ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ УХВАЛА 02 листопада 2017 року м. Київ К/800/35583/17 Суддя Вищого адміністративного суду України Пасічник С.С., перевіривши касаційну скаргу Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова на ухвалу Львівської окружного адміністративного суду від 22 серпня 2017 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 жовтня 2017 року, постановлених за заявою Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі за позовом управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м.Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконструкція» про стягнення заборгованості, в с т а н о в и л а : 15 серпня 2017 року Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова звернулося до суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження Ухвалою Львівської окружного адміністративного суду від 22 серпня 2017 року, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 жовтня 2017 року, в задоволенні заяви про заміну сторони виконавчого провадження відмовлено. Не погоджуючись з рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова подало касаційну скаргу, в якій просило їх скасувати та постановити нове рішення, яким замінити сторону виконавчого провадження. Разом з тим, дослідивши касаційну скаргу та додані до неї матеріали, у відкритті провадження за касаційною скаргою необхідно відмовити з наступних підстав. Відповідно до частини першої статті 264 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником. Частиною п'ятою статті 8 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив. Виходячи з приписів Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» від 4 липня 2013 року № 406-УІІ, органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування. А суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах. Отже, з огляду на наведені законодавчі приписи, суди попередніх інстанцій дійшли правильного висновку про відсутність підстав для заміни сторони виконавчого провадження у цій справі, оскільки стягувач - Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова є діючим органом, а Залізнична об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Львівській області не є його правонаступником. Відповідно до пункту 5 частини п'ятої статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, зокрема, якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи. За змістом цієї норми касаційна скарга повинна містити посилання на помилкове та/або неправильне застосування норм матеріального права при вирішенні справи та/або порушення судами норм процесуального права (а у разі оскарження судового рішення по суті - пояснення, яким чином такі порушення вплинули на правильність вирішення справи). Виходячи із змісту касаційної скарги та оскаржуваних судових рішень, дана касаційна скарга є необґрунтованою, оскільки не містить належних доводів в підтвердження незаконності прийнятих судами першої та апеляційної інстанцій рішень, а тому, з врахуванням наведених приписів пункту 5 частини п'ятої статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України, не викликає необхідності перевірки судом касаційної інстанції матеріалів справи, що в свою чергу, є підставою для відмови у відкритті касаційного провадження у справі. Керуючись статтями 211, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, у х в а л и л а : Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова на ухвалу Львівської окружного адміністративного суду від 22 серпня 2017 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 жовтня 2017 року, постановлених за заявою Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі за позовом управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м.Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконструкція» про стягнення заборгованості. Додані до касаційної скарги матеріали повернути особі, яка її подала. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя С.С. Пасічник
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2017 |
Оприлюднено | 06.11.2017 |
Номер документу | 70006643 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Пасічник С.С.
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Яворський Іван Олександрович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Яворський Іван Олександрович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Яворський Іван Олександрович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні