Ухвала
від 30.10.2017 по справі 910/18848/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua 0,2 УХВАЛА про відмову у прийнятті позовної заяви 30.10.2017Справа №910/18848/17 Суддя Борисенко І.І., розглянувши позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю"Луганська автотранспортна компанія-0777"    до Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправним рішення органу владних повноважень ВСТАНОВИВ: Відповідно до статті 1 ГПК України підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності (далі - підприємства та організації), мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених цим Кодексом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. Перелік справ підвідомчих господарським судам наведений у статті 12 ГПК України. Серед вказаного переліку справ, відсутня справа у спорі, який підлягає вирішенню при розгляді даної позовної заяви. Зі змісту статті 12 ГПК України випливає, що господарським судам не підвідомчі справи у спорах, вирішення яких відповідно до законів України віднесено до відання інших органів, а також спорах, що виникають із публічно-правових відносин та віднесені до компетенції Конституційного Суду України та адміністративних судів. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Вжитий у цій процесуальній нормі термін "суб'єкт владних повноважень", відповідно до пункту 7 частини 1 статті 3 цього Кодексу, означає орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхню посадову чи службову особу, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі при виконанні делегованих повноважень. З матеріалів справи вбачається, що позивачем ставиться вимога про визнання протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету з проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, оформленого протоколом №2015-1 від 30.01.2015, в частині допущення до участі у конкурсі та визнання ТОВ «Обухівтранс» переможцем конкурсу по об'єкту конкурсу №7 (автобусні маршрути №313 «Українка-Київ АС «Видубичі» (130 оборотних рейсів у звичайному режимі руху та 130 оборотних рейсів у режимі руху маршрутного таксі, щоденно, самостійно , №310 «Обухів-Київ АС «Видубичі» (11 оборотних рейсів у звичайному режимі руху та 10 оборотних рейсів у режимі руху маршрутного таксі, щоденно, самостійно). При винесенні оскаржуваного рішення відповідач - Київська обласна державна адміністрація діяла як суб'єкт владних повноважень. З огляду на зазначене, позивачем оскаржується рішення винесене під час реалізації відповідачем у даному випадку владних управлінських функцій, тобто - здійснення повноважень у сфері спірних правовідносин як суб'єктом владних повноважень у тому значенні цього терміна, в якому його вжито у пункті 1 частини 2 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження (частина 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України). Отже, даний спір не є господарським, і правовідносини сторін не носять господарського характеру, натомість позов підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. Посилання позивача в позові на постанову Верхового Суду України від 10.11.2015 у справі №826/17640/14 підтверджує той факт, що рішення конкурсного комітету породжує, змінює або припиняє права та обов'язки у сфері публічно-правових відносин кожного. При цьому, вказаною постановою залишено в силі постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від16.02.2015, якою позовні вимоги задоволено.      Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 62 Господарського процесуального кодексу України, ст. 7 Закону України “Про судовий збір” УХВАЛИВ: У прийнятті позовної заяви відмовити. Повернути Товариству з обмеженою відповідальністю «Луганська автотранспортна компанія - 0777» (03151, м. Київ, пр-т. Повітрофлотський 72, ідентифікаційний код 32372003) з Державного бюджету України судовий збір у сумі 1 600 (одна тисяча шістсот) грн., сплачений квитанцією від 24.10.2017 №20365252-1. Суддя                                                                                             І.І. Борисенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.10.2017
Оприлюднено08.11.2017
Номер документу70006260
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/18848/17

Ухвала від 30.10.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні