення № НОМЕР_1 від 29 квітня 2016 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 170 грн., а саме штрафні (фінансові) санкції (а.с. 39).

Зазначені податкові повідомлення - рішення були направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням, однак поштове відправлення 29 квітня 2016 року було повернуто на адресу Слов'янської ОДПІ з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 40).

Доказів оскарження податкового повідомлення - рішення в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Згідно п. 14.1.157 ст. 14 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Відповідно до п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України Контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт: невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов'язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки.

Згідно п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Приписами пункту 42.2 статті 42 Податкового кодексу України визначено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.

Оскільки, позивачем та відповідачем не надано суду доказів оскарження податкових повідомлень - рішень в адміністративному або судовому порядку, то відповідно до положень Податкового кодексу України податкові повідомлення - рішення вважаються узгодженим.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

В зв'язку з наявною заборгованістю та на підставі картки особового рахунку платника податків, податковим органом прийнято податкову вимогу № 1655-17 від 09 вересня 2016 року на суму 198894,06 грн. Зазначена податкова вимога було направлена рекомендованим листом з повідомленням на адресу відповідача, однак поштове відправлення 22 жовтня 2016 року було повернуто на адресу відповідача з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 11, 12).

Доказів оскарження податкової вимоги в адміністративному або судовому порядку суду не надано.

Відповідно до пп. 129.1.1. ст. 129 Податкового кодексу України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня

Так в зв'язку з порушенням строку сплати податкових зобов'язань та згідно з облікової картки платника Слов'янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області на суму несвоєчасно сплаченого податкового боргу з податку на додану вартість нарахована пеня в загальній сумі 40308,60 грн.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно п.п. 14.1.175. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України 54.3. Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган; дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом.

Згідно п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Як зазначено у п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно абз. 1 п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

В зв'язку з чим, суд приходить до висновку про задоволення позовної заяви Головного управління ДФС у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс м. Слов'янськ про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс грошових коштів, що належать платнику податків, з розрахункових рахунків у банках на суму податкового боргу в розмірі 195765,34 грн.

На підставі вищевикладеного, керуючись Конституцією України та Кодексом адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги Головного управління ДФС у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс м. Слов'янськ про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс грошових коштів, що належать платнику податків, з розрахункових рахунків у банках на суму податкового боргу в розмірі 195765,34 грн. - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути кошти з Товариства з обмеженою відповідальністю Транссервіс плюс (84122, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Карла Маркса, буд. 39, код ЄДРПОУ 34411206) грошові кошти, що належать платнику податків, з розрахункових рахунків у банках на суму податкового боргу в розмірі 195765 (сто дев'яносто п'ять тисяч сімсот шістдесят п'ять) гривень 34 копійки.

Постанова постановлена у нарадчій кімнаті та проголошена вступна та резолютивна частини у судовому засіданні 30 жовтня 2017 року без участі сторін.

Повний текст постанови складено та підписано 02 листопада 2017 року.

Постанова може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Олішевська B.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.10.2017
Оприлюднено05.11.2017
Номер документу69998074
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2995/17-а

Постанова від 30.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 18.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 28.08.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні